Lehekülgi: 1 2 3 .. 13 |
rs156
huviline
Registreerunud 24.03.15
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C7 3.0TDI
|
postitati 10.05.18 17:19
|
|
|
Audi A6 C7 Sedaan Quattro 3.0TDi 150kw - 2011 - rs156
Hei,
Eelmine aasta sai juba autot vaadatud ning plaan oli C6 facelift või C7 sedaan. Hinnapiiri otseselt ei olnud aga esialgne estimation oli tegelt üldse
10k-12k juures (C7 faceliftide hinnad). Huvi pärast mõtlesin, et teen C7ga proovisõidu kah, proovin ära, miks mitte. Selles mõttes viga, et ega siis
rohkem C6 faceliftide poole ei vaadanud ka, teine maailm täiesti. Keegi foorumlastest mainis ka, et C6 facelift 10k+ = maksad 2004 aasta disaini
eest, millel on mõned upgraded, selles suhtes peab nõustuma.
Auto ostetud eestist ning A1 autokeskusest. Läbisõit ostuhetkel 152k. Ostueelne kontroll oli ka, kuid ega ei mäletagi enam, kus. Mõned asjad leiti -
enamus veermikuga ja piduritega seoses, mille eelmine omanik tegi korda enne minupoolset ostu. Kordategu oli vinka-vonka (loe minu postitust "pidurid
kergelt krõksuvad").
Nüüdseks omanik 3 kuud ning muidu väga rahul. Ostuhind oli 19700 ning sel hetkel oli omas hinnaklassis parim minu arust, siiani olen väga rahul Peal olid 17-tollised valuveljed, audi originaalid, talverehvidega. See tundus
aga vähe ning suveks ostsin uued veljed + rehvid, 19-sed, all pilt kah. Küll aga talvekad olid 225/55 kui õigesti mäletan ning talvel linnas sain
teinekord ilusama rohelise-foorilainega keskmiseks 6-7, 19 velgede 255/40 (või oli 255/35, või 45.. pean uurima) keskmine suvel on ikkagi 8 ligi, alla
selle ei saa Samas ei kurda.
Ainukeseks miinuseks, et C7-eid vaadates lugesin palju "õudusjutte" käigukastide remondivajalikkusest, proovisõidul midagi ei täheldanud. Nüüd aga
tuleb välja, et peab see 3000€ remont tehtud saama ka sellel autol, loodetavasti hinnaks tuleb vähem aga max on sinna kanti, eks tuleval nädalal
esremaps.ee räägib, mis saab. Samas kuna mingil määral olin teadlik, et võib juhtuda siis väga kurb ei ole (enam). Hea meel on, et kui tehtud siis on
tükk aega mureta + kasti garantii.
Korralikke pilte tegelikult teinud ei olegi, esimene oli korraliku lumekihi all, kuid saate aimu, mis veljed siis olid -

Mõni pildipoiss uute velgedega -


Velgede osas võib vabalt sinu esimene reaktsioon olla, et "..ostsid uued ja sellised? but why? miks sa midagi ilusat ei ostnud?" Kohe räägin.
Vaatasin sarnases stiilis 5-spoke nagu audi originaalid, mitte BBS-stiilis, kuid siis naine avaldas arvamust, et sellised "tähekesed" on nii
koledad. Siis äkki tundus mulle ka, et on jah raisk. Sai siis need, 19 tollised Dotz Revvo Gunmetal Polished veljed ostetud. Alla pannes oli aga
emotsioon pigem "meh", kui see mis lootsin - "awww yiss". Tegelikult nüüd kui natuke on nad all olnud siis isegi meeldivad. Esiteks nad erinevad
tavapärasest massist ning see musta-hõbeda (äär on hõbedane, keskelt must) kontrast sobib hästi tumendatud aknaklaasidega, ehk ei ole "ühtlane hall
mass". Seega say what you will, aga ise olen lõppkokkuvõttes rahul. Mine tea, ehk järgmine suvi ostab jälle uued Kusjuures, lähedalt vaadates, mitte pildilt, on nagu mõnusam.. Telefoni
kaamera nii hästi värvide kontrastsust ei jäädvusta ilmselt.
Mõned toredamad lisad:
- LED-tuled
- Parkimisandurid+tagumine kaamera
- Rehvirõhu kontroll - välimine (mitte rehvisisene, neid tehti siiskit ka C7-le)
- Nupust+puldist avatav/suletav pagasniku luuk, väga meeldib

- Mäluga juhiiste + esimesed istmed soojendusega ja kõik istmed poolnahaga - keskelt tekstiil, äärtes nahk. Minu jaoks parim kombo
- 4-tsooni kliima, algul ajasin väga taga, kuid tegelikult 99% ajast täiesti mõttetu
- Jahutusega kindalaegas
- Hold Assist
- Teisaldatav kärukonks - ei kasuta küll aga vähemasti keegi ei mõlgi tagumist osa mul

Muud, sellise audi jaoks standardsed lisad on kah, kuid ei viitsi neid välja tuua.
