Lehekülgi: 1 2 |
Varesrain
huviline
Registreerunud 17.08.18
Kasutaja on eemal
|
|
DPF eemalduse soovitused
Tere!
Olen jõudnud sinna maale, kus dpf on oleks vaja kiiremas korras vahelt välja saada ja aju ümber programmeerida. Oskate soovitada Tallinna lähistel
häid kohti kes teostavad vastavat tööd mõistliku hinnaga ?
Audi a4 b7 3.0 tdi 171kw man
|
|
|
Procon-Ten
klubiliige
Registreerunud 07.08.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 200 2.2T 20V q '85 & Audi Q7 3.0TDI '13 & VW Transporter 1.6D '86 & VW Caravelle 2.1 WBX
|
|
Sattudes mõni aeg tagasi lugema ühe teise autofoorumi sellekohast teemat ja arvestades meie ühiskonna üldiseid arenguid, siis tundub pigem mõistlikum see DPF
süsteem korras hoida..
|
|
|
Varesrain
huviline
Registreerunud 17.08.18
Kasutaja on eemal
|
|
Teie väljatoodud teema on varsti juba 2 aastat vana ning minu arvates pole seda kuskil veel suure kella külge löödud ja tõenäoliselt see direktiiv ei
läinud läbigi. Arvestades kui palju ilma dpf-ita autosi ringi liigub, ei ole seda seadust väga lihtne läbi lüüa ja kontrollida siin Eestis. Kui mul on
valik paigaldada 12 aastat vanale autole uus kübemefilter 1500€ eest või see üldse eemaldada 300 € eest ja sellega edaspidi mitte tegeleda, siis
saaksin kirikus ka peksa kui peaksin laskma uue paigaldada.
|
|
|
tl470487
aeg maha
Registreerunud 06.07.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
|
Need ei maksa 1500€ ja 300€ eest saab korras DPF-i.
Mis DPF-ga juhtunud on tuleb küsida?
Ilmselt mootori tegeliku probleemi lahendamine saab maksma see 1500€, mida DPF-i eemaldamisega naiivselt tahetakse saavutada(?)
|
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Varesrain
Teie väljatoodud teema on varsti juba 2 aastat vana ning minu arvates pole seda kuskil veel suure kella külge löödud ja tõenäoliselt see direktiiv ei
läinud läbigi. Arvestades kui palju ilma dpf-ita autosi ringi liigub, ei ole seda seadust väga lihtne läbi lüüa ja kontrollida siin Eestis. Kui mul on
valik paigaldada 12 aastat vanale autole uus kübemefilter 1500€ eest või see üldse eemaldada 300 € eest ja sellega edaspidi mitte tegeleda, siis
saaksin kirikus ka peksa kui peaksin laskma uue paigaldada. |
Lisaks happevihmadele laste kaela saad ka rõvedalt suitseva auto suure tõenäosusega. Uusi pihusteid sa selle jutu järgi nagunii ei osta, sest need
maksavad üle poole auto hinnast. Vana kolmese B7-me turuväärtus on sisuliselt 0, kui ketiliin, sisselasked, pihustid ja DPF hukas.
Lisaks DPF olemasolu on väga lihtne kontrollida, selleks kulub 1-60 sekundit.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
Typhome
|
|
mkangur
huviline
Registreerunud 15.07.12
Kasutaja on eemal
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Jann
Tsitaat: | Algselt postitas: Varesrain
Teie väljatoodud teema on varsti juba 2 aastat vana ning minu arvates pole seda kuskil veel suure kella külge löödud ja tõenäoliselt see direktiiv ei
läinud läbigi. Arvestades kui palju ilma dpf-ita autosi ringi liigub, ei ole seda seadust väga lihtne läbi lüüa ja kontrollida siin Eestis. Kui mul on
valik paigaldada 12 aastat vanale autole uus kübemefilter 1500€ eest või see üldse eemaldada 300 € eest ja sellega edaspidi mitte tegeleda, siis
saaksin kirikus ka peksa kui peaksin laskma uue paigaldada. |
Lisaks happevihmadele laste kaela saad ka rõvedalt suitseva auto suure tõenäosusega. Uusi pihusteid sa selle jutu järgi nagunii ei osta, sest need
maksavad üle poole auto hinnast. Vana kolmese B7-me turuväärtus on sisuliselt 0, kui ketiliin, sisselasked, pihustid ja DPF hukas.
