Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: B5 2.5TDi automaat manuaaliks - veakood pärast kastivahetust (Vastuseid: 17 | Vaatamisi: 3614)
kolmelehmajook
huviline



Registreerunud 27.07.14
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S4 B5 / A6 C5

postitati 28.03.18 20:59 Tsiteeri
B5 2.5TDi automaat manuaaliks - veakood pärast kastivahetust



Tere

Autoks on Audi A4 B5 06.99 2.5TDI (AFB mootor, DEY kasti ja DAJ tagadiffriga).
Ülekanded hetkel peaks olema 3.89
Uus kast, mida alla tahan panna on FTL koodiga, mis on samuti 3.89 ülekandega.

Asjad, mis mul vaja, peaksid olema sellised?:
* käigukast
* esimesed veovõllid (peavad olema 2.5 B5 manuaalilt, või sobivad ka mõne teise mudeli/mootori omad?)
* pedaalid
* hooratas
* sidur ja selle korv
* hoovastik
* salongi käigukangi plastik

Kas automaadi ja manuaali kardaanid on samasugused?
Leidsin ka informatsiooni, et väntvõllil pidavat mingi "flants" vahel olema, kas manuaali hooratas sobib sinna otsa seda minema lüües?
Automaadi kõrgsurvepump manuaalkastiga peaks toimima, vastupidi mitte (manuaali pump automaatkastiga)?

Paluksin siis võimalikult palju informatsiooni, et peale ehitust koostada DIY siia foorumisse. :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ragenor
huviline

Avatar


Registreerunud 21.05.14
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A8L 4.2, B4 2.0E

postitati 29.03.18 03:55 Tsiteeri


Ma nüüd pole 100% kindel, aga kas ATM kast manuaalist pikem pole? Kui on, siis kardaanid ka erinevad.
Ja kas väntvõlli otsa nõellaagrit pole vaja, kuhu siis käigukasti võll toetuma hakkab?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
r384n3
huviline

Avatar


Registreerunud 18.08.13
Asukoht: Taebla
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B5 1.9 81kw TDI, Audi 80 B4 Turbo Quattro

postitati 29.03.18 13:24 Tsiteeri


1 asi veel, mida enne lammutamist kontrolloda vaja. Moodulid proovi manuaaliks kodeerida(ecu, abs). Nimelt kõik moodulid seda teha ei lase ning siis oled jama ees, kus armatuurlaud nagu jõulukuusk ning pooled asjad ei tööta.


Old Audis never die. They just get faster.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kolmelehmajook
huviline



Registreerunud 27.07.14
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S4 B5 / A6 C5

postitati 23.05.18 20:43 Tsiteeri


Natuke veel asja uurinud ning 01E kasti jaoks on ka vaja kardaani kas lühemaks teha või leida S4 kardaan - mõlemad variandid veits kehvad. :D

Seega, 01A 5ne kast oleks parem match koodidega DGW (3.89 ülekanne - sobib mu tagadiffriga), EEP (3.89 - sobib samuti mu tagadiffriga).
Kardaan peaks ka suvaline 01A oma sobima, mis on pärit B5-lt.

Nüüd küsimus kasti kinnituste ja siduri kohta.

DGW ja EEP kastid on 228mm siduriga, mu 2.5TDi on praegu küll üldse automaadi hooratta ja turbiiniga ja ETKA pakub originaalis talle 240mm sidurit kui on manuaal.

DQT (01E) kast selle-eest kasutab 240mm sidurit.

Kas need sidurid saab üldse kuidagi omavahel sobima panna või on ka see dead end?
Kas kasti kinnitused üldse hakkavad mingitmoodi sobima või peab ka poolraami mudima hakkama?
Kui ikkagi mõtlen 01E kasti panna, kas C5 ja B5 01E hoovastikud on samasugused või on ka see B5-el eriline?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kolmelehmajook
huviline



Registreerunud 27.07.14
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S4 B5 / A6 C5

postitati 24.05.18 13:19 Tsiteeri


Asi veel natuke uuenend:

* kast olemas C5 2.5TDi V6 pealt (FTL),
* kardaan olemas B5 2.5TDi V6 6se manu quattro pealt,
* differ olemas (DAJ),
* veovõllid olemas B5 2.5TDi V6 esiveo pealt,
* pedaalid olemas B5 2.5TDi V6 esiveo pealt,
* sidur koos hoorattaga olemas B5 2.5TDi V6 esiveo pealt

Küsimus veel hoovastiku kohta - kas sobib ka C5 pealt kogu kupatusega (plekist/plastikust kauss salongis - torud auto alla) või peab ka see B5 oma kindlasti olema?

