climbatize
huviline
Registreerunud 26.03.18
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 26.03.18 15:14
|
|
|
Audi A3 genekas õhtal ?
Tere.
Lugu järgmine. Täna töölt tulles hakkas armatuuris esp tuli põlema seejärel mõne sekundi pärast abs tuli, siis kustus raadio ära. Õnneks jõudsin koju
ära. Uuesti käivitades enam käima ei lähe. Paar kuud tagasi maanteel sõites hakkas korra aku märk põlema ja lasi pöörded alla. Praegune genekas mis
peal, on paar aastat tagasi remonditud. Kas asi viitab jälle geneka rikkele ? Auto Audi A3 2002 75kw 1,6.
|
|
|
niar
huviline
Registreerunud 19.10.15
Kasutaja on eemal
|
postitati 26.03.18 17:12
|
|
|
Genekas ei lae, siis peaks ikkagi ju akutuli ennekõike põlema minema. Millest sa seda järeldad, et generaator? Aku on tühi? Kui aku tühi pole ja kerib
jõudsalt starterit, siis genekas on sul küll viimane mure. Katkise generaatoriga on endiselt võimalik auto tööle panna/ringi sõita, peaasi, et rihm
ilusti peal jookseb ja aku voolu anda jõuab. Probleem tekib siis, kui generaator enam akut ei lae ja viimane on tühjaks saanud.
|
|
|
climbatize
huviline
Registreerunud 26.03.18
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 26.03.18 17:46
|
|
|
Lihtsalt mõte oli et genekas kuna paar kuud tagasi läks akutuli põlema. Starterit väga ei keri, täpselt jah nagu aku tühi aga kuidas aku saab tühjaks
minna sõidupealt ?
|
|
|
niar
huviline
Registreerunud 19.10.15
Kasutaja on eemal
|
postitati 26.03.18 18:57
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: climbatize
Lihtsalt mõte oli et genekas kuna paar kuud tagasi läks akutuli põlema. Starterit väga ei keri, täpselt jah nagu aku tühi aga kuidas aku saab tühjaks
minna sõidupealt ? |
Aku läheb tühjaks sõidu pealt, kui geneka laadimine on lakkanud, seega tuled, raadio, kliima ja pluss misiganes elektroonika sul seal autos veel
töötavad sõitmise hetkel - need imevad aku aegamööda tühjaks, kuniks pole enam midagi imeda. Autol pole seda süsteemi nagu vanasti jalgratastel oli,
et kui ratas all liigub, siis esituli ka põleb.
Pärast kodus uuesti käivitades oli juba esimese proovimisega aku tühi või ketrasid starterit niikaua kuni starter enam ei jõudnud ning aku
sai tühjaks? Kui esimese korraga oli juba käivitamine vaevaline või olematu, siis võib tõesti geneka laadimist kahtlustada. Aga, äkki mõni
targem tahab mind nüüd parandada, aga mina enda kogemuste ja teadmiste põhjal küll ei seostaks ESP ja ABS-i tulesid rikkis generaatoriga...
|
|
|
climbatize
huviline
Registreerunud 26.03.18
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 26.03.18 19:01
|
|
|
Essa korraga juba ei läinud.
|
|
|
niar
huviline
Registreerunud 19.10.15
Kasutaja on eemal
|
postitati 26.03.18 19:06
|
|
|
Meie autod pole küll samad, aga minu B6 puhul, kui generaator otsustas ärr lõppeda, viskas vaid akutule põlema. Peale toda sain veel 10 km sõita, ei
visanud mingeid lisatulukesi ette ja polnud millegagi probleemi. Oleks saanud veel edasigi sõita, aga remonditöökoda jäi tee peale ette
|
|
|
ertu
huviline
Registreerunud 16.04.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: b5 1.8tq
|
postitati 26.03.18 19:13
|
|
|
Kui dioodisild ära suri, siis võiski üks hetk auto samuti ära "surra", aku jookseb ("tagurpidi") ülikiiresti tühjaks. Endal on nii juhtunud ja ei
põlenud mingit aku tuld.
|
|
|
J.Aru
huviline
Registreerunud 28.07.12
Asukoht: L-Virumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 26.03.18 19:51
|
|
|
Viga tundub tõesti laadimises olema, kui pinge juba väga madalaks läheb hakkavad esp ja abs märgutuled põlema, kuna nende jaoks on pinge liiga madal.
Lae aku ära eraldi laadjaga ja vaata kas aku tuli süüdet sisse keerates hakkab põlema. Kui ei hakka siis kontrollida üle kas ergutusvool geneka taha
jõuab, vigase juhtme korral tuli ei hakkagi põlema aga samas ei lae. Samuti võib viga geneka sisene olla.
|
|
|