Lisaks DPF olemasolu on väga lihtne kontrollida, selleks kulub 1-60 sekundit. |
Eelkõige sõltub ikka see sellest, mille tulemusena on DPF otsa saanud.
Kui ta on oma kasuliku eluea ära elanud ning ei suuda enam puhtaks põletada, siis ei ole seal mingit suitsevat autot normaaltingimustes.
Filtri eluiga on orienteeruvalt 200-300 000km, mis tänaseks on selle ajastu autodel juba kõigil ees.
B osa DPF saab umbes 600 euriga tänasel päeval.
Eks igal on oma vaba voli, mina lasin B7 selle samuti minema visata- tõsi küll turbo lõppemise tagajärjena, mil see lihtsalt DPF õliga üle ujutas.
Tänase seisuga, möödas aasta, optimeeritud tarkvara ning kohapeal käies, sõites või pähe andes on taga täiesti puhas.
Ilmselt lähen ka lähikuudel C6 sama teed, antud juhul küll ennetavalt koos tarkvara optimeerimisega, koht on välja valitud, milleks saab olema
esremaps.
Muidugi jah, kui viga on tingitud pihustitest/egr vm kolmandast asjaolust, siis see autot ei remondi, ning peaks siiski alustama "remonti" õigest
otsast...
"At the end of the day, there are basically two types of drivers: those that want/have avants, and virgins. It's just science. Get one and
you won't regret it."
|
|
|
|
tl470487
aeg maha
Registreerunud 06.07.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
|
Tõsi ka või? Väidad, et ei haise?
Vähemalt Tallinna sisuliselt kõik ostukeskuste parklad haisevad sellise töötluse saanud mootorite diislilebrast.
Muidugi piisab ka juba ühest sellisest "optimeeritud trüflist", et 3000m2 parkla haisuga pikaks ajaks täita.
Tsitaat: | Algselt postitas: mkangur
Tänase seisuga, möödas aasta, optimeeritud tarkvara ning kohapeal käies, sõites või pähe andes on taga täiesti puhas.
|
|
|
|
|
mkangur
huviline
Registreerunud 15.07.12
Kasutaja on eemal
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: tl470487
Tõsi ka või? Väidad, et ei haise?
Vähemalt Tallinna sisuliselt kõik ostukeskuste parklad haisevad sellise töötluse saanud mootorite diislilebrast.
Tsitaat: | Algselt postitas: mkangur
Tänase seisuga, möödas aasta, optimeeritud tarkvara ning kohapeal käies, sõites või pähe andes on taga täiesti puhas.
| |
Eks neid mittekorrasolevaid masuudipresse on paraku kõik kohad täis ning sõidetakse nendega seni, kuni on liikumisvõimelised.
Tule ja veendu selles ise, korras diiselsõiduk ei suitse.
Ei propageeri eemaldamist, kuid see on alternatiiv-võimalus ning ka tänase seisuga veel iga vaba valik, kuni neid kontrollima ei hakata.
Eks siis näha ole, mis saama hakkab, ilmselt massiline kokkuostmine.
"At the end of the day, there are basically two types of drivers: those that want/have avants, and virgins. It's just science. Get one and
you won't regret it."
|
|
|
|
tl470487
aeg maha
Registreerunud 06.07.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
|
Ma küsin, kas väidad, et ei haise?
Miks ka mitte vaadata. Kus näha saab?
Ma ei ole siiani mitte ühtegi mitte haisevat töötlust näinud nii, et põnevusega vaatan üle, filmin ja annan kommentaari mitme mittesuitsejast
testijaga.
|
|
|
|
mkangur
huviline
Registreerunud 15.07.12
Kasutaja on eemal
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: tl470487
Ma küsin, kas väidad, et ei haise?
Miks ka mitte vaadata. Kus näha saab?