Ja kas poolraam sobib automaat V6 oma või on vaja ikkagi keevitada ka miskit?

Ülejäänu tundub juba aint polt-mutter vaev olema, siduritoru jms asjad, natuke ka elektrit, et tagurdustuled ja püsikas tööle hakkaks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
mkb
meeskond



Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Avant Q

postitati 24.05.18 14:49 Tsiteeri


Esiveolisel ja quattrol veovõllid samad?


https://images.spritmonitor.de/1472718.png
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kolmelehmajook
huviline



Registreerunud 27.07.14
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S4 B5 / A6 C5

postitati 24.05.18 15:52 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: mkb
Esiveolisel ja quattrol veovõllid samad?


Koodid ETKA-s on täpselt samasugused - eeldan, et ka päriselus on nii.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kolmelehmajook
huviline



Registreerunud 27.07.14
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S4 B5 / A6 C5

postitati 04.06.18 18:45 Tsiteeri


Kas kellegil on ehk mingit tehase manuaali, kuidas kast kätte saada?

Hetkel poolraam maas ja poolteljed küljest, aga no mitte mingi nipiga ei saa nendele mootori ja kasti vahelistele poltidele ligi mis üleval pool. :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
teet82
huviline

Avatar


Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro

postitati 04.06.18 19:00 Tsiteeri


Tavaliselt tuleb ikka kasti tagumine ots alla poole lasta ja pikendustega üle kasti keerata, kui õigesti aru sain küsimusest.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kolmelehmajook
huviline



Registreerunud 27.07.14
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S4 B5 / A6 C5

postitati 04.06.18 19:24 Tsiteeri


https://i.imgur.com/tKj4aeP.png

Nendest poltidest käib jutt jah. Aga eks homme proovin, üksi veidi nadi sellist asja teha ka. :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Procon-Ten
klubiliige

Avatar


Registreerunud 07.08.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 200 2.2T 20V q '85 & Audi Q7 3.0TDI '13 & VW Transporter 1.6D '86 & VW Caravelle 2.1 WBX

postitati 05.06.18 11:21 Tsiteeri


Ei oska küll öelda, kui palju seal automaatkasti puhul ruumi on, aga manuaalkastiga autol olid need ülemised poldid astmega silmusvõtmega isegi keeratavad. Vasakul pool on küll võtit üpris ebamugav külge saada poldile, kuid kui liigutuse kätte saab, on asi juba tehtav. Ise ma keerasin neid auto alt, ülevalt poolt ligipääs tundus veel lootusetum.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
kolmelehmajook
huviline



Registreerunud 27.07.14
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S4 B5 / A6 C5

postitati 05.06.18 12:01 Tsiteeri


Terve see auto põhi on seda automaatkasti täis. :D
Pole isegi näha neid mitte ei pealt ega altpoolt, hakkan vaikselt turbot maha võtma vist.

Ehk on veel kellegil miljoniidee, siis võib kirjutada siia.

EDIT:

Polnd miskit keerulist ... :D käändmikud eest ära ja rattakoobastest ligipääs ideaalne pikendustega, 4 polti ja kast kukkus ise alla, ei pidand sudima ega midagi.

Jätkame homme...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kolmelehmajook
huviline



Registreerunud 27.07.14
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S4 B5 / A6 C5

postitati 13.06.18 16:14 Tsiteeri


Ideid?

https://i.imgur.com/8zkg6lm.jpg

https://i.imgur.com/QmCJwaM.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kolmelehmajook
huviline



Registreerunud 27.07.14
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S4 B5 / A6 C5

postitati 18.06.18 06:44 Tsiteeri


https://www.upload.ee/image/8572435/35463891_2070798929846541_412036918742614016_n.jpg

Keevitasin poldi koos mutriga sinna hülsi sisse ja keerasin välja. Hooratas koos siduriga küljes, salongis võtsin automaadi kangi küljest ja aju kaevasin välja.

Nüüd veel pedaalid ja idee poolest ongi kõik. Kuna need S4 HP2 pidurid ikkagist jäid ette mulle, siis lähevad ka need külge. :D
Käändmikud olemas ja tutikad FAGi laagrid ka sees, paremal pool ülemised kaks õõtsa lähevad ka vahetusse kuna kolisevad.
Poolteljed said ka uuenduskuuri, panin uued kummid ja ühele uue välimise otsa ka (kumm oli katki ja ots loksus).

