Lehekülgi: 1 2 |
Raivom80
huviline
Registreerunud 19.11.14
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 D2 4.2 2000
|
postitati 05.10.18 21:47
|
|
|
Audi A8 D2 4.2 - 2000 - Raivom80
Tervitus
Mõtlesin, et teen siia teema, et siis hea järge pidada mida teinud olen jne.
Olen pikalt tahtnud endale A8-t ja just D2 mudelit. Ma pole kunagi A8-t omanud aga eks paistab mis välja tuleb. Igatahes sõita on ikka pagana mõnus
küll.
Nii tõin selle iluduse umbes nädal tagasi tartust, seisukord oli hea ja vastas minu ootustele.
Panin tähele, et sellel autol ka audiklubi numbrimärgi raamid küljes.
Audi A8 D2 4.2 V8 228kW AQF facelift 2000 aasta
Ls 204 300km
Varustusest ka natuke:
Automaat
Quattro
Must comfort nahksisu
Püsikiirusehoidja
Autokompuuter
Parkimisandurid(ees ja taga)
EL istmed mäludega
EL peeglid(kahjuks mitte klapitavad)
Xenon tuled
Solar katuseluuk
Suur puutetundlik makk(audi enda oma)
4x EL aknad
Klliima
Istmesoojendused ees
17 tolli veljed
Teisaldatav konks
Hetkel käis auto just hoolduses kus peale õli ja filtrite läksid vahetusse kõik esisilla õõtsad 8tk, veovõlli välimised kaitsekummid, sisemised ja
välimised rooliotsad,eesmised vedrud, vasak esimene rattalaager ning parkimisandur(tagumine).
Rihmad ja rullikud vahetatud 181 000km pealt.
Edasised plaanid on otsida kroom peeglid, recaro sisu(tume), sportlikum tagumine pütt, suveks teised veljed, coilid.
Lasen poleerida ja vahatada üle ka sest pisikesi kriime ikka on.
Hetkel panen siia müügikuulutuse pildid sest pole veel jõudnud korralike pilte teha.
|
|
|
Oja1
huviline
Registreerunud 23.09.13
Asukoht: Türi vald
Kasutaja on eemal
Auto: S5 & X5
|
|
kaupsik
huviline
Registreerunud 10.03.09
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Q7´07 , Kodiaq´22 , Cherokee´03
|
postitati 06.10.18 18:45
|
|
|
Ilus tõesti. Ja tore näha, et mõni D2 siia ikka tekib.
|
|
|
sigaelmar
huviline
Registreerunud 25.08.07
Kasutaja on eemal
|
postitati 07.10.18 16:09
|
|
|
Ma pole vist S8 Recarodes pikalt istunud aga S6 omad on küll hämmastavalt ebamugavad. Leidsin kunagi siit kuulutuse kus keegi tahtis oma S6 Recarod
tavaliste sportistmete vastu vahetada. Sel ajal ma mõtlesin, et WTF. Aga kui ma omale S6 ostsin, siis hakkasin ise täpselt sama plaani pidama.
|
|
|
Oja1
huviline
Registreerunud 23.09.13
Asukoht: Türi vald
Kasutaja on eemal
Auto: S5 & X5
|
postitati 07.10.18 23:15
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: sigaelmar
Ma pole vist S8 Recarodes pikalt istunud aga S6 omad on küll hämmastavalt ebamugavad. Leidsin kunagi siit kuulutuse kus keegi tahtis oma S6 Recarod
tavaliste sportistmete vastu vahetada. Sel ajal ma mõtlesin, et WTF. Aga kui ma omale S6 ostsin, siis hakkasin ise täpselt sama plaani pidama.
|
Ma ei mäleta, et millal ja kas üldse C5 Recaros olen istunud. Küll aga olen istunud C5 tavalises sportnahal (mis on iseenesest täitsa mugav, kulgtuge
piisavalt), aga D2 Recaro on ikka mugavam. Nende tavaliste D2 istmetega ei anna üldse võrrelda millegagi - säti kuda tahad, aga mugavat asendit ikka
ei leia pikaks sõiduks.
|
|
|
|
Raivom80
huviline
Registreerunud 19.11.14
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 D2 4.2 2000
|
postitati 09.10.18 16:46
|
|
|
Nädal on möödas ja avastasin, et tagumised vedrud ka puruks niiet need vahetan nüüd lähiajal ära, samuti vahetan 2 summuti klambrit ära(üks roostetas
katki juba). Muidu auto toimib kenasti ja iga läbitud kilomeeter on täielik nauding.
