janek_t
huviline
Registreerunud 12.07.05
Kasutaja on eemal
|
|
postitati 12.07.05 20:28
|
|
|
100 bena näidik
Kui suure bensiini koguse juures hakkab armatuuris bensu tuli vilkuma ?
Autoks siis 100 83a. 2.0 pritsung, paak on 80 l
Seier on paigast ära keeratud ja tuli hakkab põlema kui seier on peaaegu nulli peal.
Kui tuli hakkab vilkuma kas siis peaks bensu näidiku seier hakkama punaste kriipsude peale minema.
Veits segane jutt aga loodan et saite aru.
|
|
|
|
QUATTRO
klubiliige
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal
Auto: 5,2 Cherokee 4x4
|
|
postitati 13.07.05 04:12
|
|
|
Punase ala algus tähendab et sul peab olema veel 12 liitrit paagis.Kui sul on nüüd autocheckiga variant,siis see bensiinigalonka märk hakkab vilkuma
ikka kui seier enam pea miskit ei näita.
Ja kui sulle meeldib seda tuld seal näha ,siis osta omale bensiinipump juba riiulisse valmis.
Min.kütusekogus peaks olema ikka 20l paagis sees.
|
|
|
|
|
|
Kaaku
huviline
Registreerunud 11.10.04
Asukoht: Patika
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Cabriolet, A6 C7.5 Competition, RS4 B7
|
|
postitati 24.07.05 16:29
|
|
|
Misasja? 20 liitrit minimaalselt? See on 1/4 paaki ju!
Mingi 5-10 litra mu meelest küll okei. Varem ma küll kunagi ei tangi (v.a sundolukorras, kui ema kaardi annab ja bensu veel suht palju sees ).
Tean küll et tühjaks sõitmine pole bensupumbale üldsegi hea aga tühi ei ole ju sugugi 20 liitrit.
Mina näen asja nii: hea oleks kui paak täiesti täis panna ja vahepeal mitte tankida mingeid tilkasid vaid paak tühjaks (5-10 l) sõita ja siis jälle
täitsa täis.
Ise ma muidugi päris selle järgi ei talita sest 70 litra korraga osta teeb 917 eeku :S.
Selgitage siis miks nii palju (MIN (!?) 20l.) peab paaki jääma.
|
|
|
|
WhiteLion
huviline
Registreerunud 22.02.04
Asukoht: Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: Poolik Coupe GT
|
|
postitati 24.07.05 16:49
|
|
|
Kuna paak on ikkagi suht suur siis ei anna sulle ju keegi garantiid, et kurvisel teel suht tühja paagiga sõites ei loksu kogu kütust ühte äärde.
Sellega võid ju vabalt pumba mõneks ajaks kütuseta jätta.
Teine hea põhjus täis paagiga sõitmiseks on kondentsi teke(mida rohkem su paak täis on seda väiksem on võimalus seal kondentsi tekkeks).
Kolmandaks on hea kui sul on kogu aeg võtta auto täis paagiga(ei või iial teada millal sul seda vaja võib minna).
Rahakoti suurusest sõltumata pole ju vahet kas tangid kogu paagi korraga või jagad ta kaheks(sama summa kaob su arvelt nagunii kui jätad oma sõidud
samaks).
|
|
|
|
kama2
huviline
Registreerunud 24.08.03
Asukoht: Dorpat
Kasutaja on eemal
|
|
postitati 24.07.05 18:27
|
|
|
A6-l kui tuli vilkuma hakkab peaks raamatu järgi olema veel 14 l sees . Siis peab ka seier jõudma esimese punase kriipsuni. Nagu üleval pool juba
mainitud, siis tühja paagiga pidev sõitmine on surm bensupumbale.
|
|
|
|
pikkpresident
huviline
Registreerunud 30.07.05
Asukoht: Vene piiri äärne mets
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 "sigar", UAZ 469
|
|
postitati 13.08.05 20:50
|
|
|
Endal hakkab tuli vilkuma ca 10...15 l juures, samas on näidik nihkes: kui pea tühja paaki 20l sisse panna, tõuseb seier esimese valge kriipsuni, mis
teadupärast peaks 10l olema.
Üldiselt on kurvis pumba kuivaks jätmine ikkagi vähetõenäoline, paagi konstruktsioonis on seda arvestatud, siis peab tõesti ainult mõni liiter sees
olema.
