Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Audi A3 genekas õhtal ? (Vastuseid: 7 | Vaatamisi: 1632)
climbatize
huviline



Registreerunud 26.03.18
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 26.03.18 15:14 Tsiteeri
Audi A3 genekas õhtal ?



Tere.

Lugu järgmine. Täna töölt tulles hakkas armatuuris esp tuli põlema seejärel mõne sekundi pärast abs tuli, siis kustus raadio ära. Õnneks jõudsin koju ära. Uuesti käivitades enam käima ei lähe. Paar kuud tagasi maanteel sõites hakkas korra aku märk põlema ja lasi pöörded alla. Praegune genekas mis peal, on paar aastat tagasi remonditud. Kas asi viitab jälle geneka rikkele ? Auto Audi A3 2002 75kw 1,6.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
niar
huviline



Registreerunud 19.10.15
Kasutaja on eemal


postitati 26.03.18 17:12 Tsiteeri


Genekas ei lae, siis peaks ikkagi ju akutuli ennekõike põlema minema. Millest sa seda järeldad, et generaator? Aku on tühi? Kui aku tühi pole ja kerib jõudsalt starterit, siis genekas on sul küll viimane mure. Katkise generaatoriga on endiselt võimalik auto tööle panna/ringi sõita, peaasi, et rihm ilusti peal jookseb ja aku voolu anda jõuab. Probleem tekib siis, kui generaator enam akut ei lae ja viimane on tühjaks saanud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
climbatize
huviline



Registreerunud 26.03.18
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 26.03.18 17:46 Tsiteeri


Lihtsalt mõte oli et genekas kuna paar kuud tagasi läks akutuli põlema. Starterit väga ei keri, täpselt jah nagu aku tühi aga kuidas aku saab tühjaks minna sõidupealt ?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
niar
huviline



Registreerunud 19.10.15
Kasutaja on eemal


postitati 26.03.18 18:57 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: climbatize
Lihtsalt mõte oli et genekas kuna paar kuud tagasi läks akutuli põlema. Starterit väga ei keri, täpselt jah nagu aku tühi aga kuidas aku saab tühjaks minna sõidupealt ?


Aku läheb tühjaks sõidu pealt, kui geneka laadimine on lakkanud, seega tuled, raadio, kliima ja pluss misiganes elektroonika sul seal autos veel töötavad sõitmise hetkel - need imevad aku aegamööda tühjaks, kuniks pole enam midagi imeda. Autol pole seda süsteemi nagu vanasti jalgratastel oli, et kui ratas all liigub, siis esituli ka põleb. :D

Pärast kodus uuesti käivitades oli juba esimese proovimisega aku tühi või ketrasid starterit niikaua kuni starter enam ei jõudnud ning aku sai tühjaks? Kui esimese korraga oli juba käivitamine vaevaline või olematu, siis võib tõesti geneka laadimist kahtlustada. Aga, äkki mõni targem tahab mind nüüd parandada, aga mina enda kogemuste ja teadmiste põhjal küll ei seostaks ESP ja ABS-i tulesid rikkis generaatoriga...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
climbatize
huviline



Registreerunud 26.03.18
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 26.03.18 19:01 Tsiteeri


Essa korraga juba ei läinud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
niar
huviline



Registreerunud 19.10.15
Kasutaja on eemal


postitati 26.03.18 19:06 Tsiteeri


Meie autod pole küll samad, aga minu B6 puhul, kui generaator otsustas ärr lõppeda, viskas vaid akutule põlema. Peale toda sain veel 10 km sõita, ei visanud mingeid lisatulukesi ette ja polnud millegagi probleemi. Oleks saanud veel edasigi sõita, aga remonditöökoda jäi tee peale ette :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ertu
huviline



Registreerunud 16.04.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: b5 1.8tq

postitati 26.03.18 19:13 Tsiteeri


Kui dioodisild ära suri, siis võiski üks hetk auto samuti ära "surra", aku jookseb ("tagurpidi") ülikiiresti tühjaks. Endal on nii juhtunud ja ei põlenud mingit aku tuld.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
J.Aru
huviline



Registreerunud 28.07.12
Asukoht: L-Virumaa
Kasutaja on eemal


postitati 26.03.18 19:51 Tsiteeri


Viga tundub tõesti laadimises olema, kui pinge juba väga madalaks läheb hakkavad esp ja abs märgutuled põlema, kuna nende jaoks on pinge liiga madal. Lae aku ära eraldi laadjaga ja vaata kas aku tuli süüdet sisse keerates hakkab põlema. Kui ei hakka siis kontrollida üle kas ergutusvool geneka taha jõuab, vigase juhtme korral tuli ei hakkagi põlema aga samas ei lae. Samuti võib viga geneka sisene olla.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 26.5% - SQL: 73.5%]