Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: C4 madalamaks (Vastuseid: 10 | Vaatamisi: 2076)
_Sline
huviline

Avatar


Registreerunud 11.09.15
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 07' A4 B7 2.0 125kw 6k manu Quattro Sline, 06' E91 330XD, E39 525tds

postitati 23.02.18 09:04 Tsiteeri
C4 madalamaks



Tervist.
Küsimus selline et kuidas oleks võimalik saada a6 c4 2.5 tdi sedaan veidi madalamale umbes -40 50mm ilma et peaks madaldusvedrusid ostma.
Kas c4 1.9 või 2.0 vedrudega oleks võimalik madalamaks saada?
Lugesin ka et c3 vedrud sobivad
16" 55 rehviga maru kõrge ja jäik.

Oskab keegi kommenteerida


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kuno666
huviline

Avatar


Registreerunud 15.07.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: 2xV8 & 1x 2,2 20v.

postitati 23.02.18 09:34 Tsiteeri


Mida sa nüüd madaldada tahad? C4 pealkirjas aga jutus c5? Aga ilma madal vedruta ja õige amordita ei saagi sa seda madalaks. 2,5 diislile panna 2,0 vedrud siis need hakkavad põhja taguma. Originaal kõrguse kohta ei tea aga - 35 2,0 h ja r vedrud hakkasid c4 2,5 all korralikult põhja taguma ja oli päris pehme. Sellejaoks ikka madaldus vedrud mõeldud või coilid.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
_Sline
huviline

Avatar


Registreerunud 11.09.15
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 07' A4 B7 2.0 125kw 6k manu Quattro Sline, 06' E91 330XD, E39 525tds

postitati 23.02.18 10:59 Tsiteeri


Näpukas.. c4 ikka.
No selge, siis tuleb otsida ikkagi madaldussari


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
veekaheksa
klubiliige

Avatar


Registreerunud 07.09.03
Asukoht: P-Jgp,Sca
Kasutaja on eemal

Auto: A4 TDI quattro, S8 40V

postitati 23.02.18 12:55 Tsiteeri


Tere!

Variante mitmeid...
Võta mõned keerud relakaga maha orig.vedrust - vedru sama jäik, aga lühem, kandevõime väiksem, vedrukäik ammendub kiiremini ja hakkab põhjas käima kergemini.
Sama efekti saab, kui panna kergemale autole mõeldud vedrud, istub madalamal, samas täpselt sama vedel kui ennem.
Õige asja saad, kui võtad madaldusvedru, vedru käik lühem, vedru samas jäigem ja koormatavus sama, mis originaalil. Auto madalam ja jäigem.

veekaheksa


PLUS http://images.spritmonitor.de/247834_5.png TDI http://images.spritmonitor.de/1372411_5.pngDie Menschen sollten nicht schlafen, während sie unterwegs sind, aber sie tun es trotzdem.
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
_Sline
huviline

Avatar


Registreerunud 11.09.15
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 07' A4 B7 2.0 125kw 6k manu Quattro Sline, 06' E91 330XD, E39 525tds

postitati 23.02.18 14:04 Tsiteeri


Seda relaka varjanti mõtlesin proovida, kuna üks ring originaal vedrusid vedeleb..
Ma ei teagi kas 2.5tdil on mitu varianti vedrusid kuna auto ikka väga jäik ja kõrge või kõik ongi nii jäigad, seega ei usu et väga tampima hakkab kui normaalselt sõita
Praegu on all 16" 55 rehviga velg ja noh rattakoopa ja rehvi vahel ruumi peaaegu poolteist rusikat, mis näeb ikka jube välja võiks olla suht koopa äärega tasa.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
stihl
huviline

Avatar


Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II

postitati 23.02.18 14:42 Tsiteeri


Kusjuures ükspäev oma üllatuseks avastasin, et näiteks USA-s, mis on ju rikas maa ja kõik jäksavad ka madalaid vedrusid osta, on see lõikumine täiesti tavaline praktika.
Mõned töökojad lausa 20a juba sellist teenust pakkunud.

Pane youtube otsingusse "cheap lowering springs" ja pilti tuleb nagu muda, neil on omad tehnoloogiad ka, kuidas täpselt kas 25mm või 40mm jne madalamaks saada. Inglist pead ise oskama ja tollmõõtu pead tundma, sest meetermõõdustikust nad seal kuulnud pole...:(
Amort peab samuti heas korras olema.


.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ralf
klubiliige

Avatar


Registreerunud 08.12.07
Asukoht: harjumaa,saue
Kasutaja on eemal

Auto: A6c6q,2*c4tdi,b4,a5,SQ5

postitati 23.02.18 17:14 Tsiteeri


Mul riiulis vedelevad ühed esiveolise Avandi tagumised vedrud,rehviserv oli mäletamist mööda koopaga tasa .Vahetasin,kuna tahtsin kõrgemat,kui huvi võin ära mõõta.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
veekaheksa
klubiliige

Avatar


Registreerunud 07.09.03
Asukoht: P-Jgp,Sca
Kasutaja on eemal

Auto: A4 TDI quattro, S8 40V

postitati 23.02.18 20:29 Tsiteeri


Ma ei hakka seda relakateemat soovitama, kuid olles näinud Discovery Channeli pealt, kuidas vägagi nimega mees(keegi Foose) suure kiiruga enne auto üleandmist relaka sisse lasi vedrusse. Kuna auto ei istunud õieti. Ju mees teadis, mida teeb. Kindlasti on vedrusi, mille puhul selline teema toimib. Soovitan soojalt H&R komplekte(pole teab mis odavad, turbo C4 essi all mul ja ma ülirahul) või Eibachi(natsa odavam, mis mul 4.2 C4 essi all, kah rahul). On veelgi taskukohasemaid komplekte saadaval, eks googelda.

veekaheksa


PLUS http://images.spritmonitor.de/247834_5.png TDI http://images.spritmonitor.de/1372411_5.pngDie Menschen sollten nicht schlafen, während sie unterwegs sind, aber sie tun es trotzdem.
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
eroz
huviline



Registreerunud 02.01.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal


postitati 01.03.18 23:35 Tsiteeri


Ükskõik millise auto saab madalamaks lihtsa vaevaga-lisa raskust. Pane oma kärusse 500kg vanu silikaate ühtlaselt laotatuna ja korras..asja pluss on et saad kõrgust vastavalt tujule reguleerida


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 02.03.18 04:21 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: eroz
Ükskõik millise auto saab madalamaks lihtsa vaevaga-lisa raskust. Pane oma kärusse 500kg vanu silikaate ühtlaselt laotatuna ja korras..asja pluss on et saad kõrgust vastavalt tujule reguleerida


Sa seda tead muidu, et " parem olla vait ja näida idioodina, kui teha suu lahti ja hajutada igasugu kahtlused"?


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kps
moderaator

Avatar


Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 5x4x4

postitati 02.03.18 08:47 Tsiteeri


Ilma madaldusvedrudeta ei saa kuidagi seda saani allapoole lasta. Või noh saab ikka, aga kõik eeldab füüsilist sekkumist, mis on kordades mõttetum kui teine vedruring.

Üldiselt olen ise nelikveoliste kõrgendamise usku, aga näide minu enda autopargist tavavedrudega ja eibachi madaldusega.

OT: Masin peab talveks ikka selline olema :cool:


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 30.4% - SQL: 69.6%]