Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Prinditav versioon | Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: HHO.EE - Mootori kõrbejäägide puhastamine HHO gaasiga. Regati puiestee 1a, Tallinn (Vastuseid: 14 | Vaatamisi: 3275)
HHO
huviline



Registreerunud 12.03.18
Kasutaja on eemal


postitati 12.03.18 18:47 Tsiteeri
HHO.EE - Mootori kõrbejäägide puhastamine HHO gaasiga. Regati puiestee 1a, Tallinn



Tere lugupeetud Audi Klubi kasutajad. 

Audi Klubi liikmetele kehtib soodustus -10%, soodustuse saamiseks kindlasti öelda, et olete Audi Klubist.

http://www.hho.ee/wp-content/uploads/2017/12/hho-small.png

Innovatsiooniline tehhnoloogia kõrbejäägike puhastamisel mootorist HHO gaasi abil.

- Kõrbejääkide eemaldamine
- Vähendab kütusekulu
- Ennetab detailide vahetamist
- Suurendab ekoloogilisust
- Pikendab mootori eluiga

Rohkem infot: www.hho.ee

Asukoht: Regati puiestee 1a, Pirita, 11911 Harju maakond


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
stihl
huviline

Avatar


Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II, dailydriver Passat B7

postitati 12.03.18 19:22 Tsiteeri


HHo kodulehelt ka selgub, et

- Kogu see mitmekesisus tekitab segadust, paljud ei saa aru, mis eristab Brauni gaasi tööstuslikest gasidest.
- Tavaline hapnik ja vesihappegaas (see on mingi uus leiutis jälle????)
- Sin on ta üheautoomilises seisundis üks (aatom molekuli kohta).

............

Tahtsingi küsida, et kas te olite kained, kui seda kodulehte tegite?

Ja mismoodi see Hyundai ikkagi 120t pealt pekkis on ja pärast teie töötlust uueks tagasi muutub?

Mul pole absoluutselt midagi halba öelda L-Korea usinate autotööstuses töötavate käte ja mõistuse vastu (need astuvad varsti japsidele juba varvastele ja millest ka eestlasel ilmselt oleks palju-palju õppida) aga see Getz`i teema jääb küll ebaselgeks.
Ta sõidab ju ennegi hästi ja pärast samamoodi.
.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
HHO
huviline



Registreerunud 12.03.18
Kasutaja on eemal


postitati 13.03.18 08:42 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: stihl
HHo kodulehelt ka selgub, et

- Kogu see mitmekesisus tekitab segadust, paljud ei saa aru, mis eristab Brauni gaasi tööstuslikest gasidest.
- Tavaline hapnik ja vesihappegaas (see on mingi uus leiutis jälle????)
- Sin on ta üheautoomilises seisundis üks (aatom molekuli kohta).

............

Tahtsingi küsida, et kas te olite kained, kui seda kodulehte tegite?

Ja mismoodi see Hyundai ikkagi 120t pealt pekkis on ja pärast teie töötlust uueks tagasi muutub?

Mul pole absoluutselt midagi halba öelda L-Korea usinate autotööstuses töötavate käte ja mõistuse vastu (need astuvad varsti japsidele juba varvastele ja millest ka eestlasel ilmselt oleks palju-palju õppida) aga see Getz`i teema jääb küll ebaselgeks.
Ta sõidab ju ennegi hästi ja pärast samamoodi.
.


Tere,

Alustame sellest et meie masin teeb 850-950l Brauni gaasi tunnis, gaas põlemisel reageerib süsinikuga (ehk siis nafta jääkidega), seejärel puhastab mootorit.

Hyndai Getz kohta, tee näete vahet mis oli enne jä pärast protseduuri (infoks auto oli uuena ostetud, ja läbisõit on ainult 120000 km), samas lisan ka hiljuti tehtud pilte:
https://preview.ibb.co/cd309c/IMG_2ccc9618543c21fa8595554e91bd701a_V.jpg
pic hosting websites

https://preview.ibb.co/f13ghx/IMG_96a2860f72d151ee71f08d07002a0abf_V.jpg


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
Rix
klubiliige

Avatar


Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: B6 TDI Quattro

postitati 13.03.18 09:35 Tsiteeri


Ehk siis põhimõtteliselt eemaldate mootorist "carbon buildup'i", mis on otsepritsega mootoritel (diislid, FSI'd jne) probleemiks, ilma mootorit lahti võtmata?


