ivorturb12
huviline
Registreerunud 21.10.08
Kasutaja on eemal
|
postitati 26.07.18 20:00
|
|
|
1.9 81kw töötab korralikult, kui pump keerata hambavõrra valeks ?
Autoks vanakooli 1.9 81kw
Probleem olla alguse saanud nii, et auto käivitus hommikuti esimesel käivitusel väga pikalt. Pumbakaane tihendid lekkisid. Tihendid said ära
vahetatud, kütusekogus arvutiga paika, kuid hommikune käivitus ikkagi meeletult pikk. Arvutiga süüdet vaadates, oli kõvasti hiline. Pumpa võis keerata
ükskõik kuhu poole- pritsehetk ei muutunud ikka. See muutis asja juba kummalisemaks
Kuna rihmavahetusaeg oli ka käes, sai nina eest võetud ja rihma hakatud vahetama. Kõik märgid olid ilusti paigas vana rihmaga ning uue rihmaga sai
samuti kõik ilusti paika (et selle üle targutamist ei tuleks, siis tegutsetud järgnevalt: hoorattalt otsitud märk üles ja on ilusti paigas, pump
vastava pulgaga lukustatud ning kkk maas ning nukkvõll tagant plaadiga lukus(nukkvõlli rihmaseib koonuse otsast lahti tõmmatud).
Seis endine, hommikune käivitus meeletult pikk, arvutiga süüde julmalt hiline ja pumpa keerates ei muutu midagi arvutiga vaadates.
Kuna riiulist oli võtta kohe 100% varasemalt toimiv pump, sai pandud see peale. Tulemus täpselt sama, käivitub meeletult pikalt ja pumpa keerates
süütenurga kraadid ei muutu.
Edasi sai keeratud nimelt pump hamba võrra valeks(varajasemaks) ning auto hakkas hoopis paremini käivituma ning siis hakkas ka reaalseid süütenurga
andmeid nägema ning pumpa keerates hakkasid andmed muutuma. Nüüd aasta niimoodi sõidetud. Külmkäivitus ei ole perfektne, kuid tunduvalt parem kui
varem.
Siit küsimus, millest saab tulla olukord, et auto käivitub nii tunduvalt paremini ja süütenurka saab panna paika nii nagu vaja vaid siis, kui pump on
reaalselt nimelt keeratud hambavõrra paigast ära(pulk ei lähe sisse enam) ning selline asi veel kahe pumbaga, seega pumba enda viga võiks ka
välistada..
|
|
|
rainz66
postitusõiguseta huviline
Registreerunud 29.10.17
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Q7,330D,Passat B5,5
|
postitati 31.07.18 17:42
|
|
|
hammasrihmaratas vända otsas lahti! Siis veabki nuka ja pumba vända suhtes hiliseks!
|
|
|
ivorturb12
huviline
Registreerunud 21.10.08
Kasutaja on eemal
|
postitati 31.07.18 20:14
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: rainz66
hammasrihmaratas vända otsas lahti! Siis veabki nuka ja pumba vända suhtes hiliseks! |
Ei ole. Probleem oli enne rihmavahetust ja peale rihmavahetust ka. Rihmavahetuse käigus sai vahetatud ka käbi polt, ei olnud vana polti ragistas
suruõhu püssiga tükkaega lahti ja uus sai ka õige njuutoniga kinni.
Ja kui ta oleks lahti, siis selle ajaga ca 25 000 km läbitud, süüde täpselt nii nagu pandud sai, kui käbi oleks lahti, avalduks see ka teisiti.
Autol ka kerge käivitusprobleem on. Kui hakata ketrama, siis hakkab koheselt lubama ja veidi aja peale läheb käima, päris poole pöörde pill pole. Olen
vahetanud pihustiotsad, süüde arvutiga paigas ja sai nõks varajasemakski pandud veel prooviks, kuid see väga ei muuda. Temp. andur näeb õigeid näite
ja proovitud ka teist andurit.
Samas, kui võtta temp. andurilt pistik tagant, on käivitus perfektne.
