Lehekülgi: 1 2 3 |
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 20.02.18 07:57
|
|
|
Töökojas auto kõrval seismine
Aga miks peakski omanik töö juures viibima?
Kas teile meeldiks, kui teil oma tööd tehes keegi kogu aeg üle õla vahiks ja rumalaid küsimusi esitaks?
Lukksepp ei ole ju loomaaia loom, et teda vahtima peaks, rääkimata tööohutusest ja mida tööinspektsioon sellest arvab.
Kuna seda tavaliselt kuigi lihtsalt ära ei seleta, olen reeglina lihtsalt öelnud, et kliendi juuresolekul on töö topelthinnaga, sest küsimustele
vastamise ja loba tõttu läheb 2x rohkem aega. Peale seda on tavaliselt rahule jäetud.
|
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 20.02.18 08:26
|
|
|
Töökojas auto kõrval seismine
Arvan ka, et omanikul pole vaja jalus tolgendada ja töömeest segada. Kui ei usalda, siis pole mõtet minnagi sellisesse kohta. Viskan ikka päris tihti
sõbra üle nalja ja ulatan rätiku, kui mingi papi on 4 tundi kuklasse hinganud töö ajal. Õnneks enamus inimesi ei soovigi töö juures viibida, prj ütlus
on hea, peab sõbrale ka soovitama. Jutu puhumine ja igasugu küsimustele vastamine segab keskendumist ning nii móndagi vóib ununeda.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
Sfinks
huviline
Registreerunud 22.08.11
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B8.5 Avant
|
postitati 20.02.18 11:27
|
|
|
Töökojas auto kõrval seismine
Esiteks ütleks ma seda, et lukksepa tööd ja Hõbenoole proovisõit ei lähe päris üks-ühele võrdusmärgi alla. Aga eks seal ole oma töövõtted mida iga
omanik mõista ei suuda ja pärast kuskil internetiavarustes kiruma hakkab. Samamoodi nagu diislimehed ülevaatuse kohta imestavad, et kas tõesti on seda
mootorit vaja nii kaua nii kõrgetel pööretel "piinata". Aga ma pigem mõistan miks seda proovisõitu enam omanikuga ei tehta.
Teiseks ütleks ma, et Kadrinas on väga hästi lahendatud see õlivahetuse ehk hoolduse jälgimise võimalus. Kui on kiiremad ajad, siis saab viisakalt
paluda oodata ooteruumis, kuskohast näeb samamoodi tegevust, ilma, et peaks mehaanikul kuklasse hingama või jalus tolgendama. Ning see viimane on ka
jällegi stereotüüp klientuurist, sest ma ei ütleks, et kõik jalus tolgendavad või rumalad on. Selline üleolev suhtumine pole ka väga tervitatav -
rohkem mõistmist klientide suunas ning samuti olles ise klient, siis mehaaniku ja tema tegemise osas.
Kolmandaks ei imesta ma üldse selle üle, et inimesi huvitab mida nende autoga tehakse. Olles ise näinud paari-kolme esinduse telgitagust või seal
kaasa löönud, siis on täiesti arusaadav, et usaldust pole. Kuna kiired ajad on ja tahetakse võimalikult palju teenida, siis remonttööde teostamist
tehakse küll kohati üle jala. Hooldusega väheke teine lugu ehk kogenud mehaanik saab tavaliselt isegi aega "täis tiksuda".
Prj, teie puhul ei kahtlegi, et olete oma ala spetsialistid ja kogemustega meeskond teeb tööd professionaalselt. Samuti nagu ei kahtle Hõbenoole
võimekuses. Kohati kõrgem hind siinpuhul tagab kliendile igati asjaliku teeninduse ja kvaliteedi töös. Foorumites samuti läbi käinud need juhused, kus
Hõbenool vastutab nn praagi tegemise puhul oma rahakotiga. Ja need summad ei ole ometigi väikesed. Kui paljud teised kohad nii teevad? Või kui paljud
kohad hakkavad esmalt tagasi ajama ning üritama klienti süüdlaseks teha?
|
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 20.02.18 11:46
|
|
|
Töökojas auto kõrval seismine
Sa räägid asjast täiesti mööda üldist juttu.