Sai tükk aega mõeldud, millist mootorit valida jms, kuid lõppkokkuvõttes minu jaoks suurt vahet polegi. Küll aga nüüd kui mõnda aega kasutanud ja
tõmme meeldib, siis lasen selle aasta jooksul esremapsil ka mootori tuningut teha ilmselt 
Tehtud tööd:
- Ostuhooldus - tagumised kettad + klotsid, mootori õli + filtri vahetus, kütuse- ja salongifiltri vahetus. 1 mootori padi. 07.02.2018
- Sildade 3D-reguleerimine, kasti õlitaseme kontroll, pidurite krõksumise üle vaatamine
- Esimesed 2 ABSi andurit, tagumised klotsid - 16.07.2018
- Käigukasti õli + 2 filtrit - 08.08.2018
Plaanis on nädala jooksul viia auto käigukasti diagnostikasse esremapsi platsile ning seejärel saab teada, mis seal täpsemalt remonti läheb. Ehk
mingisugune kasti remont on plaanis 
Tulevikuootused ja rõõmud, mida plaan teha:
- Rooli retrofit, kus on peal käiguvahetuslabad + soojendus - talvel soojendust igatsesin väga
Ebays oli selline rool 500, ehk leiab mõne odavamalt ka. Edit: Tegemisse läheb sügisel. EditEdit: Tellitud
detsembris 2018, ülenahatamine ja paigaldus 2019 algul.
- Mõned soft-modid nagu needle sweep, chirp on lock/unlock, DLR brightness adjust jms nipet-näpet - tehtud.
- Mootori + kasti tuning, DPF eemaldus ja DPF+EGR väljaprogemine - tehtud. 150kw 450nm to 208.4kw 663 nm
- Lasen/teen ise mürasummutuse kogu autole - salongi & pagasniku põhi, pagasniku seinad ja tagaaknalaud, uksed. Edit: enam ei teegi, ei ole
vajadust.
- Subwooferi lisamine - teatavasti baas-seadistuse subwoofer on suheliselt kehvik, kuigi oma suuruse kohta teeb heli küll. Isegi imestan, et kõige
madalama C7 helisüsteemi heli on täitsa mõnus. Supakas teeb mõnusamaks
Supaka plaan on ehitada ise custom-kast, valida custom woofer & võim ning paigutada pagassi paremal pool olevasse tühja avasse, et ei peaks ruumi
ohverdama. - tehtud, noortehniku paigaldus.
- Madaldusvedrud, reguleeritavad - tehtud, KW. H.A.S komplekt
- 034 Motorsport Drivetrain Mount Insert Package - tellitud 04.06.2018, kohal 07.06 (usast), paigaldus tehtud 18.06
- Pidurite suppordid ning kettad võiksid velje tagant ilusamad olla
- S-line front bumper
Esimene asi, mis on reaalselt tehtud - udutulede katete vahetus samasuguste vastu, kus on kroom-liistud küljes, mis tegelikult ei ole kroomist, vaid
odav ABS. Auto esiots ilma S-line või facelift stangeta on natuke ilmetu, seega tahaksin funki juurde anda. Esimene samm selle poole oli tavaliste
mustade katete asemel natuke lisanduvat hõbedast värvi. Kiire before-after mspainis mixitud pilt -

Kusjuures pildi järgi väga aru ei saa, kuid lähedalt vaadates annab juurde küll, mitte palju, aga 25-euro eest piisavalt Jääb näha kaua aega läheb ennem kui see kroom-abs koorub.
Järgmine mõte oli, et äkki sebiks selle iluvõre ka, kus on võre horisontaalsed ribad kroomitud, see peaks aga korralik originaal olema mitte
hiinakas. Samas äkki kõik on liiga hõbedane siis ning kaob kontrast, mida nii väga taga ajan.
Palju juttu, kuid ehk ka sisu. Õnnitlen, suutsid läbi lugeda!
Alati olen tahtnud oma auto postituse ning seega ka päeviku siia teha, mida uuendada ja uurida, foorumis olen niikuinii iga päev. Nüüd see koht on
käes ja pean ütlema - feels good, man.
Viimase lisana käin välja, et kunagi tahaks ise valmis ehitada miski jubina, mille autoga integreerida, et kaugelt mobla äpiga GPS-positsiooni lugeda
ja äkki ka üle OBD mingisuguseid andmeid. Kuna olen ise elektroonika haridusega ning ametilt tarkvaraarendaja siis kõik oskused olemas, oleks vaid
vaja rakendada Võiks üsna huvitav projekt tulla.
