Rom
huviline
Registreerunud 28.05.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: C6 3.0TFSI S-line
|
postitati 08.02.18 14:15
|
|
|
A6 3.0TFSI 2009
Tere!
Olen auto otsingul, silma jäi see:
http://www.auto24.ee/used/2704889
Auto on mõnda aega müügis olnud, äkki mõni foorumi kasutaja on vaatamas käinud ja jagab oma muljeid siia või U2U-ga.
|
|
|
Rom
huviline
Registreerunud 28.05.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: C6 3.0TFSI S-line
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 08.02.18 18:58
|
|
|
Uuri kindlasti, kas ketid vahetatud ja küsi selle kohta ka paberit.
|
|
|
|
antsu
klubiliige
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 09.02.18 12:59
|
|
|
Pole neist kumbagi vaatamas käinud, siiski olen omanud 3,0 TFSI-d ca kolmveerand aastat.
C6 puhul soovitan leida hea varustusega auto. Keylessid ja muu kola. Ökonoomsust sellest autost ära oota, kütusekulu on päris suur sellel võrreldes
tehase numbritega (jah, oleneb jala raskusest ja trajektoorist) aga tehase numbritele pane 2-5 liitrit juurde kindlasti. 3,0 TFSI on mõnus mootor
muidu, suhteliselt muretult saavutab lubatud ja mitte lubatud kiirused. Üldiselt tarbib ta ka veidi õli aga mitte väga meeletult.
Kettide vahetus on kindlasti teema ca 150-180 tkm pealt. See töö tuleb ära teha kindlasti, muidu see mootor on varsti koos omadega. Kettide ja taldade
vahetuseks tuleb kasutada originaal varuosi kuna muidu saab seda tööd uuesti teha üsna varsti. Tööd on seal palju kuna käigukast on vaja maha võtta,
jne.
Lisaks tasub üle vaadata igasugu õlilekked. Minu masinal lekkis ka kompressori jahutusradiaator. See sai ka vahetatud. Hea oleks ka vahetada veepump
koos vajalike rihmadega kuna kettidega mootoritel seda ei kiputa väga tegema.
Kuna PRJ siin juba kirjutas siis saab kergelt sellest mootorist ka ca 300-330kw kätte, pakkumise saab temalt juba küsida.
Mind veidi häiris see kütusekulu kuna olen sõitnud sama kere peal RS6-ga ja väga palju seal vahet polnud, muuosas on see auto nagu C6 Audi A6 ikka.
Tasub eemale hoida odavpakkumistest, kuna nendega kaasnevad tavaliselt suuremad väljaminekud. Kui väidetakse, et ketid on vahetatud siis kindlasti on
vaja küsida arvet või muud tõendust selle kohta.
|
|
|
|
kassu
huviline
Registreerunud 28.12.03
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 D4 Lang
|
postitati 09.02.18 20:11
|
|
|
Palju see reaalne kütusekulu sul siis tuli, linn ja maantee?
C5 RS6 sain linnas enamasti 25l/100 km, 3.0TFSI ju nii hull ei tohiks olla?
EDIT: My bad, sa oma tekstis mainisid C6 RS6, mitte C5 RS6 aga esimesele küsimusele tahaks ikka vastust
|
|
|
Maku
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
|
postitati 10.02.18 05:23
|
|
|
Audi A6 3.0 TFSI Quattro
erbruik binnen beb. kom 13,2 l/100km
1 op 7,6
infoverbruik buiten beb. kom 7,1 l/100km
1 op 14,1
infoverbruik gemiddeld 9,4 l/100km
1 op 10,6
Sellel autol on kuulutuses pmst samad numbrid.
KÜTUS
Kütus: bensiin
Kütusekulu linnas: 13.3 l/100 km
Kütusekulu maanteel: 7.2 l/100 km
Kütusekulu keskmine: 9.5 l/100 km
torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
|
|
|
|
Rom
huviline
Registreerunud 28.05.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: C6 3.0TFSI S-line
|
postitati 10.02.18 09:44
|
|
|
Tänan vastuste eest, kuigi polnud päris see mida ootasin.
Olen selle mootori kohta palju infot netist uurinud ja ketiliinist olen teadlik ja isegi hinnapakkumised võetud sellele tööle. Niipalju võin suht
kindlalt oletada, et ketiliini mure jääb uue omaniku kanda, ärme olgem naiivsed eks
Mul selline konkreetne küsimus teadjamatele, kes oskavad vastata toetudes kogemustele, kuidas on lood nukkvõlli faasipöörajatega, kas need on nn
"igavesed" või peab koos ketiliiniga vahetama (summas tähendab see lisaks 1k+ raha).
To: Maku
Kuulutuses ongi lähtutud tehaseandmetest, vaevalt, et müüja üldse teab reaalset kütusekulu (autod puhtalt edasimüügiks toodud).
|
|
|
antsu
klubiliige
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 10.02.18 16:04
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: kassu
Palju see reaalne kütusekulu sul siis tuli, linn ja maantee?
C5 RS6 sain linnas enamasti 25l/100 km, 3.0TFSI ju nii hull ei tohiks olla?