Asja point on, et sul on tavaliselt täpselt samapalju enda autoremondi juurde asja, nagu opiruumi, kui su sugulasel midagi lõigatakse või restorani
kööki, kui sulle seal süüa tehakse. Ning samamoodi, nagu opil või köögis on elementaarsed sanitaarnõuded, on ka autoremondi puhul elementaarsed
ohutusnõuded. Mis juhtub siis, kui töömees kõrvalise isiku möla tõttu käe kuskile vahele jätab või endale sisse lõikab? Sellele ei mõtle tavaliselt
keegi. Rääkimata sellest, kui tähelepanu hajumise tõttu mingisugune asi kahe silma vahele jääb, ja siis on see klient 100% tagasi seletamas, kui loll
töömees on, kes oma tööd teha ei oska
Erandeid on alati, aga 99% juhtudest on asi nii. Jäta töömees rahule ning saad kvaliteetsema ja kiirema töö, sest ta saab segamata sinu autole
keskenduda. Kui sul on probleem ettevõtte vastu usaldusega, siis vali teine ettevõte, keda sa usaldad! Valikut on küll, ei pea hambad ristis ühte
kohta minema, kus juba ette tead, et pool ajast keeratakse mingisugune käkk kokku, kui peale ei passi.
Vabandan ka teemaalgataja ees offtopicu pärast, lihtsalt ei saanud ütlemata jätta.
|
|
|
|
Sfinks
huviline
Registreerunud 22.08.11
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B8.5 Avant
|
postitati 20.02.18 14:13
|
|
|
Töökojas auto kõrval seismine
Mina räägin mööda üldist juttu? Vabandage väga, prj, aga lugege nüüd enda postitust mis tuli minu oma järel - kes mööda räägib? Teemaomanik kirjutas,
et Kadrinas saab rahulikult vaadata palju süda lustib ning mina kirjutasin esmalt proovisõidu kohta, mitte hoolduse kõrval olemisest.
Ning selgitamine, et miks osad kliendid soovivad kõrval seista käis Teie postitustele vastukaaluks.
See, et oled ennast oma valdkonnas tõestanud ei anna sulle küll põhjust üleolevalt käituda nendega kes on foorumis lihtsad lugejad (jah, ma loen ka
teisi teemasid ning mujalgi su üleolev suhtumine silma jäänud).
(pooldan, et see teema puhastatakse teemavälisest arutelust, sealhulgas minu esimene postitust siin)
|
|
|
|
Eero
meeskond
Registreerunud 29.10.04
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal
Auto: B2 2dq
|
postitati 20.02.18 14:42
|
|
|
Töökojas auto kõrval seismine
Suht musternäide kuidas prj hakkab täiesti lambist aia agust rääkima ja siis süüdistab vastaspoolt sellega kaasa tulemises. Ilmselt oli vaja välja
öelda ja otsis teemat mis veidikenegi võiks haakuda.
Jann loeb ka loomulikult ainult viimast postitust ja kiidab aina takka
h1ke ju kirjutas, et läks Kadrinasse seetõttu, et seal on võimalik (läbi akna) piiluda mida töömees teeb, kahju, et ainult proovisõidule omanik kaasa
ei võetud. Minumeelest on igasugu proovisõidud mõistlik koos omanikuga teha, veendumaks, et kõik omanikule teada olevad probleemid on kõrvaldatud. Ise
olen küll proovisõidul roolis olnud ja üritanud tekitada sõites olukorda, mis mind auto käitumises häirib - elementaarne ju. Käin sellest teemast
veidi hiljem rehaga üle.
|
|
|
antsvolli
huviline
Registreerunud 06.01.17
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 911T, A8 D2
|
|
h1ke
huviline
Registreerunud 16.11.16
Kasutaja on eemal
|
postitati 20.02.18 16:24
|
|
|
Töökojas auto kõrval seismine
Siinkohal olen kõigiga nõus, et kuklasse hingamine segab tegijat, usun, et kõigil on nii. Kuid täpsustuseks toon välja, et Tallinnast öeldi, et ei
tohi vaadata, sest õli võib kliendile peale sattuda vms, et kes siis vastutab. Selle peale ütlesin, et võin ka eemalt jälgida, et ei pea auto alla
ronima, kuid vastuseks sain siiski EI. Asi ei ole mitte usaldamises, vaid uudishimus, et oma silmaga näha kasvõi seda, kui must õli sealt välja tuleb,
sest oma silm on ju ikkagi kuningas.
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 26.02.18 17:52
|
|
|
Kui teile süüa tehakse, lähete ka kööki passima, et mis värvi liha sisse pannakse?
Uudishimu tappis kassi.