Järgmise peatükini!
|
|
|
antsvolli
klubiliige
Registreerunud 06.01.17
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 911T, A8 D2
|
|
Rix
klubiliige
Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: B6 Quattro
|
postitati 11.05.18 10:21
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: antsvolli
Tead sa oled valinud normaalse masina. Kas ka c7 Allroadi kaalusid?
Suve velgedega pani naine kümnesse - saad sõita rahulikult ilma et leiaksid auto tellistelt hommikul . Kiida naist!
Hehee kärukonksuga on selline teema, et kui keegi taha sõidab siis pead kindlasti kontrollis käima ja veenduma tagaosa korrasolekus. Kui konksu ei ole
ning tagant sisse (peale) sõidetakse siis rüüstatakse plastik ära kuid kere jääb enamasti sirgeks! Konksuga ei pruugi jääda 
Udutulesi ei olegi Mul 2k A6 olid olemas!
Valvamisel võib aidata selline lahendus.
Igatakes muretuid kilomeetreid ja loodetavasti see kasti remont ei ole nii kulukas! |
Velgede osas nõustun. Kui tavaliselt tänavapildis näeb vastupidist, et vanematele autodele pannakse alla liiga värske stiiliga velgi, siis hetkel on
see vastupidine. 
Ja konksu osas tõesti. Ei häiri see konks ühtegi tagasõitjat. Keegi nagunii ei plaani enda stangesid kraapida, konks lihtsalt lõhub võibolla rohkem
ära tagant otsasõitja stange. Aga konks teeb karuteene ka konksu omanikule, kuna konks oma terasest raamiga lööb kogu tulnud löögi otse keresse, mitte
nagu vastu stanget sõites, kus stange nahk, alumiiniumist tala ja kandurid selle löögi summutavad. Ehk siis konksuga võivad olla visuaalsed vigastused
väiksemad, kuid füüsilised vigastused kordades hullemad ja ilma konksuta vastupidi...
Udutuled vast LED esitulede puhul on esitulede sisse ehitatud? 
Auto asukoha jälgimisel oleks kõige lihtsam ja odavam lahendus peita mõni android telefon koos laadijaga kuhugi autosse ära ja panna sinna mingine
kõige odavama netipaketiga SIM kaart sisse.
|
|
|
|
rs156
huviline
Registreerunud 24.03.15
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C7 3.0TDI
|
postitati 11.05.18 11:29
|
|
|
Tänud lugemast ja vastamast!
Mulle miskipärast väga universaalid ei meeldi, Allroad on tugev erand, kuid ikkagi jäin sedaani peale.. Kui peaks kunagi pere laienema (näiteks veel
ühe kassi võrra, eks) siis ehk. Praegu naudin sedaani 
See konksulugu teeb nüüd pisut murelikuks Küll aga tõesti on liising +
kasko, seega kui ka sõidetakse sisse, küll siis kindlustus korvab ja kui ei saagi kere sirgeks, küll siis tuleb ka auto turuväärtus tagasi ning uus
osta. Peab selle silla ületama siis kui see hetk käes, ilmselt. Loodetavasti seda aga ei tule.
Udutuled on A6C7-l kõigil esilaternate sisse ehitatud minu arust, või mis? Selles mõttes, et udutulede pesa sees on originaalis kas tühjus või ACC ehk
eessõitjaga vahet jälgiv radaripaar. Eks ma oleks saanud ka nende katete asemel osta päris udutuled sinna (kasu otseselt ei oleks peale esteetika
ehk), või osta lihtsalt katted, kus "nagu oleks ACC", kuid meeldis praegune variant rohkem.
See telefonist asukoha jälgimine jms, ma ei seletanud end hästi - eesmärk polnud turvalisus vaid teha ise mõni projekt, selle käigus miskit õppida ja
ehk ka kasutatav lõpptulemus saada. Igasugune nokitsemine & tehnoloogiate integreerimine on minu jaoks huvitav ning taoline ülesanne sobiks
täpselt sinna auku 
Lisamärkusena olen mõelnud LED-tulede peale, et kenad ja toredad - ei pea pirnegi ju vahetama, sest,noh.. neid ei ole seal. Aga mis siis kui üks
led-segmentidest läbi läheb? või mitu? Kas neid segmente saab ükshaaval vahetada või tuleb 1-2 tuhande eest uus tuli osta? Kas ma saaks neid ise
vahetada kui leiaksin LED-ide varuosakoodi ja ise külge joodan (ja mis siis saab kalibreerimisest)? Ehk LED on jube tore ja meeldib, aga kuidas on
vastupidavus ajale on huvikoht. Lisaks kuidas on ajaga valgusvihu tugevuse hääbumine.. Oleks huvitav teada igal juhul 
|
|
|
Eero
meeskond
Registreerunud 29.10.04
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal
Auto: A7 BiT, P1, B2 2dq, B2 cq
|
postitati 11.05.18 11:44
|
|
|
Seal ostuteemas võisin mina olla see, kes soovitas C7 võtta C6 hind on
kolinal kukkunud, 3.2 bensuka saab juba 2000 euro eest kätte, sellega on minu meelest C6 defineeritud 
Eks ta nõme on, et nii uus auto võib ettehoiatamata teepeale jätta tänu sellele kastile, aga 99% ajast korvab selle mugavus, sisu ja sõidumõnu, mis on
C7 puhul eelmisest generatsioonist kõvasti üle.
