snus
huviline
Registreerunud 04.09.05
Asukoht: Eesti,Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6
|
postitati 29.09.18 20:52
|
|
|
Audi Lucas HP2 supportid esisillale.
Tere!
Ehk kellegil kogemus kuidas paigaldada c5-le pre-Fl alla Lucas Hp2 supportid. Loogiline,et Pre-Fl käändmik ei sobi kindlasti...aga ehk sobiks sinna Fl
(2002-2004) käändmik. Või milline on pidurisadula poltide vahekaugus FL käändmikus. Tean,et Lucasel on see 16 cm.
|
|
|
masuurik
huviline
Registreerunud 05.03.12
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Porsche Panamera Turbo S
|
postitati 30.09.18 07:26
|
|
|
Teiste sadulate sobitamiseks tehakse vajalikud vaheadapterid. Käändmiku vahetamine tundub ebavajalik, kui just 1:1 uute sadulatega ja vana sillaga ei
sobi.
Miks selliste sadulate paigaldamine üldse teemaks on?
|
|
|
snus
huviline
Registreerunud 04.09.05
Asukoht: Eesti,Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6
|
postitati 30.09.18 10:17
|
|
|
Tahaks natukene jõulisemat ja äkilisemat pidurdust. No ja suur kettas suurem pidurisupport on alati ilusam kui väike näss.
|
|
|
masuurik
huviline
Registreerunud 05.03.12
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Porsche Panamera Turbo S
|
postitati 30.09.18 14:37
|
|
|
Kas muu auto ka nende pidurite upgradiga kaasa areneb ja veljed? Pole eriti mòtet sellel asjal, kui kogu auto sportlikumaks ei muutu Mulle tundub, et
need pole ka selleks päris ôiged asjad. Need pole tegelikult ju eriti suured. 321mm on isegi väiksemad, kui uuematel seeriaautodel.
Kui teha, siis 8-spot Brembo 365mm kettaga alates. Nende konplektide hind on muutunud päris kirveks muidugi, aga paigaldus on jällegi lihtsam.
Uue klotsid tuleks ka kohe osta ja uued kettad vôi vähemalt vanad vihuris üle freesida uute klotside jaoks.
|
|
|
mkb
meeskond
Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Avant Q
|
postitati 30.09.18 15:24
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: masuurik
Kas muu auto ka nende pidurite upgradiga kaasa areneb ja veljed? Pole eriti mòtet sellel asjal, kui kogu auto sportlikumaks ei muutu Mulle tundub, et
need pole ka selleks päris ôiged asjad. Need pole tegelikult ju eriti suured. 321mm on isegi väiksemad, kui uuematel seeriaautodel.
Kui teha, siis 8-spot Brembo 365mm kettaga alates. Nende konplektide hind on muutunud päris kirveks muidugi, aga paigaldus on jällegi lihtsam.
Uue klotsid tuleks ka kohe osta ja uued kettad vôi vähemalt vanad vihuris üle freesida uute klotside jaoks. |
Ära vaata kõike enda mätta otsast - mida tasub ja ei tasu ja kui palju peaks kulutama.
Parematel piduritel on alati point, ka ilma tilu-liluta.
|
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 30.09.18 15:27
|
|
|
Ei taha teada mis liikluses toimuks, kui kõik hakkaks omale ägedaid pidureid ehitama. Seepärast ongi see keelatud ja ülevaatusele pole mõtet minna
selle autoga.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
masuurik
huviline
Registreerunud 05.03.12
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Porsche Panamera Turbo S
|
postitati 30.09.18 15:43
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: mkb
Tsitaat: | Algselt postitas: masuurik
Kas muu auto ka nende pidurite upgradiga kaasa areneb ja veljed? Pole eriti mòtet sellel asjal, kui kogu auto sportlikumaks ei muutu Mulle tundub, et
need pole ka selleks päris ôiged asjad. Need pole tegelikult ju eriti suured. 321mm on isegi väiksemad, kui uuematel seeriaautodel.
