randarp
huviline
Registreerunud 23.12.16
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi a4b8 abt
|
postitati 27.09.18 15:56
|
|
|
Audi A4 B8 avant quattro ABT 3.0tdi- 2009- randarp
Tere
Teen ka enda auto kohta teema, kuigi auto juba minu käes olnud paar aastat. Eelmine auto oli bmw e92 ja teine auto on bmw kabrio. Mingi hetk tuli mõte
koer osta ning siis tuli loobuda bmw e92st ja asemele otsida universaal kerega auto. Algul sai vaadatud A24 igast autosid, aga kui seda isendit nägin
teadsin kohe, et peab minema vaatama ja proovima. Järgmine päev sai mindud proovima ja emotsioonid olid head ning soetasin auto ära.
Autost lähemalt:
Audi A4 ABT AS4 3.0TDI quattro (228kw)
Lisad:
ABT tuuning pakett ( stanged, küljelaiendid, tagatiib,chip)
S istmed täiselektrilised, soendusega
S-line 19 tollised valuveljed
Bixenon esituled +DRL, automaatne tulede juhtimine
Elektriline tagaluuk
Isetumenevad, soendusega peeglid
Coming home/leave
Must lagi
Cd box, navi, audi telefon
Kahetsooniline kliima
Tagamised istmed allaklapitavad
S-line läveliistud
Audi drive select
Vihma-ja valgusesensor
4x jalgade valgustus
Dynamic steering
jne..
Plaanis teha:
Uus rool
Led tagatuled
Uued veljed
Numbrilt kaotada est tähis
Väljalase paremaks teha
Eks igast ninni-nänni on veel, aga lisan mõned pildid, mis telost kiiruga leidsin.
Tehtud tööd:
2018a Tehtud mootori remont:
Ostetud vähe kasutatud mootoriplokk, plokk hoonitud ja väntvõll poleeritud. Pandud uued originaal raamsaaled, kepsusaaled ja kolvirõngad. Uued
pihustid, mootori keti komplekt, rihmad, rullikud, veepump, rihmaratas, sisse -ja väljalaskeklapid, genekas, starter, õlipump, mootoripadjad, tihendid
jn.
2017 a jooksul tehtud tööd: käigukasti õli,tarkvara uuendus, mootoriõli ja filtrid, mõned sillaosad, pidurikettad, klotsid,veovõll. Paigaldatud
madaldusvedrud (eibach 30mm)
|
|
|
MirkoK
huviline
Registreerunud 03.03.09
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S6 C5 Man.
|
postitati 27.09.18 18:09
|
|
|
Täitsa huvitab palju see auto siis reaalselt läbisõitnud on et sellises mahus tööd ettevõetud on või hoopis sai tehtud lihtsalt igaksjuhuks endajaoks?
|
|
|
antsvolli
huviline
Registreerunud 06.01.17
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 911T, A8 D2
|
|
randarp
huviline
Registreerunud 23.12.16
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi a4b8 abt
|
postitati 28.09.18 07:09
|
|
|
Auto reaalselt läbisõitu olen kontrollinud esindusest ja netist ( autodna ja taolised lehed) ning kuskilt mingit infot ei tulnud, et oleks kerinud
seda keegi, aga seda ei tea kunagi mis tegelikult on tehtud vanade omanike poolt.
Hetkel ls jääb 260k juurde ja igaksjuhuks sellist remonti poleks teinud.
liiga kulukas
Aga ette sai see võetud sellepärast, et ühel toredal õhtul sai gaas põhja surutud ja suurema kiiruse pealt lendas õli laiali mootoriruumis ja seisma
jäädes tuli kapoti alt mõnus suitsupilv.
Avastati et kolvis on auk sees ja pihustite näidud on kõik täiesti p....s, küsiti et kuidas sul üldse auto käima läks ja kas ei suitsenud, aga kõik
toimis väga hästi niikaua, kuni laiali lendas .
Miks ei ostnud kohe uut mootorit? Ei usalda väga inimesi, kes müüvad sulle mootori teisest riigist ja enne seda kontrollida ei saa.( vinkoodi järgi
uurides olid osad pakutavad mootorid juba keritud). Sai mõned päevad mõeldud, kas teha müügi jaoks korda või jätta auto endale. Valisin teise
variandi ja autot hakati korralikult korda tegema, kuna mootor juba maha oli võetud siis vahetasin ka muud kuluosad ära.
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 28.09.18 17:49
|
|
|
Ilmselt EGT limiter ka ajus "veidi" näpitud.
Endal ka kogemus olemas sellega. Kuna tembi andur on ainult üks väljalaskes, siis igasugused silindritevahelised ebaühtlused teevad sellele mootorile
üsna kiire lõpu, kui tuunitud on.
|
|
|
|
madtongue
huviline
Registreerunud 17.05.10
Kasutaja on eemal
|
postitati 01.10.18 13:58
|
|
|
.K
Kas see on näide sellest, et isegi kvaliteetse tuuningu korral (mida justkui ABT võiks eeldada) ammendub mootori ressurss palju kiiremini (mis on
muidugi suhteline) kui nö stock seades? Või on ikkagi tegemist mingi tehnilise veaga mis ei olnud põhjustatud mootori ressursi piiride kompamisest..Ja
palju loeb muidugi auto kasutusmuster ka. Kui stock asjale järjekindlalt pähe anda 250k km, küll siis ka midagi pudenema hakkab Aga muidu äge pill, tore, et viitsid vaeva näha, küll siis jälle kestab. Prj
kommentaarist lähtudes tasuks auto seadistamine peale remonti nullist ette võtta.
|
|
|
randarp
huviline
Registreerunud 23.12.16
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi a4b8 abt
|
postitati 28.10.18 18:35
|
|
|
Eks see ole näide sellest, kus oma autot chippida. Sai ennem mootori laiali lendamist, chipi uuenduse sellises kohas nagu flameko/autohooldus.ee ja
ise arvan et see mootor sinna ka läks. Sõitsin umbes mingi 1-2 kuud nii ringi,et küll kadus turbo tagant ära ja siis viskas sinist tagant jne. Käisin
seal umbes 7-10x et asi toimima saada, aga lõpuks loobusin ja küsisin raha tagasi. Ise see firma mingit lahendust välja ei pakkunud ja juhataja ka
rääkima ei tulnud, Aga see nende ``CHIP``on lihtsalt mingi sisseostetud......,et mina seal kellelgi oma autot ei soovita chippida ning
teenindus/suhtlus oli ikka nende poolt väga halb. Aga uus chip sai tehtud prj juures ja asi toimib väga hästi
Auto tegemised:
Sai vahetatud autol: jahutusventikas, õli ja filtrid, stabikakont, esimesed ülemised ja tagumised puksid, esimesed õötsapuksid, difripadi, esiklaas ja
kojamehed. Jahutusventika vahetuseks pidi veits auto esiosa lammutama ja kulus 4-5h vahetusele.
Sai leedust tellitud fl tagatuled ning kasutaja rocket paigaldas ja kodeeris . Soovitan ka teistele teda.
|
|
|
mkb
meeskond
Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Avant Q
|
postitati 28.10.18 18:57
|
|
|
Miks chip uuendust vajas?
|
|
|
|
Quattru
huviline
Registreerunud 26.12.09
Asukoht: Hiiumaa - Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 V6
|
postitati 29.10.18 06:54
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: randarp
Sai leedust tellitud fl tagatuled ning kasutaja rocket paigaldas ja kodeeris . Soovitan ka teistele teda. |
Kus täpsemalt tellisid?
Ühtlasi jätan ka jälje maha, teema mida huviga lugeda.
|
|
|
|
randarp
huviline
Registreerunud 23.12.16
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi a4b8 abt
|
postitati 31.10.18 14:41
|
|
|
Dpfi andur oli katki ja seetõttu ka dpf oli umbes. Mõtlesin, et kui juba dpf sai välja võetud siis uuendaks chippi, et saaks natukene jõudu juurde.
207vs ~228kw on ikka väike vahe sees.( võrreldud sama a5-ga millest pilt ka üleval pool).
Tuled olid kasutatud ning ostsin need autoplius.lt lehelt. Varuosi leiab sealt hea hinnaga ning on ka suurem valik, kui eestis.
Autol läks täna esitule pirn läbi ning sai kohe uus ostetud ja ka ära vahetatud.
Uueks pirniks sai osram d3s 35w xenarc.
|
|
|
|