Stych
huviline
Registreerunud 19.10.13
Kasutaja on eemal
|
postitati 25.03.18 10:43
|
|
|
Huvitav leid A6 2.7TDI Turbost. Millega võiks tegu olla?
Mõni nädal tagasi selgus, et turbos on täitsa tuntavad lõtkud sees ja kuna hirm oli suur, et midagi varsti laiali lendab sai turbo täna maha võetud.
Koheselt kui turbo kätte sain tundsin, et miski asi on turbo kuumkojas sees. Loksutasin veidi ja keerasin turbot ja siis jooksis kuumkojast kaks
sellist tükki välja:
Oskab keegi öelda, et misasi see on ja kust kuradi moodi see turbos lõpetas?
Täheldasin kõrgetel pööretel ka imeliku vilinat. Hirmuga juba mõtlesin, et äkki turbo nii otsas, et nüüd käivad labad korpusessse. Nüüd kahtlustan, et
asjas oli süüdi hoopis see. Turbo lõtk nii suur ikka veel pole, et labad korpuses oleks käinud. Paaril korral läks ka auto avarii reziimi. Veakoodiks
oli, et turbo geomeetria ei liigu. Nüüd siis selge miks ei liikunud. Ilmselt oli see tükk seal vahel kinni. Oskab keegi kommenteerida?
|
|
|
andrec
huviline
Registreerunud 07.10.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B6 R30 VR6 turbo
|
postitati 25.03.18 12:08
|
|
|
Tegu on EGR soojusvaheti pöördsiibriga
|
|
|
|
Stych
huviline
Registreerunud 19.10.13
Kasutaja on eemal
|
postitati 25.03.18 13:24
|
|
|
Suurtänu Andrec. Seda hakkasin ise ka kahtlustama peale teema tegemist ja lähemalt uurimist. Ei saa muu varianti olla. Nüüd küsimus, kas ma peaks
selle vahejahuti ära vahetama või kui olulist rolli see siiber mängib? Tean, et autol on sisselaske kollektori klapid välja programeeritud.
Füüsiliselt on nad alles aga mootoritel pisikuid taga pole. Ei tea nüüd kas egriga on ka üks-null tehtud või mitte. Veakoode midagi igatahes polnud ja
muidu nagu liikus ja toimetas ilusti. Mida teha võiks?
Teine küsimus kas turbo oleks otstarbekam lasta taastada või lammarist korralik originaal võtta?
|
|
|
mkb
meeskond
Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Avant Q
|
postitati 25.03.18 13:46
|
|
|
Lase näiteks Turbomotorsis taastada, saad aasta garantiid ka.
|
|
|
|
andrec
huviline
Registreerunud 07.10.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B6 R30 VR6 turbo
|
postitati 25.03.18 14:06
|
|
|
Seda klappi saab eraldi vahetada soojusvaheti otsast. Kogu krempel tuleb maha kiskuda muidugi.
|
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on foorumis
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 25.03.18 14:52
|
|
|
Samas tegu pole mingi olulise asjaga mootori töös. Paljudel on see siiber, eriti FL mudelitel mingisse X asendisse kinni tahmanud ja keegi ei tea
sellest midagi, enne kui ei näita näpuga. Praegu pääsevad gaasid tagasi sisselaskesse enamjaolt otse kui ka osaliselt läbi vahejahuti, e.s. mõlemad
kanalid on avatud. Probleemid ja tuluke armatuuri tekivad pigem siis, kui siiber töötab ning soojusvaheti on umbes.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
Stych
huviline
Registreerunud 19.10.13
Kasutaja on eemal
|
postitati 25.03.18 17:52
|
|
|
Janni jutu põhjal võib siis järeldada, et pole pointi hakkata seda siibrit vahetama? Ma ei kujuta ette mismoodi see klapikene pooleks sai murduda.
Suht müstika. Ei ole ta nüüd nii õhuke plekk kaa. Igatahes kui see tõesti ei mõjuta kuidagi mootori tööd, küttekulu ja jõudlust siis ei hakkaks
näppima. Homme saan veel ühe pakkumise turbole ja siis vaatan ja otsustan mis saab. Taastades on vähemalt teada, et kõik on uus. Samas ei tea kas
need klapi tükid kuidagi geomeetriale ka liiga on teinud. Võtsin enne hoova vahelt ära ja näpuga liigutades liikus väga hästi.
|
|
|
andrec
huviline
Registreerunud 07.10.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B6 R30 VR6 turbo
|
postitati 25.03.18 17:57
|
|
|
Ei ole esimene juhus. Olen ennem ka näinud.
