Vortex
huviline
Registreerunud 17.05.12
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 13.07.18 07:32
|
|
|
A6 3,0tdi 176kw mootori adaptsioonid ja basic settingud.
Tere.
Mis järjekorras peaks tegema Audi A6 C6 3,0tdi 176kw CDYA 2010a mootori adaptsioone,basic settinguid(EGR,sis.kolde klapid,gaasiklapp jne)?
Kas VCDS saab seda teha EDC17 ajule ja kas selle kohta mingit õpetust ka kuskilt leiab?
|
|
|
andrec
huviline
Registreerunud 07.10.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B6 R30 VR6 turbo
|
postitati 13.07.18 18:47
|
|
|
Mis mureks on mootoril?
|
|
|
|
Vortex
huviline
Registreerunud 17.05.12
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 13.07.18 19:20
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: andrec
Mis mureks on mootoril? |
Talvel olid probleemid akuga ja käivitades läks turbo aktuaator segi,hakkas vigasi loopima,mootor läks avariireziimi,teistkordsel käivitusel enam
avariisse ei läinud ja nii kolm hommikut paari nädala jooksul.Algul ei saanud aru,et mille viga ja kui jälile sain,siis panin uue aku peale koos
autole tutvustamisega,siis tegin VCP kaabliga mootori ajule basic settingu ning adaptsioonid,aga senini tundub,nagu osa võimsust oleks nagu kuhugi
kadunud.Auto on chipitud ja võimsust peaks olema piisavalt(üle 230kw),aga ise nagu ei tunneta,et nii oleks.
Nüüd olekski vaja teada,et mis järjekorras peaks adaptsioonid tegema ja kas sellel autol saab neid teha ka VCDS kaabliga,ning kas kuskil ka mingit
õpetust leidub nii nagu on EDC16 ajude jaoks.Edc16 aju õpetus minu autole ei sobi.
|
|
|
andrec
huviline
Registreerunud 07.10.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B6 R30 VR6 turbo
|
postitati 13.07.18 21:49
|
|
|
No siis pigem punkt 1 rõhulekke test. Punkt 2, kui turbo aktuaatori viga viskab, siis kas turbo geomeetria kinni või aktuaator vigane.
|
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 14.07.18 02:54
|
|
|
Turbo aktuaatorit saab testida arvutiga, kas liigub nõutud parameetrites. Siis proovisõit ja rõhu test ( nõutud ja tegelik). Samas, kui on tsipitud
aju, on seda asendit ka muudetud arvatavasti ja pealegi seda sa ise ei adapteeri kuidagi.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
Vortex
huviline
Registreerunud 17.05.12
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 14.07.18 04:58
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Jann
Turbo aktuaatorit saab testida arvutiga, kas liigub nõutud parameetrites. Siis proovisõit ja rõhu test ( nõutud ja tegelik). Samas, kui on tsipitud
aju, on seda asendit ka muudetud arvatavasti ja pealegi seda sa ise ei adapteeri kuidagi. |
Kas tehase aktuaatori häälestamise seadmega saab aktuaatori paika või kui on chipitud,siis kas on oht,et keerab tehaseasendisse ja läheb chippimise
suhtes valeks ära?
|
|
|
Vortex
huviline
Registreerunud 17.05.12
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 14.07.18 04:59
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: andrec
No siis pigem punkt 1 rõhulekke test. Punkt 2, kui turbo aktuaatori viga viskab, siis kas turbo geomeetria kinni või aktuaator vigane.
|
Peale aku vahetust ja tutvustust enam aktuaatori viga ei viska.
|
|
|
|