laurz
huviline
Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: b4TQ E39
|
postitati 06.06.18 07:10
|
|
|
Audi b4 pidurid
Jagage kogemusi. Ketaste klotside komplektid,mis ikka nii öelda pidurdavad,ei vilise ja peale esimest maha pidurdamist köveraks ei lähe. Ja jätaks
esialgu köik originaali lähedasteks.
|
|
|
stihl
huviline
Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II
|
postitati 06.06.18 09:18
|
|
|
Mis seal ikka, ostad mingid pisut kallimad asjad ära ja proovid järgi. Piduriklots pidi koosnema mingist umbes 14nest komponendist ja hea klots on
see, mis kiirelt kulub, ei ole kivikõva ja ei vilise.
Tavapidurid rajal kuumaks sõites hakkavad nagunii läbi libisema, eriti, kui ABS-i välja lülitad/kaitsme eemaldad.
Mäletan, kunagi jamasime mingi suure mootoriga C5-ga, korralikud uued kettad, klotsid vist isegi Revalist, aga pidurdamisel käuksus ikka nagu
ühistransport.
Paarimehel (teine meister) sai sellest kunde vingumisest kõrini, võttis auto, sõitis kuhugi pikema lõigu peale, lasi kettad aerosoolist PTFE-ga kokku
ja sõitis selle õli neile klotsidele sisse.
Esimene kord olevat üldse mitte pidurdanud, seega üsna ohtlik värk. Tasapisi tuli pidurdamine tagasi, aga krigin oli jäädavalt kadunud.
(Eelnevalt olime kõik asjad ära lasknud teha, tikud määritud, suppordid hooldatud, klotsi tagaküljed vasega ja patjadega jne)
Täna on isegi trollid ja bussid oma pidurid korda saanud ja suht vaikselt jäävad seisma.
Maxgeari juppe nad vist ei kasuta.
.
|
|
|
laurz
huviline
Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: b4TQ E39
|
postitati 06.06.18 18:08
|
|
|
Asi selles ongi,ei viitsi katsetada. Hetkel mingid Mayle klotsid ja kettad,ei vilise ja ei pidurda Üks tösisem pidurdus ja kettad olidki köverad. Midagi konkreetsemat äkki kellelgi lisada? Mida need Ferodo klotsid
endast kujutavad? Kunagi ostsin S4-jale taha. Kaks kuud ja katted pudenesid maha . Müüja ütles ,et on kuuma saand------liiga palju
|
|
|
laurz
huviline
Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: b4TQ E39
|
postitati 09.06.18 11:26
|
|
|
Loomkatse
Suva ketas ja Meyle klots ---- selline tunne et vöimendi ei tööta.
Suva ketas ja Ferodo klots ---- selline tunne et keegi oleks nagu tavotti piduritele määrind
Maxgeari ketas ja Ferodo klots-----kui eelmistega vörrelda siis keegi oleks nagu vöimendi korda teind ja tavoti maha nühkind Nina tömbab ikka maha.Midagi "paremat" täna Forssist vötta polnud
kahjuks Eks näis kaua sirgena püsivad
|
|
|
CE
huviline
Registreerunud 02.03.06
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A4 Avant 1,9 TDI q
|
postitati 13.06.18 10:52
|
|
|
Peale mitmeid aastaid no-name ketaste-klotsidega elamist said alla Brembo kettad ja klotsid - tunne, nagu varem poleks pidurivõimendi töötanudki.
|
|
|
laurz
huviline
Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: b4TQ E39
|
postitati 13.06.18 13:45
|
|
|
Hakkab looma. Keegi vöiks veel kogemusi jagada
|
|
|
Kodan1k
huviline
Registreerunud 16.11.13
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 B4 '94 1.9TD ; Audi 80 B2 '85 1.6TD ; Volvo 945 '92 2.3i
|
postitati 13.06.18 18:09
|
|
|
Vaata et ketta ja rummu vahele määret ei pane, peavad olema piinlikult puhtad muidu ketas läheb kohe kõveraks. Ja mõõda ära ka rummud, äkki on need
üldse kõverad. Enda 80'le olen pannud igasuguseid kettaid / klotse, pole kunagi kõveraks läinud ja pidurdamisega ka probleeme ei ole.
|
|
|
M2ki
huviline
Registreerunud 14.08.07
Kasutaja on eemal
Auto: B3q; B4q;
|
postitati 17.06.18 21:47
|
|
|
Kasutanud ka igast suva klotse ja kettaid, ning pole täheldanud et ei toimiks.
B3q pidurid said vähe uuemaks tehtud, läks B4 peasilinder ja võimendi, ning 1998a B5q ABS pump koos juhtmestikuga. Kuna B3q ja B4q läheb taha ainult
üks piduritoru, sai kogu rauast torusodi minema visatud, vask asemele ja taha teine toru siis lisaks veetud.
Kettad ja klotsid jäid kõik vanad.
Ma ei tea milline komponent seda kõige rohkem mõjutas aga pidurid on tunduvalt paremad, võtab kohe, pedaali käik lühem ja konkreetsem.
Ilmselt peasilinder, vana oli nagu mingi peenike rauast toru, uus on alumiiniumist ja väljast vähemalt tükimaad jämedam.
Lisaks 15a uuem ABS süsteem on ka päris mugav talvel.
|
|
|