Ma ei ole siiani mitte ühtegi mitte haisevat töötlust näinud nii, et põnevusega vaatan üle, filmin ja annan kommentaari mitme mittesuitsejast
testijaga. |
Kõik sõidukid eritavad vähesel või rohkemal määral mingisugust "lõhna" koha peal käies, kui nina vastu väljalaset suruda. Ma räägin suitsemisest.
Tõsi küll, ei ole täheldanud, et sellega mingit "diislilebra" eritama oleks hakanud.
Eks nendest läbiaetud diislipilvedest on isegi läbi sõidetud, kas seda siis kütusega tuimast üle ujutamisest "chipi" vendade poolt või millegi muu
tulemusena.
Korras sõiduk ei ole ka ilma dpf-ta "rõvedalt suitsev".
Vaatamise kohta vastasin psi
"At the end of the day, there are basically two types of drivers: those that want/have avants, and virgins. It's just science. Get one and
you won't regret it."
|
|
|
|
tl470487
aeg maha
Registreerunud 06.07.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
|
Kõik on oluliselt trivaalsem ja mitte otsitud. Seisad meetri kaugusel auto tagaosas ja räägid sõbraga juttu - mingi 15 sekundit kannatad seda lebra ja
siis hakkab mittesuitsetajal ajudele. Sellest käib jutt. Kas väidad, et see su "optimeeritud" isend erineb eelkirjeldatust?
|
|
|
|
Varesrain
huviline
Registreerunud 17.08.18
Kasutaja on eemal
|
|
Auto hetkel ei tossa ega midagi, isegi tallates. Mootor käib puhtalt ja muid vigu ei ole. Niikaua kui tekkisid armatuuri DPF regen tuled. Tegin päris
mitmeid kordi korralikke "põletus sõite" maanteel kõrgete pööretega ja enamasti lõpetas oma põletusprotsessi ära. Viimasel ajal juhtub see järjest
tihemini ning nädal tagasi läks auto avariire˛iimi. Lükkasin arvuti taha ja andis mulle veateate DPF overload. Tegin sundpõletuse mis kestis ~30 min
ja veateated kadusid uuesti ära. Eeldades et ta kõrvetas puhtaks selle oli palju loota, kuna järgmine sõit oli 160km maanteel ja praktiliselt
sihtkohta jõudes viskas uuesti dpf tule põlema ja arvuti andis uuesti teate dpf overload, regen advised
|
|
|
tl470487
aeg maha
Registreerunud 06.07.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
|
Ning see kõik ei pane sind analüüsima, miks see kõik juhtub ning kordub?
Puhastad täitunud filtri ja ei küsi, miks see uuesti täitub?
Üldse ei avardu, et sellel kõigel on DPF osas ainult tagajärg mitte põhjus? DPF ise on ju suure-suure tõenäosusega täiesti töökorras vähemalt antud
kirjelduste põhjal.
|
|
|
|
merchant
huviline
Registreerunud 08.03.18
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Allroad C7 BiT
|
|
Isegi väikese läbisõiduga, üsna uus ja korras DPF-iga auto, mis silmnähtavalt ei suitse üheski reziimis, haiseb külma mootoriga käivitamise järgselt
päris mõnda aega.
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
|
Ma ei viitsi vaielda, iga päev näen mõnda "kuusakoski kandidaati", päris raske on inimestele selgeks teha, et ilma suurte kulutusteta see auto enam
normaalselt tööle ei hakka. Enamus neist esiotsa titevigadega kolmestest on tegelikult üle 500K sõitnud, nii B7 kui C6, vahet pole, tahmakaid ja
pihusteid korduvalt nullitud aru andmata, mida see endaga kaasa toob. Õudne reaalsus. Ja saage aru, see ongi normaalne valik, kas romula või auto
hinnaga samaväärne kulutus mõnedele asjadele pluss veel jooksvalt liikuvaid pudinaid. Kasti viimnepäev on ka lähedal tavaliselt. Ja tee siis inimesele
selgeks, et ilus läikiv auto, rõngad säravad, aga sisu on surnuaed. Eriti kui just hangitud, hind oli hea ja "proovisõidul ei saanud midagi aru" .
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
Varesrain
huviline
Registreerunud 17.08.18
Kasutaja on eemal
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: tl470487
Ning see kõik ei pane sind analüüsima, miks see kõik juhtub ning kordub?