Ehk on starteriga sellekohapealt mingi kala. Aga see, et süüte saab paika vaid siis, kui pump hambavõrra valeks panna, on kummaline.
|
|
|
r384n3
huviline
Registreerunud 18.08.13
Asukoht: Taebla
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B5 1.9 81kw TDI, Audi 80 B4 Turbo Quattro
|
postitati 31.07.18 22:13
|
|
|
poolpidust starterit saab diagnoosida nii, et muuda aju kodeering automaadiks. Kui siis koheselt käivitub, siis ei suuda starter enam piisavalt
pöördeid anda.
Old Audis never die. They just get faster.
|
|
|
|
ivorturb12
huviline
Registreerunud 21.10.08
Kasutaja on eemal
|
postitati 12.08.18 17:33
|
|
|
Aju kodeeringut ei muutnud, kuid sai starter maha võetud ja kontrolli/remonti saadetud.
Kõik pidi ilusti korras olema, hoolduse suhtes võeti lahti ja määriti ära, aga käis ka pingis ja öeldi, et kõik ok.
Käivitus samasugune.
Nagu võtit keerad, hakkab koheselt lubama ja siis läheb käima. Kui temp. anduri pistiku tagant tõmbad, on käivitus perfektne. Mida külmem mootor, seda
kehvem käivitus on.
Samas, kui ketrama hakata, ei ketra tühja üldse, vaid koheselt hakkab niiöelda käima lubama, aga võtab mõne sekundi aega ennem, kui reaalselt käivitub
Segane lugu
Temp. andur on korras arvuti järgi ja seda niiöelda igaksjuhuks teist proovitud ka millalgi.
|
|
|
r384n3
huviline
Registreerunud 18.08.13
Asukoht: Taebla
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B5 1.9 81kw TDI, Audi 80 B4 Turbo Quattro
|
postitati 13.08.18 04:56
|
|
|
Palju silindrites surved on?
Old Audis never die. They just get faster.
|
|
|
|
teet82
huviline
Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro
|
postitati 13.08.18 19:38
|
|
|
Kas juhtpihusti juhet pole parandatud, äkki polaarsus vale?
Märgid peaks igal juhul kehtima, mina alustaks sellest. Pihusti august annaks ära mõõta, et kas ka reaalselt on ÜSS kui väntvõlli märk on paigas. Pole
mainitud kasti tüüpi, aga automaadiga on tihti segadus, et kus see väntvõlli märk asuma peab. Pritsehetk arvutiga vaadates on põhimõtteliselt
juhtpihusti ja väntvõllianduri signaali võrdlus, nukkvõll ei ole oluline seal. Kui raud on paigas, siis viga elektriline.
|
|
|
ivorturb12
huviline
Registreerunud 21.10.08
Kasutaja on eemal
|
postitati 14.08.18 06:35
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: r384n3
Palju silindrites surved on? |
Eelmine suvi sai mõõdetud(siis oli probleem aktiivne juba) ning oli 26-27 bar
|
|
|
ivorturb12
huviline
Registreerunud 21.10.08
Kasutaja on eemal
|
postitati 14.08.18 06:39
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: teet82
Kas juhtpihusti juhet pole parandatud, äkki polaarsus vale?
Märgid peaks igal juhul kehtima, mina alustaks sellest. Pihusti august annaks ära mõõta, et kas ka reaalselt on ÜSS kui väntvõlli märk on paigas. Pole
mainitud kasti tüüpi, aga automaadiga on tihti segadus, et kus see väntvõlli märk asuma peab. Pritsehetk arvutiga vaadates on põhimõtteliselt
juhtpihusti ja väntvõllianduri signaali võrdlus, nukkvõll ei ole oluline seal. Kui raud on paigas, siis viga elektriline. |
Pihusti juhet ei ole parandatud
Tegemist on manuaalkastiga autoga.
Seda pole küll vaadanud, kas kolb reaalselt ka ÜSS, kuid samas manuaalil hooratast ju valesti otsa panna ei saa, et märk ei peaks kehtima..
