Õli kadu ja rõhk mootoris
Audi a4 b7 1.9TDI 85kw
Probleem sai alguse kui seljataga oli korralik sinine. Cooleri voolik oli õli täis ja turbo läks kohe taastamisse. Lisaks puhastasin kogu sisselaske,
egri jms. Nädal hiljem oli cooleri toru jällegi õli täis. Väidetakse, et karterituulutus vaja üle vaadata, kuid ei leidnud informatsiooni milline see
välja näeb. Vaid see klapikambri pealt tulev volla õhufiltri toru külge, mis suundub turbosse. Kaane pealmine osa, kust voolik algab, kuidagi lahti ei
käi, kuigi paljudel teistel on seal mingi klapp. Ühesõnaga pidasin mina seda karterituulutuseks (alumises videos eemaldasin selle vooliku, et näha
mida teeb töötava mootoriga). Sealt voolikust oli samuti õli läbi käinud, ilmselt tänu rõhule, mis kaane all on.
Tegin video sellest, mida õlikork teeb töötava mootoriga ja youtube ütleb selle veaks PCV valve, mille kohta samuti rohkem infot ei leidnud enda auto
jaoks.
Mootor ise töötab ühtlaselt ja turbot ka tunda. Natuke raputab käima, kuid ei miskit erilist.
Kõik soovitused, väited teretulnud!
LINK:
https://www.youtube.com/watch?v=QLW14NE-6oo
Parimat,
|