kolmelehmajook
huviline
Registreerunud 27.07.14
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S4 B5 / A6 C5
|
postitati 28.03.18 20:59
|
|
|
B5 2.5TDi automaat manuaaliks - veakood pärast kastivahetust
Tere
Autoks on Audi A4 B5 06.99 2.5TDI (AFB mootor, DEY kasti ja DAJ tagadiffriga).
Ülekanded hetkel peaks olema 3.89
Uus kast, mida alla tahan panna on FTL koodiga, mis on samuti 3.89 ülekandega.
Asjad, mis mul vaja, peaksid olema sellised?:
* käigukast
* esimesed veovõllid (peavad olema 2.5 B5 manuaalilt, või sobivad ka mõne teise mudeli/mootori omad?)
* pedaalid
* hooratas
* sidur ja selle korv
* hoovastik
* salongi käigukangi plastik
Kas automaadi ja manuaali kardaanid on samasugused?
Leidsin ka informatsiooni, et väntvõllil pidavat mingi "flants" vahel olema, kas manuaali hooratas sobib sinna otsa seda minema lüües?
Automaadi kõrgsurvepump manuaalkastiga peaks toimima, vastupidi mitte (manuaali pump automaatkastiga)?
Paluksin siis võimalikult palju informatsiooni, et peale ehitust koostada DIY siia foorumisse.
|
|
|
|
ragenor
huviline
Registreerunud 21.05.14
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A8L 4.2, B4 2.0E
|
postitati 29.03.18 03:55
|
|
|
Ma nüüd pole 100% kindel, aga kas ATM kast manuaalist pikem pole? Kui on, siis kardaanid ka erinevad.
Ja kas väntvõlli otsa nõellaagrit pole vaja, kuhu siis käigukasti võll toetuma hakkab?
|
|
|
r384n3
huviline
Registreerunud 18.08.13
Asukoht: Taebla
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B5 1.9 81kw TDI, Audi 80 B4 Turbo Quattro
|
postitati 29.03.18 13:24
|
|
|
1 asi veel, mida enne lammutamist kontrolloda vaja. Moodulid proovi manuaaliks kodeerida(ecu, abs). Nimelt kõik moodulid seda teha ei lase ning siis
oled jama ees, kus armatuurlaud nagu jõulukuusk ning pooled asjad ei tööta.
Old Audis never die. They just get faster.
|
|
|
|
kolmelehmajook
huviline
Registreerunud 27.07.14
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S4 B5 / A6 C5
|
postitati 23.05.18 20:43
|
|
|
Natuke veel asja uurinud ning 01E kasti jaoks on ka vaja kardaani kas lühemaks teha või leida S4 kardaan - mõlemad variandid veits kehvad.
Seega, 01A 5ne kast oleks parem match koodidega DGW (3.89 ülekanne - sobib mu tagadiffriga), EEP (3.89 - sobib samuti mu tagadiffriga).
Kardaan peaks ka suvaline 01A oma sobima, mis on pärit B5-lt.
Nüüd küsimus kasti kinnituste ja siduri kohta.
DGW ja EEP kastid on 228mm siduriga, mu 2.5TDi on praegu küll üldse automaadi hooratta ja turbiiniga ja ETKA pakub originaalis talle 240mm sidurit kui
on manuaal.
DQT (01E) kast selle-eest kasutab 240mm sidurit.
Kas need sidurid saab üldse kuidagi omavahel sobima panna või on ka see dead end?
Kas kasti kinnitused üldse hakkavad mingitmoodi sobima või peab ka poolraami mudima hakkama?
Kui ikkagi mõtlen 01E kasti panna, kas C5 ja B5 01E hoovastikud on samasugused või on ka see B5-el eriline?
|
|
|
|
kolmelehmajook
huviline
Registreerunud 27.07.14
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S4 B5 / A6 C5
|
postitati 24.05.18 13:19
|
|
|
Asi veel natuke uuenend:
* kast olemas C5 2.5TDi V6 pealt (FTL),
* kardaan olemas B5 2.5TDi V6 6se manu quattro pealt,
* differ olemas (DAJ),
* veovõllid olemas B5 2.5TDi V6 esiveo pealt,
* pedaalid olemas B5 2.5TDi V6 esiveo pealt,
* sidur koos hoorattaga olemas B5 2.5TDi V6 esiveo pealt
Küsimus veel hoovastiku kohta - kas sobib ka C5 pealt kogu kupatusega (plekist/plastikust kauss salongis - torud auto alla) või peab ka see B5 oma
kindlasti olema?
Ja kas poolraam sobib automaat V6 oma või on vaja ikkagi keevitada ka miskit?
Ülejäänu tundub juba aint polt-mutter vaev olema, siduritoru jms asjad, natuke ka elektrit, et tagurdustuled ja püsikas tööle hakkaks.
|
|
|
|
mkb
meeskond
Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Avant Q
|
postitati 24.05.18 14:49
|
|
|
Esiveolisel ja quattrol veovõllid samad?
|
|
|
|
kolmelehmajook
huviline
Registreerunud 27.07.14
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S4 B5 / A6 C5
|
postitati 24.05.18 15:52
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: mkb
Esiveolisel ja quattrol veovõllid samad? |
Koodid ETKA-s on täpselt samasugused - eeldan, et ka päriselus on nii.
|
|
|
|
kolmelehmajook
huviline
Registreerunud 27.07.14
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S4 B5 / A6 C5
|
postitati 04.06.18 18:45
|
|
|
Kas kellegil on ehk mingit tehase manuaali, kuidas kast kätte saada?
