Lehekülgi: 1 2 |
rs156
Suletud konto
Registreerunud 24.03.15
Kasutaja on eemal
|
postitati 06.06.18 20:19
|
|
|
Paksemad aknaklaasid
Hei,
Ehk keegi teab, kas A6 C7 audidele saab kuskil retrofittida ja/või osta paksemaid aknaklaase? Tean, et pakuti acoustic glass lisana.
|
|
|
Typhome
|
|
rs156
Suletud konto
Registreerunud 24.03.15
Kasutaja on eemal
|
postitati 07.06.18 07:13
|
|
|
Tubli mees oled, saatsin sinna sõnumi juba.
|
|
|
Rix
klubiliige
Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal
Auto: B6 Quattro
|
postitati 07.06.18 07:34
|
|
|
Küljeklaase (näitena esimene vasak) on 3me koodiga 2011a A6 C7-le:
4G0845201 - door window - Model data: PR-4KC,4KF
4G0845021 - door window (laminated) - Model data: PR-VW6,4KV (Cancelled since 01.06.2012 )
4G0845021A - door window (laminated) - Model data: PR-VW6,4KV
Klaasi tihend/raam vms on ka erinev tavalisel ja lamineeritud klaasil:
4G0837439G - glass channel - Model data: PR-4KC,4KF
4G0837439C - glass channel - Model data: PR-VW6,4KV
VW6 = Side and rear windows
4KV = Side and rear windows in laminated glass
4KC = Side and rear windows in heat-insulating glass
4KF = Side windows in heat-insulating glass, from B-pillar and rear window dark tinted
Tagumiste klaaside valik suurem, kuna seal tuleb mängu sedaan/universaal ja tooniga/toonita.
|
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 07.06.18 15:19
|
|
|
Koos raamidega ( pakettaken paksem, soon raamis laiem) kisub 2000 eur kanti koos tööga, kui uusi orig. detaile kasutada. Ei saa jätkuvalt aru
tegevusest, et ostan plangu ja siis kukun ehitama. Alati on mõistlik osta kohe vajaliku lisavarustusega auto.
Audi puhul on see selgelt ebaratsionaalne tegevus, kui just kuskilt tasuta juppe ei saa. Oskused tuleb nagunii osta.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
rs156
Suletud konto
Registreerunud 24.03.15
Kasutaja on eemal
|
postitati 07.06.18 16:26
|
|
|
Kui sulle on auto tarbeese, siis muidugi, osta ja naudi.
Minu jaoks on pooleldi hobi - huvitav on tegeleda, vaadata, kuidas mingid asjad tehtud on jms. Eks see inserilik mõtlemine rohkem, kes ise midagi teha
ei viitsi, see ei saagi aru ma arvan.
|
|
|
lynx
klubiliige
Registreerunud 15.10.02
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal
Auto: Audi
|
postitati 07.06.18 16:57
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: rs156
Kui sulle on auto tarbeese, siis muidugi, osta ja naudi.
Minu jaoks on pooleldi hobi - huvitav on tegeleda, vaadata, kuidas mingid asjad tehtud on jms. Eks see inserilik mõtlemine rohkem, kes ise midagi teha
ei viitsi, see ei saagi aru ma arvan. |
Auto ongi tarbeese, eriti hästi saab sellest aru kui hakkad müüma või teed avarii.
Kuid mis klaasidesse puutub, siis olen 99% kindel, et lamineeritud klaas liigub tavalises tihendis ilusti ja jääb tihe (olen selle ühe teise Audi
puhul ära testinud).
Tagumised klaasid tuleb ära lõigata ja uuesti liimida. Sedaanil on tagumine klaas lamineeritud, universaalil ei tohiks olla.
Kuid olen Jann' iga nõus. Selline tegevus ei ole jätkusuutlik, tuleks kohe leida sobivate lisadega auto.
Samas ei näe nende klaaside vahetamisel mõtet, kuna enamus teemürast tuleb siiski läbi koobaste/uste. Nende korralik isoleerimine annab parema
tulemuse, kui klaaside vahetus.
