Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: B6 probleem (Vastuseid: 10 | Vaatamisi: 2340)
EnricoN
huviline



Registreerunud 19.02.14
Asukoht: Pilves selginemistega
Kasutaja on eemal

Auto: Coupe Quattro 2.2T | MB 190e

postitati 26.02.18 11:44 Tsiteeri
B6 probleem



Mure järgmine .

Audi B6 1.8T 120kw BFB

Ükspäev autosse minnes ning võtit keerates auto käias ning käias. Mingi 5. korraga läks käima, EPC tuli põles.
Sõidud said tehtud ning järgmine hommik 2 korda proovides aku surnud.

Sai pandud uus aku mis täis laetud. Pidi jälle 4-5 korda käiama, peale seda läks käima. EPC enam ei põlenud.

Tundus, et kõik normis ja töötab. Sai sõidud ära sõidetud ning poodi mindud. Poest väljudes kuulen , et ventilaator uugab ees täiel kiirusel. Kuigi auto välja suretatud ja uksed üldse lukus. Võtsin aku klemmi maha jäi vait. Panin peale tagasi ja kohe uugas edasi. Panin korraks süüte sisse ning välja - jäi vait.

Panin ka arvuti järgi. Vigu ei olnud.

Hiljem uuesti proovides toimis autol kõik ilusti.

Kuni hommikuni, autosse minnes 2 korda proovides käima ei läinud. pool h hiljem läksin proovisin ja aku täiesti kottis.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
txxxl
huviline



Registreerunud 22.11.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi

postitati 26.02.18 16:53 Tsiteeri


Kontrolli temperatuuri andurit.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
EnricoN
huviline



Registreerunud 19.02.14
Asukoht: Pilves selginemistega
Kasutaja on eemal

Auto: Coupe Quattro 2.2T | MB 190e

postitati 26.02.18 22:42 Tsiteeri


Täna siis nii, et andsin teise autoga täkku ning sain käima, kui käima läheb siis käib ja sõidab väga ilusti.

4 tunni pärast läksin uuesti välja ning käiasin jällegi 5 korda. Lasin natuke seista (2-3min süüde sees) ja keerasin võtit - käis poolest pöördest.

Panin ka arvuti jälle järgi , tulemuseks :

1 Fault Found:
16497 - Intake Air Temp. Sensor (G42)
P0113 - 002 - Signal too High

Kas mõjutab käivitust?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 27.02.18 00:40 Tsiteeri


Jah, muidugi mõjutab.

Ma soovitaks vea nullida, seejärel vaadata sisselaske- ja jahutusvedeliku temperatuuri. Kui need ei ühti seisnud autol külma mootoriga, siis on üks neist vale.

IAT andur on MAP-iga ühes tükis. Võimalik ka, et sul on juhtmestiku viga, kuna see tavaliselt tuksi ei lähe.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
EnricoN
huviline



Registreerunud 19.02.14
Asukoht: Pilves selginemistega
Kasutaja on eemal

Auto: Coupe Quattro 2.2T | MB 190e

postitati 04.03.18 21:47 Tsiteeri


IAT andur puhastatud , juhe oli korras.

Laadisin aku jälle täis. Auto läheb käima iga kord nüüd.

KUID,
1. bensiiniseier ei toimi enam. täiesti 0 (Ka range),

2. temp on 90 ainult kohapeal seistes, kui sõita või soendus sisse keerata - kukub temp alla. (Kokkusattumus , et termostaat andis saba?)

3. Kohapeal seistes jätab mootor vahele nagu, samas pööre ei hüppa.


Peale 50km läbimist viskas põlema ka lõpuks mootoritule. Arvuti järgipannes oli viga :

17938 - Camshaft Timing Adjustment . Short to ground - Intermittent - MIL ON

17987 - Throttle actuator J338 . Adaption not started


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
EnricoN
huviline



Registreerunud 19.02.14
Asukoht: Pilves selginemistega
Kasutaja on eemal

Auto: Coupe Quattro 2.2T | MB 190e

postitati 05.03.18 18:39 Tsiteeri


Ööläbi seisis, käia palju tahad. Ei lähe käima jälle. (Ei ole aku tühi)


EPC tuli viitab vändaandurile kui igalt poolt lugeda.