Kui nii huvitav on, siis minge kooli õppima seda eriala või tehke ise oma garaa˛is. Te ei pea mitte üheski asutuses viibima selle asutuse ruumides,
kus teil ei ole ette nähtud viibida. Põhjused tõin ülalpool juba välja - neist tähtsaim on see, et see ei ole turvaline ei teile ega töötajale.
Mis proovisõitudesse puutub - juhul, kui on mingusugune probleem, mis avaldub ainult kindlates oludes ja seda ise ei suudeta tekitada, siis
loomulikult tuleb klient kaasa võtta ning kõige parem ongi just lasta kliendil sõita, et ta suudaks selle olukorra tekitada.
Kui aga lihtlabane käigukasti adapteerimine käib, siis seal kõrval pole kliendil küll mitte kui midagi teha. Täiesti ebavajalik, sest tuleb arvutis
ühte nuppu vajutada ning siis täpsusega teatud vahemikud läbi sõita.
Tsitaat: | Algselt postitas: Eero
Suht musternäide kuidas prj hakkab täiesti lambist aia agust rääkima ja siis süüdistab vastaspoolt sellega kaasa tulemises. Ilmselt oli vaja välja
öelda ja otsis teemat mis veidikenegi võiks haakuda |
Suhteliselt musternäide, kuidas meie Eeroke jälle isiklikuks läheb ja sõimab, sest teemasse ta mitte midagi öelda ei oska, ilmselt oli kehv päev ja
vaja ennast kuskil välja elada.
Tsitaat: | Algselt postitas: h1ke
Asi ei ole mitte usaldamises, vaid uudishimus, et oma silmaga näha kasvõi seda, kui must õli sealt välja tuleb, sest oma silm on ju ikkagi kuningas.
|
Mida sa selle teadmisega peale hakkad? See õli läks välja ju, prügikasti.
Sa ei ütle absoluutselt mitte midagi selle õli värvi järgi. Sõida veidi oma autoga ja tuleb uuesti sealt samasugune tume õli välja, sest on täiesti
normaalne, et friktsioonid mõningal määral aja vältel kuluvad ning kulu õlisse ladestub.
Tsitaat: | Algselt postitas: Sfinks
See, et oled ennast oma valdkonnas tõestanud ei anna sulle küll põhjust üleolevalt käituda nendega kes on foorumis lihtsad lugejad (jah, ma loen ka
teisi teemasid ning mujalgi su üleolev suhtumine silma jäänud). |
Ausalt öeldes on mul alati olnud täiesti ükskõik, mida keegi kuskil "arvab". Kui ei meeldi, siis keegi ei sunni sind lugema.
Lõpetuseks ütlen vaid, et üldiselt on intelligentsetel inimestel kombeks ikka asjast rääkida, mitte üksteisest - mõnele teist ehk mõttetera
|
|
|
|
100
Aeg maha
Registreerunud 12.04.10
Asukoht: Litsmetsa
Kasutaja on eemal
Auto: 100
|
postitati 26.02.18 18:16
|
|
|
Õli värvi näeb ära ka enne vahetama minemist õlivarrast vaadates. Või on asi selles, et pole kunagi õlivarrast vaadanud ega õli näinud?
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 26.02.18 18:19
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: 100
Õli värvi näeb ära ka enne vahetama minemist õlivarrast vaadates. Või on asi selles, et pole kunagi õlivarrast vaadanud ega õli näinud? |
See koht, kust see teema on splititud rääkis automaatkastist (siin see kontekst puudu nüüd), aga mõeldi automaatkasti õli.
Selle õlivarrast enamusel autodel ei ole.
|
|
|
|
InTz
huviline
Registreerunud 05.11.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 Avant Quattro, 200 20V
|
|
mkb
meeskond
Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Avant Q
|
postitati 26.02.18 19:15
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: InTz
Kuu hiljem auto Forsis, vahetati ka käigukasti õli survetoru, kuna selle kinnitusklamber katki. Teostatud tööde lehel ja auto üleandmisel anti teada,
et käigukasti õli must ning tuleks vahetada ja õli oli kastis 2l alla normi. Täpset läbitud km ei tea, kuid kahe töö vahel vast 500-1000km.
Mõlemal juhul said meistrid segamatult oma tööd teha
Ei tea siiani, kuidas sai olla õli sellisel määral alla normi ning juba jälle must... |
Tekib küsimus, et kas Forss kontrollis ikka õigesti õlitaset ja mida sinna juurde valati.