Kui teha, siis 8-spot Brembo 365mm kettaga alates. Nende konplektide hind on muutunud päris kirveks muidugi, aga paigaldus on jällegi lihtsam.
Uue klotsid tuleks ka kohe osta ja uued kettad vôi vähemalt vanad vihuris üle freesida uute klotside jaoks. |
Ära vaata kõike enda mätta otsast - mida tasub ja ei tasu ja kui palju peaks kulutama.
Parematel piduritel on alati point, ka ilma tilu-liluta. |
Mis sind nüüd seal sinu mätta otsas niiväga häiris?
Ma pole midagi tilulilust rääkinud, vaid küsisin, kas tehniliselt on auto järele aidatud või plaanitud aidata, et pidurite upgrade on vajalik. Ma pole
ka öelnud palju peaks kulutama. Pakkusin välja selle, mida võiks proovida. Teinekord tasub infot jagada - kust mida saab ja kuidas paigaldada.
Võimalik, et idee omanik ei tea paljusid 1:1 sobivaid variante, mis kujunevad odavamaks.
Sinu kommentaar oli suhteliselt infotühi, kui sa nüüd korra ise ka selle läbi loed. Või ei oska sa sel teemal ise midagi kaasa rääkida...
Teisalt arvamus, et kõik ümberehitused on surmalõksud...avage silmad. Enam ei ehitata asju pimedas garaasis kruustangide vahel. Olen nõus, et selline
tegevus peab olema kontrollitud ja läbimõeldud.
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 30.09.18 16:46
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Jann
Ei taha teada mis liikluses toimuks, kui kõik hakkaks omale ägedaid pidureid ehitama. Seepärast ongi see keelatud ja ülevaatusele pole mõtet minna
selle autoga. |
Mitte midagi. Autot pidurdab rehv, mitte piduriketta suurus, kui kiirused ulmelised ei ole või mitu korda järjest vaja äkkpidurdusi teha.
|
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 30.09.18 16:54
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: prj
Tsitaat: | Algselt postitas: Jann
Ei taha teada mis liikluses toimuks, kui kõik hakkaks omale ägedaid pidureid ehitama. Seepärast ongi see keelatud ja ülevaatusele pole mõtet minna
selle autoga. |
Mitte midagi. Autot pidurdab rehv, mitte piduriketta suurus, kui kiirused ulmelised ei ole või mitu korda järjest vaja äkkpidurdusi teha.
|
Sa ei saanud pihta, mida mõtlesin. Kui pilpaid lendab pole rehviga enam midagi teha. Issanda loomaaed on väga kirju, igaüks teeks seda ümberehitust
omal huvitaval moel, mõni hästi aga enamus halvasti.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
andrec
huviline
Registreerunud 07.10.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B6 R30 VR6 turbo
|
postitati 30.09.18 17:32
|
|
|
Väga popp on BMW E38 Brembo 4 kolviga sadulad. Toodetakse adaptereid ka C5 jaoks kindlasti. Oluliselt paremad kui need HP2'd. Muidugi kui HP2'd
vedelevad riiulis, siis otsi kes vastavad adapterid teeb. Kui ise oskad mõõtusid võtta, siis võimalik tellida siit: https://epytec.de/
|
|
|
|
alias
huviline
Registreerunud 07.04.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A4 '07 2.0tdi
|
postitati 01.10.18 10:52
|
|
|
Üks variant parema ja konkreetsema pidurdusjõu saamiseks oleks armeeritud pidurivoolitud, näiteks siit.
Omal paigaldatud ja effekt täitsa tuntav.
|
|
|
masuurik
huviline
Registreerunud 05.03.12
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Porsche Panamera Turbo S
|
postitati 01.10.18 11:36
|
|
|
Wisefab toodangul on täiesti konkurentsivõimeline hind.
Ise panin kõik HEL performance voolikud pidurite upgradiga tookord. Hinnalt sarnased, aga transport tuli juurde ja see teeb selle kallimaks.
|
|
|
|