henryM
huviline
Registreerunud 18.07.16
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
|
postitati 15.07.18 09:46
|
|
|
A6 C6 3,2 ja a4b6 3,0
Kas keegi on seda isendid vaatamas käind, ehk oskab keegi midagi lähemalt rääkida sellest.
http://www.auto24.ee/used/2868430
Henry.
|
|
|
TSks
huviline
Registreerunud 06.01.17
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 15.07.18 09:54
|
|
|
Autot ei tea aga silma jäi, et nagu käigukasti ümbris on valet värvi. Mingi põhjus pidanud olema, et vahetatud.
Audi B6
|
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 15.07.18 10:30
|
|
|
Keskkonsool on paljudel üle kiletatud või värvitud, kuna on aja jooksul muutunud jubedaks.
3,2 fsi "rõõmudega" oled ikka kursis? Siin foorumiski sellest küll ja veel seletatud.
Ise ei ostaks relva ähvardusel ka seda.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
henryM
huviline
Registreerunud 18.07.16
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
|
postitati 15.07.18 10:56
|
|
|
Eks ma ikka 3,2 fsi kohta kuulnud üht ja teist. mõtlesin, et keegi ehk teab sellest isendist midagi rohkemat, suhteliselt kaua müügi kah juba.
Ei hakka uut teemat tegema teen pealkirja vähe ümber ja küsiks siis sellise auto kohta ka nagu A4B6 3,0q automaat ja bensiin ei leidnud väga infot
siit. Tean, et süütepoolid pidi tüüpviga olema, quattro poole pealt peaks suhteliselt muretu olema. Nii siis, mis mootori ja kasti kohapealt
tähelepanna, vastupidavus jne.
Hetkel ainult paartükki müügis.
|
|
|
TSks
huviline
Registreerunud 06.01.17
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 18.07.18 10:01
|
|
|
Audi b6 3.0 V6 162kw ASN mootor, quattro automaat / 2004
3.0 mootor peal nii B6, C5 ...
Mootor: mured õlisurvega, tuleks lasta enne ostu kontrollida. Tihti on anduri süü, seega kasutada oem andureid. Seoses survega kasutada 5W40
mootoriõlisid.
Õlisurve...tihti lihtsa süüna ummistunud õlikogumissõel, ka tuleb häid kallemaid õlisid kasutada.
Õli kadu, võib olla saalede kulumine.
Õli taseme anduri jumpsimine, kuid selle vahetus vist pidi olema vist suurem töö.
Mootoril ketti pole, seega õigeaegne rihma vahetus.
Ostes vaadata ka et tosool puhas oleks.
Tüüpveana leidnud nüüd et uksealus liistude all muda/ tolmust tekkinud ja sellest rooste tekkimine.
Muidu olen rahul, juppe osasid väga palju saada, ühtib ju suures osas B6/B7.
All coilid, 19" veljed, 235/35/19rehvid,
Eks kõik oleneb ka eelmise omaniku hoolivusest ning tööde arvetest.
Audi B6
|
|
|
|
-WMX-
huviline
Registreerunud 18.12.09
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 Avant 3.2FSI S-line
|
postitati 11.08.18 08:23
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Jann
Keskkonsool on paljudel üle kiletatud või värvitud, kuna on aja jooksul muutunud jubedaks.
3,2 fsi "rõõmudega" oled ikka kursis? Siin foorumiski sellest küll ja veel seletatud.
Ise ei ostaks relva ähvardusel ka seda. |
Huvitav mis sinu meelest selles 3.2FSI siis nii jubedat on, et relva ähvardusel ka ei ostaks seda?
See tüüpiline 3.0TDI omaniku jutt, kes pole reaalselt omanud 3.2 FSIˇd. Kui mõtled FSI "rõõmude" all carbon buildupi siis see küll pole
põhjus miks selle mootoriga autot mitte osta. Selle puhastus tänapäeval odav ja seda ei pea iga aasta tegema. Ise olen omanud 3.2fsi juba 4 aastat ja
ütlen küll, et tõsiseid probleeme pole mootoriga olnud. Mootori ketiprobleem tuleb tavaliselt 180 tuhande pealt, kui see vahetatud siis võid
murevabalt sõita väga pikki aastaid. Ketiprobleem on 3.0tdi samamoodi ja kui foorumis ringi vaatad siis pigem on diisel mootoriga inimestel probleeme.
Võrrelda fsi või tdi, siis 75% siin foorumis on pigem tdi probleemid.
Mina soovitan igastahes 3.2FSI, kui aga käid igapäevaselt edasi-tagasi 100km tööle autoga siis ehk tasub diislile mõelda, kui ei siis ei näe küll
suurt kokkuhoidu tdiˇga sõitmisel.
m.k
|
|
|
|
Ruudi
huviline
Registreerunud 14.03.09
Asukoht: Jögevamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Q5
|
postitati 11.08.18 17:15
|
|
|
Olen ka arvamusel,et ei tasu neid hirmujutte Fsi bensukatest nii tösiselt vötta,ise omand mitu 3,2 ja 2,8 ,tösi üle kolme aasta pole söitnud.Mingeid
probleeme mida siin räägitakse.3,2 söitnud üle 200000,2,8 saja ringis.
|
|
|
|