Rule: Do your homework or suffer the consequences !
|
|
|
|
rs156
Suletud konto
Registreerunud 24.03.15
Kasutaja on eemal
|
postitati 07.06.18 17:21
|
|
|
Nonäed, siis oli postitusest ja uurimisest kasu, selle asemel, et kohe ära teha - nüüd on teada, et mõistlikum on tegeleda koobaste/uste
müraisolatsiooniga, mis niikuinii plaanis juba on.
Jätkusuutlikkusest rääkides auto osas ja kas tarbeese või ei.. selliste argumentide järgi on ikkagi tegemist mentaliteediga, mis ei toeta "auto kui
hobi" ideed. Võib-olla on lihtsalt selline asi, et kas mõistad või ei. Teie ei mõista. Minu jaoks näiteks ei ole probleem rohkem raha kulutada kui
selle võrra midagi ägedat saab ise teha. Osta kohe auto täislisadega minu jaoks on igav, sest sõidust suuremat rõõmu pakub autoga tegelemine,
sealhulgas ise nokitsemine. See on inimese enda asi, mis teeb ja kuhu raha/aja paneb ning ei ole vaidlemise koht
Tänud vastajatele!
|
|
|
Rix
klubiliige
Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal
Auto: B6 Quattro
|
postitati 07.06.18 18:31
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: rs156
...
Osta kohe auto täislisadega minu jaoks on igav, sest sõidust suuremat rõõmu pakub autoga tegelemine, sealhulgas ise nokitsemine.
... |
Sellisel juhul soovitaks osta endale mõni hobiauto ja mis veel saaks selleks parem olla, kui näiteks B4/B5 või C4/C5, millele juppe saab kilohinnaga
osta ja kui osta piisavalt plank, siis oii kui palju lisasid on võimalik sinna ise järelpaigaldada. Olen saanud B5-e puhul seda teha ja nähes kui
palju tegelikult sinna alla aega ja raha läheb ja ühtegi asja ei saa 100% just nii hästi teha, kui sooviks (sest auto on vaja ju uuesti kiirelt kokku
saada, et järgmine hommik tööle kannataks sõita). Seega sai järgmine auto otsitud juba selline, kus esimese hooga pähetulevad vajalikud/soovitud lisad
on olemas ja polegi enam erilist soovi ehitada. Ehitamiseks sobib ikka auto, mis võib sul rahuliku südamega kuu aega seista algosadena garaa˛is ilma,
et seda oleks vaja kasutada või eest liigutada millegi teise jaoks ruumi tegemiseks, et ühe lisa paigaldamiseks ei peaks 10x lahti kiskuma, sest
selgus, et oii mingi jupp on veel puudu ja mingi jupp ikka ei sobi.
|
|
|
|
rs156
Suletud konto
Registreerunud 24.03.15
Kasutaja on eemal
|
postitati 07.06.18 18:37
|
|
|
Peab nõustuma. Aga niikauaks kuni oma kodu garaaziga saab ostetud mõne aasta pärast, peab praeguse autoga kõike tegema. Seda siis mugavuse arvelt
teinekord Seni saab praegune auto kõike seda entusiasmi, kuigi, et raha
kulub rohkem.
Kunagine hobiauto võiks aga '67 Impala olla sellega audifoorumisse
muidugi ei kirjuta väga.
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 08.06.18 04:03
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: rs156
Nonäed, siis oli postitusest ja uurimisest kasu, selle asemel, et kohe ära teha - nüüd on teada, et mõistlikum on tegeleda koobaste/uste
müraisolatsiooniga, mis niikuinii plaanis juba on.