Kui vedrud ära vahetan siis tuleb rohkem pilte ka.
Recarost rääkides siis olen istunud S8 recaros ja väga mugavad on, kindlasti hangin endale tulevikus.
|
|
|
dUBZ
huviline
Registreerunud 27.11.10
Asukoht: Oslo/Märjamaa/Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: D2 4.2Q, C4 2.8Q, B6 4Motion, B5.5 TDI
|
postitati 12.10.18 20:21
|
|
|
Tere tulemast D2 klubisse Paistab päris viisakas asi. Läbisõit tundub
väga madal, on ka tõendatav? Recaro sisu on jah hoopis teist masti kui
see tabureti teema. Kindlasti vajab auto ka suuremaid tõllarattaid ja maale tahab ka lähemale tulla Androidi RNS-E toimetab viisakalt? Ketipingutid külmkäivitusel veel kõrinat ei tee? Aga tore, et mõni D2 veel
foorumisse juurde tuleb. Aga üldiselt muretuid kilomeetreid ja kindlasti paksu rahakotti
|
|
|
Raivom80
huviline
Registreerunud 19.11.14
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 D2 4.2 2000
|
postitati 15.10.18 10:28
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: dUBZ
Tere tulemast D2 klubisse Paistab päris viisakas asi. Läbisõit tundub
väga madal, on ka tõendatav? Recaro sisu on jah hoopis teist masti kui
see tabureti teema. Kindlasti vajab auto ka suuremaid tõllarattaid ja maale tahab ka lähemale tulla Androidi RNS-E toimetab viisakalt? Ketipingutid külmkäivitusel veel kõrinat ei tee? Aga tore, et mõni D2 veel
foorumisse juurde tuleb. Aga üldiselt muretuid kilomeetreid ja kindlasti paksu rahakotti |
Enne kui ostsin endale D2-e lugesin sinu teemat ja sealt saingi idee, et võiks ka madalamale tuua ning suuremad papud alla panna.
See androidi RNS toimib väga hästi, ühildub automaatselt telefoniga, navi väga hea (waze), heli ka super, ei ragise ega midagi.
Läbisõit nii palju kui taustakontrollist näha siis on graafik sujuvalt tõusnud. Eestis see auto juba 10 aastat niiet kui on keritud siis väga ammu.
Keti klõbinat küll ei ole kuulnud külmalt käivitades.
Nüüd on hakanud kuuma mootoriga õli haisu viskama salongi. Tundub, et tuleb paremalt poolt kollektori juurest. Õlitase on hetkel normis.
Oskab keegi öelda kust võib õli kollektori peale sattuda? Õli alles vahetatud, sisse läks 5w30
|
|
|
blefish
huviline
Registreerunud 21.04.18
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A5 3.0TDI Coupe 2009
|
postitati 15.10.18 12:26
|
|
|
Klapikambrikaane tihendid?
Sai isegi kõvasti mõllatud nendega, 3.7l mootori peal küll. Ei tahtnud kuidagi pidama jääda, ise tehes peab rahulikult laskma natukene aega seista
peale maha võtmist, sest kuskilt vahelt nirises õli pidevalt uuesti plokile, ei saanud head kontakti silikooniga.
Selle headunit'i andmeid tead? Endale sai pandud RNS-D peale BT adapter (taga peidetud), töötab väga hästi aga võiks juba mõelda siis puutetundliku
ekraani peale. Kiiresti ta tööle läheb?
|
|
|
Raivom80
huviline
Registreerunud 19.11.14
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 D2 4.2 2000
|
postitati 15.10.18 15:14
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: blefish
Klapikambrikaane tihendid?
Sai isegi kõvasti mõllatud nendega, 3.7l mootori peal küll. Ei tahtnud kuidagi pidama jääda, ise tehes peab rahulikult laskma natukene aega seista
peale maha võtmist, sest kuskilt vahelt nirises õli pidevalt uuesti plokile, ei saanud head kontakti silikooniga.