Veakood aga nukaandur...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
txxxl
huviline



Registreerunud 22.11.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi

postitati 06.03.18 04:59 Tsiteeri


Vaata kas nukkvõlli pinguti pistik on küljes.
Mõõda takistus ära.
Kas sa temperatuuri andurid kontrollisid?(arvutiga või multimeetriga).
Segusiibrile on vaja teha Adaption.
Tuleb kontrollida miks aku tühjaks läheb.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
EnricoN
huviline



Registreerunud 19.02.14
Asukoht: Pilves selginemistega
Kasutaja on eemal

Auto: Coupe Quattro 2.2T | MB 190e

postitati 07.03.18 04:54 Tsiteeri


Piatik küljes ikka.

T
Arvutiga vaadates oli miski temp -43 kraadi.

Võtsin küünla ja pooli maha korraks. Säde ka puudub.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
r384n3
huviline

Avatar


Registreerunud 18.08.13
Asukoht: Taebla
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B5 1.9 81kw TDI, Audi 80 B4 Turbo Quattro

postitati 07.03.18 12:19 Tsiteeri


Tulemüüril olev massijuhe ja terve ja puhas? Käiates tahho mootori pöördeid näitab?


Old Audis never die. They just get faster.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
EnricoN
huviline



Registreerunud 19.02.14
Asukoht: Pilves selginemistega
Kasutaja on eemal

Auto: Coupe Quattro 2.2T | MB 190e

postitati 11.03.18 21:57 Tsiteeri


Vahetatud sai vändaandur ning mootori temp andur.

Keerasin võtit ja pill käis.

Ainus jama ikkagi see, et niikui aku juhe peale panna - hakkab ees ventilaator max kiirusel uugama. Ära lõppeb alles siis kui süüde sisse keerata või akujuhe maha võtta.

Hetkel ventika pistik lahti võetud, et ööläbi ei ketraks.

Arvuti näitab vahepeal viga Intake air temp sensor ning Measure Blockside alt vaadates IAT temp -27 ringi. Juhtmed terved.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
EnricoN
huviline



Registreerunud 19.02.14
Asukoht: Pilves selginemistega
Kasutaja on eemal

Auto: Coupe Quattro 2.2T | MB 190e

postitati 25.03.18 21:00 Tsiteeri


Kuna poolikud teemad ei meeldi kellegile - kirjutan siia saaga lõpu:

Vahetatud sai mootori temp andur, sisselaske temp andur, vändaandur.

Auto läks iga kord peale seda käima ning sõitis (paremini kui kunagi varem)


Läksin pesulasse. Pesin auto ära. Peale pesu panin käima ning turtsus ja plärtsus. Ventilaator jälle ees uugas.

Selge. Sõitain garaazi ja avasin kapoti. Lähemalt uurides oli ajukarbi kaas katki, võtsin kaane pealt ning vaade avanes sealt järgnev :

https://www.upload.ee/image/8237229/Screenshot_20180325-235815.jpg

Ajukarp ujus . Vett liigutades tuli suitsu ja tegi särisevaid hääli :D

Aku maha. Ja hakkasin kuivatama.

Releed ka kasutuskõlbmatud..

KIDAS see auto veel töötas? :O
https://www.upload.ee/image/8237228/20180324_190428.jpg


Turtsumine ja ventilaatori suvahetkedel töötamine oli tingitud lühisest ajukarbis ja releedes.


Kontrollige enne kevade (niisked ilmad) tulekut ajukarbi kaane kinnitused ilusti üle ! :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 32.0% - SQL: 68.0%]