Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: A6 3,0tdi 176kw mootori adaptsioonid ja basic settingud. (Vastuseid: 6 | Vaatamisi: 2127)
Vortex
huviline



Registreerunud 17.05.12
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 13.07.18 07:32 Tsiteeri
A6 3,0tdi 176kw mootori adaptsioonid ja basic settingud.



Tere.


Mis järjekorras peaks tegema Audi A6 C6 3,0tdi 176kw CDYA 2010a mootori adaptsioone,basic settinguid(EGR,sis.kolde klapid,gaasiklapp jne)?
Kas VCDS saab seda teha EDC17 ajule ja kas selle kohta mingit õpetust ka kuskilt leiab?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
andrec
huviline



Registreerunud 07.10.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A4 B6 R30 VR6 turbo

postitati 13.07.18 18:47 Tsiteeri


Mis mureks on mootoril?


12,72@178,14km/h @S4 // 241km/h @ S4 OMC
http://differ.ee https://www.youtube.com/andresleever
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Vortex
huviline



Registreerunud 17.05.12
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 13.07.18 19:20 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: andrec
Mis mureks on mootoril?

Talvel olid probleemid akuga ja käivitades läks turbo aktuaator segi,hakkas vigasi loopima,mootor läks avariireziimi,teistkordsel käivitusel enam avariisse ei läinud ja nii kolm hommikut paari nädala jooksul.Algul ei saanud aru,et mille viga ja kui jälile sain,siis panin uue aku peale koos autole tutvustamisega,siis tegin VCP kaabliga mootori ajule basic settingu ning adaptsioonid,aga senini tundub,nagu osa võimsust oleks nagu kuhugi kadunud.Auto on chipitud ja võimsust peaks olema piisavalt(üle 230kw),aga ise nagu ei tunneta,et nii oleks.
Nüüd olekski vaja teada,et mis järjekorras peaks adaptsioonid tegema ja kas sellel autol saab neid teha ka VCDS kaabliga,ning kas kuskil ka mingit õpetust leidub nii nagu on EDC16 ajude jaoks.Edc16 aju õpetus minu autole ei sobi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
andrec
huviline



Registreerunud 07.10.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A4 B6 R30 VR6 turbo

postitati 13.07.18 21:49 Tsiteeri


No siis pigem punkt 1 rõhulekke test. Punkt 2, kui turbo aktuaatori viga viskab, siis kas turbo geomeetria kinni või aktuaator vigane.


12,72@178,14km/h @S4 // 241km/h @ S4 OMC
http://differ.ee https://www.youtube.com/andresleever
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 14.07.18 02:54 Tsiteeri


Turbo aktuaatorit saab testida arvutiga, kas liigub nõutud parameetrites. Siis proovisõit ja rõhu test ( nõutud ja tegelik). Samas, kui on tsipitud aju, on seda asendit ka muudetud arvatavasti ja pealegi seda sa ise ei adapteeri kuidagi.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Vortex
huviline



Registreerunud 17.05.12
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 14.07.18 04:58 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
Turbo aktuaatorit saab testida arvutiga, kas liigub nõutud parameetrites. Siis proovisõit ja rõhu test ( nõutud ja tegelik). Samas, kui on tsipitud aju, on seda asendit ka muudetud arvatavasti ja pealegi seda sa ise ei adapteeri kuidagi.

Kas tehase aktuaatori häälestamise seadmega saab aktuaatori paika või kui on chipitud,siis kas on oht,et keerab tehaseasendisse ja läheb chippimise suhtes valeks ära?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Vortex
huviline



Registreerunud 17.05.12
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 14.07.18 04:59 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: andrec
No siis pigem punkt 1 rõhulekke test. Punkt 2, kui turbo aktuaatori viga viskab, siis kas turbo geomeetria kinni või aktuaator vigane.

Peale aku vahetust ja tutvustust enam aktuaatori viga ei viska.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 24.4% - SQL: 75.6%]