Selle headunit'i andmeid tead? Endale sai pandud RNS-D peale BT adapter (taga peidetud), töötab väga hästi aga võiks juba mõelda siis puutetundliku
ekraani peale. Kiiresti ta tööle läheb? |
Ma ise kahtlustan ka klapikaane tihendit, korra vaatasin kapoti alla siis tundus, et väga keeruline töö pole, peaasi, et poldid välja tulevad
ilusti.
mul on RNS-i tagant ka mingid 2 USB otsa veetud kindalaekasse, et saab mälupulga vms järgi panna ja filme vaadata või muusikat lasta kui tahad.
Tööle läheb mingi 10 sekundiga kui auto seisnud terve öö, hiljem juba läheb peaaegu koheselt tööle. Mul on mingi orginaal RNS tundub sest kui tööle
läheb siis näitab suurelt alguses audi kirja.
Väidetavalt pidi mingi 400eur maksma. Täpselt andmeid hetkel öelda ei oska, kui sõitma jälle lähen siis võin vaadata mis ta täpselt on. Igatahes see
puutetundlik ekraan töötab väga hästi ja isegi hommikul kerge külmaga pole veel probleeme esinenud.
|
|
|
Raivom80
huviline
Registreerunud 19.11.14
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 D2 4.2 2000
|
postitati 15.10.18 15:18
|
|
|
Selline küsimus ka, et kui juba klapikaane tihendi vahetuseks läheb siis kui keeruline on ketitallad ära vahetada?
|
|
|
kuno666
huviline
Registreerunud 15.07.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: 2xV8 & 1x 2,2 20v.
|
postitati 15.10.18 16:27
|
|
|
See on android "rns-e" ehk siis hiinakas. Autodigi ja siinsamas foorumis ka need müüa. 400plus euri need tõesti maksavad ja toimibad vägahästi.
Raadio levi on minuomal ainult kehva aga selle jaoks ka mingi võimendi müüa. Minuarust on need androidid sadakorda asjalikumad kui originaal rns e
|
|
|
Raivom80
huviline
Registreerunud 19.11.14
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 D2 4.2 2000
|
postitati 15.10.18 16:39
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: kuno666
See on android "rns-e" ehk siis hiinakas. Autodigi ja siinsamas foorumis ka need müüa. 400plus euri need tõesti maksavad ja toimibad vägahästi.
Raadio levi on minuomal ainult kehva aga selle jaoks ka mingi võimendi müüa. Minuarust on need androidid sadakorda asjalikumad kui originaal rns e
|
Mul linnas leviga probleeme pole aga linnast väljas muutub levi tõesti kehvaks. eelnevatel autodel on levi parem olnud. Aga ma õnneks kuulan oma
muusikat palju niiet pole hullu
|
|
|
dUBZ
huviline
Registreerunud 27.11.10
Asukoht: Oslo/Märjamaa/Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: D2 4.2Q, C4 2.8Q, B6 4Motion, B5.5 TDI
|
postitati 15.10.18 20:20
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Raivom80
Selline küsimus ka, et kui juba klapikaane tihendi vahetuseks läheb siis kui keeruline on ketitallad ära vahetada? | Endal lekkisid
samamoodi need KKK tihendid. Ega Audil see kauni tüüpviga V mootoritel, et hakkavad läbi ajama mingi hetk uuesti. Ketitaldade vahetus suhteliselt
mahukas töö , pingutid tuleb maha võtta ikkagi selle jaoks. Siis oleks mõistlik juba ketid ka ära vahetada, kui tegemiseks läheb. Ise olen ka seda
Android makki tükk aega mõelnud sisse panna aga sai kohe alguses see Yatouri box sisse pandud ja nutikas nagunii magnetiga puhurivõre küljes Waze
kuvamas aga võiks n.ö interjööri vähe kaasaegsemaks muuta Aga muidu
sõiduaeg kehva pole Navi vaadata sealt? Peab nagu vähe allapoole vaatama, C5-l isegi veel madalamale see makk toodud. Enda masina läbisõit ka mingi
ajani normaalne, nüüd nagu südamehaigel Eks vast sellepärast et p****s
pikslite pärast plokke vahetatud mitu korda. Aga kui tõesti originaal läbisõit on, siis ikka päris vähe sõitnud mootor, ketipingutid peaksid veel
kauni heas seisukorras olema.