Mis puutub tankimismetoodikasse (jupphaaval või korraga täis), siis tegelikult on vahe olemas. Näiteks valan paagi ca 700 eegu eest kõriauguni täis ja
siis läheb auto p.... Mul ei ole siis ju mingit rõõmu ega uhkust täispaagiga
seisvast autost. On vaja näiteks 500 eegu eest juppe osta, mis ma teen?
a) tõmban kasutult seisva pena paagist välja ja marsin kankud käes poodi või lammutusse ja ütlen, et mehed, andke mulle nüüd selle eest juppe
b) müün bena naabrimehele maha või panen ajalehte kuulutuse
Karm reaalsus näitab ikka, et raha kulutamisel pole mõtet väga ühele kaardile panustada. Keegi ei oska ennustada, millal järgmise tasuva projekti
leiad, millal oma ausalt teenitud raha kätte saad (olen ühe piidri käest pool aastat oodanud) või millal tervis üles ütleb.
|
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
|
postitati 14.08.05 10:05
|
|
|
Mina ntx lihtsalt ei viitsi bensuka vahet pidevalt jõlkuda. Tihti sõidan märgutuleni ja paarkümmend km üle selle lihtsalt laiskusest. Kui pärat seda
auto veel tanklani välja veab, panen paagi alati kõrini täis. Seda muret küll ei ole, et paak liiga kaua täis seisaks ja ma sealt bena ära müüma peaks
hakkama. Oleks mingi 5L/100-le võttev 1.9TDI, siis võiks tõesti masendus peale tulla, et no krt saad sa juba tühjaks ka või ei? 
|
|
|
|
|
|
pikkpresident
huviline
Registreerunud 30.07.05
Asukoht: Vene piiri äärne mets
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 "sigar", UAZ 469
|
|
postitati 17.08.05 19:43
|
|
|
| Tsitaat: | Algselt postitas: Black
Mina ntx lihtsalt ei viitsi bensuka vahet pidevalt jõlkuda. |
Mina ka ei viitsi. Lähim bentsukas on 13 km kaugusel, asub tema sõbralikus naaberriigis, sinna pääsemiseks peab aga korraga mingi 6-7Keek investeerima
ja pool päeva järjekorras seisma. Samas ei ole mul midagi selle vastu, et sealt täispaaki tankida. Osad sigarimehed tõstavad auto tungiga üles, pidi
5l rohkem paaki minema. Teine lähim bentsukas on 25 km, aga sealne hinnatase pole vastuvõetav. Lahenduseks naabrimehe """Statoil""", kust
nagunii iga päev mööda sõidan.
|
|
|
|
pikkpresident
huviline
Registreerunud 30.07.05
Asukoht: Vene piiri äärne mets
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 "sigar", UAZ 469
|
|
postitati 01.06.06 18:13
|
|
|
Muuseas avastasin ma kellaploki hingeeluga tutvudes, et benanäidikut saab kruttida. Miks see hea on, ei tea. Ilmselt sõltub inimese närvikavast, kas
ta jookseb bentsukasse esimese valge kriipsu juures või seieri nullasendis. Tegelikult sama mõttetu nagu sügisene/kevadine kellakruttimine. Valget
aega ega bena sellest tegelikult ju juurde ei tule.
|
AUDI, suudlen sind veel, tuul tuiskab kinni su jäljed alleel...
|
|
|
|
|
Raika
klubiliige
Registreerunud 03.11.03
Asukoht: Kohila
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Avant 3,0TDi Q C6, A4 Avant 1,8 B5
|
|
postitati 01.06.06 20:32
|
|
|
| Tsitaat: | Algselt postitas: pikkpresident
Muuseas avastasin ma kellaploki hingeeluga tutvudes, et benanäidikut saab kruttida. Miks see hea on, ei tea. Ilmselt sõltub inimese närvikavast, kas
ta jookseb bentsukasse esimese valge kriipsu juures või seieri nullasendis. Tegelikult sama mõttetu nagu sügisene/kevadine kellakruttimine. Valget
aega ega bena sellest tegelikult ju juurde ei tule. |
Kusagilt Audi 100-ga (sigariga) seotud raamatust kunagi ammu lugesin, et asi peaks käima nii:
Lased paagi tühjaks ->paned 12 liitrit paaki -> krutid(peenikese kruvikeerajaga seierit keerates) kütuse näidiku punase algusesse(ehk siis täis
paagi poole mitte "0" poole) ja peaks asi õige olema. Et siis kui jõuab punaste triipude algusesse paremalt lugedes, on paagis veel ~12 liitrit
sees.
Kordan üle: lugesin, aga ise proovinud ei ole.
|
|
|
|
|
|