rs156
Suletud konto
Registreerunud 24.03.15
Kasutaja on eemal
|
postitati 07.05.18 17:10
|
|
|
A6 C7 pidurid krõksuvad kergelt
Tervist,
Mure selline, et nüüdseks 3 kuud tagasi vahetati tagumised kettad + klotsid ning siis oli kõik ok. Kui läks soojemaks siin ~kuu tagasi siis kergelt
pidurdades hakkas mingi krõks läbi käima, sel hetkel kui peaaegu täiesti seisad ja sujuvalt pidurdad/pidurist lahti laed. Või kui "hold assist" peal
on ning kohalt lähed on teinekord samuti kuulda. Häält võib kirjeldada umbes nagu talvel käsipidur oleks peale jäänud + jäätunud kergelt ning sõitma
hakates vabaneb.
Palusin kuskil remonditöökojas üle vaadata, öeldi, et klots käib vastu ketta mingit äärt ning see peaks varsti ära kuluma ja hääl seega kaduma. Küll
aga olen ma nende ketaste+klotsidega sõitnud üle 3000 km, kas ma siis ei pidurda piisavalt või misasja?
Jubedalt häirib igal juhul, kas keegi oskab kaasa rääkida - pole enam mõtet veel sõita ja oodata kuna hääl ära ei kao ja paneks parem teised klotsid /
kettad ikkagi?
Teine asi, võib sellega seotud olla - hold assist aktiveerudes (roheline P märk displeil) ning siis gaasi andis deaktiveerudes on teinekord jube
järsk. Kas see on normaalne? Ise lootsin, et gaasi andes laseb sujuvalt pidurist lahti ning saan ka sujuvalt kohaltmineku teha, teinekord on selline
"nõks" täiesti tuntav ning ebameeldiv
|
|
|
Amadeus
klubiliige
Registreerunud 08.10.02
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: C7q
|
postitati 07.05.18 21:34
|
|
|
Kas külge kruviti mingid hiina b-tükid?
Hold assist kasutab pedaali nö. pidurirõhku ja nelja ratta pidureid, tõenäoliselt on see probleem seotud selle klotsiteemaga. Sul oli vist kastil kah
mingi kiiks, ilmselt on ka siin mingi seos.
Üldiselt on see Hold assist sujuv igast asendist sh. ka korralikumal kohaltstardil.
Wer im sommer schon am winter denkt, der sicherlich ein quattro lenkt!
|
|
|
|
rs156
Suletud konto
Registreerunud 24.03.15
Kasutaja on eemal
|
postitati 08.05.18 06:18
|
|
|
Ega ma ei tea, mis külge kruviti Ma eeldan, et pandi kõige odavamad, see
oli remont, mis eelmine omanik pidi tegema enne minule müüki, muidu poleks ostnud. Tagantjärgi mõeldes oleks pidanud väheke tõsisemalt nõudma, nt
mitte-kõige-odavamaid-klotse. Tagantjärgi ikka tark, eks.
Hold assist vist pidi mingi aja pärast käsipidurile ka üle minema, et ABS-i pumpa ei ülekoormaks kui kaua peaks pidurirõhku hoidma (eeldatavasti on
"kaua" 3-5min+? ei tea). Algul on ikkagi pidurirõhuga, jah.
No selge.
Kastil suhteliselt väike kiiks on jah, ei tahaks ainult selle pärast nagu tuhandeid maksta, et teha mingi asi korda, mis 90% jaolt ongi korras. Samas
mugavus ka maksab.
Klotside osas mõtlesin, et kuu aega kannatan ning kui viga alles siis sebin mingid väikese tolmueraldusega kvaliteet-klotsid, lugenud
pool-keraamilistest ja igasugustest. See ikka vähe kvaliteetsem ja äkki siis krõksu enam ei ole.
|
|
|
Rix
klubiliige
Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal
Auto: B6 Quattro
|
postitati 08.05.18 06:50
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: rs156
Kastil suhteliselt väike kiiks on jah, ei tahaks ainult selle pärast nagu tuhandeid maksta, et teha mingi asi korda, mis 90% jaolt ongi
korras. |
See 10% näitabki seda, et asi ei ole korras ja sellega tuleks tegeleda, mitte oodata, kui 90%/10% suhe vastupidiseks muutub...
