HangOver
huviline
Registreerunud 27.03.10
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C7 Allroad 3.0TDI 200KW A6 C7 3.0TFSI sed. 2012; Q5 2.0TFSI 2016, A6 C6 3,0TFSI sed. FL 2009; A6 C6 2,4 V6 sed. 2006; A6 C6 2
|
postitati 18.07.18 09:39
|
|
|
Audi A4 B7 3.0TDI 171KW
Sõbral selline jama, et turbo ei tule taha, mootorituli põleb, see põles juba 2 kuud muidugi.
Pöörded 3000rpm. ja kiirendades venib kui tatt.
EGR võib nii teha?
Kui on vajadus, leia lahendus!
|
|
|
|
mkb
meeskond
Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Avant Q
|
postitati 18.07.18 11:24
|
|
|
Kas midagi on üritatud teha või lihtsalt 2 kuud nii sõidetud?
Turbo geomeetria võib näiteks kinni olla - egr-st ühe klapi tükid vahel ei oleks esimene kord.
|
|
|
|
HangOver
huviline
Registreerunud 27.03.10
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C7 Allroad 3.0TDI 200KW A6 C7 3.0TFSI sed. 2012; Q5 2.0TFSI 2016, A6 C6 3,0TFSI sed. FL 2009; A6 C6 2,4 V6 sed. 2006; A6 C6 2
|
postitati 18.07.18 11:29
|
|
|
Ei ole midagi teinud peale seda kui mootori tuli paar kuud tagasi süttis, sest mootori töös anomaaliaid siis veel ei olnud.
Kui on vajadus, leia lahendus!
|
|
|
|
Rix
klubiliige
Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal
Auto: B6 Quattro
|
postitati 18.07.18 11:33
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: HangOver
Ei ole midagi teinud peale seda kui mootori tuli paar kuud tagasi süttis, sest mootori töös anomaaliaid siis veel ei olnud. |
Uskumatud inimesed ikka. 2 kuud sõita rahuliku südamega nii ringi, et mootorituli särab. Sellised inimesed peaks Dacia või Ladaga sõitma, mida pärast
sellist omaniku ei oleks kahju otse pressialla saata.
|
|
|
|
HangOver
huviline
Registreerunud 27.03.10
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C7 Allroad 3.0TDI 200KW A6 C7 3.0TFSI sed. 2012; Q5 2.0TFSI 2016, A6 C6 3,0TFSI sed. FL 2009; A6 C6 2,4 V6 sed. 2006; A6 C6 2
|
postitati 18.07.18 12:30
|
|
|
olude sunnil ei saanud midagi varem teha kahjuks.
Kui on vajadus, leia lahendus!
|
|
|
|
mike1
huviline
Registreerunud 15.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 19.07.18 06:39
|
|
|
Aga diagnostikasse alustuseks minna ei tahaks?
Võime siin ju argumenteerida võimalike põhjuste üle, aga
reaalset põhjustajat sa sellest ikka teada ei saa.
Vw; Audi, Škoda; Seat; diagnostika ja kõikvõimalikud elektritööd, lisaseadmete paigaldus ja aktiveerimine.
Tallinn
|
|
|
|
HangOver
huviline
Registreerunud 27.03.10
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C7 Allroad 3.0TDI 200KW A6 C7 3.0TFSI sed. 2012; Q5 2.0TFSI 2016, A6 C6 3,0TFSI sed. FL 2009; A6 C6 2,4 V6 sed. 2006; A6 C6 2
|
postitati 19.07.18 21:03
|
|
|
Selgus käes. Turbo aktivaatori juhtplokk või mis selle nimi on turbo küljes. Tal ei põlenud mootori tuli koguaeg ja seega alustasime veaotsingut just
elektroonikast. Seal kinnine keskkond ja kuumaga kooles lõplikult.
See vist ei ole plug ja play ning tuleb midagi seadistada peale vahetust?
Kui on vajadus, leia lahendus!
|
|
|
|
yanekk
klubiliige
Registreerunud 09.11.05
Asukoht: Home Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: Ex S4, S6, A6, A4, Coupe + veel pool praami täit.
|
postitati 20.07.18 03:46
|
|
|
Peale selle vahetust, lähete ilusti käsikäes tipatapa esindusse.
|
|
|
|
pionerfreak
huviline
Registreerunud 17.10.13
Asukoht: Kagu- Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: C5 1.8TQ
|
postitati 20.07.18 05:03
|
|
|
Mul hetkel sama probleem ees, pole küll b7 aga sama mootoriga c6. Niipalju kui mina selle kohta uurinud olen siis väidavad et mõtekam oleks kohe kogu
turbo välja vahetada, et kui üks osa läheb siis arvatavasti läheb varsti ka teine pool(rattalaagrid vahetad ka mõlemad korraga).
Aga võta sa kinni, muidu peale vahetust ja vaja arvutiga selgeks õpetada.
|
|
|
HangOver
huviline
Registreerunud 27.03.10
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C7 Allroad 3.0TDI 200KW A6 C7 3.0TFSI sed. 2012; Q5 2.0TFSI 2016, A6 C6 3,0TFSI sed. FL 2009; A6 C6 2,4 V6 sed. 2006; A6 C6 2
|
postitati 20.07.18 17:35
|
|
|
Asi korras. Vana jupp maha ja uus külge ja kõik toimib ilma seadistamata. Tegemist oli sama koodiga, aga kasutatud plokiga. Uus 293€ ja kasutatud 75€.
Eks näe kaua kestab.
Kui on vajadus, leia lahendus!
|
|
|
|
yanekk
klubiliige
Registreerunud 09.11.05
Asukoht: Home Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: Ex S4, S6, A6, A4, Coupe + veel pool praami täit.
|
postitati 20.07.18 18:19
|
|
|
Millega seda kinnitad et kõik toimib nagu peab?
|
|
|
|
HangOver
huviline
Registreerunud 27.03.10
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C7 Allroad 3.0TDI 200KW A6 C7 3.0TFSI sed. 2012; Q5 2.0TFSI 2016, A6 C6 3,0TFSI sed. FL 2009; A6 C6 2,4 V6 sed. 2006; A6 C6 2
|
postitati 20.07.18 18:41
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: yanekk
Millega seda kinnitad et kõik toimib nagu peab? |
Pidavat sõitma ilma anomaaliateta. Ma ei tea rohkem, sõbra auto.
Kui on vajadus, leia lahendus!
|
|
|
|
Rix
klubiliige
Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal
Auto: B6 Quattro
|
postitati 20.07.18 23:47
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: HangOver
Tsitaat: | Algselt postitas: yanekk
Millega seda kinnitad et kõik toimib nagu peab? |
Pidavat sõitma ilma anomaaliateta. Ma ei tea rohkem, sõbra auto. |
2kuud mootoritulega sõites ei olnud ka anomaaliaid enne, kui jõud ära kadus...
|
|
|
|
HangOver
huviline
Registreerunud 27.03.10
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C7 Allroad 3.0TDI 200KW A6 C7 3.0TFSI sed. 2012; Q5 2.0TFSI 2016, A6 C6 3,0TFSI sed. FL 2009; A6 C6 2,4 V6 sed. 2006; A6 C6 2
|
postitati 21.07.18 21:26
|
|
|
Ei olnud jah, peale selle, et mootorituli põles. Mis selles imelikku on, et ilma seadistamata sama koodiga kasutatud jupp tööle hakkas?
Kui on vajadus, leia lahendus!
|
|
|
|