Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: S6 V8 95a. 4hp24a limp mode (Vastuseid: 1 | Vaatamisi: 3837)
audi10
huviline



Registreerunud 13.07.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S6 4.2 V8 atm, A7 2.8FSI

postitati 29.03.18 19:46 Tsiteeri
S6 V8 95a. 4hp24a limp mode



Kuna probleem on vahelduva eduga olnud juba mõnda aega ja pigem olnud ajas süvenev, siis äkki oskab siit foorumist keegi nõu anda.

Probleem: automaatkäigukasti viskab limp mode´i ja peamine veakood, mida näitab, on multilüliti viga.
Siin ka üks veidi aega tagasi tehtud video ühest olukorrast: https://drive.google.com/file/d/0ByHDNhEoMCPrUVFNUGlPTjBScjg/view

Tavaliselt viga tuleb sisse rahulikult kruiisides. Viimasel ajal viskab vea sisse juba põhim. koduväravast välja tagurdades ja sõitma hakates.

Samas kui kast ei ole limp mode´s, siis kõik toimib täiesti perfektselt- puuduvad praktiliselt igasugused jõnksud, viivitused, läbi libistamised jne.
Käidud on ka Hõbenooles diagnostikas ja peale veakoodide kustutamist ning veakoodivaba testisõitu arvutiga, hinnati käigukasti seisukorda pigem heaks, kui mitte väga heaks.

Vahetatud on: uus multilüliti, uus pidurilüliti (andis samuti kunagi veakoodi), uus kick-downi lüliti (andis samuti kunagi veakoodi).

Proovitud on uus kasutatud tcm ja täpselt samad sümptomid ja tuleb multilüliti viga sisse.
Täna sai proovitud ka töökorras MAF andurit teise auto pealt. Peale teise MAF´i vahetust tundus alguses peale esimest proovisõitu juba täitsa lootust andev ja ei läinud kohe limp mode, kuid veidi aja pärast teisel korral u. 10-15km rahulikult kruiisides tulid jälle täpselt samad sümptomid tagasi ja tuleb multilüliti viga sisse.

Käisin ka TCM pistiku pin´id multimeetriga üle ja kõikidelt anduritelt tulev info (takistused, pinged) olid korrektsed. Infoks, et juhend oli käepärast, mida ja millisest pin´st mõõta. Samas ütlen kohe, et ei ole selles teemas mingi professionaal, nii et midagi võis ka kahe silma vahele jääda. Aga kuna mul juba puhtfüüsiline huvi asja vastu, siis võtsin selle teema ise ette.

Ise kahtlustan juba tõsiselt, et tegemist ei ole üldsegi enam käigukasti või mõne selle anduri veaga, vaid pigem mõne muu "välise veaga", mis mõjutab TCM´i tööd ning misjärel viskab limp mode´i.

Samuti on kasutaja andrec autoga kursis ja võib ka omalt poolt lisada infot, kui midagi jäi mainimata.

Seega oleksin väga tänulik, kui kellelgi oleks anda mõistlikku nõu, mida veel testida või proovida ja kuidas leiaks sellele probleemile lõpuks lahenduse!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
audi10
huviline



Registreerunud 13.07.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S6 4.2 V8 atm, A7 2.8FSI

postitati 25.06.19 19:11 Tsiteeri


Selle teema võib vist nüüdseks lõpetatuks lugeda.
Hetkel masin sõidab ja kast toimetab nagu üks vanem 4k automaatkast peab toimetama.

Viimase asjana sai siis vahetatud ka kasti backup light switch ja nüüdseks siis minu teada kõik kasti andurid vahetatud klaasmajast saadud uute vastu ning nüüd pole enam mingeid erroreid visanud.

Lisaks oli viga/"kala" ka kasti aju kodeeringus -00000 (invalid code), mis sai ühel hetkel suhteliselt juhuslikult avastatud. Nüüd on kasti coding 00011.
Seejuures pole õrna aimugi, kuidas-kus-miks ja millal see kodeering muudeti või muutus vms.

Igaljuhul hetkel kõik OK ja masin toimetab ning liigub ülepäevaselt.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 49.8% - SQL: 50.2%]