Hetkel poolraam maas ja poolteljed küljest, aga no mitte mingi nipiga ei saa nendele mootori ja kasti vahelistele poltidele ligi mis üleval pool.
|
|
|
|
teet82
huviline
Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro
|
postitati 04.06.18 19:00
|
|
|
Tavaliselt tuleb ikka kasti tagumine ots alla poole lasta ja pikendustega üle kasti keerata, kui õigesti aru sain küsimusest.
|
|
|
kolmelehmajook
huviline
Registreerunud 27.07.14
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S4 B5 / A6 C5
|
|
Procon-Ten
klubiliige
Registreerunud 07.08.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 200 2.2T 20V q '85 & Audi Q7 3.0TDI '13 & VW Transporter 1.6D '86 & VW Caravelle 2.1 WBX
|
postitati 05.06.18 11:21
|
|
|
Ei oska küll öelda, kui palju seal automaatkasti puhul ruumi on, aga manuaalkastiga autol olid need ülemised poldid astmega silmusvõtmega isegi
keeratavad. Vasakul pool on küll võtit üpris ebamugav külge saada poldile, kuid kui liigutuse kätte saab, on asi juba tehtav. Ise ma keerasin neid
auto alt, ülevalt poolt ligipääs tundus veel lootusetum.
|
|
|
kolmelehmajook
huviline
Registreerunud 27.07.14
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S4 B5 / A6 C5
|
|
kolmelehmajook
huviline
Registreerunud 27.07.14
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S4 B5 / A6 C5
|
|
kolmelehmajook
huviline
Registreerunud 27.07.14
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S4 B5 / A6 C5
|
|
kolmelehmajook
huviline
Registreerunud 27.07.14
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S4 B5 / A6 C5
|
postitati 19.06.18 20:03
|
|
|
Kast all ja toimetab, ootab veel pidurite lõpetamist.
AGA ... nüüd kisub asi huvitavamaks.
Sai siis testkäivitus tehtud ja proovitud kas mootor jäi ikka toimima - ei jäänud.
Praegune aju mis küljes oli: 8D0 907 401 F - tiptronic
Sellega on ajus veakood:
00550 - Start of Injection Regulation
17-10 - Control Difference - Intermittent
Mõtlesin et hea küll, proovin manuaali aju (8D0 907 401 G) mis tuli A4 2.5TDIq AFB pealt ja 6ne manu.
Panin akujuhtme peale, süüte sisse ja relee 214 läks hulluks (klõbises ja möllas, samuti pump paagis pani non-stop, vahet pole kas süüde sees või
väljas, relee klõbises samamoodi vahet pole kas süüde sees või väljas). Tõmbasin relee välja, pump jäi vait. Samuti N75 klapp läks tuliseks ja
klõbises, vahet pole kas süüde sees või väljas.
Sellega sama teema, veakood:
00550 - Start of Injection Regulation
17-10 - Control Difference - Intermittent
Proovisin timingut vaadata VCDSiga, hakkas süüdet hilisemaks ja varasemaks kruttima, aga selleni ei jõudnudki, et saaks reaalset süüdet näha - lõputu
ring, hilisemast varajaseks ja tagasi. Peale seda kui ta ise süüdet timmis, hakkas mootor ilusti tööle ja tekkis üks uus veakood (koos selle
00550-ga):
01126 - Engine Speed Signal
16-00 - Signal Outside Specifications
Kustutades tulid kohe tagasi.
Mõtteid? Manuaali aju ise läbi? Automaat vs manuaal juhtmestik erinev? Engine Speed Sensor läbi? Pumpa esimese hooga ei kahtlustaks, sest remonditud
ja kapott sai avatud ainult amordi poltide lahtikeeramiseks, pumba juurest ma ei kruttinud midagi. Proovisin ka nii, et automaadi aju ja käigukasti
aju küljes, aga ikka sama seis.
|
|
|
|
Procon-Ten
klubiliige
Registreerunud 07.08.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 200 2.2T 20V q '85 & Audi Q7 3.0TDI '13 & VW Transporter 1.6D '86 & VW Caravelle 2.1 WBX
|
postitati 20.06.18 06:04
|
|
|
Kas ei või olla selles teema, et need pööreteandurid on manuaalil ja automaadil erinevad? Praegu läks kasti külge automaadi andur?
|
|
|
kolmelehmajook
huviline
Registreerunud 27.07.14
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S4 B5 / A6 C5
|
postitati 20.06.18 06:40
|
|
|
Alguses oli küljes manuaali pööreteandur koos mingi vahetükiga, sellega ülevalpool mainitud vead.
Proovisin ka automaadi oma ilma vahetükita - peale seda hakkasid pöörded ise tõusma ja väga kõikuv tühikäik (700-1400rpm). Hiljem katsetan ka
automaadi oma koos manuaali vahetükiga, ehk on kasu.
|
|
|
|
kolmelehmajook
huviline
Registreerunud 27.07.14
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S4 B5 / A6 C5
|
postitati 26.06.18 19:38
|
|
|
Tõstaks veel korra teemat, muidu masin sõidab ja kõik tore, aga ikka see 00550 veakood ajus, kas tõesti võib siis pump päevapealt untsu minna?
Proovisin ka õiget manuaali aju, aga ikka sama jama. Üle 2000rpm ei lähe ja massiivne suits tagant väljas. Kui kuulen õieti, siis vist pump teeb
elektrilist särinat ka kui käib, gaasi andes jääb vait kuniks uuesti pöörded alla kukuvad. Enam ei saa tdi-timinguga süüdet ka katsetama.
|
|
|
|