EnricoN
huviline
Registreerunud 19.02.14
Asukoht: Pilves selginemistega
Kasutaja on eemal
Auto: Coupe Quattro 2.2T | MB 190e
|
postitati 26.02.18 11:44
|
|
|
B6 probleem
Mure järgmine .
Audi B6 1.8T 120kw BFB
Ükspäev autosse minnes ning võtit keerates auto käias ning käias. Mingi 5. korraga läks käima, EPC tuli põles.
Sõidud said tehtud ning järgmine hommik 2 korda proovides aku surnud.
Sai pandud uus aku mis täis laetud. Pidi jälle 4-5 korda käiama, peale seda läks käima. EPC enam ei põlenud.
Tundus, et kõik normis ja töötab. Sai sõidud ära sõidetud ning poodi mindud. Poest väljudes kuulen , et ventilaator uugab ees täiel kiirusel. Kuigi
auto välja suretatud ja uksed üldse lukus. Võtsin aku klemmi maha jäi vait. Panin peale tagasi ja kohe uugas edasi. Panin korraks süüte sisse ning
välja - jäi vait.
Panin ka arvuti järgi. Vigu ei olnud.
Hiljem uuesti proovides toimis autol kõik ilusti.
Kuni hommikuni, autosse minnes 2 korda proovides käima ei läinud. pool h hiljem läksin proovisin ja aku täiesti kottis.
|
|
|
txxxl
huviline
Registreerunud 22.11.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi
|
postitati 26.02.18 16:53
|
|
|
Kontrolli temperatuuri andurit.
|
|
|
EnricoN
huviline
Registreerunud 19.02.14
Asukoht: Pilves selginemistega
Kasutaja on eemal
Auto: Coupe Quattro 2.2T | MB 190e
|
postitati 26.02.18 22:42
|
|
|
Täna siis nii, et andsin teise autoga täkku ning sain käima, kui käima läheb siis käib ja sõidab väga ilusti.
4 tunni pärast läksin uuesti välja ning käiasin jällegi 5 korda. Lasin natuke seista (2-3min süüde sees) ja keerasin võtit - käis poolest pöördest.
Panin ka arvuti jälle järgi , tulemuseks :
1 Fault Found:
16497 - Intake Air Temp. Sensor (G42)
P0113 - 002 - Signal too High
Kas mõjutab käivitust?
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 27.02.18 00:40
|
|
|
Jah, muidugi mõjutab.
Ma soovitaks vea nullida, seejärel vaadata sisselaske- ja jahutusvedeliku temperatuuri. Kui need ei ühti seisnud autol külma mootoriga, siis on üks
neist vale.
IAT andur on MAP-iga ühes tükis. Võimalik ka, et sul on juhtmestiku viga, kuna see tavaliselt tuksi ei lähe.
|
|
|
|
EnricoN
huviline
Registreerunud 19.02.14
Asukoht: Pilves selginemistega
Kasutaja on eemal
Auto: Coupe Quattro 2.2T | MB 190e
|
postitati 04.03.18 21:47
|
|
|
IAT andur puhastatud , juhe oli korras.
Laadisin aku jälle täis. Auto läheb käima iga kord nüüd.
KUID,
1. bensiiniseier ei toimi enam. täiesti 0 (Ka range),
2. temp on 90 ainult kohapeal seistes, kui sõita või soendus sisse keerata - kukub temp alla. (Kokkusattumus , et termostaat andis saba?)
3. Kohapeal seistes jätab mootor vahele nagu, samas pööre ei hüppa.
Peale 50km läbimist viskas põlema ka lõpuks mootoritule. Arvuti järgipannes oli viga :
17938 - Camshaft Timing Adjustment . Short to ground - Intermittent - MIL ON
17987 - Throttle actuator J338 . Adaption not started
|
|
|
EnricoN
huviline
Registreerunud 19.02.14
Asukoht: Pilves selginemistega
Kasutaja on eemal
Auto: Coupe Quattro 2.2T | MB 190e
|
postitati 05.03.18 18:39
|
|
|
Ööläbi seisis, käia palju tahad. Ei lähe käima jälle. (Ei ole aku tühi)
EPC tuli viitab vändaandurile kui igalt poolt lugeda.
Veakood aga nukaandur...
|
|
|
txxxl
huviline
Registreerunud 22.11.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi
|
postitati 06.03.18 04:59
|
|
|
Vaata kas nukkvõlli pinguti pistik on küljes.
Mõõda takistus ära.
Kas sa temperatuuri andurid kontrollisid?(arvutiga või multimeetriga).
Segusiibrile on vaja teha Adaption.
Tuleb kontrollida miks aku tühjaks läheb.
|
|
|
EnricoN
huviline
Registreerunud 19.02.14
Asukoht: Pilves selginemistega
Kasutaja on eemal
Auto: Coupe Quattro 2.2T | MB 190e
|
postitati 07.03.18 04:54
|
|
|
Piatik küljes ikka.
T
Arvutiga vaadates oli miski temp -43 kraadi.
Võtsin küünla ja pooli maha korraks. Säde ka puudub.
|
|
|
r384n3
huviline
Registreerunud 18.08.13
Asukoht: Taebla
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B5 1.9 81kw TDI, Audi 80 B4 Turbo Quattro
|
postitati 07.03.18 12:19
|
|
|
Tulemüüril olev massijuhe ja terve ja puhas? Käiates tahho mootori pöördeid näitab?
Old Audis never die. They just get faster.
|
|
|
|
EnricoN
huviline
Registreerunud 19.02.14
Asukoht: Pilves selginemistega
Kasutaja on eemal
Auto: Coupe Quattro 2.2T | MB 190e
|
postitati 11.03.18 21:57
|
|
|
Vahetatud sai vändaandur ning mootori temp andur.
Keerasin võtit ja pill käis.
Ainus jama ikkagi see, et niikui aku juhe peale panna - hakkab ees ventilaator max kiirusel uugama. Ära lõppeb alles siis kui süüde sisse keerata või
akujuhe maha võtta.
Hetkel ventika pistik lahti võetud, et ööläbi ei ketraks.
Arvuti näitab vahepeal viga Intake air temp sensor ning Measure Blockside alt vaadates IAT temp -27 ringi. Juhtmed terved.
|
|
|
EnricoN
huviline
Registreerunud 19.02.14
Asukoht: Pilves selginemistega
Kasutaja on eemal
Auto: Coupe Quattro 2.2T | MB 190e
|
postitati 25.03.18 21:00
|
|
|
Kuna poolikud teemad ei meeldi kellegile - kirjutan siia saaga lõpu:
Vahetatud sai mootori temp andur, sisselaske temp andur, vändaandur.
Auto läks iga kord peale seda käima ning sõitis (paremini kui kunagi varem)
Läksin pesulasse. Pesin auto ära. Peale pesu panin käima ning turtsus ja plärtsus. Ventilaator jälle ees uugas.
Selge. Sõitain garaazi ja avasin kapoti. Lähemalt uurides oli ajukarbi kaas katki, võtsin kaane pealt ning vaade avanes sealt järgnev :
Ajukarp ujus . Vett liigutades tuli suitsu ja tegi särisevaid hääli
Aku maha. Ja hakkasin kuivatama.
Releed ka kasutuskõlbmatud..
KIDAS see auto veel töötas? :O
Turtsumine ja ventilaatori suvahetkedel töötamine oli tingitud lühisest ajukarbis ja releedes.
Kontrollige enne kevade (niisked ilmad) tulekut ajukarbi kaane kinnitused ilusti üle !
|
|
|