|
|
|
|
Stych
huviline
Registreerunud 19.10.13
Kasutaja on eemal
|
postitati 29.03.18 13:50
|
|
|
Nii sain nüüd taastatud turbo kätte. Väideti, et üks põhjus miks vana turbo otsa sai on kinnine karterituulutus. Kas peaks enne laskma selle
karterituulutuse korda teha või võin ma praegu natuke aega ikka sõita. Süda läks pahaks kohe kui ma vaatasin mis rägastiku all see karterituulutus
sellel autol on. Laseks selle kellegil pädevamal lahti võtta mingi aeg. Hetkel oleks vaja aga auto kokku panna ja sõita. Või on see paha mõte?
|
|
|
mkb
meeskond
Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Avant Q
|
postitati 29.03.18 15:47
|
|
|
Kus taastati? Mõnes ettevõttes räägitakse seda juttu iga remonditud turbo kohta.
|
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 29.03.18 16:31
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: mkb
Kus taastati? Mõnes ettevõttes räägitakse seda juttu iga remonditud turbo kohta. |
+1
|
|
|
|
Stych
huviline
Registreerunud 19.10.13
Kasutaja on eemal
|
postitati 29.03.18 17:01
|
|
|
Turbomotors oli see ettevõte
|
|
|
Amadeus
klubiliige
Registreerunud 08.10.02
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: C7q
|
postitati 29.03.18 17:54
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Stych
.... Igatahes kui see tõesti ei mõjuta kuidagi mootori tööd, küttekulu ja jõudlust siis ei hakkaks näppima.... |
Niisama asju pole sinna mootori külge paigaldatud. Juhul kui sul EGR reaalselt töötab ja mootori jahutusvedeliku temperatuur on üle 60 kraadi, siis
ilma selle pöördklapita gaasid jahutit ei läbi, vaid lähevad avatud EGRi puhul otse sisselaskesse. Seega töösooja mootoriga satub sisselaskesse
liigselt kuuma tagastuvat komponenti.
Mina näen siin kahte võimalust - Kas pöördklapi osa korda teha, või EGR pimedaks.
Wer im sommer schon am winter denkt, der sicherlich ein quattro lenkt!
|
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on foorumis
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 30.03.18 09:56
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Amadeus
Tsitaat: | Algselt postitas: Stych
.... Igatahes kui see tõesti ei mõjuta kuidagi mootori tööd, küttekulu ja jõudlust siis ei hakkaks näppima.... |
Niisama asju pole sinna mootori külge paigaldatud. Juhul kui sul EGR reaalselt töötab ja mootori jahutusvedeliku temperatuur on üle 60 kraadi, siis
ilma selle pöördklapita gaasid jahutit ei läbi, vaid lähevad avatud EGRi puhul otse sisselaskesse. Seega töösooja mootoriga satub sisselaskesse
liigselt kuuma tagastuvat komponenti.
Mina näen siin kahte võimalust - Kas pöördklapi osa korda teha, või EGR pimedaks. |
Samas on ta juba pikalt kinni olnud mingis asendis, nagu enamusel võiks öelda. Vaakum sikutab seda niikaua, kuni pooleks läheb lõpuks. Sinnani ei saa
keegi midagi aru...
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
Stych
huviline
Registreerunud 19.10.13
Kasutaja on eemal
|
postitati 06.04.18 17:59
|
|
|
Nii, väike update ja samas ka veel abi vaja. Turbo sai tagasi peale ja täis hoole ka tehtud. Auto sai tunduvalt teravamaks mineku poolest. Käisin
nüüd arvuti taga ka servist nullimas siis sai ka measuring blockides ringi kolatud. Hakkas väga ebatavaline asi silma blockides 72-77. Nimelt ma olen
päris palju neid pihusti teemasi siin lugenud ja pilte vaadanud. Kõikidel on need näidud miinustes. Minu autol on kõik näidud kõvasti plussis. Pole
vist väga normaalne? Igatahes käima läheb auto ideaalselt. Polnud ka -25ga mingit probleemi. Kohapeal käies olen märganud küll valget suitsu ja kui
nuriseda tahaks siis veidi võiks küttekulu väiksem olla. Rüüpab päris hästi.Õlitaseme tõusu pole täheldanud. Laadisin need pildid draivi ka ja panen
lingi alla. Vabandan mitmete pildide pärast, oli kommunikatsiooni probleeme inimesega kes diagnosti tegi.
https://drive.google.com/folderview?id=1ujVyz_0xDaDiPilJlpIv8t1hRijDfPP9
|
|
|