A4 B5 sooja puhumine salongi
A4 B5 1.8 92kw ja man kast variant.
Küsimus - milles võib mure olla, et auto ei puhu alguses sooja salongi? No hetkel, õues oleva 0 kraadi ümber.
Ütleme nii, et kuni 80 kraadini temp. järgi on autos suht külm. Kuskil siis kui 90 kraadi saavutab, siis on tunda, et vendi avadest tuleb juba
korralikult sooja ja siis kütab auto kiirelt soojaks. Kliima ekraanil ei ole vahet, mis temp. näit valida. Olgu 18 või 25.
Kaabel sabas on näha, et jahutusvedeliku temp tõuseb ühtlaselt ja sujuvalt üles kui mootor näiteks õue 0 kraadiga käima panna. Üle 60 kraadi jah
vedeliku temp, siis ühtib kaabliga näit ka seieriga kellade peal.
Samuti on see, et alguses lähevad väikese ringi torud soojaks mõne minutiga pärast mootori käivitamist. Ning hiljem suure ringi ülemine toru soe.
Kuna ka vendil kiirust on ja õhu suunamine klaasile näkku jalgadele töötab, kas võib tegu olla, et asi ei ole andurites või termostaadis, vaid salongi
radikas on omadega kaput?
Hea näide veel. Õues -10. Auto soojeneb koha peal 5 min. Alustatakse sõitu, umbes 2 min ja 1 km linna tempos kuni 50 km/h. Seejärel suundumine
maanteele, 90ga liikudes ~10 km ja 8 minutit hiljem alles SIIS hakkab autosse mingit sooja hõngu immitsema.
Diisliga 1.9tdi on sama aja ja sama koha peal korralikult salongis soojem. A6 C6 3.0tdi oma lisa el. vendiga on ammu terve salongi juba +22 peale
kütnud.
|