sector
huviline
Registreerunud 24.10.14
Asukoht: Lõuna-Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: 2.2 20vt
|
postitati 20.02.18 06:39
|
|
|
Audi A6 C4 2.5TDi Avant Quattro - 1996.12 - sector
Tervist!
Niisiis, järgmine raamat ja uued peatükid.
Sai peale teise auto kere seisust kuulduna mõeldud teiste markide peale ja ka teiste Audide peale...kuid ei suutnud siiski diisel C4Qst nii kergelt
loobuda ja mõtlesin, et proovin siis uuesti. Ehk veab see kord natukene rohkem.
Uueks isendiks siis järjekordselt A6 C4 TDI Quattro, samuti hõbedane nagu ka eelmine. Auto sai toodud mõned kuud tagasi kasutaja Petu käest, tänud
talle. Auto on siis pärit aastast 1996(dets.) ja olen hetkel selle isendiga üsna rahul. Teha on muidugi palju ja vigu leiab nagu vanal autol ikka
kombeks. See eksemplar on toodud Eestisse 2007 ja kere on jube heas seisus. Plaanid autoga on suured, kuid eks nendest teen juttu siis kui asjad kätte
jõuavad.
Peale auto koju vedamist(kuna polnud ülevaatust ja kindlustust, ning oli vaja osa detaile külge panna) sai kõik filtrid ja õli vahetatud. Kõik rihmad
ja käbi otsa polt kaasaarvatud. Samuti sai ka sumbutaja enne katte külge pandud, kuna see puudus. Seejärel sai auto kokku pandud. Tagaluugi juhtmestik
ajutiselt korda tehtud ja ka uus Boschi kojameeste ring külge pandud. Auto sai seest mingilmääral puhtamaks tehtud, kokku pandud ja aku täis laetud.
Seejärel sai temaga koju sõidetud ja järgneval päeval sillastendi, kuna sild oli üsna paigast. Sillastendis selgus, et tagumised külgkalde vardad ja
üks esimene õõtsapuks läbi. Need said lemförderi toodangu vastu välja vahetatud. Sild paigas, järgmine peatus ülevaatus. Ülevaatus puhtalt läbitud ja
võiski sõitmine pihta hakata.
Lisade poolest üsna vaene:
[x]2x el. aknad
[x]Kliima
[x]S6 tume tekstiil sisu
[x]2x istmesoojendused
[x]S6 rool
[x]Tehase puldiga kesklukk(2 võtit)
[x]Plokisoojendus
[x]Teisaldatav kärukonks
[x]Koeravõrk,pagasiruloo
Ja sellega põhimõtteliselt lisade kohapealt asi piirdub.
Kuna auto oli Petu käes üsna pikalt seisnud, siis on ka paratamatult tulnud mõned vead juurde.
Hetkel siis teadaolevad vead:
[x]Juhipoolne esimene pooltelje välimine ots vaikselt nagiseb
[x]Juhipoolne esimene rattalaager on hakanud vaikselt häält tegema
[x]Juhipoolne esimene välimise otsa pooltelje kumm katki
[x]Paak lekib
[x]Juhiuksel kummiliist puudu
[x]Tagumine differ on õrnalt niiske
[x]Esimeses klaasis mõra
[x]Hiljuti otsustas kapotitross salongist pooleks minna
Tulevikuplaanid:
[x]Bose peale[olemas]
[x]Lukuga tagumine differ[olemas]
[x]Püsikas[olemas]
[x]S6 stange, tiivad, tagumine paneel jnejne[olemas]
[x]Servotronic roolilatt[olemas]
[x]S6 pidurid ja madaldus[olemas]
[x]Ülevärvimisse, värvivahetus
[x]Uus esiklaas
[x]Aku pagassi nagu eelmisel C4jal
[x]4x el. aknad ja istmesoojad
[x]Tagaluugi juhtmestik korralikult korda
[x]Teise C4ja pealt mootor, koos kasti ja K24 setiga ümber tõsta
Ja nii edasi. Plaanid suured, eks näis kui kiirelt ja kui palju neist teoks saab.
Panen veidi pildimaterjali ka:
Autol oli algselt tagaluugil ja kapotil mustad täpid/laigud, kuna Petu plaanis mingeid detaile värvida, siis võõpas POR15ga üle seniks kuni auto
seisis.
