niar
huviline
Registreerunud 19.10.15
Kasutaja on eemal
|
postitati 15.09.18 13:11
|
|
|
Madalad helid salongis
Audi A4 B6 2.5 132kW Q manuaal
Sümptomid:
Tühikäigul auto väriseb vähe, kuid märgatavalt palju võrreldes varajasemaga.
Pöördeid anda, siis ca 2000+ pöörete juures kuuleb salongist märgatavat madalat heli, nagu miskit oleks tsentrist väljas. Väljast ei kuule.
Sõidu ajal midagi ei märka.
Paar päeva sõitsin pimedaks tehtud siduripedaali lülitiga ringi. Täna vahetasin selle ära. Pool päeva sõitsin ringi, kui seda anomaaliat märkasin,
ühendasin lüliti lahti, kuid ei muutunud miskit. Ilmselt selles siis asi ei saa olla (?).
Kellelgi mõtteid?
Juhtme saan alles homme õhtul taha pista, senimaani mõtlesin, et ehk siit oskab keegi midagi tarka öelda.
|
|
|
TeaMeTzu
huviline
Registreerunud 18.11.17
Kasutaja on eemal
|
postitati 15.09.18 19:01
|
|
|
Mootoripadi võib-olla?
|
|
|
niar
huviline
Registreerunud 19.10.15
Kasutaja on eemal
|
postitati 16.09.18 15:10
|
|
|
Juhipoolne mootoripadi paar kuud tagasi vahetatud ning teine pool katsudes korras.
Viskasin juhtme taha, pihustite töö on normaalne ning muid koode ei visanud ette (vähemalt nüüd julgen sõita).
Kas need käigukasti padja sümptomid võivad olla?
Vibra on käigukangist ka tuntav ja käik sees gaasi andes kang ikka liigub, aga ei ütleks, et märgatavalt palju. Padjad ju selleks ongi loodud, et kast
pehmelt liiguks. Pole kunagi õhtal patja näinud, aga kui mootor töös on, siis puks ise ei vibreeri, kuid kinnituspolt seal sees küll väriseb.
Kas see on normaalne või padi tõesti on läbi? Silma järgi küll ei ütleks, et väsinud on. Samas kui raudkangiga kasti kere pealt üles surusin, siis
visuaalselt vibreeris kast märgatavalt vähem, kuid salongist oli sel hetkel vibreerimine ikka tunda. Padi on küll odav lõbu, kuid see polt on seal nii
kõvasti kinni ja see krdi torx on seal nii madala kraega, et parema meelega katse-eksitus meetodi pärast seda ette ei tahaks võtta, keeran veel kandid
üle
Parandaks ka pisut ennast, algselt ütlesin, et sõidu ajal miskit ei märka, aga kui pöörded lähevad 2000+ kanti, siis on samuti kuulda ja kangist
tunda.
|
|
|
Rix
klubiliige
Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal
Auto: B6 Quattro
|
postitati 16.09.18 15:16
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: niar
Juhipoolne mootoripadi paar kuud tagasi vahetatud ning teine pool katsudes korras. |
Mis padi sinna asemele läks? Ma olen ise ka natuke hädas, sest põlemad padjad vajavad vahetust ja kuuldu põhjal pidavat olema kõigi teistega peale
originaali vibratsioon keresse garanteeritud.
|
|
|
|
niar
huviline
Registreerunud 19.10.15
Kasutaja on eemal
|
postitati 16.09.18 15:32
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: R-I-X
Tsitaat: | Algselt postitas: niar
Juhipoolne mootoripadi paar kuud tagasi vahetatud ning teine pool katsudes korras. |
Mis padi sinna asemele läks? Ma olen ise ka natuke hädas, sest põlemad padjad vajavad vahetust ja kuuldu põhjal pidavat olema kõigi teistega peale
originaali vibratsioon keresse garanteeritud. |
Tead enam ei mäleta. Firma oli norm, karp oli sinist värvi. Mäletan vaid seda, et forssis ja mujal pakuti ainult A varuosa, mis maksid seal 150+ euro.
Venna tuttav on mekaanik, tegeleb EKV militaartehnika taastamisega, tal on kuskil varuosa keskuses käpp sees, kust sai 80 euriga padja, mis polnud
mingi vuffel hiinast toodetud. Läks alla ja pole probleemi.
|
|
|
Rix
klubiliige
Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal
Auto: B6 Quattro
|
postitati 16.09.18 15:44
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: niar
Tead enam ei mäleta. Firma oli norm, karp oli sinist värvi. Mäletan vaid seda, et forssis ja mujal pakuti ainult A varuosa, mis maksid seal 150+ euro.
Venna tuttav on mekaanik, tegeleb EKV militaartehnika taastamisega, tal on kuskil varuosa keskuses käpp sees, kust sai 80 euriga padja, mis polnud
mingi vuffel hiinast toodetud. Läks alla ja pole probleemi. |
Hinna ja karbi värvi järgi pakuks, et Lemförderi oma. Aga see ei omagi mingit tähtsust. Pidigi nii olema, et ükskõik mis teise tootja oma, olgu see
kasvõi mõne muu osa originaali tootja, nagu Lemförder, ei toimi sama hästi, kui OEM ja ongi vibratsioon keres ja sellest tulenevalt ka madal müdin.
|
|
|
|
niar
huviline
Registreerunud 19.10.15
Kasutaja on eemal
|
postitati 16.09.18 19:23
|
|
|
Mitte, et ma sulle vastu tahaks vaielda, aga minu jaoks tundub küll see natukene ebausutav olevat.
|
|
|
niar
huviline
Registreerunud 19.10.15
Kasutaja on eemal
|
postitati 18.09.18 15:18
|
|
|
Nonii, esimene diagnoos on hooratas.
Vahetasin katse-eksitus meetodil ikka käigukasti padja ära. Umbes mitte midagi ei muutunud. Siis mekaanik tõstis mind autoga üles, andsin tuure, tema
vahtis all ja 2000 pööretel oli mootoril selline resonantsi tipphetk, et ta ütles kohe ära, et ükski padi sellist mootori liigutamist tekitada ei
suuda. Olevat päris jõhkralt liikunud.
Mehaanik helistas veel igaks juhuks oma sõbrale, keda ta miskipärast "spetsialistiks" kutsus ning ka viimane ennustas kirjelduse järgi klaaskuuli
pealt, et viga kisab ilgelt hooratta järgi.
|
|
|
niar
huviline
Registreerunud 19.10.15
Kasutaja on eemal
|
postitati 24.09.18 17:22
|
|
|
Hooratas oli tsentrist väljas, ikka omajagu.
|
|
|
|