skliss
huviline
Registreerunud 01.10.18
Kasutaja on eemal
|
postitati 01.10.18 08:31
|
|
|
Audi A4 B5 kuumeneb üle
Tere.
Palun abi. Audi A4 B5 1,9d; 81 kw, 1998. Mootor kuumeneb üle. Vahetatud termostaat, temp andur, veepump, radikas, propelleri sidur.
Temp -tõuseb kuni 105-108 ja siis jääb pidama. Kummaline on asja juures, see, et kui sõita 4 käiguga 90-95km/h ja pöörded on kõrgel (2200-2500 pm)siis
on kõik normaalne. Sama on ka linnasõiduga. Viienda käiguga ja kusagil 100+ km/h hakkab mootor kuuenema ja temp jõuab kusagil 108 kraadini. Lülitad
käigu alla, kiirus 95-98 km/h loetud minutid ja temp on normaalne. Ebatavalist rõhku süsteemis ei ole, jahutusvedelik on puhas ja õli on puhas.
Vedelik ei kao ja õli uurde ei teki. emulsiooni jälgi ei ole.
|
|
|
Alo19
huviline
Registreerunud 18.09.06
Asukoht: Raplamaa/Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5 1,9 96kw 04
|
postitati 01.10.18 08:50
|
|
|
Kliima on?
Vaata mida see näitab.
Vaata kaabliga palju on reaalselt.
|
|
|
skliss
huviline
Registreerunud 01.10.18
Kasutaja on eemal
|
postitati 01.10.18 09:07
|
|
|
Kliima on. Temp ongi paelaga sõidu ajal mõõdetud, ehk siis arvuti oli taga. Mis teema selle kliimaga? Mida see näitama peaks?
|
|
|
Alo19
huviline
Registreerunud 18.09.06
Asukoht: Raplamaa/Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5 1,9 96kw 04
|
postitati 01.10.18 09:41
|
|
|
Kliimaga näed ka mootori tempi..
|
|
|
Quattru
huviline
Registreerunud 26.12.09
Asukoht: Hiiumaa - Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 V6
|
postitati 01.10.18 17:38
|
|
|
Kaua see jant olnud, või peale seda suuremat hooldust? Ehk pole peale tööd korralikult õhutatud süsteem? Termokas vigane? Aitaks kogu süsteemi
läbipesu? Ühesõnaga Up teemale kuna endal B5l ka lampi viskab 95 kraadile vahel tempi.
|
|
|
|
laurz
huviline
Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: b4TQ E39
|
postitati 02.10.18 04:19
|
|
|
Kui sul see 108 kraadine anomaalia tekib,siis keera salongis soojendus pöhja. KUi temp langeb,siis on viga teada.
|
|
|
skliss
huviline
Registreerunud 01.10.18
Kasutaja on eemal
|
postitati 02.10.18 05:50
|
|
|
Jep, kui salongis soojendus põhja panna, temp langeb. (Vahetatud termostaat, temp andur, veepump, radikas, propelleri sidur.) Ja seda vast nädal
tagasi. Temperatuuri jama on kuskil kuu - poolteist ja sellepärast sai vahetatud kogu kompott.
Minu käes on masin a´kolm neli aastat ja korralikult hooldatud.
|
|
|
laurz
huviline
Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: b4TQ E39
|
postitati 02.10.18 08:13
|
|
|
Siis on suur ring kuskilt umbes.
|
|
|
stihl
huviline
Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II
|
postitati 02.10.18 08:53
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: skliss
Vahetatud termostaat, temp andur, veepump, radikas, propelleri sidur... |
Uute osade vastu ikka ma loodan.
Sest suures ringis asju rohkem polegi ju. Voolikud vast umbe ei lähe.
.
|
|
|
skliss
huviline
Registreerunud 01.10.18
Kasutaja on eemal
|
postitati 02.10.18 09:00
|
|
|
Jep, ikka uute asjade vastu. On kellegil veel häid ideid, kogemusi või lahendusi?
|
|
|
EnricoN
huviline
Registreerunud 19.02.14
Asukoht: Pilves selginemistega
Kasutaja on eemal
Auto: Coupe Quattro 2.2T | MB 190e
|
postitati 10.10.18 12:11
|
|
|
Alustaks ikka korraliku õhutamisega
|
|
|