Kuna salongis laetuli ei põlenud, sai ukseandureid vaatama hakatud ja selgus, et üks vajaski vahetust.
Panin külge S6 kellad ja ka uue käigukanginupu, originaal ei meeldinud ja S6 plusi oma vajaks uut nahka. Selle nupuga väga rahul.
Lemfi külgkaldevardad, õõtsapuks + teise C4 talvekad alla.
Lasin kohalikus värvipoes värvikoodi järgi sprei värvi segada, ilmselgelt see kokku ei läinud ja jäi toonivahe. Aga vähemalt ei häiri nii palju silma,
kui need mustad laigud. Ja ei kavatse seda spreipornot pikaks ajaks jätta.
Sai korralik pigipesu tehtud ja läks vaha peale.
Sõbrapilt teise TDIQga.
AAT lukuga tagadiffer S4 2.2T alt, koos kogu juhtmestiku ja kõige muu juurde kuuluvaga.
Talverõõmud
Numbrituledesse ja salongi läksid LEDid, samuti said ka teise C4ja pealt tuled ümber tõstetud, kus lähis ja kauges xenonid jne. Algsed tuled ei
näidanud suurt midagi.
S6 servo latt
Kokkuvõtteks autoga rahul ja mingeid suuri vigu hetkel pole, kuna niikuinii läheb ilmselt kevade/suve poole pulkadeks, siis saab ka kõiksugu vead
likvideeritud korralikult. Hetkel on lihtsalt oluline, et oleks liikumisvahend olemas ja kannataks kevade/suveni ära sõita.
Kindlasti unustasin ka mingeid asju lisada, kuid küll neid jõuab ka hiljem teha!
Tänud veelkord kasutajale Petu!
sector
|
|
|
sector
huviline
Registreerunud 24.10.14
Asukoht: Lõuna-Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: 2.2 20vt
|
postitati 14.04.18 00:29
|
|
|
Hei klubilised.
Mõni aeg nüüdseks möödas viimasest postitusest. Auto endaga veel mingeid muutusid toimunud pole, peale selle, et panin ta seisma ära. Rattalaager tegi
juba küllaltki jubedat häält ja suverehvi hetkel alla panna pole. Naelaga puudub ka huvi klõbistada.
Aga olen küüned taha saanud mõningatele juppidele.
[x] 6.6L klaasipesu paak
[x] Originaal elektriliselt klapitavad peeglid. Tänud kasutajale freeser! Vaja veel leida juhtmestik ja nupp.
[x] Riidest matid salongi. Algselt oli peale liimitud Audi 100, kuid see sai küljest tõmmatud. Sinna peaks mõtlema miskit
huvitavat.
Seejärel läksid siis veljed tegemisse. Rehvid sai maha võetud, veljed käisid klaaskuul pritsis ja pinna sai väga heaks. Praeguseks siis veljed
värvitud suure teraga hõbedasega. Algselt tahtsin pulbrisse viia, kuid Tartus värvivalik suhteliselt kesine ja ei leidnud sobivat. Seega üks maalrist
sõber võõpas nad üle. Tulemusega olen väga rahul.
Võtsin kätte ja tellisin ka intercooleri ära, koos mõne lõdviku ja ühe klambriga. Hetkel plaanis jooksutada teise auto pealt tulev mootor koos K24
turboga. Tulevikus plaan muidugi suurema turbo peale üle minna. Kuna täpsemalt, seda ei tea. Kõik oleneb kuidas rahadega lood on.
Sai ka S6 võre märk ostetud, märk täitsa OK seisus. Kleeps oli vaja vahetada ainult. Kleepsud sain kasutajalt Siim89. Tänud sulle!
Samuti leidsin ka kaua otsitud BOSE märgid, mis sai mingite C5 polstrite pealt maha võetud.
Vana liim ja kleeps said maha kakutud ja pind puhtaks tehtud ja läks ka uus peale.
Selleks hetkeks siis kõik. Ilmselt hakkan autot laiali kakkuma mais ja kas siis mais või juunis läheb ka värvimisse. Värv juba valitud ja tuleb midagi
huvitavat, mida ilmselt teistel C4del niipalju leida pole. Prooviks sai ka üks detail värvitud ja värviga jube rahul. Ei jõua enam lõpp tulemust ära
oodata. Aga sellest kõigest siis lähemalt, kui asjad käes/tehtud on.
sector
|
|
|
sector
huviline
Registreerunud 24.10.14
Asukoht: Lõuna-Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: 2.2 20vt
|
postitati 19.04.18 12:11
|
|
|
Hei!