C7 kerel peaks minu teada kõigil olema udutuled juba tavaliste tulede sees, kuigi see udutuli on minu meelest täiesti mõttetu ka, eriti kus tavatuld
ju välja lülitada ei saa.
Velgede kohapealt on jah veidi kentsakas lugu, need 19 tollised näevad välja nagu 16 tollised tänu mustale sisule, talvevelg kõvasti ilusam minu
meelest Lisaks on rattakoobas ka jube tühi ja taga võiks veidi
flantsida.
Aga muidu edu autoga ja muretuid kilomeetreid.
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BiTDi 230kw, FIAT 500 Sport, BR 175.
|
postitati 11.05.18 15:01
|
|
|
A6 C7 full led esituledes paiknevad n.ö. udutuled on parimad, millega sõitnud olen. Valgusvihk tõmmatakse veits alla (paar ledi kustu ja paar põlema)
ja laiali, ei pimesta ka vastulendavad lumehelbed eriti. Uus esituli maksab esinduses u. 2400eur, kindlasti leiab ka muid lahendusi, kui vaja peaks
minema. Ise seal küll midagi aretada pole Plaanitud tööde nimekiri paneb
veits muigama aga mine tea. Peaasi et korralikku autot päris ära ei lörtsi mingite aretustega ja kogu auto polsterduse peenestamisega.
Velgede kohapealt ei kannata mu arvamus väljaütlemist ja pole minu asi ka.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, lisade (de)aktiveerimine, kastide adaptsioon jne. (Uusim orig. Ross-Tech
HEX-NET PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 22.3.1 + pikk kogemus). B8-C6-D3 2g navi ja C7, D4 HN+ 8" Navi+MMI 2022 uuenduste kohta võib ka
küsida. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
dUBZ
huviline
Registreerunud 27.11.10
Asukoht: Oslo/Märjamaa/Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: D2 4.2Q, C4 2.8Q, B6 4Motion, B5.5 TDI
|
postitati 11.05.18 19:25
|
|
|
Kena C7 Endale sümpatiseerib C7 Avant kere just rohkem, Audi minu arust
oskab neid paremini teha kui sedaaane Musta sisuga veljed kaotavad
tõesti velje suuruse n.ö ära, aga muidu kena veljed, erinevad hallist massist küll Fitmenti peaks vähe timmima, praegu tunduvad jube sees olevat ja vähe madalam võiks olla, aga eks see ainult minu arvamus ka Seest ka mõne pildi teinud oled? Kaeks seda sisu ka. Aga muidu muretuid
kilomeetreid 
|
|
|
Amadeus
klubiliige
Registreerunud 08.10.02
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: C7q
|
postitati 11.05.18 20:51
|
|
|
Velg on maitse asi. Minu hinnagul võiksid need peale talveratta allapanekut vabalt maja ette virna jääda, uskuge mind mitte keegi neid ära ei vii . 4G-l on päris palju ilusaid OEM velgi.
Konksu võid rahulikult stange taha tagasi keerata. Kuna konks väljas läheb auto nö. käruveoreziimile. Reavahetus assistent, tagumine parkimisabi
lülitub välja. Lisaks teevad mootor ja käigukast teistsugust tööd - käigud vahetatakse hiljem jne. Võimalik, et konks on järelpaigaldatud ja need
funktsioonid ei tööta. Teisaldatavaks kärukonksuks seda nimetada ei saa, see on kogu aeg auto küljes, lihtsalt keerab stange taha peitu.
Klassikalised udutuled stange allservas on ainult halogeentuledega C7-l. LED-il ja Xenoni-l pole udutulesid. Vaid on funktsioon, mida Audi nimetab
"Igailmatuledeks". LEDil lülitatakse välja valgusvihu ülemised (äärmised) sektorid + sisse lülitatakse mõlemad kurvituled. Xenonil lõigatakse
valgusvihku + kurvituled. Nagu Jann mainis, siis tulemus ületab ootuseid - reflektoritega udukad on täiesti poisikesed nende kõrval. Valgusvihk madal
ja väga lai.
