Deprecated: Implicit conversion from float 504345.99999999994 to int loses precision in /data01/virt4271/domeenid/www.audiclub.ee/foorum/viewthread.php on line 181
Eesti Audi Klubi foorum - A8 D2 3.7l heitgaasid
Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: A8 D2 3.7l heitgaasid (Vastuseid: 2 | Vaatamisi: 1246)
blefish
huviline



Registreerunud 21.04.18
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A5 3.0TDI Coupe 2009

postitati 28.09.18 14:22 Tsiteeri
A8 D2 3.7l heitgaasid



Tere

Mure 3.7l V8-5V mootoriga, heitgaasid on kõvasti normist väljas. Mootori töös mingeid häireid ei esine.

Mis võib selliseid näite põhjustada? Huvitaval kombel kõrgematel pööretel näidud justkui teistpidi üle limiidi ja pea 2x!

Näidud ja miks läbi ei lastud ülevaatuselt:
700rpm
CO 0.59 (max lubatud 0.5)
CH 209 (max lubatud 100)

2820rpm
CO 0.7 (max lubatud 0.3)
CH 124 (max lubatud 100)

Iseenesest ju mootoril on 4 lambdat kokku, 2 enne ja 2 peale katti, mis peaksid selle kattide töö efektiivsust mõõtma? Üks eesmine lambda sai alles vahetatud, teise seisukorrast ei tea aga veateateid vms ei ole.

Mis viimase 6 kuu jooksul tehtud mootori poolelt:
* Õlivahetus+õlifilter Castrol 5W-30
* Õhufiltri vahetus
* Karterituulutus VAICO
* Klapikambritihendite vahetus vasak ja parem
* Hammasrihm, soonrihm, termostaat, veepump jne
* Lambda B2S1 Bosch

Kas karterituulutus võib midagi sellist ka põhjustada, aftermarket osa on hetkel peal.

Kui on katid, siis kuidas edasi tegutseda?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 28.09.18 15:03 Tsiteeri


Mine kuhugi diasgnostikasse, kus osatakse lamdade B1 S1 ja B2 S1 tööd hinnata, graafiliselt vaadata. Arvan, et viga on siiski seal, vanad ja unised. Järelkontrolli lambdad võivad olla välja progetud või mis iganes. Kui S1-d korras, tuleb hakata muid variante uurima, katid jne..


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
blefish
huviline



Registreerunud 21.04.18
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A5 3.0TDI Coupe 2009

postitati 29.09.18 13:17 Tsiteeri


Nonii, sai käidud teises ülevaatuspunktis täna.

Näidud
680rpm
CO 0.05 (max lubatud 0.5)
CH 13 (max lubatud 100)

2320rpm
CO 0.07 (max lubatud 0.3)
CH 16 (max lubatud 100)

Esimesel korral kui näidud tuksis olid, käisin Ehitajate teel, kus oli pidev autode järjekord ning ilmselt polnud aega neil või tahtmist.

Täna käisin Laki tänaval, kus vanem mees väga korralikult kõiki asju kontrollis, hoolimata järjekorrast. Hoidis lihtsalt kauem aega pöördeid peal (3-4 minutit) et katid ikka kuuma saaksid ning siis tegi mõõtmised.

Ühesõnaga võib teema lõppenuks lugeda.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 22.0% - SQL: 78.0%]