janis21
huviline
Registreerunud 02.04.16
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 03.10.18 11:39
|
|
|
1.9 85kw PD kumin õhupuhastis
1.9 85kw pd mootor. Põhjuseks häiriv kumin, nagu poksuks tagasi õhupuhastisse.
Muid anomaaliaid ei ole. Arvutiga paistab kõik ok, käivitub hästi, liigub nagu varemgi ning ei suitse.
Vahetatud on nukkvõll koos hüdrotõukuritega, seega nendes viga ei ole. on kellegil mõtteid? Kuskil ühtegi leket ei ole tuvastanud õhuliikumis
torustikes.
|
|
|
r384n3
huviline
Registreerunud 18.08.13
Asukoht: Taebla
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B5 1.9 81kw TDI, Audi 80 B4 Turbo Quattro
|
postitati 04.10.18 07:19
|
|
|
Kui nukk ja tõukurid uued ning ikka popsub, siis 1 sisselaske klapp lekib läbi.
Old Audis never die. They just get faster.
|
|
|
|
janis21
huviline
Registreerunud 02.04.16
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 04.10.18 16:37
|
|
|
Klapid läbi ei leki. Täna mõõdetud silindri surved ning kõik on ühtlaselt 29bar.
EGR klapp on suletud asendis kinni.
Kui egr küljes olevat siibrit(mis vaakumiga laseb autot seisma jättes siibri kinni) käsitsi mehaaniliselt natukene sulgeda, ehk sellega piirata
sisselaskesse siseneva õhukogust natukene, muutub mootori hääl selliseks nagu peab olema.
Endal mõtteid pole, ehk kellegil mõni idee ?
|
|
|
urmas256
huviline
Registreerunud 15.05.14
Asukoht: tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 04.10.18 18:10
|
|
|
Oli täpselt sama teema kui ühel tõukuril oli auk sisse kulunud ja nukkvõll ka suht otsas. Samamoodi muutus hääl normaalseks kui seda hooba natuke
liigutasin.
|
|
|
teet82
huviline
Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro
|
postitati 04.10.18 18:20
|
|
|
Oleneb kui ammu on teema autor tõukurid ja nukkvõlli vahetanud. Nendele mootoritele ei tohi panna tavalisi tõukureid, nende jaoks on tugevdatud
tõukurid, tavaliselt musta värvi.
|
|
|
andrec
huviline
Registreerunud 07.10.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B6 R30 VR6 turbo
|
postitati 04.10.18 18:43
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: janis21
Klapid läbi ei leki. Täna mõõdetud silindri surved ning kõik on ühtlaselt 29bar.
EGR klapp on suletud asendis kinni.
Kui egr küljes olevat siibrit(mis vaakumiga laseb autot seisma jättes siibri kinni) käsitsi mehaaniliselt natukene sulgeda, ehk sellega piirata
sisselaskesse siseneva õhukogust natukene, muutub mootori hääl selliseks nagu peab olema.
Endal mõtteid pole, ehk kellegil mõni idee ? |
Survete mõõtmine ei näita reaalselt väga midagi. Tuleks leak down test teha, siis võid 100% öelda kas klapid peavad või ei.
|
|
|
|
janis21
huviline
Registreerunud 02.04.16
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 05.10.18 07:41
|
|
|
Hüdrotõukurid pole peale vahetust meetritki sõitnud. Vanadel tõukuritel polnud samuti midagi viga, aga kuna laiali oli, said uued sisse pandud.
Paigaldatud mustad INA tõukurid.
Seega tõukurite ning nukkvõlli vea võib 100% välistada.
Andrec: Ei väida 100% sulle vastu, kuid pole leak down testiga kokku puutunud. Mille poolest too parem? Kui klapp ei peaks, ei oleks ju silindris ka
korralikku kompressiooni ?
|
|
|