Lisaks ei võetud sul kasti laiali ja ei pestud kõiki detaile ükshaaval puhtaks, seega ei imesta, et uus õli määrdunud on.
|
|
|
|
jaiks
huviline
Registreerunud 21.02.11
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 2.5tdi 2005 & A6 C7 3.0tdi
|
postitati 26.02.18 20:59
|
|
|
Ega tahaks ise ka tööd teha, kui hästi targad jutupaunikud seljataga tööd segavad aga väga teretulnud oleks, kui kliendil ooteruumis oleks võimalik
kasvõi eemalt läbi klaasi näha, kas keegi üldse tegeleb autoga või mida seal suures plaanis tehakse. Oli kunagi endal juhus, et auto oli tuntud ja
heas töökojas remondis. Järgi minnes astusin avatud uksest sisse ja jalutasin teisest tõstukil olevast autost mööda. Seal all pusis mingi suhteliselt
joobe tunnustega tegelane. Korraga oli kuulda raginat ja vandumist. Tegelane lihtsalt rebis jõuga klaasipesu vedeliku paagi autol küljest ja kukutas
vandumise saatel petoonpõrandale. Näha oli et igasugu plastiku tükke ja vidinaid pudenes maha.
Remondin Audide led tulesid. 56711785
|
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 26.02.18 21:35
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: jaiks
Ega tahaks ise ka tööd teha, kui hästi targad jutupaunikud seljataga tööd segavad aga väga teretulnud oleks, kui kliendil ooteruumis oleks võimalik
kasvõi eemalt läbi klaasi näha, kas keegi üldse tegeleb autoga või mida seal suures plaanis tehakse. Oli kunagi endal juhus, et auto oli tuntud ja
heas töökojas remondis. Järgi minnes astusin avatud uksest sisse ja jalutasin teisest tõstukil olevast autost mööda. Seal all pusis mingi suhteliselt
joobe tunnustega tegelane. Korraga oli kuulda raginat ja vandumist. Tegelane lihtsalt rebis jõuga klaasipesu vedeliku paagi autol küljest ja kukutas
vandumise saatel petoonpõrandale. Näha oli et igasugu plastiku tükke ja vidinaid pudenes maha. |
Normaalses töökojas ei viibi joobes töölisi. Kui keegi niimoodi oma töösse suhtub, siis mõistlikum on kohe lahti lasta, kui tagantjärgi kliendile
tuhandeid maksta mingisuguse kokku keeratud käki eest.
Olen ka rääkinud nende mehaanikutega, kes töötavad töökojas klaasist seina taga ning nende kirjeldus oli umbes selline:
https://media.gettyimages.com/photos/males-tongue-and-lips-pressed-against-glass-picture-id554598727
Enamusel asjalikemal töökodadel on olemas kaamerasüsteem. Kui on mingisugune probleem või vaidlus, siis on sealt pealt täpselt näha kes, kus, kuna ja
kuidas.
Tänapäeval on kaamerad ka juba normaalse kvaliteediga ning on üsna hästi näha kõike...
|
|
|
|
joffe
klubiliige
Registreerunud 04.04.14
Asukoht: Valga 56623817
Kasutaja on eemal
|
postitati 27.02.18 04:57
|
|
|
Huvitav, miks peaks mehaanik klienti läbi klaasi vahtima- parem tehku tööd! Või kardab, et äkki nähakse, mis si..a ta kokku keerab?
|
|
|
Eero
meeskond
Registreerunud 29.10.04
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal
Auto: B2 2dq
|
postitati 27.02.18 08:21
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: prj
Kui teile süüa tehakse, lähete ka kööki passima, et mis värvi liha sisse pannakse?
Uudishimu tappis kassi.
Kui nii huvitav on, siis minge kooli õppima seda eriala või tehke ise oma garaa˛is. Te ei pea mitte üheski asutuses viibima selle asutuse ruumides,
kus teil ei ole ette nähtud viibida. Põhjused tõin ülalpool juba välja - neist tähtsaim on see, et see ei ole turvaline ei teile ega töötajale.
|
Tegelikult on tänapäeval päris palju selliseid söögiasutusi kus köök ongi toodud klientidele lähemale, näed läbi klaas seina kuidas süüa tehakse
jne.
Ma arvan, et autofoorumi liikmetel on kõrgendatud huvi autode ja nende remondi kohta, ning soov auto kõrval selle remontimist vaadata on igati
põhjendatud. Iseasi on see kas see töömehele meeldib ja kas töökoja reeglid seda lubavad. Kui ei luba siis piisab viisakast sildist vastuvõtuleti
juures.
