Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Klotside kulumise märk ja käsipiduri viga (Vastuseid: 3 | Vaatamisi: 1678)
killer666
huviline



Registreerunud 09.12.06
Asukoht: avinurme
Kasutaja on eemal

Auto: 89 2.3 coupe

postitati 04.03.18 18:24 Tsiteeri
Klotside kulumise märk ja käsipiduri viga



Auto mõnda aega seisnud, eelnev ajalugu teadmata ja kellaplokis põleb piduriklotside märgutuli.
Asja uurima hakates teadis eelmine omanik, et piduriklotsid vahetati ära, aga ilmselt jäeti kalibreerimata. Iseensest pidurid toimivad.
Klotside paksust näitas 3mm. Panin uueks väärtuseks 10. Väärtus muutub ja salvestab ilusti ära, aga veakoodi ära kustutada ei õnnestu.
http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/445/492/0111496235830e8.jpg
Klotsid ise uued. Kas võib olla et antud moodul on kuidagi lukku läinud?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
lunatic
klubiliige

Avatar


Registreerunud 20.02.05
Asukoht: Tallinn-Keila
Kasutaja on eemal

Auto: A4 allroad ja Volvo C70

postitati 04.03.18 21:51 Tsiteeri


Hei,
89a coupel mu teada pole el.käsipidurit, ehk palun täpsusta ka mudelit, aastakäiku...

Mingi sarnase veakoodiga teema on siin


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
killer666
huviline



Registreerunud 09.12.06
Asukoht: avinurme
Kasutaja on eemal

Auto: 89 2.3 coupe

postitati 05.03.18 05:31 Tsiteeri


Tänud vastuse eest. Kuigi mudelit ja marki ma ei pannud panid täpselt pihta.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
killer666
huviline



Registreerunud 09.12.06
Asukoht: avinurme
Kasutaja on eemal

Auto: 89 2.3 coupe

postitati 07.03.18 18:44 Tsiteeri


Mootori korpus oli mõranenud ja tolm ning niiskus sisse läinud. Reduktori laager oli täiesti kinni jäänud. Leotasin seda wd40 ja kruttisin tükkaega drelli otsas kuni hakkas takistusteta liikuma.

Peale basic setingsite tegemist muutus mootori viga mitteaktiivseks ja lubas ära kustutada. Peale seda lubas ka klotside kulumise vea kustutada.

Kui vaadata vasaku mootori näite, siis oli tollel töötsükli keskel umbes 2Amprit, paremal aga 5-8A . Peale puhastamist ja määrimist nüüd võrdsed.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 18.4% - SQL: 81.6%]