On keegi C4 kummiliistud ära kaotanod uste pikemaks keevitamise teel? Tõmbab uksed väga kõveraks? Või on ehk alternatiive neid kummiliiste nt
plastikust kusagilt saada? Plaan alumine osa ka kerevärvi teha. Aga ei oska nende kumniliistudega midagi peale hakata...
Ehk oskab keegi arvamusi ja infot jagada.
sector
|
|
|
Eero
meeskond
Registreerunud 29.10.04
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal
Auto: B2 2dq
|
|
sector
huviline
Registreerunud 24.10.14
Asukoht: Lõuna-Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: 2.2 20vt
|
postitati 19.04.18 14:19
|
|
|
Kusjuures täitsa täpsed on. Audi rõngad on läikiva osaga. Eks pilt ka petab kuigipalju.
|
|
|
sector
huviline
Registreerunud 24.10.14
Asukoht: Lõuna-Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: 2.2 20vt
|
postitati 13.06.18 02:06
|
|
|
Tervist!
Aega nüüd omajagu mööda läinud. Vahepeal oli enam-vähem kalla ja talla re˛iim.
Aprilli lõpus otsisin audile uued ajutised veljed. Väike stiilinäide
:
Seejärel sai auto maale viidud ja 1. maist kindlustusleping lõpetatud. Auto seisis mõned nädalad tühjalt, kuna polnud aega, viitsimist, ega ka
motivatsiooni temaga tegeleda.
Nüüd siis nädal-kaks tagasi, sai hakatud autot värvimiseks ette valmistama. Kuna salongi lammutamine oli kõige lihtsam siis sai see esimesena ette
võetud. Salong küll teise värvikatte alla ei lähe, kuid Bose, peeglite ja igast muude asjade installimiseks vaja tulevikus niikuinii juhtmeid hulgi
vedada.
Järgmisena siis sai asutud mootoriruumi kallale.
Kuna esimest korda sai võetud siis loomulikult esimese hooga jäid paar asja lahti ühendamata ja koheselt neid kätte ei saanud.
Kõik lahti ühendatud ja mootor koos kastiga käes.
Koopad ja kapotialune sai keemiat täis lastud ja korralikult puhtaks pestud.
Seejärel sai peale tõstetud teine kapott ja võiski auto treilale lükata, et värvi viia.
Vaja veel laepolster, tagumine stange ja logarid eemaldada. Siit ka küsimus targematele. Kas ilma katuseluugita laepolster on üleni kahepoolset teipi
täis topitud või mingid kindlad kohad? Katuseluugiga autol oli ainult katuseluugi tagune ala kahepoolsega ja tuli üsna lihtsalt ära. Aga olen kuulnud,
et ilma katuseluugita autol pidi eemaldus suhteliselt tappev olema?
Paar lambist asja ka.
Sai 2 uut rehvi tellitud, kuna eelmise auto all lõppesid kahel rehvil sisemised ääred ära.
Sai ka essi kelladeplokk lahti võetud ja korralikult ära puhastatud(tolm oli sees).
Sai ka Avustele ventiilid ostetud, et need tavalised mustad päris võõrkehadena ei tunduks. Samuti sai ka el. klapitavate peeglite nupp ostetud(tänud
Petu).
Praeguseks hetkeks siis vist kõik. Miskit edeneb siis annan kindlasti jälle siia märku.
sector
|
|
|
SalmA
huviline
Registreerunud 23.09.13
Asukoht: Tallinn/Rapla/Lokuta
Kasutaja on eemal
Auto: 100 Sedan 2.5 TDI 90
|
postitati 13.06.18 05:55
|
|
|
MB veljed?
SalmA
Some seek forgiveness, others escape...
|
|
|
|
sector
huviline
Registreerunud 24.10.14
Asukoht: Lõuna-Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: 2.2 20vt
|
postitati 13.06.18 20:11
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: SalmA
MB veljed?