Keegi teab, kust seda armeeritud siduri/piduritoru saaks? Kõvasti lihtsam peasilindrit töösilindriga ühendada.
Hädasti oleks vaja ka Lucase HP2 piduri rem. komplekte koos liugurite ja kaitsekummidega.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kolmelehmajook
huviline



Registreerunud 27.07.14
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S4 B5 / A6 C5

postitati 19.06.18 20:03 Tsiteeri


Kast all ja toimetab, ootab veel pidurite lõpetamist.

AGA ... :D nüüd kisub asi huvitavamaks.
Sai siis testkäivitus tehtud ja proovitud kas mootor jäi ikka toimima - ei jäänud.
Praegune aju mis küljes oli: 8D0 907 401 F - tiptronic

Sellega on ajus veakood:

00550 - Start of Injection Regulation
17-10 - Control Difference - Intermittent

Mõtlesin et hea küll, proovin manuaali aju (8D0 907 401 G) mis tuli A4 2.5TDIq AFB pealt ja 6ne manu.

Panin akujuhtme peale, süüte sisse ja relee 214 läks hulluks (klõbises ja möllas, samuti pump paagis pani non-stop, vahet pole kas süüde sees või väljas, relee klõbises samamoodi vahet pole kas süüde sees või väljas). Tõmbasin relee välja, pump jäi vait. Samuti N75 klapp läks tuliseks ja klõbises, vahet pole kas süüde sees või väljas.

Sellega sama teema, veakood:

00550 - Start of Injection Regulation
17-10 - Control Difference - Intermittent

Proovisin timingut vaadata VCDSiga, hakkas süüdet hilisemaks ja varasemaks kruttima, aga selleni ei jõudnudki, et saaks reaalset süüdet näha - lõputu ring, hilisemast varajaseks ja tagasi. Peale seda kui ta ise süüdet timmis, hakkas mootor ilusti tööle ja tekkis üks uus veakood (koos selle 00550-ga):

01126 - Engine Speed Signal
16-00 - Signal Outside Specifications

Kustutades tulid kohe tagasi.

Mõtteid? Manuaali aju ise läbi? Automaat vs manuaal juhtmestik erinev? Engine Speed Sensor läbi? Pumpa esimese hooga ei kahtlustaks, sest remonditud ja kapott sai avatud ainult amordi poltide lahtikeeramiseks, pumba juurest ma ei kruttinud midagi. Proovisin ka nii, et automaadi aju ja käigukasti aju küljes, aga ikka sama seis.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Procon-Ten
klubiliige

Avatar


Registreerunud 07.08.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 200 2.2T 20V q '85 & Audi Q7 3.0TDI '13 & VW Transporter 1.6D '86 & VW Caravelle 2.1 WBX

postitati 20.06.18 06:04 Tsiteeri


Kas ei või olla selles teema, et need pööreteandurid on manuaalil ja automaadil erinevad? Praegu läks kasti külge automaadi andur?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
kolmelehmajook
huviline



Registreerunud 27.07.14
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S4 B5 / A6 C5

postitati 20.06.18 06:40 Tsiteeri


Alguses oli küljes manuaali pööreteandur koos mingi vahetükiga, sellega ülevalpool mainitud vead.
Proovisin ka automaadi oma ilma vahetükita - peale seda hakkasid pöörded ise tõusma ja väga kõikuv tühikäik (700-1400rpm). Hiljem katsetan ka automaadi oma koos manuaali vahetükiga, ehk on kasu.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kolmelehmajook
huviline



Registreerunud 27.07.14
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S4 B5 / A6 C5

postitati 26.06.18 19:38 Tsiteeri


Tõstaks veel korra teemat, muidu masin sõidab ja kõik tore, aga ikka see 00550 veakood ajus, kas tõesti võib siis pump päevapealt untsu minna? Proovisin ka õiget manuaali aju, aga ikka sama jama. Üle 2000rpm ei lähe ja massiivne suits tagant väljas. Kui kuulen õieti, siis vist pump teeb elektrilist särinat ka kui käib, gaasi andes jääb vait kuniks uuesti pöörded alla kukuvad. Enam ei saa tdi-timinguga süüdet ka katsetama.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 43.8% - SQL: 56.2%]