GPS jälgimisseadmeid ei ole mõtet autole paigaldada, nende Dzämmimise käivitus võtab aega pool sekundit ja autot pole enam pildil.
C7 LED tule töökindlus on väga hea. Tartu klaasmaja on üksikuid kõbinud, mingid niiskuse probleemid - meie kliimas tavaline. Väidetavalt on LED
segmendid eraldi vahetatavad, kuigi neid pole läbi läinud. Kui tulede vahetuseks peaks minema, siis asendatakse mõlemad tuled . Teatavasti kaotab ka LED ajapikku valgusvoogu.
Aga jõudu ja jaksu selle Merkeliga 
Wer im sommer schon am winter denkt, der sicherlich ein quattro lenkt!
|
|
|
|
antsvolli
klubiliige
Registreerunud 06.01.17
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 911T, A8 D2
|
|
rs156
huviline
Registreerunud 24.03.15
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C7 3.0TDI
|
postitati 16.05.18 16:23
|
|
|
Selle jälgimise osas meeldib teile kommenteerida eesmärk oli enda jaoks
huvitav projekt, mitte turvalisus. Kui keegi ära varastab siis mul 100% kindlust nagunii ei ole ja kunagi ei ole ühegi asjaga sul täielikku
turvalisust, võib olla ainult piisav turvalisus.
Tänud kõigile kommenteerijatele, huvitav on teiega vestelda kohe 
Sai käidud ESRacing / ESRemaps (ma ei tea, mis see õige nimi on), noo.. kuidas öelda. Enda lühikese elu jooksul ei ole ma paremat, vabamat teenindust
küll mitte üheski kohas saanud. Leidsin oma uue lemmiku koha, edaspidi käin küll ainult seal autoga seonduvat tegemas.
Tuleb välja, et käigukast on vigadest vaba, vähemasti arvuti järgi ning peale seda kui konksupoiss sai arvutiga välja progetud siis läks käiguvahetus
ka kiiremaks kohe, just nagu Amadeus ütles, go figure. Tagumine parkimisabi töötas nii enne ja ka nüüd sellegipoolest. Mingi väike nõks nagu oleks
sees ja tundub, nagu ta ei vahetaks nii kiiresti kui tahaks, ehk läheks nagu üks käik välja ja teine sisse, kuid seal vahel miski delay.. Samas kui
vigu kastil pole ja nüüd kõvasti parem ja kiirem vahetus kui ennem, siis ei tahaks 3000päris niisama ka maksta.
Long story short, konksu alla lükata selle "pull to release" vms tõmmata trossiga pagasnikus ei õnnestunud, tross on vist kinni roostetanud või ma
ei teagi. Läheb esimesel võimalusel, 04.06 tagasi samasse kohta ning vaadatakse üle, mis seal viga on, siis saaks konksu õigesti tööle ja ei pea välja
progema nagu ajutiselt on.
Lisaks palusin neil uurida pidurite krõksumist ning vaadata, kas auto oleks üldjoontes sobilik, et talle teha kasti, mootori chip (remap siis
ilmselt?) ning EGR, DPFi eemaldus. Mis kastiga lugu, et praegu ka väike delay on, tuleb siis välja, kui minust poole kõvem mees seda seal ise
proovib.
Üsna kurb on lugeda, et kõigi arust veljed crapfest on Ei taha ise
tunnistada, et on, kuid kui sa 800 euro eest midagi ostad, siis ongi jama endale öelda, et "ey brah, you phucked up". Sõidan, naudin imelikke pilke
(teie poolt) ja äkki tulevikus tuleb uuesti vahetus. See suvi aga nii.
Kui masin uuesti remondist tagasi siis tuleb järgmine status update. Täna aga tuju hea, praeguste seisude järgi on sõit sujuvam.
Suured tänud konksu idee eest kasutajale Amadeus!
|
|
|
MEEMEES
huviline
Registreerunud 25.10.02
Asukoht: Tampere, Hiiumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Avant C7 BI-T, Audi TTQ, Audi A3 2009,SeaDoo 300hp,Hanomag1934, Ford Scorpio RS Mk1, BMW E39,Honda CBR F4S2
|
postitati 16.05.18 17:18
|
|
|
Soovitan need veljed värvida hõbedaseks, tulemus on üllatav.
|
|
|
antsvolli
klubiliige
Registreerunud 06.01.17
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 911T, A8 D2
|
postitati 16.05.18 18:08
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: MEEMEES
Soovitan need veljed värvida hõbedaseks, tulemus on üllatav. |
+1
Enam vähem 1000ga saad juba 20sed sepisveljed. Pole neil velgedel viga midagi sirged ja korralikud - turvalised .
