Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Rehvidele õige rõhk. (Vastuseid: 13 | Vaatamisi: 2730)
jaiks
huviline

Avatar


Registreerunud 21.02.11
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 2.5tdi 2005 & A6 C7 3.0tdi

postitati 27.06.18 20:15 Tsiteeri
Rehvidele õige rõhk.



Sain endale 17 tollised veljed Goodyear 225/45/17 suverehvidega. Aga kui juhiukse piidal olevat kleebist vaadata, siis seal kirjutatud rõhku (2,3bar) sisse lastes jäävad esiratastel rehvid väga tössiks ja ujuvaks. Oksast üle sõites lõi läbi rehvi velje siserandi ka kõveraks esisillas. Kui panin 2,7bar, siis tundus asi palju parem aga see on ju ülerõhk tabeli järgi tühja autoga. Või ei tasu eriti seda kleebist jälgida ja tulebki tänapäevaste erinevate rehvisegude juures suuremat rõhku kasutada? Mul küll ettenähtust väheke kitsam rehv aga see ei tohiks väga rolli vist mängida, kui nii väike vahe. Mõõtnud olen erinevate vahenditega ja mõõteviga ei tohiks olla.
Eelnevalt olid 16 tollised veljed ja alati pidin peale rehvivahetust rõhku juurde laskma, sest töökojad lasedvad 2,2 bari keskmiselt ja talverehvidega hakkas niimoodi välisservasid sööma jõhkralt.
Palju teie rõhku rehvi lasete?

Auto A4 B7 2.5tdi

Uksepiidal siis selline kleebis:
https://www.upload.ee/thumb/8611413/20180626_105400.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
tl470487
aeg maha



Registreerunud 06.07.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 27.06.18 20:42 Tsiteeri


Pelgalt raadiuse erinevus 4,5mm ei räägi mitte midagi rehvide koormuserinevuste kohta. See viimane ongi reeglina see, mis koonerdajat trahvib. Rehvitootjatel on vaja tulu teenida ning esimene koht kust seda saavutada on järgida standardit, mis lubab toota teatavat rehvi minimaalse koormusega. Kui selline sale tükk paksukese alla tõsta ja veel hooga rammida siis pinnakihtide läbilöögi ala on oluliselt suurem kui autotootja on ette kirjutanud. Lihtne. Rehvirõhuga petad jällegi ainult ennast. Laed vähe on tulemus nagu ise kirjeldad ning kui laed üle on rehvi kulumine suur ning rehvimustri töö ebaefektiivne.

Muide, mis te arvate, miks ARK kontrollimistel rehvimõõtudevastavust kontrollib ja miks suur mass inimesi selle teiba vastu pidevalt nina veriseks lööb(?) :D See mass inimesi peab ARK-i tegevust ülinõmedaks ja samal ajal on vastukaaluks foorumites korduvalt ja korduvalt sellised teemad nagu see siin.
Paraku nii ongi, et ARK oskab rohkem kontrollida kui füüsikat inimestele õpetada.

Vaata. Sul on laias laastus vähemalt 3 head võimalust:
a) pane õiges mõõdus rehvid, millega on automaatselt standardist tulenevalt tagatud nõutud koormustaluvus;
b) tee arvutused ja otsi koormust taluvad 225 rehvid - reeglina ainult premium tootjad ja piiratud mudelid;
c) ära sõida nende rehvidega kehval teel ja seda veel suurel kiirusel.


- 51905398 - autode diagnostikaseadmed ja töövahendid - VCDS - VAS - LAUNCH PRO3- http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=101206
HHO mootoripuhastus - kõik ja igasugused sisepõlemismootorid, küsi lisa 51905398 - https://www.youtube.com/watch?v=b5paGgZB_tM
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mkb
meeskond



Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Avant Q

postitati 27.06.18 20:46 Tsiteeri


B7 18" veljega eest 2.8 ja taga 2.7 bar.


https://images.spritmonitor.de/1472718.png
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
tl470487
aeg maha



Registreerunud 06.07.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 27.06.18 20:49 Tsiteeri


See viimane kehtib jällegi ainult autoriseeritud rehvimõõtudele ning erineb M/S vastavusest.


- 51905398 - autode diagnostikaseadmed ja töövahendid - VCDS - VAS - LAUNCH PRO3- http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=101206
HHO mootoripuhastus - kõik ja igasugused sisepõlemismootorid, küsi lisa 51905398 - https://www.youtube.com/watch?v=b5paGgZB_tM
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jaiks
huviline

Avatar


Registreerunud 21.02.11
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 2.5tdi 2005 & A6 C7 3.0tdi

postitati 27.06.18 21:28 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: tl470487
Vaata. Sul on laias laastus vähemalt 3 head võimalust:
a) pane õiges mõõdus rehvid, millega on automaatselt standardist tulenevalt tagatud nõutud koormustaluvus;
b) tee arvutused ja otsi koormust taluvad 225 rehvid - reeglina ainult premium tootjad ja piiratud mudelid;
c) ära sõida nende rehvidega kehval teel ja seda veel suurel kiirusel.


Ei pea mul olema need rehvid 225 mõõdus, need tulid lihtsalt velgedega kaasa ja ei osanud arvata, et nii väike mõõtude erinevus, võib anda sellise tulemuse. Goodyear võiks muidu nagu premium tootjate hulka kuuluda aga ju on mingi odavama klassi rehvid.
Eks nüüd järgmisete rehvide valikul olen täpsem.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
tl470487
aeg maha



Registreerunud 06.07.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 27.06.18 21:38 Tsiteeri


Goodyear-il väga lai mudelivalik ning palju erineva koormusega rehve samale mõõdule. Koormusindeksit tuleb rehvil vaadata. See peab ületama vähemalt 40% 1/2 silla täismassist.
Pole vähem tähtis, et diiselvankrid on raskeima comboga omas klassis.