|
|
|
|
rs156
Suletud konto
Registreerunud 24.03.15
Kasutaja on eemal
|
postitati 08.05.18 07:42
|
|
|
Good point
|
|
|
rs156
Suletud konto
Registreerunud 24.03.15
Kasutaja on eemal
|
postitati 08.05.18 15:47
|
|
|
Sai mõeldud ja eks teil ole õigus, esimesel võimalusel läheb käigukast remonti Pole otseselt enam teema pealkirjaga seoses aga Hold assistile aitab ikka kaasa.
Küll aga käib piduri krõksumine vägagi närvidele ja ilmselt selle asemel ,et veel mitu tuhat km sõita nende krõksumistega, saab lasta ka need
vahetatud.
|
|
|
niar
huviline
Registreerunud 19.10.15
Kasutaja on eemal
|
postitati 08.05.18 19:06
|
|
|
Saan jah aru, et mekaanikud olid sulle nii öelnud, aga oled sa ikka täiesti kindel, et probleem on pidurites? Lihtsalt mainin, et sillal on rohkem
osasid kui vaid piduriklotsid/kettad, mis igasugu hääli võivad tekitada.
|
|
|
rs156
Suletud konto
Registreerunud 24.03.15
Kasutaja on eemal
|
postitati 08.05.18 19:26
|
|
|
Ma ise veendusin selles ennem juba kui remonti viisin, lasin naisel õues sõita ja olin täiesti rehvi juures. 99% kindel, et tuli tagumistest
piduritest see heli. Pead ei anna ja mehaanikutes väga kindel ei ole, me algatuseks sama keelt ei rääkinud
Silla muud osad olevat kõik korras, ja kahtlane, et viga on just aeglasel kiirusel pidurdamisel. Sild sai lisaks 3d-reguleerimise, minu teada seda ei
tehta (või vähemasti ei tohiks) teha ilma, et silla mingid osad vigased. Parandage, kui eksin
|
|
|
niar
huviline
Registreerunud 19.10.15
Kasutaja on eemal
|
postitati 09.05.18 12:45
|
|
|
Sillaregullis vaatavad nad, et korras oleksid ainult osad, mis otseselt silla asendit mõjutavad.
See, kui sul a la amort kolksub või rattalaager peetis, siis see neid väga ei koti, mistõttu nad ei pööra nendele ka tähelepanu.
Nagu näiteks minult hetkel on. Amort on pekkis, kolksub samamoodi aeglaselt kiirendades ja peatudes. Ma ei ütle, et sinul on sama, aga 3D
sillaregullis seda ei märgatud, ja ei peagi märkama.
|
|
|
M.Jaaska
huviline
Registreerunud 18.08.12
Asukoht: Võru/Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 09.05.18 12:48
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: niar
Sillaregullis vaatavad nad, et korras oleksid ainult osad, mis otseselt silla asendit mõjutavad.
See, kui sul a la amort kolksub või rattalaager peetis, siis see neid väga ei koti, mistõttu nad ei pööra nendele ka tähelepanu.
Nagu näiteks minult hetkel on. Amort on pekkis, kolksub samamoodi aeglaselt kiirendades ja peatudes. Ma ei ütle, et sinul on sama, aga 3D
sillaregullis seda ei märgatud, ja ei peagi märkama. |
Kui peetis rattalaagrit mitte pidada sillareguleerimist mõjutavaks teguriks, siis soovitan mitte tagasi pöörduda antud kohta.
|
|
|
|
rs156
Suletud konto
Registreerunud 24.03.15
Kasutaja on eemal
|
postitati 09.05.18 12:58
|
|
|
Eks teoorias tahaks käia koguaeg kohas, kus millegi valesti olemise puhul märgitakse kohe ära, isegi, et polnud planeeritud remondi osa. Seda, kas
käidud kohas nii oli, ei oska öelda, uuesti ei lähe igal juhul
Long story short, niikuinii viin teise kohta üle vaatamisele(ehk teevad korda ka peale vaatamise kui hästi läheb) kasti osas, esremaps.ee ning
foorumi-juttude kohaselt seal on korralikud poisid. Ehk vaatavad asja käigus piduriosa ka üle ja saab lõplikult teada, milles asi on.
|
|
|
teet82
huviline
Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro
|
postitati 09.05.18 17:20
|
|
|
Rattalaager võib ka lihtsalt häält teha, lõtku ei pruugi veel ollagi, pole sillareguleerija asi neid seal keerutada ja kuulata.