Segamises osas ma arvan, et oleneb töömehest. Kellel oma töö on käpas seda ei sega ka kõrval seisev ja küsimusi küsiv klient. Eriti veel sellise
triviaalse töö nagu õlivahetuse käigus, see dünaamiline õlivahetus on uus ja vinge meetod ja ilmselgelt on inimestel selle vastu huvi.
@prj - Eerokesel pole midagi isklikku ja sõimamist ma ka kuskilt ei leidnud. Nentisin lihtsalt objektiivse moderaatorina fakti, et h1ke mainis
enda auto teemas, et töömees ei võtnud teda adapteerimisele/testisõidule kaasa ja sina hakkasid rääkima töökojas auto kõrval seismisest. Kui Sfinks
sellele viitas, süüdistasid teda "täiesti mööda üldise jutu" ajamises - täpselt sama asi mida just paar postitust tagasi ise tegid.
|
|
|
Petu
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 27.02.18 09:26
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Eero
Segamises osas ma arvan, et oleneb töömehest. Kellel oma töö on käpas seda ei sega ka kõrval seisev ja küsimusi küsiv klient. Eriti veel sellise
triviaalse töö nagu õlivahetuse käigus, see dünaamiline õlivahetus on uus ja vinge meetod ja ilmselgelt on inimestel selle vastu
huvi. |
Mine räägi seda juttu tööinspektsioonile ja vaata, mis nad arvavad sellest.
Ning kõrvaline möla segab alati. Vahet ei ole, kas õlivahetus või midagi muud.
Väga raske on lihtsalt teil mõista, et inimeste jaoks on see töö, mitte hobi ning et tööl kehtivad teatud eeskirjad.
|
|
|
|
HK89
huviline
Registreerunud 30.06.10
Kasutaja on eemal
Auto: A4 Avant 3.0 TDI Q
|
postitati 27.02.18 10:34
|
|
|
Saan aru ausalt ja hästi oma tööd tegevate töökodade ja remondimeeste seisukohast, et kellegi vahtimine võib segada. Kui ise autot parandan, ei taha
ka tähelepanul kellegagi mulisemise tõttu hajuda lasta.
AGA - kuna minu senine kogemus keskmisest teadlikuma kliendina on S#TT, tahaksin pigem ka ise näha, mis ja kuidas tehakse.
Üks tuntud Saksa auto margiesindus Põhja-Eestis mõtleb välja tegemist vajavaid töösid, korra unustasid ühe õlipunni tagasi panna, ühe korra leidsin
mootoriruumist kuid hiljem mutrivõtme (tänks selle eest); sama margiesindusega oleksin hiljuti kohtusse läinud mulle mootoririkkega sõiduki müümise
(ja selle eitamise) pärast; teises kohas veeti sõbranna autol piduritorusid vahetades piduritorud õõtshoobade teele, nii et need sinna vastu peksid;
ühes suure keti rehvitöökojas ei suudetud kokku kahe mu erineva auto puhul 5 (!) korral silda paika saada ja see läks mulle maksma korraliku jooksu
rehve - et rehvid otsas, avastasin Poolas kiirteel. Tartus suutsin kunagi ühe töökoja meestega natuke "semutseda" - näitlesin pisut familiaarsust.
Tüübid siis mingi hetk hakkasid ise seletama, kuidas neil klientidelt raha pumbatakse - a'la väidame krigisevate pidurite korral naisterahvale, et
kettad ja klotsid on otsas (tegelikult oli kivi kaitsepleki vahel). Mu kunagise C6 puhul suutis järgmine teenindus rattalaagrit vahetades laagri ära
lõhkuda - hiljem lahti võttes olid seal ja flantsi peal haamrijäljed (mille kuradi pärast üldse?). Kindlustusjuhtumite puhul olen pidanud samuti
sõdima, et (kere)töö saaks korralikult tehtud. See näidete list oleks lõputu...
Ei hakka üldse rääkima kordadest, kui lihtsat viga on püütud mulle keerulisemaks ja kallimaks rääkida vms. Ja haigelt palju halbu kogemusi on ka mu
sõpradel ja muudel lähedastel.
Kuni on selliseid hui#reid, on ka klientidel õigustatud ootus tahta teada, mis nende autode kallal tehakse, sest levinud trend pole kahjuks mitte
kvaliteet vaid käpardlus, keskpärasus või lausa pahatahtlikkus.
