Probleem selline, et auto külmast peast väristab, kui on D peal ja seisad näiteks foori taga. Sõitma hakates kaob ära. Küll aga tagurdades väristab.
Kui mootor soojaks läheb, siis kaob ära. Pihustid on üle vaadatud ja on OK. Väristamise ajal on pöörded paigal. Kas kellegil on sarnast probleemi
olnud või teaks probleemile lahendust ?
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
postitati 05.09.18 21:07
Mootoripatju oled vahetanud?
Kui veel originaalid peal on väga suure tõenäosusega lihtsalt suhteliselt ära kivistunud ning külmalt annab eriti tunda.
Samas võib vabalt mingi muu viga ka olla, väristamise hetkel võiks silindrite vahelisi korrektuure vaadata, et veenduda, et külmaga mingeid
pihustiprobleeme pole.
speets
huviline
Registreerunud 27.04.17
Kasutaja on eemal
Auto: ´12 Audi A8 ABT AS8 4.2TDi
postitati 07.09.18 05:18
Peaks mootoripadjad üle vaatama küll, aga tänud.
andrec
huviline
Registreerunud 07.10.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B6 R30 VR6 turbo
postitati 07.09.18 05:31
Parempoolse vahetus on lõbus töö. Hetkel üks mootor maas. Auto peal suht võimatu tegevus, kui just downpipe kätte ei saa ja koos mootori käpaga ära ei
keera, sest padja ülemine polt turbo taga, nii et võtit peale ei saa.
Registreerunud 18.08.12
Asukoht: Võru/Tartu
Kasutaja on eemal
postitati 07.09.18 15:55
Tsitaat:
Algselt postitas: andrec
Parempoolse vahetus on lõbus töö. Hetkel üks mootor maas. Auto peal suht võimatu tegevus, kui just downpipe kätte ei saa ja koos mootori käpaga ära ei
keera, sest padja ülemine polt turbo taga, nii et võtit peale ei saa.
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 31.9% - SQL: 68.1%]