VCDS - veakoodide lugemine-kustutamine, diagnostika, kodeeringute muutmine, lisade (de)aktiveerimine, B6/B7 püsikiirusehoidja ja kompuutri paigaldus @Tallinn
M: Audi A4 jupid (B6/B7) / O: Audi A4/S4 jupid (B7) / Audi B6 & B7 fännklubi.
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BiTDi 230kw, FIAT 500 Sport, BR 175.

postitati 13.03.18 09:40 Tsiteeri


Et siis kogu see pask jahvatatakse (ka tükkidena) läbi mootori, turbo, kati ja tahmaka tänavale? Ei noh palju õnne, mingi ketsiga võib seda muidugi teha kui huvi on.

PS. Äge auto teil seal kodukal :D, miks rõngad puudu on? Audi onud tulevad ja panevad poe kinni? Ja katt on enne tahmakat, mitte tagasilla peal, spetsialistid.


OOOO, VW, Seat, Skoda Diagnostika, ostuabi, kodeerimine, lisade (de)aktiveerimine ja palju muud. (uusim orig. Ross-Tech HEX-NET PRO V2 seade+uusim tarkvara VCDS 19.6.1). C6 2g navi ja C7 HN+ 8" Navi+MMI 2019 uuenduste kohta võib ka küsida. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
SalmA
klubiliige

Avatar


Registreerunud 23.09.13
Asukoht: Tallinn/Rapla/Lokuta
Kasutaja on eemal

Auto: Ur-S6 Avant 2.2 97/ 100 Sedan 2.5 TDI 90

postitati 13.03.18 09:50 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
Et siis kogu see pask jahvatatakse (ka tükkidena) läbi mootori, turbo ja kati tänavale? Ei noh palju õnne, mingi ketsiga võib seda muidugi teha kui huvi on.



Nõustun.

Ikkagi ainuke reaalne võimalus, millest kahju ei tekiks, on siiski mootor lahti ja füüsiliselt ära puhastada.




SalmA


Some seek forgiveness, others escape...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Rix
klubiliige

Avatar


Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: B6 TDI Quattro

postitati 13.03.18 09:56 Tsiteeri


Siiski olen ka varasemalt kuulnud mingist "läbipesust" milleks ei pea mootorilt lahti lammutama, vaid lastakse mingit ainet sisse ja mootor tiksub lihtsalt tunnike-kaks ja seda teenust pidavat ka Forss pakkuma ning lisaks pidi see võimalus olema ka siin foorumis ühel teada ja kiidetud remondimehel.
Ma muidugi ei tea, kas tööpõhimõte on sama, kuid sisuliselt mõte on carbon buidup'ist puhastamine eelkõige diislite sisselaskes ja samuti vist ka FSI-del.


VCDS - veakoodide lugemine-kustutamine, diagnostika, kodeeringute muutmine, lisade (de)aktiveerimine, B6/B7 püsikiirusehoidja ja kompuutri paigaldus @Tallinn
M: Audi A4 jupid (B6/B7) / O: Audi A4/S4 jupid (B7) / Audi B6 & B7 fännklubi.
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
stonestick
huviline

Avatar


Registreerunud 08.07.15
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: hall-metallik-diisel Q A4 B7

postitati 13.03.18 10:22 Tsiteeri


https://media.giphy.com/media/pUeXcg80cO8I8/giphy.gif

Keegi antud tehnoloogiaga kursis olev spets võiks asja kommenteerida. :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
stonestick
huviline

Avatar


Registreerunud 08.07.15
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: hall-metallik-diisel Q A4 B7

postitati 13.03.18 10:56 Tsiteeri


Selle asemel, et naeruvääristada, võiks rääkida sellest, miks see töötab või ei tööta ja kas see on mootorile ohtlik/kahjulik (stihl, seda ei tee sinu esimene ega teine postitus).


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Rix
klubiliige

Avatar


Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: B6 TDI Quattro

postitati 13.03.18 11:04 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: stonestick
Selle asemel, et naeruvääristada, võiks rääkida sellest, miks see töötab või ei tööta ja kas see on mootorile ohtlik/kahjulik (stihl, seda ei tee sinu esimene ega teine postitus).