Kummaline on see, et kui temp. anduri pistik tagant tõmmata ning starterit anda koheselt(ilma küünlatule kustumise ootamist) käivitub asi perfektselt.
|
|
|
QUATTRO
klubiliige
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal
Auto: 5,2 Cherokee 4x4
|
postitati 14.08.18 18:34
|
|
|
Kelle toodang temp andur on, viitsid pildi panna andurist.
|
|
|
|
equilibrium
huviline
Registreerunud 10.04.06
Kasutaja on eemal
|
postitati 14.08.18 20:16
|
|
|
Kütust saab vähe kätte, vaja koputada pumba pead salongi poole.
|
|
|
ivorturb12
huviline
Registreerunud 21.10.08
Kasutaja on eemal
|
postitati 15.08.18 08:07
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: QUATTRO
Kelle toodang temp andur on, viitsid pildi panna andurist. |
Mingi B osa sai forsist, aga samas aju näeb iga grupi alt praktiliselt välistempi.
|
|
|
ivorturb12
huviline
Registreerunud 21.10.08
Kasutaja on eemal
|
postitati 15.08.18 08:14
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: equilibrium
Kütust saab vähe kätte, vaja koputada pumba pead salongi poole. |
Kütusekogus arvutiga üle vaadatud,on nii nagu peab olema ja kunagi sai isegi proovipärast kütusekogust suurendatud. Peale tahmakoguse suurenemise ei
muutund väga midagi
|
|
|
veekaheksa
klubiliige
Registreerunud 07.09.03
Asukoht: P-Jgp,Sca
Kasutaja on eemal
Auto: A4 TDI quattro, S8 40V
|
postitati 15.08.18 10:27
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: ivorturb12
Tsitaat: | Algselt postitas: QUATTRO
Kelle toodang temp andur on, viitsid pildi panna andurist. |
Mingi B osa sai forsist, aga samas aju näeb iga grupi alt praktiliselt välistempi. |
Sa nagu ise ei taha korda saada?
Kui sult palutakse pilti või nime või konktreetset midagi, siis vastu tuleb mingi häma. Tähelepanuvajadus?
veekaheksa
PLUS TDI Die Menschen sollten nicht
schlafen, während sie unterwegs sind, aber sie tun es trotzdem.
|
|
|
|
teet82
huviline
Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro
|
postitati 15.08.18 12:03
|
|
|
Mis seal vahet on anduri tootjafirmal kui arvutiga vaadates näitab õiget temperatuuri?
|
|
|
kuno666
huviline
Registreerunud 15.07.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: 2xV8 & 1x 2,2 20v.
|
postitati 15.08.18 13:58
|
|
|
See, et pumba pead hambavõrra valeks panema on täiesti tavaline nähtus. Siiani kõigil 2,5 pannud hamba mööda, et saaks normaalselt käima. Kui arvutiga
on kütus ja süüde paigas siis pole vaja enam oma pead vaevata
|
|
|
QUATTRO
klubiliige
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal
Auto: 5,2 Cherokee 4x4
|
postitati 15.08.18 15:43
|
|
|
Mul on lihtsalt olnud kümneid juhuseid vanemate mootoritega kus andur "lekib" mättasse ja veel rohkem juhuseid kus kliendid on segi ajanud näiteks
pidurivedeliku taseme anduri ja jahutusvedeliku temp anduri pistikud. Eriti toredad olid kunagi B-osa jahutusvedeliku andurid R5 mootoritel, mis
originaalis oleks pidanud olema PTC tüüpi aga väikesed hiinlased tarnisid NTC andureid. Ja kuna igal pool tuleb esimeseks soovituseks vahetada mootori
temp andur KE-jetronicul, siis sai neid "korda tehtud" autosid vahepeal ikka kümneid lapatud.
Lihtsalt vahest on hea multimeetriga asjad üle käia ja veenduda ise, mitte uskuda arvuti näite. Hetkel kirjelduste järgi peab mingisugune probleem
olema kuskil. Kui anduri lahti ühendad, mis temperatuuri siis arvuti näitab? -45C'.
|
|
|
|