Sümptomid: ebastabiilne tühikäik/pöörete kõikumine, ühe korra on ka esinenud ühtlasel sõitmisel kergete ''jõnksatuste'' läbi käimist koos
eelsüüteküünalde tule vilgutamisega.
Nagu ma arvan, siis kas need sümptomid on seotud ülal viidatud veakoodidega, sest mootoris muid veakoode pole?
Kas mõistlik oleks alustuseks vahetada see G31 Boost Sensor? Ja kas on nii, et see sama sensor põhjustabki ka selle rõhu regulaatori veateate nagu ma
wiki.ross'st lugesin? Ning kus see andur üldse asub (googeldades ei suutnud infot leida)?
Tänana kõiki, kes on abiks oma vastustega ja info jagamisega!
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
postitati 13.02.18 04:57
Saatsin U2U.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 19.7% - SQL: 80.3%]