Ka mulle pakuks selle lahti seletamine rohkem huvi, kuna hetkel on peres nii (T)FSI, kui TDI ja ilmselt meeldiks neile mõlemale vabam hingamine sisselaske poolel. Siin samas foorumis on ju isegi mingi Mr. Muscle laadse tootega sisselaskele pesu tehtud ja ka veel sõidavad need autod.


VCDS - veakoodide lugemine-kustutamine, diagnostika, kodeeringute muutmine, lisade (de)aktiveerimine, B6/B7 püsikiirusehoidja ja kompuutri paigaldus @Tallinn
M: Audi A4 jupid (B6/B7) / O: Audi A4/S4 jupid (B7) / Audi B6 & B7 fännklubi.
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
andrec
huviline

Avatar


Registreerunud 07.10.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: C4 2.2TQ, C5 2.4Q, D2 4.2Q

postitati 13.03.18 19:29 Tsiteeri


Võtke ühel FSI'l peale puhastamist sisselaske kollektor maha. Tahaks lausa näha kas ikka teeb puhtaks.


12,72@178,14km/h @S4 // 241km/h @ S4 OMC
http://differ.ee https://www.youtube.com/andresleever
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Amadeus
klubiliige

Avatar


Registreerunud 08.10.02
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: C7q

postitati 13.03.18 19:45 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: stonestick
Selle asemel, et naeruvääristada, võiks rääkida sellest, miks see töötab või ei tööta ja kas see on mootorile ohtlik/kahjulik (stihl, seda ei tee sinu esimene ega teine postitus).

Esmalt peaks selle kodulehe kuidagi Emakeelde saama. Turbiinid, tõrvafiltrid ja väljaheitesüsteemid. S*talaotajal on väljaheitesüsteem.
Hetkel on tegu pesuehtsa standupiga, guugle translaator tõlgib ja terve kari tehnikainimesi naerab.

Nagu Andrec siin pakkus, siis ummistunud FSI oleks hea pähkel ja selle puhtaks saamine hea turundusargument.


Wer im sommer schon am winter denkt, der sicherlich ein quattro lenkt!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mkb
moderaator



Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Avant Q

postitati 13.03.18 19:52 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: HHO
- Vähendab kütusekulu
- Ennetab detailide vahetamist
- Suurendab ekoloogilisust
- Pikendab mootori eluiga


Toredad loosungid, aga nii innovaatilise tehnoloogia puhul tahaks konkreetsemaid vastuseid.
- Kui palju?
- Milliste detailide ja kui palju?
- Kuidas?
- Kui kaua (kilomeetrit) rohkem mootor kestab?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
stonestick
huviline

Avatar


Registreerunud 08.07.15
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: hall-metallik-diisel Q A4 B7

postitati 13.03.18 20:43 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Amadeus
Tsitaat:
Algselt postitas: stonestick
Selle asemel, et naeruvääristada, võiks rääkida sellest, miks see töötab või ei tööta ja kas see on mootorile ohtlik/kahjulik (stihl, seda ei tee sinu esimene ega teine postitus).

Esmalt peaks selle kodulehe kuidagi Emakeelde saama. Turbiinid, tõrvafiltrid ja väljaheitesüsteemid. S*talaotajal on väljaheitesüsteem.
Hetkel on tegu pesuehtsa standupiga, guugle translaator tõlgib ja terve kari tehnikainimesi naerab.

Nagu Andrec siin pakkus, siis ummistunud FSI oleks hea pähkel ja selle puhtaks saamine hea turundusargument.


Muige võttis see leht igal juhul suule ja siiras soovitus oleks alustuseks otsida professionaalne tõlk :P Aga noh, see ei välista automaatselt, et selle ürituse taga mingi tõde ei peitu. Ootan huviga selgitusi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
stihl
huviline

Avatar


Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II, dailydriver Passat B7

postitati 13.03.18 21:28 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: stonestick

Muige võttis see leht igal juhul suule


Sul ei võtnud mitte muiet suule, vaid alul tulid ikka kõva häälega sõna võtma. Et kas mina kedagi naeruvääristan või mitte.
Aga kui sõnadest PETIS, PETTUR, RAHAVARASTAJA, FRAUD jne teistmoodi aru saad, siis muiga edasi.

Ma ei näe siin muud varianti.

Spetsid peaks midagi kommenteerima? Halloo, teha pole neil midagi või?


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2009
Täiendanud indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2016
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 26.9% - SQL: 73.1%]