StS
huviline
Registreerunud 11.05.12
Asukoht: Nõo-Pangodi
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 1984
|
postitati 08.07.18 20:54
|
|
|
Audi B4 2.0 Avant - 1994 - Sts
Tere, üle hulga aastate.
Lubasin,et ei osta ilmselt kunagi enam ühtegi Audit .Ning proovin "odavama" otsa VAG gruppi kaubamärkidega läbi ajada. Ometi sai kiusatus minust
võitu. Kõik algas tegelikult sellest,et jaanipäeval kustus vana tööloom lihtsalt ära. Põhjuseks toitesüsteemi komponentide vananemine+ solk kütus.
Olin siis üsna nõutu ja ega ei teadnudki, mis siis edasi saab.
05.juuli hommikul kirjutasin tuttavaga FB messengeris,sellest milline õnnetus mind tabanud oli. Siis hakkasid asjad veerema ootamatult ja kiiresti.
Juba sama päeva õhtul läksime siis asjaosalistega ühte kaua auto24.ee olnud auto vaatama.
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=2869748
Ning asi lõppes sellega,et 7.juulil kell 8:16 saigi minust taaskord Audi omanik.
Tegu siis 2.0 66kw 1994a tehtud Audi Avantiga.
Absoluutselt mitte midagi erilist ei ole selle autol. Ühe omanikuga masin eestis. Läbisõitu ei oska kommenteerida, kellal on 260000km ja õnneks pole
tegu järjekordse vanamehe autoga. Kus omanik on raha üritanud meeleheitlikult kokkuhoida.
Väga kahju,et alles ei ole originaal Betriebsanleitungi. Aga neid peaks liikuma ja isegi eestis.
Midagi otseselt auto kallal ise teha ei oska isegi. Ilmselt kui ma suudan rahalisest väljaminekust toibuda, lasen panna uued pidurikettad ja klotsid+
käigukasti padja.
Kuskil on ka mootori juures õlileke aga kindlaks teha mina seda ei suuda, kust see tuleb.
Masin on töökojas käinud ja tean kes on selle auto juures, mida vahetanud.
|
|
|
antsvolli
huviline
Registreerunud 06.01.17
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 911T, A8 D2
|
postitati 10.07.18 19:16
|
|
|
Tere, miks just sellise liikuri kasuks otsustasid? Mis neil Audidel viga on?
Kas oled ka maantee ja linna küttekulu mõõtnud?
Kui sul autol paju sõitmist siis võid odavamad pidurid panna. Kuid kui liikumist vähem sìis soovitaks tsink kattega kettaid ja kvaliteetsemat klotsi.
Edu liikuriga
|
|
|
|
StS
huviline
Registreerunud 11.05.12
Asukoht: Nõo-Pangodi
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 1984
|
postitati 11.07.18 15:58
|
|
|
Ütleme nii:
Valida polnudki millegi vahel, kas see või mitte miskit. Kuna ma nädal aega teise autoga pusisin nii,et ajud ja näpud valusad. Siis lõppude lõpuks
leidsin,et käib see B4 ka, hullem ikka olla ei saa?
Eks mind nüristas Audi puhul see,et eelmine sattus museaal ratastel olema, millele enam kuskilt juppe võtta polnud.
Sellel autol on kaks eelist, mis kohe on end õigustanud. Väiksem kütusekulu ja odavam kindlustus võrreldes eelmise autoga.
Linnas kipub see kulu ikkagi 10l 100km olema maanteel saan 7,5l hakkama. Täpsemalt saab lähiajal teada palju ta rüüpab.
Kasutan 98 kütust, kuna praktilised kogemused näitavad,et E95 on lahjemaks tehtud lurr. Audi kannatab 98 bensiini küll ja väga hästi.
Ilmselt ostan varsti uued klotsid,kettad ja ka uue mootoripadja(käigukasti oma tegelikult veel käib). Need on sellised kiireloomulised asjad, mis
tuleks ära teha. Kuskilt mootorist lekib õli aga kust mina aru ei saa ja ega ei suudagi tuvastada. Jätan selle mõne elukutselise mehaaniku
lahendada.