Aga sarnane probleem on ühe C6 esipiduriga. Auto omanik soovis alguses vahetada poolteljeotsa, et see pidavat naksuma, aga viga jäi alles. Hiljem siis
tuli jutust välja, et naksumine on seotud hoopis piduripedaaliga ja põhimõtteliselt ka koha peal seisva autoga. Ise pedaali ei proovinud, aga
väidetavalt survet peal hoides pedaal vajub aeglaselt põhja ja samal ajal naksub, pidavat ka tunda olema pedaalis. Seda häält muidu kuulsin, umbes
nagu pressi all pressiks mingit laagrit välja ja see siis naksub seal. Võtsime lahti selle ratta piduri, aga mingit viga ei leidnud esimese hooga,
millalgi vaatab uuesti.
|
|
|
mkb
meeskond
Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Avant Q
|
postitati 09.05.18 17:30
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: teet82
RHiljem siis tuli jutust välja, et naksumine on seotud hoopis piduripedaaliga ja põhimõtteliselt ka koha peal seisva autoga. Ise pedaali ei proovinud,
aga väidetavalt survet peal hoides pedaal vajub aeglaselt põhja ja samal ajal naksub, pidavat ka tunda olema pedaalis. Seda häält muidu kuulsin, umbes
nagu pressi all pressiks mingit laagrit välja ja see siis naksub seal. Võtsime lahti selle ratta piduri, aga mingit viga ei leidnud esimese hooga,
millalgi vaatab uuesti. |
Tõenäoliselt on vaja kolvi tihend ja/või kolb vahetada, isegi kui visuaalselt tundub korras. Enne selle lahenduseni jõudmist sai phm kõiki asju
vahetatud ning määrimisi ja kontrollimisi korduvalt tehtud.
|
|
|
|
teet82
huviline
Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro
|
postitati 09.05.18 18:07
|
|
|
Vaatasime jah lihtsalt tihendi alla, kolb tundus ok olevat, ilma roosteta ja kergelt õline. Eks tuleb siis ikka välja võtta see kolb millalgi.
|
|
|
teet82
huviline
Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro
|
postitati 07.06.18 15:35
|
|
|
Panen siia kirja ka, et mis selle C6 piduri krõksumisest saanud on, võib-olla on abiks kellelgi.
Nüüd siis vajub piduripedaal praktiliselt hetkega põhja, arvatavasti pedaali taga olev peasilinder laseb õli tagasi. See naksumine tuleb arvatavasti
sellest, et pole ühtlast õlisurvet ja kolb suportis liigub natuke edasi tagasi pidevalt, samal ajal kui pedaal põhja vajub. Vaatasime arvutiga rõhku
pedaalile vajutamsiel, max umbes 20bar oli seal ja kõikus pidevalt, korras autol peaks oluliselt rohkem olema. Mingeid veakoode pole arvatavasti
sellepärast, et auto ei tea kui kõvasti pedaalile vajutatakse tegelikult. Proovisime vaadata ka õlipaaki sisse ja õlitase tõuseb samal ajal kui pedaal
põhja vajub.
|
|
|
rs156
Suletud konto
Registreerunud 24.03.15
Kasutaja on eemal
|
postitati 16.07.18 16:59
|
|
|
Panen samuti kirja, mis minu pidurite krõksumisest saanud on - ESRemaps(ESRacing? ma ei tea, kumba õigem kasutada on) vahetas tagumised klotsid ära,
mida kahtlustasin. Nende soovitatud TRW GDB1902 toode töötab väga hästi ja juba esimesest pidurdusest sain aru, et teine teema
Nüüd aga põidlad (ja muu vajalik) pihku ning lootma, et kestab.
|
|
|
|