Puhastad täitunud filtri ja ei küsi, miks see uuesti täitub?
Üldse ei avardu, et sellel kõigel on DPF osas ainult tagajärg mitte põhjus? DPF ise on ju suure-suure tõenäosusega täiesti töökorras vähemalt antud
kirjelduste põhjal. |
Ma esialgu ennustasin, et võimalik turbo õli leke väljalaskesse jookseks kuid see sai välistatud. Pihustid on ka varasemalt stenditud ja korras. Auto
on sõitnud 290k. Kas ei ole võimalik et ta lihtsalt ei puhasta ennast ära enam korralikult ?
|
|
|
tl470487
aeg maha
Registreerunud 06.07.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
|
Vähe tõenäoline selles skeemis, et ei puhastu. Seal on kindlasti vead ja siit ruudu tagant ma ei oska kõike ette öelda ega näha. Millal EGR viimati
puhastati?
|
|
|
|
Varesrain
huviline
Registreerunud 17.08.18
Kasutaja on eemal
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: tl470487
Vähe tõenäoline selles skeemis, et ei puhastu. Seal on kindlasti vead ja siit ruudu tagant ma ei oska kõike ette öelda ega näha. Millal EGR viimati
puhastati? |
EGR sai viimati tehtud 5 tkm tagasi ja oli võrdlemisi puhas, arvestades et seda polnud varem tehtud auto siinoleku ajal. Kui oleks midagi egr-iga viga
siis ilmselt elektri poolega.
|
|
|
tl470487
aeg maha
Registreerunud 06.07.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
|
Termostaadi-andurite reaalandmed analüüsitud?
Midagi on ikkagi vale seal ja DPF välja lõikamisega see kindlasti ei lahene - õnne korral lükkad seda mõni tuhat km lihtsalt edasi enne, kui näkku see
info lastakse. Pump ja pihustid võivad muide kehvast kütusest üle-öö pihta saada nii, et pead laskma kolmandal-neljandal-ja-vahel-ka-viiendal silmal
ikka auto üle vaadata.
|
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
|
Normaalne teema üles löödud, nagu ikka samad tegelaskujud siin, kes asjaga reaalselt ei tegele
1. Haisemise teema - haisevad autod sellepärast, et neil katalüsaatorit ei ole või midagi rikkis. DPF filtreerib ainult silmnähtavaid tahmaosi, aga
haisu põhjustab ikka see, et meil neid DPF-e igas garaa˛is välja võetakse nii, et kogu pütt tühjaks tehakse. Või võetakse alguses üldse kogemata katt
välja. Reaalselt on DPF alati tagapool. Kui ühes pütis, siis tuleb kindlasti võtta välja ainult DPF, mitte katt ja DPF, vastasel juhul saab endale
rõveda haisva auto. Täpselt samamoodi, nagu bensukal katti eemaldades hakkab diisel haisema ilma katita. Samuti võetakse DPF sageli välja, aga
pihusteid ei remondita, mis DPF-i umbe ajasid. Jooksvate pihustitega autodel on NOxi ja teiste heigaaside tase kümneid kordi üle normi, mille pärast
auto ka haiseb. Kui eemaldatud on ainult DPF ning sõiduk on korras, siis ei ole seal mitte mingisugust lõhna vahet. Oleme paljudel < 100000 sõitnud
autodel seda eemaldanud ning mitte mingit vahet enne-pärast ei ole.
Ka ei tule korras autol kogu aeg tahma ilma DPF-ta. Üldjoontes, kui auto on alla 250 000 sõitnud ning DPF-i probleemid, siis tavaliselt on kas midagi
saba andnud (EGR, turborõhulekked, pihustid) või sõidetakse väga lühikesi otsi. Kui juba 300 000 kanti hakkab LS minema, siis sageli kohtab seda, et
filter ise on seest puruks ning seda ei saa enam regenereerida. Ülejäänud autol ei pruugi midagi vigagi olla.
2. Happevihmade teema. Happevihma põhjustavad ikkagi NOx ühendid, mida tekib DPF-ga autol eriti põletusprotsessi ajal 2-3x rohkem, kui tavalisel
sõidul. Ehk siis DPF-ga autod oma olemuse poolt tekitavad rohkem "happevihma".