Süütelukku on vahetatud(parandatud?) aga võti pöörab kahtlaselt seal südamikus. Hetkel ei julge seda puutuda ka liialt, kuna sõitmise ei sega.
Üks küljeakna tihend on liimitud aga mis moodi see sinna on valesti tagasi pandud sellest ei saa aru. Kõik oleks ok aga sealt vahelt soolavett tuleb
ukse sisse siis see on nagu väga paha.
Lähiajal tuleb kohe kaks asja ära teha:
- jahutusvedelik vahetada, see mis sees on näeb üsna kahtlane ollus välja.
- üks veovõlli välimine kumm on ka rebendiga ja läheb vahetusse. Õnneks märkasin selle juba ostmisel ära.
Jahutusvedeliku välja laskmisega seoses, kuidas moodi ma õhu kätte saan? Olen teadlik,et on õhutusnippel olemas aga mõned siin räägivad õudusjutte B4
õhutamisest, kus õhk ei tule lihtsalt süsteemist enam välja. Kuidas kommenteerite?
|
|
|
M2ki
huviline
Registreerunud 14.08.07
Kasutaja on eemal
Auto: B3q; B4q;
|
postitati 12.07.18 19:41
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: StS
Kasutan 98 kütust, kuna praktilised kogemused näitavad,et E95 on lahjemaks tehtud lurr.
|
Äärmiselt rumal ja asjatundmatu jutt.
Tsitaat: | Algselt postitas: StS
Audi kannatab 98 bensiini küll ja väga hästi.
|
Võiks selgeks teha, mida antud numbrid kütuse juures tähendavad üldse.
Lisaks on selle auto mootor mõeldud töötama 91 kütusega, kuna seda enam ei müüda, siis tuleb 95 panna. 98 on lihtsalt raha raiskamine. Mingit
kütusesäästu ega võimsuse kasvu võrreldes 91ga ei anna 95 ega 98.
|
|
|
StS
huviline
Registreerunud 11.05.12
Asukoht: Nõo-Pangodi
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 1984
|
postitati 13.07.18 15:51
|
|
|
Rumal jutt? Olen vähe teisel arvamusel toetudes praktilisele kogemusele. Tankisin E95E5 ja see sain rutem otsa kui sama kogus Circel K ostetud 98.
Seletage nüüd ära, millest see siis tuleb?
Vahemaad+kiirus , mis läbisin olid identsed ja samades oludes.
Rahalist võitu ei saa ka 95 ostes, kuna see on lahjemaks tehtud ja seega kulub seda rohkem.
|
|
|
M2ki
huviline
Registreerunud 14.08.07
Kasutaja on eemal
Auto: B3q; B4q;
|
postitati 14.07.18 07:16
|
|
|
See tuleb sellest et sa ei suuda mitte kunagi korrata täpselt samu tingimusi ja sama sõitu. Kogu selline ettevõtmine on juba algusest peale
mõttetu.
Ei kulu 95 rohkem. Nagu ennist ütlesin, et see mootor on mõeldud töötama 91ga. Säästu masin, madala surveastmega, et saaks kasutada odavamat madalama
detonatsioonikindlusega kütust. Suurema detonatsioonikindlusega kütus ei anna mitte midagi juurde sellel autol.
Palun tee endale auto mootori tööpõhimõte selgeks ja mida tähendab see number kütuse järgi.
|
|
|
StS
huviline
Registreerunud 11.05.12
Asukoht: Nõo-Pangodi
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 1984
|
postitati 14.07.18 11:33
|
|
|
Üldiselt tootja määrab ära madalama võimaliku detonatsiooni kindlusega kütuse sõidukitele ja kuna selle juhul on see 91. Siis sellest madalama
oktaanarvuga kütuse kasutamine võib tekitada häireid mootori töös+ katalüsaatori kahjustus kui tegu on plii bensiiniga. Kuskil aga pole kirjas,et ei
tohi kasutada kõrgema oktaanarviga kütust. Mootori ehituse osas ma ei usu,et see nüüd nii palju mõjutab kui see, et toitesüsteem on aastakümneid
hooldamata ja kütus ebakvaliteetne.