SalmA |
Täitsa võimalik, kuigi keskava oli 57,1. Väidetavalt tulid Audi 100 alt...
|
|
|
sector
huviline
Registreerunud 24.10.14
Asukoht: Lõuna-Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: 2.2 20vt
|
postitati 03.10.18 19:48
|
|
|
Tere klubilised!
Pole ammu midagi siia kirjutanud, mõni võib-olla arvas, et tegu juba surnud projektiga. Päris nii see pole.
Tuli vahepeal komplikatsioone vahele. Otsustasin maalrit vahetada ja nüüd ootab auto ikka veel nukralt värvimist. Kuid kiiret otseselt pole, kuna
talvel teda niikuinii kokku panna ei saaks. Maal garaa˛ üsna kitsas ja ei tahaks uut värvi kohe ära rikkuda. Seega plaan on auto kevade lõpuks valmis
saada - kuigi lubada midagi ei julge.
Niisiis, vahepeal toimunust ka.
El. klapitavatele peeglitele sain juba päris ammu juhtmestiku, koos relee ja korraliku lülitiga(tegin kulunud lüliti alcantara kleepsuga üle,
prooviks). Siis sai tellitud päris reaalset alcantara kleepsu ja sellega osad plastikud üle käidud(osad, kuna rohkem toohetk ei viitsinud).
Velgedele said rehvid peale koos nende ilusamate ventiilidega.
Sai ka juhuslikult kodukandist tuttavalt Audi C4 OEM kummimatid soetatud. Juhioma veidi räbalakene aga pole hullu. Oli selline impulss ost. Tagumised
korralikud ja kõrvalistuja oma ka OK. Eks tuleb puhtaks teha ja vaadata mis nendega teen. Ilmselt igapäev neid jooksutama niikuinii ei hakkaks.
Velgedest väikene video ka, saab paremini aru kuidas sädeleb:
-> VIDEO <-
Reaalis katsudes ja nähes seda kleepsu on palju mõnusam kui pildil.
Sai siis üksaeg ka Saksa ebays kolatud ja leidsin ühed huvitavad asjad. Ise muidugi saksa keelt ei oska, seega saatsin inglise keelse kirja. Vastust
muidugi ei tulnud. Seejärel läks kiri google translate ja võite muidugi arvata mis sealt välja tuli. Üritasin asja lihtsana hoida, et aru oleks saada. Saatsin siis kirja ära ja 5 minuti pärast oligi vastus olemas
telefoni numbriga(kuulutuses numbrit polnud). Kuna mu isa oskab hästi saksa keelt, siis sai number temale saadetud ja lastud uurida asjade kohta. Kutt
siis lubas mulle neid asju hoida, kuna oli teada, et me ei saaks enne 1+ kuud järgi asjadele minna. Süda tilkus muidugi iga päev verd ja sai
paaniliselt ebays käidud, et kas asjad ikka alles.
Jõudis siis aeg sinnamaani, et oli võimalus järgi minna asjadele. Kõne peale - asjad alles - tuld! Kokku siis 4200km edasi-tagasi. Kohale jõudes
muidugi ei suudetud kuidagi uskuda, et Eestist järgi tulime. Sai
natukene juttu puhutud ja sakslase kahte S6 Plusi imetletud - sedaan ja avant. Ilus vaatepilt. Kutt ise ütles, et ta ei suuda isegi nende autodega
40km jutti sõita ja meie tulime 2100km. Asjad käes, süda nii rahul, et
õnnest võis lausa pisara poetada(nali?).
Tagasiteel oli kindel plaan minna omale "uut" autot vaatama, kuna sõiduvahend juba pikemat aega puudus. Kindel plaan oli ligi võtta siis 80 B4,
diisel, manuaal ja konditsioneeriga.
Sai siis Leedust üks ruby red 80 ligi võetud. Hind oli odav, vigu omajagu, aga ei midagi hullu - nagu ikka. Auto ka käes, mida veel tahta. 50km peale
auto ostu otsustas 130km/h pealt salongiradikas laiali lennata. Sai siis radikas pimedaks tehtud ja koju longatud. Seejärel sai kogu esisilla
puksiring ja salongiradikas ja kõike muud vahetatud. Nüüd masin korras ja rahul. Üllatuseks sõidab see 80 jube hästi ja liigub oma 66kw kohta ka
mõistlikult edasi.
Selle auto koha pealt siin rohkem ei peatu.