|
|
|
Raivom80
huviline
Registreerunud 19.11.14
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 D2 4.2 2000
|
postitati 16.10.18 07:19
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: dUBZ
Tsitaat: | Algselt postitas: Raivom80
Selline küsimus ka, et kui juba klapikaane tihendi vahetuseks läheb siis kui keeruline on ketitallad ära vahetada? | Endal lekkisid
samamoodi need KKK tihendid. Ega Audil see kauni tüüpviga V mootoritel, et hakkavad läbi ajama mingi hetk uuesti. Ketitaldade vahetus suhteliselt
mahukas töö , pingutid tuleb maha võtta ikkagi selle jaoks. Siis oleks mõistlik juba ketid ka ära vahetada, kui tegemiseks läheb. Ise olen ka seda
Android makki tükk aega mõelnud sisse panna aga sai kohe alguses see Yatouri box sisse pandud ja nutikas nagunii magnetiga puhurivõre küljes Waze
kuvamas aga võiks n.ö interjööri vähe kaasaegsemaks muuta Aga muidu
sõiduaeg kehva pole Navi vaadata sealt? Peab nagu vähe allapoole vaatama, C5-l isegi veel madalamale see makk toodud. Enda masina läbisõit ka mingi
ajani normaalne, nüüd nagu südamehaigel Eks vast sellepärast et p****s
pikslite pärast plokke vahetatud mitu korda. Aga kui tõesti originaal läbisõit on, siis ikka päris vähe sõitnud mootor, ketipingutid peaksid veel
kauni heas seisukorras olema. |
Okei siis ketitaldasid ei näpi praegu, kontrollisin uuesti nyyd hommikul käivitades kas ketiklõbinat on kuulda aga täitsa vaikselt läheb tööle ja
mingeid kõrval helisid pole.
Millised tihendid KKK tihendiga veel vahetada? Kas seal klapikaane otsa peal pole mingit tihendit mida võiks ka juba siis vahetada?
Navi on päris hea vaadata sest ekraan on suhteliselt suur ja see teeb nägemise mugavaks.
|
|
|
Raivom80
huviline
Registreerunud 19.11.14
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 D2 4.2 2000
|
postitati 02.11.18 17:30
|
|
|
Tervitus
Vahepeal on aega mööda läinud ja autol jõudnud KKK tihendi vahetada. Järgmised plaanid on lasta auto poleerida ja vahatada. Lisan mõned pildid ka.
|
|
|
dUBZ
huviline
Registreerunud 27.11.10
Asukoht: Oslo/Märjamaa/Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: D2 4.2Q, C4 2.8Q, B6 4Motion, B5.5 TDI
|
postitati 02.11.18 20:12
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Raivom80
Tervitus
Vahepeal on aega mööda läinud ja autol jõudnud KKK tihendi vahetada. Järgmised plaanid on lasta auto poleerida ja vahatada. Lisan mõned pildid ka.
|
Kas tõesti vahetasid ainult ühe poole KKK tihendi ära? Loodan, et ikka
mitmuses. Keskkonsoolile pilku heites vaatan, et esimene omanik veits kooner ka olnud, 3 nuppu täitsa pimedad Mis %-ga toon peal on?
Parandan: Esimeses postis ikka näha, et parkimisandurid on täitsa olemas
|
|
|
Raivom80
huviline
Registreerunud 19.11.14
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 D2 4.2 2000
|
postitati 03.11.18 10:07
|
|
|
Ikka mõlemad vahetasin ära jah
Tundub olevat umbes 20% Läbipaistvusega
|
|
|
Raivom80
huviline
Registreerunud 19.11.14
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 D2 4.2 2000
|
postitati 09.04.19 06:24
|
|
|
Kaua aega möödas viimasest postitusest. Vahepeal on auto viisakalt ülalpidanud ennast ja sisse sai ostetud ka recaro sisu.
Istmed said nahahoolduse ka enne sisse panekut.
Avastasin alles nüüd, et kui roolisambal üks nupp kui sisse lülitada siis igakord kui mootori välja lülitan liigub rool eemale ja kui uuesti mootori
käima panen siis tuleb kohe rool omakohale tagasi. Päris huvitav süsteem.
Nüüd panin tähele, et jahutusvedeliku kaob kergelt. Otseselt ei näe, et kuskilt tilguks. Kuidas leida leke üles?