|
|
|
|
rs156
huviline
Registreerunud 24.03.15
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C7 3.0TDI
|
postitati 20.05.18 15:40
|
|
|
Üle 3-e kuu esimest korda pesus kah käidud - veljed puhtaks. Natukese õrrituse pilt kah, saate närvi minna, kellele ei meeldi jälle 


Küll aga tekkis see fitmenti ja keskelt välja-poole toomise huvi peale ühte kommentaari. Välja toomiseks on flantsid nagu ma aru olen saanud, kuid
selleks, et ratas koobast rohkem täidaks.. ? Kas peab kogu vedrustuse siis välja vahetama või mis see samm seal olema peaks, et madaldada ja fitment
parem oleks ?
Samuti on kerge huvi esimese lip'i ja mingisuguste küljelaiendite (skirt?) järgi, kui keegi peaks mõnda ägedat versiooni teadma. Allroadi laiendid on
ägedad, kuid sedaani jaoks on liiga laiad.
|
|
|
antsvolli
klubiliige
Registreerunud 06.01.17
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 911T, A8 D2
|
postitati 20.05.18 21:16
|
|
|
Olen ka ise samal teel olnud, et kas madaldada või siis osta suurem kumm. Olen läinud suurema rehvi suunas, kuna madaldamine ei anna eriti juurde -
paadiks jääb ta ikkagi (c5 Allroad).
Kui investeerida mõni tuhat colidesse ja uretaan puksidesse siis on juba teine tera. Kuid auto kaal sellest ei muutu!!
Orginaal mõõt oli 245/45 18 praegu on all. 245/50 18 ja 275 45 18 combo.
Kummid soovitaks osta kasutatud nii saad teada kas ikka sobib ja kuidas sõidu mugavus on. Pole mõttet osta 4x220e rehvid ja saada teada - oi suht jama
on sõita.
Flantse saad db-hp-st. Kumme leiad vist ise.
|
|
|
|
rs156
huviline
Registreerunud 24.03.15
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C7 3.0TDI
|
postitati 04.06.18 18:34
|
|
|
Kuna hetkel all ikkagi 1-2 kuud vanad veljed+rehvid siis ma ei hakka neid küll uusi ostma.
Praeguse seisuga sai käidud esremapsis, kuid vähekese pettumusega ei tehtud täna seal midagi, polnud aega inimestel. Ma ise mõtlen, et kui aja kirja
panen ja auto kohale viin siis võiks ju aega leida Läheb 11.06 uuesti,
ehk õnnestub paremini. Seda enamuses siis tuninguga seonduvalt.
Muudes uudistes on foorumlaste nõuga jõutud järeldusele, et autole ei lähe alla coiloverid vaid madaldusvedrud, vähemasti niikauaks kuni
originaalamordid toimetavad. Võtan mingid reguleeritavad, kuid ei tea, kas see kuu hakkab toimetama sellega kui tuningu alla niikuinii raha
planeeritud. Madaldada väga palju pole vaja, vaadatud vedruga saab 1-2 tolli / 25 - 50mm ning tundub, et see alumine-keskmine pool on juba piisav,
seega peaks hetkel stock amort sellega ilusti hakkama saama. Olen lugenud, et kui rohkem maadligi oled, siis pepul ka mõnusam kulgeda, eks ta tunda
annab kui asjaks läheb.
Mini-lisandina oli mõni aeg tagasi üks postitus 034 Motorsport puksi kohta - http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=179954
Praegu just tegin tellimuse ära ning võtsin ühe tüki asemel terve komplekti - https://store.034motorsport.com/034motorsport-drivetrain-mount-insert-package-c7-audi-a6-s6-rs6-a7-s7-rs7-billet-aluminum.html
Koos Tallinnasse saatmisega oli 301 usd / 256€ (saatmine seal sees, 51usd). Kui kohale jõuab ja küljes on, siis oskan muljetada ehk.
Arusaamise eesmärgil on plaan mingi kindel, tühjem teerada ette võtta, sport+tavareziimil läbi sõita, motorspordi kit külge panna ja samamoodi rada
läbi sõita
|
|
|
rs156
huviline
Registreerunud 24.03.15
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C7 3.0TDI
|
postitati 14.06.18 21:47
|
|
|
Esremapsis 11.06 käidud - jõuti teha "vaid" tuning, teiste asjade pärast saab uuesti minna, esimese asjana 18.06 on 034 motorsport insert kiti
paigaldus. Tuningu kogumaksumus oli 730 koos km-iga.
Pilt stendi tulemusest siin - https://www.upload.ee/image/8561310/dyno.jpg
Kahjuks ei saanud img-tagi panna ilma, et ta korralikult pööraks seda..
