Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Nukkvõlli ketipinguti B-osa, kas tasub? (Vastuseid: 15 | Vaatamisi: 2385)
Chalva
huviline



Registreerunud 20.02.18
Asukoht: Põlva/Malmö(SWE)
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 3.7 V8 191kw 2001a.

postitati 19.03.18 19:23 Tsiteeri
Nukkvõlli ketipinguti B-osa, kas tasub?



Tervist!

Küsiks infot!
Tegemist 2001a. Audi A8 3.7 V8 Quattro 191kw, pärast termostaadi vahetust lõi mootoritule läikima ning viies tagasi samasse töökotta vahetati veel pingutusrull, hammasrihm ja vändasimmer ära, aga tulemus null, ikka säras. Käisin nüüd 12.03 Tartu Audi esinduses ja selgus, et vasakpoolne nukkvõlli ketipinguti defektne ning vajaks vahetust. Küsimus seisneb selles, et kas tasub mõelda B- varuosa peale või peaks ikkagi A- varuosa soetama mis esindus pakkus.

Ette tänades,
Chalva


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
andrec
huviline



Registreerunud 07.10.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A4 B6 R30 VR6 turbo

postitati 19.03.18 19:30 Tsiteeri


Kas seal eelmises töökojas pandi rihm õigesti paika ikka?


12,72@178,14km/h @S4 // 241km/h @ S4 OMC
http://differ.ee https://www.youtube.com/andresleever
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Chalva
huviline



Registreerunud 20.02.18
Asukoht: Põlva/Malmö(SWE)
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 3.7 V8 191kw 2001a.

postitati 19.03.18 19:41 Tsiteeri


Rihma ajastus ja kõik oli tipp-topp, seda esindus ka kontrollis.
Esindusest selguski selle põhjal diagnoosimises, et vasakul poolel ketipinguti defektne.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
andrec
huviline



Registreerunud 07.10.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A4 B6 R30 VR6 turbo

postitati 19.03.18 19:44 Tsiteeri


No, siis ikka originaal. V8 puhul pole ühtegi normaalset B-osa kohanud. Kas lekivad kohe õli või siis on ajastus ikka paigast ära.


12,72@178,14km/h @S4 // 241km/h @ S4 OMC
http://differ.ee https://www.youtube.com/andresleever
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Chalva
huviline



Registreerunud 20.02.18
Asukoht: Põlva/Malmö(SWE)
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 3.7 V8 191kw 2001a.

postitati 19.03.18 19:48 Tsiteeri


Aitäh teile vastuse eest!
Ootan veel arvamusi, kui kellegil on midagi veel pakkuda.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
mulk
klubiliige
ac aasta auto 2007/2009 võitja

Avatar


Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V

postitati 20.03.18 04:05 Tsiteeri


Kasuta otsingut, need asjad on juba käsitletud ja ikka aeg-ajalt tuleb keegi sama teemaga uuesti uut teemat alustades.


http://badges.fuelly.com/images/smallsig-metric/501789.png
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Rain573
klubiliige

Avatar


Registreerunud 17.09.05
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal

Auto: Audi b4 Competition V8, Fiat Punto GT, W211, CLS Shoting Brake

postitati 20.03.18 06:48 Tsiteeri


Originaali hind on veits ulme :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
andrec
huviline



Registreerunud 07.10.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A4 B6 R30 VR6 turbo

postitati 20.03.18 07:12 Tsiteeri


Ulme või mitte, aga b-osa ei toimi. Täna hakkan ühel b-osa originaali vastu vahetama.


12,72@178,14km/h @S4 // 241km/h @ S4 OMC
http://differ.ee https://www.youtube.com/andresleever
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
sir-mac
huviline



Registreerunud 26.06.03
Asukoht: Harjumaa, Keila vald
Kasutaja on eemal

Auto: S6 4,2 Avant

postitati 20.03.18 07:34 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: andrec
Ulme või mitte, aga b-osa ei toimi. Täna hakkan ühel b-osa originaali vastu vahetama.


Kui Chalval on soovi maksta tööraha igaks juhuks kaks korda, siis kindlasti B-osa. Muidu aga A-osa.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
stihl
huviline

Avatar


Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II

postitati 20.03.18 09:30 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Chalva
pärast termostaadi vahetust lõi mootoritule läikima


Kas see on võimalik, et kui hammasrihm korra maha käib, siis TÄPSELT samal hetkel katkeb ära sinnamaani töötanud ketipinguti?
Või hakkas ta mingi aeg hiljem vilgutama?

