svenkl
huviline
Registreerunud 18.02.15
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C6 3.0 tdi quattro
|
postitati 30.08.18 17:25
|
|
|
Diagnostikat vaja. A6 c6 3.0 165kw autom quattro. Ei käivitu enam
Ühel tavalisel hommikul otsustas mitte käivituda.
Käias päris pikalt ja mingi aja peale võttis mõned silindrid taha. Suri taas välja. Vibreeris päris kõvasti kui käis mõne silindriga.
Mõned päevad hiljem proovisin veel ja algus sama kuid siis jäi isegi veidikeseks käima aga gaasipedaalile ei reageerinud ja suri veidi aja pärast taas
välja. Vahepeal viskas veel ESP/ABS märguannet.
Kütust kolmveerand paaki, et mingi pumba viga ei tohiks olla?
Kas keegi saaks diagnostika seadmega abistada, et teaks kust alustada üldse?
Tasu kokkuleppel!
Auto asub Murastes.
Tel 56990855
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 30.08.18 18:11
|
|
|
Hammasrihm sile.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
jaiks
huviline
Registreerunud 21.02.11
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 2.5tdi 2005 & A6 C7 3.0tdi
|
postitati 30.08.18 18:45
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Jann
Hammasrihm sile. |
165kw peaks ketiga olema.
Remondin Audide led tulesid. 56711785
|
|
|
|
vedru
huviline
Registreerunud 07.01.07
Asukoht: pealinn
Kasutaja on eemal
Auto: Auditu
|
postitati 30.08.18 18:48
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: jaiks
Tsitaat: | Algselt postitas: Jann
Hammasrihm sile. |
165kw peaks ketiga olema. |
Jann mõtles pumba rihma.
|
|
|
jaiks
huviline
Registreerunud 21.02.11
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 2.5tdi 2005 & A6 C7 3.0tdi
|
postitati 30.08.18 19:03
|
|
|
Peale kirjutamist taipasin ise ka, et pumbal ju rihm jah.
Remondin Audide led tulesid. 56711785
|
|
|
|
svenkl
huviline
Registreerunud 18.02.15
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C6 3.0 tdi quattro
|
postitati 02.09.18 05:37
|
|
|
Esialgse vaatluse põhjal hammasrihm ilus. Tõsi küll, kõiki katteid pealt ei kakkunud.
Kuid siiski diagnostika ju peaks ka selle ära näitama.
Ehk soovitate kust head diag juhet saaks? Milline oleks piisav?
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 02.09.18 09:43
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: svenkl
Esialgse vaatluse põhjal hammasrihm ilus. Tõsi küll, kõiki katteid pealt ei kakkunud.
Kuid siiski diagnostika ju peaks ka selle ära näitama.
Ehk soovitate kust head diag juhet saaks? Milline oleks piisav? |
Tõesti arvad, et ostad kaabli ja kohe hakkad kütuserõhuga seonduvat "diagnoosima" ?
Kutsu parem keegi, kes seda kohe teha oskab, väärtuseid teab jne., muidu ostad kaabli ja pärast ikka lähed.
Sellistel puhkudel tavaliselt oskajal üle 10 min. ei lähe, et viga välja selgitada.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
svenkl
huviline
Registreerunud 18.02.15
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C6 3.0 tdi quattro
|
postitati 04.09.18 18:18
|
|
|
Jann, arvan, et igaüks kes veidigi tehnikat tunneb ja googeldada oskab, saab hakkama. Eks kahe kõrva vahel peab veidi materiaali ka ikka olema
selleks.
Lödinäpud ja muud loomad võibolla tõesti arvavad, et eBayst 5 eurine kaabel ja hakkavad kõvasti diagnoosima ja kilowatte juurde programmeerima.
Tagasi teemasse:
Tänaseks päevaks olen oskaja leidnud ja diagnoosimisest oli kasu. Pihustite näidud olid täitsa metsapoole (mõlemad pooled. 5,midagi ja teine
-5,midagi).
Viitas kõik sellele, et kett võib olla üle visanud ja tõeks see ka osutus. Juhipoolne kett on üle visanud ja mootoris päris korraliku kahju teinud
ühel pool (tõsi kolbide seisukorda veel ei tea).
Vaja nüüd kalkluleerida, kas pigem kogu krempel remontida, leida ehk toimiv mootor asemel või sootuks varuosadeks müüa
|
|
|
|