Kes oma tööd hästi teevad - respekt. Lööge turul kord majja, siis ei tüüta teid keegi ka liigse pealetükkivusega.
|
|
|
Kivitare
klubiliige
Registreerunud 28.01.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: 220v
|
postitati 27.02.18 11:21
|
|
|
Ilmselt ei tea siin enamik kommenteerijaist, millised kohustused laskuvad ettevõttele kui selle töökojas kliendi või muu kõrvalise isikuga midagi
juhtuma peaks. Trahvid on päris krõbedad ja need ei ole nii, et ühekordse kompensatsiooniga asi lõpeb. Selle teema võib rahulikult lõpetada selle sama
teadmisega.
See, et töökodades leidub kämbusid ja ka juhtimisvigu on teine teema. See, et enamikel juhtudel midagi ei juhtu pole samuti argument. Kliendil
töökotta auto alla või juurde asja lihtsalt ei ole. See, et mõni laseb - valigegi, see koht. Kui ei lasta ligi ja reegel on reegel, siis ei maksa
pahane olla.
PS! Vabaturumajanduslikus ühiskonnas on igaühel võimalus võtta alustuseks 40-60k € ja teha vajalike seadmetega töökoda, kuhu siis koonerdavaid
"autoentusiaste" autode alla jõlkuma lasta. Ja siis vaadata, mis saatus toob.
|
|
|
|
Sfinks
huviline
Registreerunud 22.08.11
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B8.5 Avant
|
postitati 27.02.18 11:30
|
|
|
|
|
|
|
Kivitare
klubiliige
Registreerunud 28.01.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: 220v
|
postitati 27.02.18 11:38
|
|
|
Asi ei ole stereotüüpides. Puhtalt faktides. Ka mina arvasin vanasti töökodadest halvasti, kes ei lasknud juures olla. Kogemused on seda arvamust
muutnud. Asi ei ole töökoja kaitsmises. Vaid faktis, et mitte üks endast lugupidav töökoda ei taha riskida aastakümnete pikkuste maksetega
"kannatanule". Parem on neli järgmist klienti ette võtta kui vaielda selle ühega, et miks ta oma vara juures ei saa olla. Kokkuvõttes võib tunduda
ulmelisena, aga see kõik on ka kliendi enda kaitseks.
|
|
|
|
eeroh
huviline
Registreerunud 19.01.18
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6C6 Avant 09
|
postitati 27.02.18 15:48
|
|
|
Olen täiesti nõus, et kliendil pole töö tegemise kõrvale asja.
Kui sa kliendina ei usalda ettevõtet kuhu oma auto viisid, siis miks üldse sinna läksid?
Mis arvate, kes vastutab, kui teie kahekesi - töömees ja sina kliendina, näiteks tõstukilt alla kukkuva auto all surma saate?
Kas oled arvestanud näiteks olukorraga, kus keegi kolmas tööline käia peal nuga teritab ning käiakivi juppideks lendab ja üks jupp sul (kui kliendil)
kaks esihammast suust välja koksab!? Oleksid siis nii viisakas ja hoiaksid oma moka maas ning läheksid viisakalt ise oma kulude ja kirjadega
hambaarstile paari tuhande eest hambaravi saama?
Oma kogemus selline, kus klient libises ja kukkus töökojas ning peale kiirabi käimist tuli politsei, töökaitse jne jne.
Asi lõppes väikese trahviga ja seda tänu kliendi mõistlikkusele, ta ütles, et sisenes töökotta omavoliliselt ning polnud teadlik, et ei tohi sinna
minna.
Jamamist ja jooksmist oli ühe puusaliigese nikastamisega mitmeks nädalaks.
|
|
|
veekaheksa
klubiliige
Registreerunud 07.09.03
Asukoht: P-Jgp,Sca
Kasutaja on eemal
Auto: A4 TDI quattro, S8 40V
|
postitati 27.02.18 16:12
|
|
|
Kogu selle jamaga seoses teen võimalikult palju asju ise. Või koos sõbraga. Alati tean, mis teema on ja pappi kulub kah vähem. Päris jämedalt on
kogemusi käpardlusega, huiamise ja po**uiismiga. Kahjuks.
PS! On ka korralikke kohti, kuhu võid rahumeeli auto anda ja ei pea närvitsema, et midagi pekki keeratakse.
veekaheksa
PLUS TDI Die Menschen sollten nicht
schlafen, während sie unterwegs sind, aber sie tun es trotzdem.
|
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 3 |
|