Jätkusuutlikkusest rääkides auto osas ja kas tarbeese või ei.. selliste argumentide järgi on ikkagi tegemist mentaliteediga, mis ei toeta "auto kui
hobi" ideed. Võib-olla on lihtsalt selline asi, et kas mõistad või ei. Teie ei mõista. Minu jaoks näiteks ei ole probleem rohkem raha kulutada kui
selle võrra midagi ägedat saab ise teha. Osta kohe auto täislisadega minu jaoks on igav, sest sõidust suuremat rõõmu pakub autoga tegelemine,
sealhulgas ise nokitsemine. See on inimese enda asi, mis teeb ja kuhu raha/aja paneb ning ei ole vaidlemise koht
Tänud vastajatele! |
Mõistame, ole mureta, seepärast üritamegi nõu anda, et vale auto oled valinud ehitamiseks.
Hall, metallik, diisel
Aga kui ikka hirmus soov, siis annan mõne suuna, mida veel teha..
Soft close
Kessy
360 kaamerad
Reastumisabi
Rajahoidja
Nightvision
Adaptiivne püsikas
TV
Solar esiklaas ( pakutakse ainult rajahoidjaga variandile)
Dynamic sound.
Ahh jaa, veljed ennekõike.
Vist piisab esialgu, aastaks(teks) tegevust, pärast ütle ausalt, mis maksma läks
Lisaks võiks oma auto teemas algatuseks pildi suuruse reeglitega kooskõlla viia.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
rs156
Suletud konto
Registreerunud 24.03.15
Kasutaja on eemal
|
postitati 08.06.18 05:38
|
|
|
Peab vaikselt tegema, küll aga lisade võimalustest olen teadlik ja selle tee valin ise, mis tähtsamaks pean. Niikaua kuni üle 1k€ kuus niisama
lisadele ei lähe, on minu jaoks ok. Klaaside asi jääb ära eelkõige, sest raam ei toeta, too much effort for too little gain. Küll aga kui isoleerida
siis oleks huvitav teha mürataseme testid enne/pärast
|
|
|
veekaheksa
klubiliige
Registreerunud 07.09.03
Asukoht: P-Jgp,Sca
Kasutaja on eemal
Auto: A4 TDI quattro, S8 40V
|
postitati 08.06.18 19:53
|
|
|
Tervitused!
Oleks võind kohe A8 osta.
veekaheksa
PLUS TDI Die Menschen sollten nicht
schlafen, während sie unterwegs sind, aber sie tun es trotzdem.
|
|
|
|
rs156
Suletud konto
Registreerunud 24.03.15
Kasutaja on eemal
|
postitati 08.06.18 21:13
|
|
|
jajah kusjuures 2011+ A8id vaatasin ka, tundus pisut suur. Kuigi väga
palju suure m pole. Oma olen ostuga väga rahul. absoluutselt ükskõik mis auto oleks võtnud, uuriks, mis seal nokitseda annab
|
|
|
Rain573
klubiliige
Registreerunud 17.09.05
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: Audi b4 Competition V8, Fiat Punto GT, W211, CLS Shoting Brake
|
postitati 09.06.18 00:20
|
|
|
c7 on on päris vaikne... Eks mul vb kuulmine ka veits mööda mõne koha pealt...aga kui Sul tuhhi üleliia, siis anneta parem kuhugi. Kindlasti on parem
tunne kui c7 koobastesse mingit müraisolatsiooni paigaldades
|
|
|
antsvolli
huviline
Registreerunud 06.01.17
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 911T, A8 D2
|
postitati 20.06.18 13:05
|
|
|
Soovitus.
Kui endal on vahendeid ja soov autot vaiksemaks saada siis tee järgmist:
Isoleeri ratta koopad väljast - kõik 4.
Jäi väheseks isoleeri katus, uksed ja pagasnik.
Tunned, et jäi väheseks ja soovid midagi enamat.
Testi enda võimekust ja mälu (NB! pole memmekatele ja niisama kõvatajatele).
Eemaldad armatuuri, istmed, vaiba ja isoleerid rattakoopad, tulemüüri, keskmise kanali. - insener peaks ju hakkama saama?