Long story short - stockis oli 150kw, esimese sammuna võeti ära DPF ning tehti dyno run, tuli 176kw koheselt. Päris imelik mõelda, et 150kw stockist
ainuüksi selle eemaldusega juba selline tulemus. Peale aju ning kasti tuuningut & EGRi väljaprogemist tuli lõpuks ära 208.4KW ning 663.4Nm.
Numbrite järgi tulemusega võib väga rahul olla 
Sõidutunnetuse kohta esialgsed linna-sõidu kommentaarid:
Sport mode on kõvasti tundlikum, tundub ka, et hoiaks käiku kauem sees aga selles kindel pole (ei sõida väga spordi peal). Kiirendus on igal juhul
erksam. Manuaal-mode peaks olema ka üle käinud, kuid seda ei ole proovinud veel. Muidu täitsa mõnus, tavasõidul rahulikult kulgedes väga suurt vahet
ei tähelda (ega peakski vast, kui asi hästi tehtud). Ainuke negatiivne asi on see, et aeg-ajalt läheb käik natuke nagu "löögiga" sisse ning mitte
kõige sujuvamalt, seda seletati esremapsi poolt nii, et pidigi parem olema DSG kastile - kulutab vähem sidureid, ehk ei libista käiku sisse tükk aega
vaid teeb vajaliku kiiremini, seda mugavuse arvelt käiguvahetuskiiruse ja vastupidavuse nimel. Vähemasti nii sain mina aru, võite parandada.
Küll aga see ebameeldiv nõks/löök/whatever you call it käib enamuses siis kui on hoog sees, seejärel aeglustumine ja uuesti järsult hoog sees. Viitaks
nagu jõuülekande kinnituste liiga vabale olekule, mida loodetavasti 034 motorspordi asi peaks parandama. Vähemasti nii palju kui reviewsid lugesin
siis inimesed rääkisid küll, et sarnased stsenaariumid läksid poole "krõbedamaks", mida iganes see tähendab.
Praegu aga jään 034 Kiti paigaldust ootama ning siis vaatab edasi, mis elu teeb 
Väikese lisa-mõttena jäin vaatama üht sama värvi A6 C7 sedaani, samade tuledega, kuid S-line ja noh.. krt kõvasti ägedam on see s-line stange sellel
kerel. Guugeldasin juba pisut, kuskilt UK-st / Saksast saab 400€ (post sees) täiesti kätte mõne kasutatu, suht heas seisus. Laseks ära lappida
misiganes kriimustused ja asjad seal peal võivad olla, sama värvi värvida, mis minu auto ning ongi olemas, äkki 1000€ ringis kõik kokku koos
paigaldusega?
Ainuke murekoht oli, et ma väga palju C7 s-line kitist ei tea - kas tegelt peaks midagi veel lisama/vahetama, et seda "õiget" muljet saada?
Tagastange on praegune ka ok ning see väga ei tõmba, kuid äkki on seal mingid küljelaiendid või miskit.. Kas sina tead?
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BiTDi 230kw, FIAT 500 Sport, BR 175.
|
postitati 15.06.18 06:38
|
|
|
Erinevused on välise paketi puhul esistange, tagastange ja karbilaiendid. Soovitaks teha ikka kõik, muidu jääb väga porr see asi. Sisepakett on juba
suurem pähkel, must lagi, istmed, lävepakud, rool, vedrustus, logod jne.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, lisade (de)aktiveerimine, kastide adaptsioon jne. (Uusim orig. Ross-Tech
HEX-NET PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 22.3.1 + pikk kogemus). B8-C6-D3 2g navi ja C7, D4 HN+ 8" Navi+MMI 2022 uuenduste kohta võib ka
küsida. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
rs156
huviline
Registreerunud 24.03.15
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C7 3.0TDI
|
postitati 15.06.18 07:47
|
|
|
Siis peaks kõik korraga ette võtma, jah. Kahjuks nii lihtne pole nagu C5-ga oli mõni aasta tagasi, et igalt poolt saad igasugu varuosi, ka
eesti-siseselt. Ehk see välimine s-line modifitseerimine võtab veel aega ühesõnaga Tänud info eest!
|
|
|
Eero
meeskond
Registreerunud 29.10.04
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal
Auto: A7 BiT, P1, B2 2dq, B2 cq
|
postitati 15.06.18 08:52
|
|
|
Päris korralik jõukasv, kas enne DPF jms eemaldamist tehti ka tõmme, hea oleks näha kuidas jõukõver stockina oli.