Ülevaatust ei ole vaja karta. Seda on 8 aastat räägitud, mitte midagi pole muutunud ning suure tõenäosusega ei muutu ka kunagi, vähemalt vanemate
autode suhtes.
Ja uuemate autode suhtes pigem kaob enne diisel üldse linnapildist ära, kui midagi ülevaatusega juhtub, sest inimesed hakkavad aru saama, et idiootne
on osta diiselautot linnas lühikeste otste sõitmiseks.
|
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
|
Sellest on siin hullult räägitud, kuid ok, räägime veel.
1. DPF ei ole igavene, tema eluiga on sõltuv paljudest asjadest (kus ja kuidas sõita ennekõike, Eesti olud ei soosi pikka toimimist)
2. Kui palju saab aktiivset, passiivset põletust. (Loodud siiski pikki vahemaid läbima ja siis ka kestab)
3. Aju arvestab ise paljude asjade põhjal, millal ta on otsas, e.s. ladestunud tuhka täis ning siis saab vastavat tulukest vaadelda pidevalt.
4. Vaadeldes nüüd tahmaka tegelikku olemust vastavate näitude põhjal saab otsustada, kui hull on ta tegelik seis ning kas võib talle anda uue elu või
mitte. Uus elu ei tähenda muidugi veel 300K sõitu, vaid kuni rahakott lubab uue osta (koos pihustitega)
5. Surnud tahmaka uueks kodeerimine = tihe põletus, õlitaseme tõus kütuse arvelt, siis saale kolin, hullemal juhul keps tänavale.
6. Kui DPF-iga autol on summuti otsad tahmased, on kärg puruks või sihilikult lõhutud.
6. 165-171kw mootorite pihustid ei ole enam heas korras, isegi kui on 290K sõitnud mingi ime läbi.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
|
Ahjaa, ütlen ka seda, et 165 ja 171kw mootoriga autosid sai tehasest ilma DPF-ta tellida!
Venemaal on ka 176kw ilma DPF-ta tehasest ja ei haise ega suitse ta midagi.
DPF on üldse täiesti pseudoprobleem, see suurendab reaalseid ohtlikke heitmeid.
Suurem probleem on just nimelt liiga suured NOx heitmed.
DPF-i panekuga suurendati neid veelgi. Täiesti idiootne lahendus minu arust - teeme mingi junni, mis teeb tahma nähtamatuks, aga reaalselt on 2-3x
mürgisem põletusprotsessi ajal kui ilma selleta auto.
Uusi heitmenorme ma arvan ilma AdBlue-ta ei saavuta varsti ükski auto ning saab hakata valima, kas inimese kombel ühte kütust tankida (või elektrit?)
või mingi kuseaine pärast veel lisaks põdeda - pole imet, et mitmed suured autotootjad sõiduautode diiselmootoritele pidurit tõmbavad.
|
|
|
|
tl470487
aeg maha
Registreerunud 06.07.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
|
Tore, et tuntud DPF-i eemaldajad teemaga liitunud. Ikka rõõm. Nüüd saab teema algataja kindlasti professionaalset abi ja kindlasti ka loengu
erinevatest maailmavaadetest.
Lugemisoskusest on kasu ja ka prj-til, kes vana tuntud seda ise alatihti märkima - jutt käib "optimeeritud" asjade haisemisest ja seda ei peata ka
katalüsaator. Korduvalt nähtud ja haisevad sh ka teie arvukalt "ümbertöödeldud" eksemplarid. Vaidled vastu(?)
|
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: tl470487
jutt käib "optimeeritud" asjade haisemisest ja seda ei peata ka katalüsaator. |
Ole hea, räägi siis, kui spetsialist, mis seal on "optimeeritud", et tühikäigul haisema hakkab? Mul hakkas täitsa põnev
Veel parem, näita mulle enne-pärast milliseid parameetreid juhtplokis on muudetud, mis peaksid haismist põhjustama tühikäigul. Mis see EDC16 ikka
sinusuguse haritud inimese jaoks ära ei ole?
|
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |
|