Kuna paljudel sõpradel ja ka endal kahjuks on uue 95 kütusega kurbasid kogemusi ja need on rahaliselt väga valusalt löönud. Siis enam ei usalda ma
seda paaki panna.
|
|
|
100
Aeg maha
Registreerunud 12.04.10
Asukoht: Litsmetsa
Kasutaja on eemal
Auto: 100
|
postitati 14.07.18 12:27
|
|
|
95 on üsnagi solk oma biolisandiga, 98 on ilma selle lisasolgita õnneks veel. CircleK 98-ga reaalne kogemus mul oma 100-ga, et kiirendus on parem,
varem Neste 95-ga on ikka väga uimane. Juba 8 aastat kasutan 98-t ja
sellest ajast 0 probleemi pritsega (varem oli).
|
|
|
M2ki
huviline
Registreerunud 14.08.07
Kasutaja on eemal
Auto: B3q; B4q;
|
postitati 14.07.18 18:16
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: StS
ÜKuskil aga pole kirjas,et ei tohi kasutada kõrgema oktaanarviga kütust. |
Ja võibki kasutada. Aga mitte mingit kasu sellest ei ole. Võimsust juurde ei saa, kütusekulu ka ei lange. Ainult raha kulub rohkem.
Tsitaat: | Algselt postitas: 100
95 on üsnagi solk oma biolisandiga, 98 on ilma selle lisasolgita õnneks veel. CircleK 98-ga reaalne kogemus mul oma 100-ga, et kiirendus on parem,
varem Neste 95-ga on ikka väga uimane. Juba 8 aastat kasutan 98-t ja
sellest ajast 0 probleemi pritsega (varem oli). |
Paljud vanad audid ongi tehasest mõeldud 98 kasutama.
Mul oli 2.0 R5 audi 90 peal ja selle miinimum on samuti 98. Sama mootor ka 100 peal.
Ilmselt sellepärast et tegu on suht kõrge surveastmega ja üsna kiviaegse pritsega, millel pmst ei ole ühtegi elektroonikat ega detot andureid.
|
|
|
StS
huviline
Registreerunud 11.05.12
Asukoht: Nõo-Pangodi
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 1984
|
postitati 15.07.18 13:09
|
|
|
Ma olen ausalt nõus rohkem selle E98 kütuse liitri eest maksma, kui pärast oma närve ja asutuste uksi kulutama rikkis ja katkiste toitesüsteemi osade
tõttu. Rääkimata rahast, mis kulub nende osade asendamisele ja need summad ei ole väiksed. Olen kogemusi saanud nii ära sulanud karburaatori
tihendite,ujukite kui ka katki läinud mehaanilise pritsega, kus meie kvaliteet kütuse müüjad mingi lurri kokku segasid. Ja ma pole ainus,keda see
õnnetus on tabanud.
Kes selle kadalippu läbinud saab aru, mida ma mõtlen selle all.
|
|
|
100
Aeg maha
Registreerunud 12.04.10
Asukoht: Litsmetsa
Kasutaja on eemal
Auto: 100
|
postitati 15.07.18 13:45
|
|
|
Nõus. Mu 2,3 100-le ei ole 98 nõutud, aga kasutan ammu ja soovitaks teistelegi.
|
|
|
StS
huviline
Registreerunud 11.05.12
Asukoht: Nõo-Pangodi
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 1984
|
postitati 23.08.18 15:57
|
|
|
Elu on täis erinevaid keerdkäike ja Audi sai müüdud. Mis temast edasi saab kindlalt öelda ei oska. Kuid kahtlustan,et ilmselt osadeks ja sealt edasi
vanaraua kokkuostu. Olgu talle siis sulatusahi kerge..
Teema võib sulgeda.
|
|
|
veekaheksa
klubiliige
Registreerunud 07.09.03
Asukoht: P-Jgp,Sca
Kasutaja on eemal
Auto: A4 TDI quattro, S8 40V
|
postitati 24.08.18 07:37
|
|
|
Grandioosse teema grandioosne lõpp. Tervelt kuu-poolteist tähesära.
edu.ee
veekaheksa
PLUS TDI Die Menschen sollten nicht
schlafen, während sie unterwegs sind, aber sie tun es trotzdem.
|
|
|
|