|
|
|
rs156
huviline
Registreerunud 24.03.15
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C7 3.0TDI
|
postitati 15.06.18 09:16
|
|
|
Kahjuks mitte 
Küll aga selle spetsiifilise mootori puhul ongi pisut teine lugu kui "tavaliselt" - 3.0TDI 150kw on kohitsetud versioon 3.0TDI 180kw versioonist,
väiksemate pihustite, teise tarkvaraga ja miskit oli veel. Ehk selle kohitsetud osa võrra on võimalik tavapärasest kasvust rohkem saada. Jee 
Midagi mäletan, et 180kw chippides läks ka sinna ~210kW juurde
|
|
|
Eero
meeskond
Registreerunud 29.10.04
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal
Auto: A7 BiT, P1, B2 2dq, B2 cq
|
postitati 15.06.18 10:07
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: rs156
Kahjuks mitte 
Küll aga selle spetsiifilise mootori puhul ongi pisut teine lugu kui "tavaliselt" - 3.0TDI 150kw on kohitsetud versioon 3.0TDI 180kw versioonist,
väiksemate pihustite, teise tarkvaraga ja miskit oli veel. Ehk selle kohitsetud osa võrra on võimalik tavapärasest kasvust rohkem saada. Jee 
Midagi mäletan, et 180kw chippides läks ka sinna ~210kW juurde |
Siis kahjuks see esimene väide ei päde, et DPF eemaldamisega 20kw juurde tuli muidu oleks olnud ju väga hea näide küll.
Kui võrrelda c6 kolmest diislit, siis tehasest ilma DPF'ita masin saavutas miilil 2kmh suurema kiiruse kui DPF'iga masin. Kuigi see 2khm kõikumine
võib vabalt olla ka tuulesuunast...
|
|
|
rs156
huviline
Registreerunud 24.03.15
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C7 3.0TDI
|
postitati 15.06.18 10:43
|
|
|
Seda küll.. Ma lähtusin sellest, et kui stockis on 150kw, siis ei näe, miks ta peaks rohkemat dünos näitama. Küll aga on ju igasugu stsenaariumid
olemas - keegi varem ka näppinud jms.
Küll aga lõpptulemus on hea sellegipoolest, ehk tulevastele tegijatele hea info ikkagist 
|
|
|
end3l
klubiliige
Registreerunud 27.06.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 90 3B, CQ NM, CQ 20vT, jpt
|
postitati 15.06.18 10:44
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Eero
Kui võrrelda c6 kolmest diislit, siis tehasest ilma DPF'ita masin saavutas miilil 2kmh suurema kiiruse kui DPF'iga masin. Kuigi see 2khm kõikumine
võib vabalt olla ka tuulesuunast... |
Kui ma õigesti mäletan, siis sellel tehasest ilma DPF'ita C6'l oli tutikas turbo enne miili pandud külge
Madalalt väänas varem, tippvõimsus oli sama @ uus turbo.
|
|
|
mkb
moderaator
Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Avant Q
|
postitati 15.06.18 10:54
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: rs156
Väikese lisa-mõttena jäin vaatama üht sama värvi A6 C7 sedaani, samade tuledega, kuid S-line ja noh.. krt kõvasti ägedam on see s-line stange sellel
kerel. Guugeldasin juba pisut, kuskilt UK-st / Saksast saab 400€ (post sees) täiesti kätte mõne kasutatu, suht heas seisus. Laseks ära lappida
misiganes kriimustused ja asjad seal peal võivad olla, sama värvi värvida, mis minu auto ning ongi olemas, äkki 1000€ ringis kõik kokku koos
paigaldusega?
Ainuke murekoht oli, et ma väga palju C7 s-line kitist ei tea - kas tegelt peaks midagi veel lisama/vahetama, et seda "õiget" muljet saada?
Tagastange on praegune ka ok ning see väga ei tõmba, kuid äkki on seal mingid küljelaiendid või miskit.. Kas sina tead? |
Ei soovita sellega alustada. B7 kerel S-line tegemine mõningate mööndustega lõpusirgel ja OEM juppe kasutades on tegemist
ebamõistlikult kalli projektiga.
|
|
|
|
rs156
huviline
Registreerunud 24.03.15
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C7 3.0TDI
|
postitati 15.06.18 11:03
|
|
|
Mis on kallis - mis suurusjärk?
Kui mõelda, et karbid, tagastange (või ainult osa sellest? mitte terve stange?) ning esistange siis need kõik võiks ju kätte saada mingi.. 700-800 +
parandused kui vaja + värv + paigaldus. Äkki kogu teema ma kujutan ette.. 1.5-2k ?
Kogu asi umb 2x kallim, kui esialgu planeeritud. Vähemalt minu arvamuse järgi. Kas seda väärt on, ega ei tea, jah. Huvitab, mis hinnaks sinu omal asi
tuli ?
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 3 .. 13 |
|