.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Rix
klubiliige

Avatar


Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal

Auto: B6 Quattro

postitati 20.03.18 10:25 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Rain573
Originaali hind on veits ulme :)


Ei tea, kas sealt ei kannata osta? RONAX
Pea 200€ kokkuhoidu võrreldes Revali/Forssiga.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Rain573
klubiliige

Avatar


Registreerunud 17.09.05
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal

Auto: Audi b4 Competition V8, Fiat Punto GT, W211, CLS Shoting Brake

postitati 20.03.18 10:58 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: andrec
Ulme või mitte, aga b-osa ei toimi. Täna hakkan ühel b-osa originaali vastu vahetama.


Mul komplekt hiinakaid olemas. Lasen ikka pealekruttida need :) . See vahetus pole raske töö ka, et peaks põdema sellepärast. Kui ei toimi siis tuleb mingi muu lahendus leida :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Chalva
huviline



Registreerunud 20.02.18
Asukoht: Põlva/Malmö(SWE)
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 3.7 V8 191kw 2001a.

postitati 20.03.18 15:34 Tsiteeri


Ega kui b-osa väga ei toimi, siis ei ole mõtet tõesti hakata sellega vaevama ennast ja pärast näiteks veel suuremaid kulutusi kaela tooma endale, lihtsalt uuringi, et kas kellegil on selle juures b-osaga kogemusi juba olnud, et endale võimalike valiku variante vaadata.
Esindus pakkus kogu krempli juppide eest ca 650€, ketipinguti, kett, klapikambrikaane tihendi komplekt ja veel mingi polt.
Uurides edasi mõnest kohast üksikuna jah ketipinguti üksinda juba 650€ ning ka leidus 200€ ja 150€ variante, ning ka terve vajalik komplekt vahetuseks 115€.
Eks tuleb kaaluda endale parim lahendus ja mõtteainet on.

Tsitaat:
Algselt postitas: stihl
Tsitaat:
Algselt postitas: Chalva
pärast termostaadi vahetust lõi mootoritule läikima


Kas see on võimalik, et kui hammasrihm korra maha käib, siis TÄPSELT samal hetkel katkeb ära sinnamaani töötanud ketipinguti?
Või hakkas ta mingi aeg hiljem vilgutama?

.


Peale termostaadi vahetust, ma sõitsin Tartust lõunakeskuseni ära, käisin õgimas seal ning uuesti autosse istudes ja mootori käivitades lõi põlema, nii et momentaarselt ei olnud aga mitte ka kõige rohkem tund aega pärast vahetust, ma veel läksin sinna samal päeval tagasi, nad annulleerisid tule ära, aga pärast 30km sõitu tõmbas ikka tule põlema.
Esindusest kinnitati, et rihma ajastus korras. Võimalik, et halb juhus lihtsalt.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
raul55
huviline

Avatar


Registreerunud 09.12.09
Kasutaja on eemal

Auto: Audi

postitati 20.03.18 17:56 Tsiteeri


Endal sai ka rihma paika pandud rakisega ja vända lukuga, ei saanud. Keegi oli enne mind nuka otsad ära rikkunud. Rakisega paika pannes ei läinud nukkade peal olevad märgid kokku. Sai siis pandud nukkade järgi paika ja misfire probleemid kadunud, ajastus paigas.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mkb
meeskond



Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Avant Q

postitati 20.03.18 18:10 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Rain573
Tsitaat:
Algselt postitas: andrec
Ulme või mitte, aga b-osa ei toimi. Täna hakkan ühel b-osa originaali vastu vahetama.


Mul komplekt hiinakaid olemas. Lasen ikka pealekruttida need :) . See vahetus pole raske töö ka, et peaks põdema sellepärast. Kui ei toimi siis tuleb mingi muu lahendus leida :)


Miks need hiinakad siis müügis on?


https://images.spritmonitor.de/1472718.png
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Rain573
klubiliige

Avatar


Registreerunud 17.09.05
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal

Auto: Audi b4 Competition V8, Fiat Punto GT, W211, CLS Shoting Brake

postitati 20.03.18 18:23 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: mkb
Tsitaat:
Algselt postitas: Rain573
Tsitaat:
Algselt postitas: andrec
Ulme või mitte, aga b-osa ei toimi. Täna hakkan ühel b-osa originaali vastu vahetama.


Mul komplekt hiinakaid olemas. Lasen ikka pealekruttida need :) . See vahetus pole raske töö ka, et peaks põdema sellepärast. Kui ei toimi siis tuleb mingi muu lahendus leida :)


Miks need hiinakad siis müügis on?


Need on müügis sellepärast, et seisavad riiulis lihtsalt. Hetkel on mootor maas aga paar juppi veel puudu, et remont alata võiks. Panin need müüki sest mõtlesin, et kui kellegil kiirelt vaja neid, siis saan kohe anda ja endale uued tellida. Ma katsetan need huvipärast juba ära ja kui ei toimi siis panen originaalid. Said vastuse v?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 38.4% - SQL: 61.6%]