Ja kindlasti on Jannil hea list millega alustada. Kui ülal kirjutatu on "krõbe"
|
|
|
|
rs156
Suletud konto
Registreerunud 24.03.15
Kasutaja on eemal
|
postitati 20.06.18 14:27
|
|
|
Isolatsioonist alustangi, kuid minu teada isoleeritakse autot seestpoolt, mitte väljast ? Või tehakse koopaid väljast ka?
Seest oligi plaan võtta sisu salongist ning põhi, koopad, mingil määral uksed üle teha isolatsiooniga, tulemüüri peale ei ole mõelnudki. Sellega saab
muidugi hakkama. Peaks mootori tükkideks võtma siis oleks keerulisem
Kui kõik see tehtud ja ikka vali on, siis võib edasi mõelda. Kui midagi muud pähe ei tule, küll siis ka aknad kunagi ära teeb. Tagasi mõeldes seda, et
"liiga vali kuidagi.." tundsin pärast uute suverehvide panemist teatud pinnasel. Ehk enne akende ja uste vahetust peaks siis selle teema ka läbi
käima, äkki peaks teised rehvid ostma. Samas ei tule väike isolatsioonipoiss kunagi kahjuks.
|
|
|
laurz
huviline
Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: b4TQ E39
|
postitati 20.06.18 20:32
|
|
|
Ja köige löpuks jääb motol jöudu väheks ,et seda helikindlust edasi vedada
|
|
|
rs156
Suletud konto
Registreerunud 24.03.15
Kasutaja on eemal
|
postitati 20.06.18 20:57
|
|
|
Siis istun kohapeal, aku laeb läbi laadija seinast ja kuulan autost muusikat. Kui tehtud on siis rsk peab nautima
|
|
|
stihl
huviline
Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II
|
postitati 21.06.18 03:13
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: rs156
Samas ei tule väike isolatsioonipoiss kunagi kahjuks. |
Enne auto põhjalikku pekkikeeramist, kus ta mitte ainult ei mürise vaid ka nagisema hakkab (sest oskamatusest rebid tüübleid ja igasugu nagasid katki,
ei ole kursis, kust seda audi spets karvast teipi saab, unustad istme pisiku lahti või üritad ilma istmeta autot käivitada jne), võiks kõigepealt üle
vaadata hoopis need uued "rehvipoisid" mis alla läksid.
Ma loodan, et mitte kellegi teise vanad ja kõvakskuivanud?
Ja C7-mele sobib miinimumina ntx Good Yeari efficientGrip (just üks sõber pani on passatile alla ja oli õnnejunnis, kuna isegi volkkar muutus vaikseks
autoks), sealt edasi Conti premium 5 ja enam, Pirellit kiidavad samuti.
Aga isegi Bridgestone Potenza pidi neil traktori häält tehema, rääkimata odavrehvidest, seega rehvivalik on väga-väga oluline.
Ma ei tea, mis neil tehasest all on, aga kahtlustan, et mingi Conti eritellimus, mida tavainimene poest ostagi ei saa.
.
|
|
|
rs156
Suletud konto
Registreerunud 24.03.15
Kasutaja on eemal
|
postitati 21.06.18 05:25
|
|
|
Uued, jep, mingid Falkan midagi, olid päris hea testi tulemuse saanud 2018 suvetestis, millises, täpselt ei mäleta, mingi saksa oma. Tagantjärgi
mõeldes oleksin võinud ikkagi selle testivõitja võtta - continentiali sport 6 või midagi sarnast. Õnneks saab seda kõike muuta
Mis puutub paigaldusse siis kui lugeja suure tõenäosusega ei tea, kuidas keegi midagi teeb. Niikauaks ei tasu ka lahmima tulla, et "keerad pekki"
või muud jamad. Kui ise ei oska või tead, et enamus sõbrad rikuvad asjad ära (kui sul on neid), siis muidugi tundub karm. Aga kõike saab ka mõistusega
teha.
|
|
|
stihl
huviline
Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II
|
postitati 21.06.18 06:59
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: rs156
Mis puutub paigaldusse siis kui lugeja suure tõenäosusega ei tea, kuidas keegi midagi teeb. Niikauaks ei tasu ka lahmima tulla, |
Sry, kui lahmisin, ega ma ei teagi. Lihtsalt lampi oletasin su enda väidete põhjal. (kuid minu teada isoleeritakse autot seestpoolt, mitte väljast
? Või tehakse koopaid väljast ka?)