Aitab teasimisest. Asjadest mille pärast üldse trip ette sai võetud ka siis. Tegu siis S6 Plus originaal alcantara sisuga. Istmed ja polstrid, anti ka
istmesoojenduste juhtmestik ja kogu tagaluugi polsterdus kaasa. Polstritel siis anodeeritud mustad liistud ja ka kardinad. Istmed ise 4x soojadega ja
elektrilised. Kõik toimetab kenasti.
Kui kellegil on pakkuda el. istmete juhtmestiku ja mälukarpe, siis olen pakkumistele avatud!
https://www.upload.ee/image/9021942/Untitled-111.jpg
Sai ka tavalist puitliistu peale proovitud, aga pole ikka päris see. Peab ikka carboni või miskit muud sebima.
Järgmine asi.
Sai mõeldud siis akmotorspordi poly ja solid puksiringi peale. Aga siinkohal SUURED tänud kasutajale geo, kes päästis mind nendest ja
valmistas mulle kogu alusvankri puksiringi ja camberplated. Kvaliteediga väga rahul.
Paari päeva eest sai ka C4ja juures käidud ja seisis üsna nukralt. Salong juba hallitas ka. Pean mingipäev uuesti käima ja puhtaks tegema. Aga eks see
on paratamatu.
Loodetavasti viitsisite ikka selle pika postituse läbi lugeda.
Järgmise korrani
A
|
|
|
SalmA
huviline
Registreerunud 23.09.13
Asukoht: Tallinn/Rapla/Lokuta
Kasutaja on eemal
Auto: 100 Sedan 2.5 TDI 90
|
postitati 04.10.18 05:06
|
|
|
Ehk siis ehitad Full-option TDIQ?
Kas neid MB velgi kunagi müüa ka tahad ?
Maa Mees
Some seek forgiveness, others escape...
|
|
|
|
sector
huviline
Registreerunud 24.10.14
Asukoht: Lõuna-Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: 2.2 20vt
|
postitati 04.10.18 06:33
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: SalmA
Ehk siis ehitad Full-option TDIQ?
Kas neid MB velgi kunagi müüa ka tahad ?
Maa Mees |
Eesmärk ei ole full-option, selle saavutamiseks oleks veel palju asju vaja. Mu eesmärk lihtsalt ehitada korralik ja ilus C4 oma maitse järgi.
Ja mul lihtsalt haigus, et igast haruldasemaid asju vaja.
Velgede kohapealt, ilmselt kui auto valmis, siis mõtlen müügile, kuigi endale ka meeldima hakanud!
A
|
|
|
mkb
meeskond
Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Avant Q
|
postitati 04.10.18 08:24
|
|
|
Kodanik müüs enda avant Plus-ist sisu maha?
|
|
|
|
sector
huviline
Registreerunud 24.10.14
Asukoht: Lõuna-Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: 2.2 20vt
|
postitati 04.10.18 08:31
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: mkb
Kodanik müüs enda avant Plus-ist sisu maha? |
Ei. Tal oli mingeid plusi asju üle jäänud lihtsalt mingi teise auto pealt, mis osadeks läks. Tal vedeles seal veel plusi iluvõre ja lingid ka. Ütles,
et huvilisi palju, aga kõik tahtsid, et euroaluse peale pakiks ja saadaks, aga polnud nõus postitama.
|
|
|
sector
huviline
Registreerunud 24.10.14
Asukoht: Lõuna-Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: 2.2 20vt
|
postitati 25.11.18 09:10
|
|
|
Hei ho!
Enne värvimist tahaks põhja ja koopaid korrastada...- mõeldud, tehtud! Sai auto maale veetud, seejärel sai siis hakatud ette valmistusi liivapritsiks
tegema. Esimene mõte siis kohe, et paak alt võtta, mis loomulikult osutus korralikuks peavaluks, esimest korda seda tööd tehes võtab ikka kõvasti
aega. Differ, käsipiduri trossid jm sai ka muidugi alt võetud.
Seejärel siis katusele kuuma ja laepolstri eemaldus, mis oli see-eest üsna lihtne. Sai salongist ka järele jäänud polstrid eemaldatud.
Siis sai tagumised logarid eemaldatud ja juhipoolsest koopast avanes siis selline vaatepilt.