Suve jooksul tahan ka uued veljed osta ja madalduse coilide näol.
|
|
|
blefish
huviline
Registreerunud 21.04.18
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A5 3.0TDI Coupe 2009
|
|
Raivom80
huviline
Registreerunud 19.11.14
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 D2 4.2 2000
|
postitati 09.04.19 08:37
|
|
|
Kust sa leidsid õige alumiinium toru, kas neid on saada forssist näiteks?
|
|
|
stihl
huviline
Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II
|
postitati 09.04.19 09:01
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Raivom80
Kust sa leidsid õige alumiinium toru, kas neid on saada forssist näiteks? |
Enne ikka otsi OMA lekkekoht üles.
Ega see, kui on tüüpviga, ei tähenda, et see viga sinu autol on.
Tüüpveaks nad nimetavad asju juba siis, kui enda autol on, petsi omal ja foorumis ka veel kellelgi oli. Ülejäänud 97-l autol vblla ei olnud.
VAGi kasutatav G12 on kõige tänuväärsem jahutusvedelik ka, see jätab ju lekkides punaka jälje.
Teine asi on see tehaseinseneridest asja "targemalt" lahendamine.
Ingolstadt`i meeste tehtud jupp kestis 19a, kas sa tahad selle autoga sõita kuni aastani 2050?
.
|
|
|
blefish
huviline
Registreerunud 21.04.18
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A5 3.0TDI Coupe 2009
|
postitati 09.04.19 09:40
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: stihl
Enne ikka otsi OMA lekkekoht üles.
Ega see, kui on tüüpviga, ei tähenda, et see viga sinu autol on.
Tüüpveaks nad nimetavad asju juba siis, kui enda autol on, petsi omal ja foorumis ka veel kellelgi oli. Ülejäänud 97-l autol vblla ei olnud.
VAGi kasutatav G12 on kõige tänuväärsem jahutusvedelik ka, see jätab ju lekkides punaka jälje.
Teine asi on see tehaseinseneridest asja "targemalt" lahendamine.
Ingolstadt`i meeste tehtud jupp kestis 19a, kas sa tahad selle autoga sõita kuni aastani 2050?
. |
Ära muutu soolaseks, tegemist on tüüpveaga ja see esineb D2 puhul nii 32V kui ka 40V mootoritel. Punkt. Lisaks on tal läbisõit ju täpselt selles
punktis, kus see mure tekib.
Ma ei kratsinud ju seda oma peast välja
Muidugi tasub uurida, kas tegemist on just selle kohaga.
Alumiiniumtoru pannakse asemele sellepärast, et tehase tüüpviga eemaldada. Edasi müües on samuti hea öelda, et see viga on eemaldatud jäädavalt.
Tsitaat: | Algselt postitas: Raivom80
Kust sa leidsid õige alumiinium toru, kas neid on saada forssist näiteks? |
Alumiiniumtoru puhul ei oska aidata, eBayst on seda võimalik küll saada. Andres mainis seda hiljuti oma videos ka (5:40): https://www.youtube.com/watch?v=wfEsy1rub8o (tema tellis Poolast).
|
|
|
stihl
huviline
Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II
|
postitati 09.04.19 09:53
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: blefish
Ära muutu soolaseks, tegemist on tüüpveaga ja see esineb D2 puhul nii 32V kui ka 40V mootoritel. Punkt. Lisaks on tal läbisõit ju täpselt selles
punktis, kus see mure tekib.
Ma ei kratsinud ju seda oma peast välja
|
Ma ei olegi soolane, ma olen realist.
Ja endiselt jään selle juurde, et auto remont käib nii: viga kindlaks teha, jupp vaheada.
MITTE nii: tüüpviga kindlaks teha, see korda teha.
Läbisõit? - Selle peale (10000/aastas) ma üle 40 kaadist mürki (näiteks Liviko) ei võtaks.
Ehk siis vabalt võib juba vahetatud olla.
Ja inglisekeelsetes foorumites, nagu meilgi, kirjutavad 90% amatöörid, 10%, kes midagi jagavad ja profid reeglina sõna ei võta.
.
|
|
|
Raivom80
huviline
Registreerunud 19.11.14
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 D2 4.2 2000
|
postitati 09.04.19 15:28
|
|
|
Vaatasin üle selle selle koha põhja alt ja sealt ei leki. Kas võib olla, et mootor sööb jahutusvedeliku? või kust võiks veel otsida?
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |