Registreerunud 30.01.12
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: A6 1.8T 2002
postitati 23.09.18 08:18
A6 C5 klaasid udused
Tere!
Millele viitavad järgmised sümtomid: kliima puhub koorralikult külma, aga ainult sõitva autoga. Varasemalt hakkas peale auto käivitamist koheselt
külma tootma, nüüd peab sõitma hakkama selleks. Lisaks kipuvad klaasid seest uduseks minema kohapeal seistes töötava mootoriga, sõitu alustades udu
kaub kiirelt. Tekkis ka suvel kuuma ilmaga. Panin tähele ka sellist asja töötava mootoriga auto kõrval seistes, et miski lülitub pidevalt sisse ja
välja, kajastub mootorihääle muutumises. Kliimapump? Peabki see pidevalt sisse ja välja lülituma? Ei sõida selle autoga ise igapäevaselt, serpärast
täpsemalt kirjeldada ei oska, aga õige see asi küll ei tundu. Jahutusvedeliku kadu väike on. Kohapeal pikemalt käies kipub ka jahtusvedeliku temp.
Minema 100 ja üle selle kraadini. Arvutiga vaadates reaalne temp. ja ühtegi viga einäita. Samas lõdvikud kõvad ei ole radika juures. Millised sümtomid
on mitteavaneva termostaadi puhul? Eile ülevaatusel käies kiideti mootorit, näidud nagu uuel autol. Kustkohast nüüd seda probleemi arutama hakata?
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
postitati 23.09.18 08:31
Vendid ei tööta ees nagu peab. Kliima vajab seda just kohapeal kõige enam.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide õli, seadistused, DPF-i, õhkvedrustuse
mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 25.3.1 + 17a. kogemust). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM,
SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
maxcools
huviline
Registreerunud 08.01.08
Asukoht: Tartu, Stockholm
Kasutaja on eemal
Algselt postitas: madisson
Tere!
Millele viitavad järgmised sümtomid: kliima puhub koorralikult külma, aga ainult sõitva autoga. Varasemalt hakkas peale auto käivitamist koheselt
külma tootma, nüüd peab sõitma hakkama selleks. Lisaks kipuvad klaasid seest uduseks minema kohapeal seistes töötava mootoriga, sõitu alustades udu
kaub kiirelt. Tekkis ka suvel kuuma ilmaga. Panin tähele ka sellist asja töötava mootoriga auto kõrval seistes, et miski lülitub pidevalt sisse ja
välja, kajastub mootorihääle muutumises. Kliimapump? Peabki see pidevalt sisse ja välja lülituma? Ei sõida selle autoga ise igapäevaselt, serpärast
täpsemalt kirjeldada ei oska, aga õige see asi küll ei tundu. Jahutusvedeliku kadu väike on. Kohapeal pikemalt käies kipub ka jahtusvedeliku temp.
Minema 100 ja üle selle kraadini. Arvutiga vaadates reaalne temp. ja ühtegi viga einäita. Samas lõdvikud kõvad ei ole radika juures. Millised sümtomid
on mitteavaneva termostaadi puhul? Eile ülevaatusel käies kiideti mootorit, näidud nagu uuel autol. Kustkohast nüüd seda probleemi arutama hakata?
Kliima ventikas töötab kohapeal?
madisson
huviline
Registreerunud 30.01.12
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: A6 1.8T 2002
postitati 23.09.18 14:28
Kliimaradika ventikas kohapeal tööle ei hakka, see selgitab siis ka kliimakompressori sisse ja välja lülitumise kohapeal käies. Sellega saab edasi
nüüd tegeleda.
Aga nii kui salongis lülitada econ nupp sisse, on aknad kohe udused. Millest see tuleneda võib?
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 21.8% - SQL: 78.2%]