Ja juhipoolne tagumine poolraam, ei saanud kahjuks kõigest päris pilte teha, aga paagi taga oli kerge pindmine rooste ja samuti ka kardaani/kasti
tunnelis.
Kuna eelmise C4 pealt saime teada, et tagumised karbi nurgad on plastik-katetega, siis oli soov sellel need eemaldada ja ka nende tagant puhtaks
lasta. Õnneks on eelmine C4 veel alles ja sai tüüblite kohad ilusti ümber kopeerida ja plastikud lõhkumata eemaldada. Siinkohal, kui kellegil on
riiulis vedelemas, tutikad karbiotsade plastikud, siis võib ühendust võtta. Auto küljes olevad olid küll korralikud, aga kui juba, siis paneks uued,
aga kahjuks tootmisest maas ja ka traditionis ei leidnud neid.
Seejärel sai auto tagasi treila peale tõmmatud ja onu pinna peale liivapritsitama mindud. Kuna keregrilli, ega miskit muud ei olnud siis sai auto
"külili" lükatud nagu vanasti.
Tõstuki abiga sai ettevaatlikult siis kuigi kõrgele ära tõstetud ja seejärel mitmekesi üles lükatud ja plangud alla, et saaks ilusti
liivapritsitada.
Liivapritsitud said siis põhimõtteliselt kõik kohad, kus tehase mastiks oli end lahti lasknud või maha kulunud ja kohad, kus rooste vastu
vaatas(tagumised koopad; tagumised poolraamid ja nende ümbrus; paagi pealne plekk; kasti/kardaani tunnel kuigipalju; karpide otsad, nii ees kui ka
taga; mingi osa lansekatest jne).
Tulemusega väga rahul ja kuskiltki mingeid auke ega üllatusi ei tulnud.
Kuna seekord oli asjaga kiire ja venis hommikust õhtusse, siis polnud aega kõigest pidevat pildimaterjali teha.
Peale pritsi sai siis roostesurm peale kantud.
Peale läheb veel loomulikult ka epokrunt ja cobra, mis on siis juba maalri tööd. Hetkese plaani järgi peaks siis detsembris auto värvi minema. Enne
värvi vaja kindlasti ka kõik klaasid eemaldada ja ka kroom liistud jne. Sellega pidi ka maaler hakkama saama. Uksi ja asju pole laiali kakkunud, kuna
maalriga oli kokkulepe, et nendega tegeleb ise.
Lõpetuseks siis ka midagi magusat. Kuna sisimas tahtsin koguaeg audi salongi saada vogelaugenahorn puitliistu, aga kuskilt seda saada polnud, siis
olin nõus leppima ka carboniga. Kuulutus tehtud ja mõnda aega möödas - ei midagi. Tuleb välja, et isegi carbonit juba päris keeruline leida, Paar
pakkumist küll tulid, aga ainult defektsetele liistudele, mille järele soovi absoluutselt ei olnud.
Lõpuks siis leidsin joppamise peale liistud, mida olen kaua otsinud ja süda on jube rahul. Nüüd peaks ka salong üpriski perfektne saama, seda muidugi
minu silmadele.
Kuna talvel pole võimalust autot kusagil kokku panna, siis ilmselt lükkub see kevade keskele/lõppu. Seega, kui toimub midagi huvitavat või leian
miskit, mis väärib postitamist, siis ka teen seda.
Kui aga ei, siis kirjutan niipea, kui miskit toimub!
|
|
|
forsin
huviline
Registreerunud 01.07.04
Asukoht: Audirstad(no)/Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: S6T, S6TD, Golf TDi 200hp, Multivan
|
postitati 01.04.19 16:29
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: sector
Tervist Kokkuvõtteks autoga rahul ja mingeid suuri vigu hetkel pole, kuna niikuinii läheb ilmselt kevade/suve poole pulkadeks, siis saab ka kõiksugu
vead likvideeritud korralikult. Hetkel on lihtsalt oluline, et oleks liikumisvahend olemas ja kannataks kevade/suveni ära sõita.
Kindlasti unustasin ka mingeid asju lisada, kuid küll neid jõuab ka hiljem teha!
sector | Edu sulle uue mänguasja puhul, on kuhu oma tunnid matta. Ja tead kui hea on pärast KAIFIDA SÖITU
|
|
|
|
|