Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Audi b4 pidurid (Vastuseid: 7 | Vaatamisi: 1807)
laurz
huviline



Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: b4TQ :D E39

postitati 06.06.18 07:10 Tsiteeri
Audi b4 pidurid



Jagage kogemusi. Ketaste klotside komplektid,mis ikka nii öelda pidurdavad,ei vilise ja peale esimest maha pidurdamist köveraks ei lähe. Ja jätaks esialgu köik originaali lähedasteks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
stihl
huviline

Avatar


Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II

postitati 06.06.18 09:18 Tsiteeri


Mis seal ikka, ostad mingid pisut kallimad asjad ära ja proovid järgi. Piduriklots pidi koosnema mingist umbes 14nest komponendist ja hea klots on see, mis kiirelt kulub, ei ole kivikõva ja ei vilise.
Tavapidurid rajal kuumaks sõites hakkavad nagunii läbi libisema, eriti, kui ABS-i välja lülitad/kaitsme eemaldad.

Mäletan, kunagi jamasime mingi suure mootoriga C5-ga, korralikud uued kettad, klotsid vist isegi Revalist, aga pidurdamisel käuksus ikka nagu ühistransport.

Paarimehel (teine meister) sai sellest kunde vingumisest kõrini, võttis auto, sõitis kuhugi pikema lõigu peale, lasi kettad aerosoolist PTFE-ga kokku ja sõitis selle õli neile klotsidele sisse.
Esimene kord olevat üldse mitte pidurdanud, seega üsna ohtlik värk. Tasapisi tuli pidurdamine tagasi, aga krigin oli jäädavalt kadunud.
(Eelnevalt olime kõik asjad ära lasknud teha, tikud määritud, suppordid hooldatud, klotsi tagaküljed vasega ja patjadega jne)

Täna on isegi trollid ja bussid oma pidurid korda saanud ja suht vaikselt jäävad seisma.
Maxgeari juppe nad vist ei kasuta.

.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
laurz
huviline



Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: b4TQ :D E39

postitati 06.06.18 18:08 Tsiteeri


Asi selles ongi,ei viitsi katsetada. Hetkel mingid Mayle klotsid ja kettad,ei vilise ja ei pidurda:D Üks tösisem pidurdus ja kettad olidki köverad. Midagi konkreetsemat äkki kellelgi lisada? Mida need Ferodo klotsid endast kujutavad? Kunagi ostsin S4-jale taha. Kaks kuud ja katted pudenesid maha:D . Müüja ütles ,et on kuuma saand------liiga palju:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
laurz
huviline



Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: b4TQ :D E39

postitati 09.06.18 11:26 Tsiteeri


Loomkatse:D
Suva ketas ja Meyle klots ---- selline tunne et vöimendi ei tööta.
Suva ketas ja Ferodo klots ---- selline tunne et keegi oleks nagu tavotti piduritele määrind:D
Maxgeari ketas ja Ferodo klots-----kui eelmistega vörrelda siis keegi oleks nagu vöimendi korda teind ja tavoti maha nühkind:D Nina tömbab ikka maha.Midagi "paremat" täna Forssist vötta polnud kahjuks:D Eks näis kaua sirgena püsivad
:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
CE
huviline



Registreerunud 02.03.06
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A4 Avant 1,9 TDI q

postitati 13.06.18 10:52 Tsiteeri


Peale mitmeid aastaid no-name ketaste-klotsidega elamist said alla Brembo kettad ja klotsid - tunne, nagu varem poleks pidurivõimendi töötanudki.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
laurz
huviline



Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: b4TQ :D E39

postitati 13.06.18 13:45 Tsiteeri


Hakkab looma. Keegi vöiks veel kogemusi jagada:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kodan1k
huviline

Avatar


Registreerunud 16.11.13
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 B4 '94 1.9TD ; Audi 80 B2 '85 1.6TD ; Volvo 945 '92 2.3i

postitati 13.06.18 18:09 Tsiteeri


Vaata et ketta ja rummu vahele määret ei pane, peavad olema piinlikult puhtad muidu ketas läheb kohe kõveraks. Ja mõõda ära ka rummud, äkki on need üldse kõverad. Enda 80'le olen pannud igasuguseid kettaid / klotse, pole kunagi kõveraks läinud ja pidurdamisega ka probleeme ei ole.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
M2ki
huviline

Avatar


Registreerunud 14.08.07
Kasutaja on eemal

Auto: B3q; B4q;

postitati 17.06.18 21:47 Tsiteeri


Kasutanud ka igast suva klotse ja kettaid, ning pole täheldanud et ei toimiks.

B3q pidurid said vähe uuemaks tehtud, läks B4 peasilinder ja võimendi, ning 1998a B5q ABS pump koos juhtmestikuga. Kuna B3q ja B4q läheb taha ainult üks piduritoru, sai kogu rauast torusodi minema visatud, vask asemele ja taha teine toru siis lisaks veetud.

Kettad ja klotsid jäid kõik vanad.

Ma ei tea milline komponent seda kõige rohkem mõjutas aga pidurid on tunduvalt paremad, võtab kohe, pedaali käik lühem ja konkreetsem.
Ilmselt peasilinder, vana oli nagu mingi peenike rauast toru, uus on alumiiniumist ja väljast vähemalt tükimaad jämedam.
Lisaks 15a uuem ABS süsteem on ka päris mugav talvel.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 32.4% - SQL: 67.6%]