Sest muidugi tehakse väljast ka, vastavalt vajadusele, kerele, automudelile jne.
Siin üks hoolsate kollaste väikeste käte VW "vaiksustamise" töö: VIDEO
Armatuuri nad maha ei viitsi võtta, selle asemel teevad pisut väljastpoolt, teiselt poolt torpeedot, niipalju, kui ligi pääsevad.
Ja ega ma ise ei oskagi, lihtsalt need kuni max 10 autot, milled olen vaikseks teinud, on lihtsalt koba peale õnnestunud...
Viimane, Golf 1 tingimus oli, et oleks vaikne nagu 30a noorem A4.
Saab küll.
Kuna autoomanik soovis autole ka musti uunikuminumbreid, siis tuli hakkama saada lukiaegsete materjalidega. (tänapäevaseid on märksa lihtsam
paigaldada)
Pigi on all (60% plekist) ja peal 1 - 4 kihti vilti, sõltuvalt asukohast. Lagi, uksed, koopad, tagatiivad seest, pagass, põrand, torpeedo, kõik
ühesõnaga.
Originaalis on tal täpselt sama vilt, ainult vähem. Pigi on mõned üksikud lapid.
Samuti kaasaegsetel, isegi keskklassi autodel on tehasest seda isolatsiooni ikka ülivähe. Autoajakirjanik Tõnu Tramm teeb näiteks Octaviaga
proovisõidu ja jääb müraga väga
rahule.
Kuidas sel näiteks müraga TEGELIKULT lood on, on näha näiteks
SIIT
Ehk siis palja pleki peal polegi peaaegu midagi, kõik tuleb ise teha.
C7 on vast parem, aga mitte samuti ideaalne.
.
|
|
|
merchant
huviline
Registreerunud 08.03.18
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Allroad C7 BiT
|
postitati 21.06.18 07:45
|
|
|
Ghosti poisid on neid autosid teinud, võib neilt kommentaari küsida, palju müra muutus.
Kes rehvimüra vahet tahab kuulata, minge Tartu mnt 4-realisele osale ja sõitke naeltest järatud sõidujäljes ning 2. reas vaheldumisi, kuulete väga
hästi isegi nende testivõitjate müra muutust. Näiteks Viikingite küla
kandis.
|
|
|
rs156
Suletud konto
Registreerunud 24.03.15
Kasutaja on eemal
|
postitati 21.06.18 08:19
|
|
|
Enne kättevõtmist on mõistlik hunnik infot läbi lugeda, töö-kasutusjuhendid kui leiab, uurida, kuidas teised inimesed teinud jms. Niisama ei julgegi
kallale minna. Kõige mõnusam oleks muidugi kellegagi koos teha, kes on varem tegelenud, vastasel juhul peab lihtsalt väga ettevaatlik olema.
Isiklikult usun, et kui inimesel on pead, tahet ja aega siis on enamus asju maailmas võimalikud. Auto polsterdamine ei tundu asi, mida ei peaks
hakkama saama. Keegi pole öelnudki, et lihtne aga võimatu see kindlasti pole. See käib enamuste DIY projektide kohta, ega sa võid uue turbo ka ehitada
oma garaazis kui väga kõva mees oled / palju aega omad.
Kui ikka enda asja teha või üldse tahta hästi teha siis läheb aega. Tänud piltide eest, huvitav lugemine!
|
|
|
Siim
huviline
Registreerunud 26.04.10
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 21.06.18 09:15
|
|
|
Nii uuel autol on just hea teha, mingi spets tüübel katki läheb siis esindus aitab. Lisaks ei ole plast veel väga rabedaks muutunud.
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |
|