- 51905398 - autode diagnostikaseadmed ja töövahendid - VCDS - VAS - LAUNCH PRO3- http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=101206
HHO mootoripuhastus - kõik ja igasugused sisepõlemismootorid, küsi lisa 51905398 - https://www.youtube.com/watch?v=b5paGgZB_tM
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jaiks
huviline

Avatar


Registreerunud 21.02.11
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 2.5tdi 2005 & A6 C7 3.0tdi

postitati 27.06.18 21:46 Tsiteeri


Njaa, koormusindeksit pole ma kunagi vaatand, mul veel V6 Diisel automaadiga, mis annavad korralikult massi autole juurde. Sellest tulenevalt on ka ju suuremad piduriosad jne.
Aga selge siis, tänud vastamast.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jaiks
huviline

Avatar


Registreerunud 21.02.11
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 2.5tdi 2005 & A6 C7 3.0tdi

postitati 27.06.18 22:15 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: tl470487
Koormusindeksit tuleb rehvil vaadata. See peab ületama vähemalt 40% 1/2 silla täismassist.


Ahjaa, kas 40%, sest esisillale võib olla niipalju suurem koormus?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
tl470487
aeg maha



Registreerunud 06.07.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 27.06.18 22:24 Tsiteeri


Kogu autole mõjub massisiire, mis tuleneb kiirusest, kurvidest teel, auto õhtutakistusest jnejne. Paned autole suusaboksi või järelhaagise jne. Kõik kasvatab massi. 40% on nn muutväärtusena turvis. Seegi vähim. Paljud rehvimõõdud xl - 235/45/17 enamasti just ongi.


- 51905398 - autode diagnostikaseadmed ja töövahendid - VCDS - VAS - LAUNCH PRO3- http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=101206
HHO mootoripuhastus - kõik ja igasugused sisepõlemismootorid, küsi lisa 51905398 - https://www.youtube.com/watch?v=b5paGgZB_tM
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jaiks
huviline

Avatar


Registreerunud 21.02.11
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 2.5tdi 2005 & A6 C7 3.0tdi

postitati 27.06.18 22:59 Tsiteeri


Rehvil olev koormusindeks on 91. Maanteameti lehel väidab lubatuks konkreetselt minu autol 93 ehk siis 35kg rohkem.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
stihl
huviline

Avatar


Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II

postitati 28.06.18 06:17 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: jaiks
Oksast üle sõites lõi läbi rehvi velje siserandi ka kõveraks esisillas.


Ahah.
Ma olen sõitnud ühe originaaltootja 17" veljega äärekivisse - rehv läks raisku, äärekivist tuli tükk välja, AGA velg vajas vaid värvimist.

Kui üle oksa sõites kõveraks läheb, siis vist pole tegu valuvelje vaid kellegi kodus hobikorra tehtud asjaga.
Jah, tõsi, neid isegi müüakse valuvelje pähe, aga hinna järgi saab ju aru, millega tegu.
Kui sa need kuskilt "said" siis pole imestada...

.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jaiks
huviline

Avatar


Registreerunud 21.02.11
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 2.5tdi 2005 & A6 C7 3.0tdi

postitati 28.06.18 06:37 Tsiteeri


Mille jaoks see ülbe ärapanemine taas. Mismoodi see postitus on siin üldse millegiga seotud.
Ma olen ka äärekivisse sõitnud aga pole osanud seda kuidagi ainult sisemise servaga teha ja veel poolkõva rehviga. Ma ei viitsi ausalt sinuga diskuteerima hakata, kuidas see velg kõveraks sai ja, mine nähva mõnes muus teemas, kui siia midagi tarka kirjutada pole.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
tl470487
aeg maha



Registreerunud 06.07.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 28.06.18 10:03 Tsiteeri


235/45/17 premium rehve alla 94 ei leia ja pigem 97. Sellega tagatakse suurim vastavus. 91 on selle auto jaoks piinlikult vähe nagu tõestasid ka endale selle puuoksatestiga. ;)

https://www.reifendirekt.co.ee/search?vehicleTypes=PKW&vehicleTypes=RACE_PKW&vehicleTypes=LLKW&vehicleTypes=VINTAGE_PKW& amp;vehicleTypes=OFF&season=so&width=235&profile=45&size=17&speedRating=&priceCategory=premiumbrands&brand=&searchByCa rModel=true


- 51905398 - autode diagnostikaseadmed ja töövahendid - VCDS - VAS - LAUNCH PRO3- http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=101206
HHO mootoripuhastus - kõik ja igasugused sisepõlemismootorid, küsi lisa 51905398 - https://www.youtube.com/watch?v=b5paGgZB_tM
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jaiks
huviline

Avatar


Registreerunud 21.02.11
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 2.5tdi 2005 & A6 C7 3.0tdi

postitati 28.06.18 11:35 Tsiteeri


Nii ta ilmselt on jah. Rehvid ei sobi autoalla ja tuleb edaspidi koormusindeksisse ja mõõtudesse kriitilisemalt suhtuda. Aga tänud asjaliku info eest, küsimus sai vastuse.


Remondin Audide led tulesid. 56711785
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 32.4% - SQL: 67.6%]