EDIT: My bad, sa oma tekstis mainisid C6 RS6, mitte C5 RS6 aga esimesele küsimusele tahaks ikka vastust |
Enam ei mäleta täpselt aga maanteel oli ca 9-9,5 ja linnas naljalt alla 15-16 väga polnud. C6 RS6 sama trajektoori sõites tuli 16-17 keskmine.
|
|
|
|
Rom
huviline
Registreerunud 28.05.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: C6 3.0TFSI S-line
|
postitati 13.07.18 17:19
|
|
|
Olen nüüdseks auto omanik u.5 kuud, mis ma võin öelda, astub edasi ka tuunimata väga hästi -3.0 on power! Kütust armastab, kuid vastutasuks pakub ka
emotsiooni hea dünaamika näol.
Küll aga kõik pole nii pilvitu, ostetud autol mõne aja pärast ilmnes varjatud viga.. millest müüja oli teadlik, kuid vaikis maha...
|
|
|
txxxl
huviline
Registreerunud 22.11.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi
|
postitati 13.07.18 19:06
|
|
|
Olen ka C6-3.0tfsi omanik umbes kolm kuud.
Kütuse kulu keskmine hetkel 9.8l/100 km.
Eelmine auto C6 3.0tdi väga palju vähem kütust ei võtnud.
Mootor on päris ergas, täitsa meeldib.
|
|
|
stonestick
huviline
Registreerunud 08.07.15
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: S3 8P
|
postitati 14.07.18 06:36
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: txxxl
Olen ka C6-3.0tfsi omanik umbes kolm kuud.
Kütuse kulu keskmine hetkel 9.8l/100 km.
Eelmine auto C6 3.0tdi väga palju vähem kütust ei võtnud.
Mootor on päris ergas, täitsa meeldib. |
Üks ütleb, et kütusekulu C6 RS6'st väga ei erinenud, teine et 3.0 TDI väga palju vähem ei võtnud. Keegi ajab jama või on sõidustiilid erinevad nagu
öö ja päev.
Kas see 9.8 on mõõdetud tankimistega? Palju linna/maanteed selle sees on?
|
|
|
|
ahjaa
huviline
Registreerunud 09.03.09
Kasutaja on eemal
|
postitati 14.07.18 08:12
|
|
|
Mul on sama mootoriga Allroad. Viimase 26000km keskmine on 12,3l/100km kohta. Kui ökotada, siis saab kulu alla, kuid normaalselt sõites on keeruline
alla 12l sajale saada. Enamus sõidust on linnas ca 4 km ots tööle ja tagasi. Madalaim kulu, mille olen saanud, oli 7,1l/100km kohta. Sõitsin pm ühe
soojaga Leedu-Poola piirilt Tartusse.
Ma kulu üle ei kaeba, sest emotsiooni ja kütusekulu suhe on paigas.
|
|
|
antsu
klubiliige
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 20.07.18 07:59
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: stonestick
Tsitaat: | Algselt postitas: txxxl
Olen ka C6-3.0tfsi omanik umbes kolm kuud.
Kütuse kulu keskmine hetkel 9.8l/100 km.
Eelmine auto C6 3.0tdi väga palju vähem kütust ei võtnud.
Mootor on päris ergas, täitsa meeldib. |
Üks ütleb, et kütusekulu C6 RS6'st väga ei erinenud, teine et 3.0 TDI väga palju vähem ei võtnud. Keegi ajab jama või on sõidustiilid erinevad nagu
öö ja päev.
Kas see 9.8 on mõõdetud tankimistega? Palju linna/maanteed selle sees on? |
Minu poolt öeldud numbrid baseeruvat Tallinna liiklusel. Viljandis või mõnes muus linnas ongi kulu madalam kuna sõit on sujuvam. Pealinnas kahjuks on
foori tagant foori taha, lühikesed otsad jne. Eks sõidustiil mõjutab ka kindlasti. Ma pole just kõige kergema jalaga aga ei sõida ka koguaeg jalg
põhjas vaid mõistlikult.
|
|
|
|
anduke88
klubiliige
Registreerunud 17.04.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B6 1.9TDI & MB W205 & BMW F31 & Audi Q7 60 TFSIe
|
postitati 20.07.18 11:05
|
|
|
Need "minu kütusekulu" numbrid on alati haiged. Eriti juhul, kui ei täpsustata, mismoodi, kuskohas ning millistel tingimustel toimus sõitmine.
Ma võin ka väita et minu keskmine on 15 juures. Samas või väita et väikelinnas on keskmine üldse 9 kandis.
Ka Tallinnas võib samal marsruudil sama autoga reaalse kütusekulu vahe olla enam kui 2 kordne.
Ma saan enda vana 3.0 TDI pealt näite tuua.
Pensionäri stiilis maanteel sõites, kliima väljas, käiguga pidurdades, võimalusel kellegi aeglasema tuules sõites - 5,3 liitrit.
Sõites normaalse tempoga laias laastus 6,5 kandis. Sõites +10 kellal, + tehes ka kiireid möödasõite, jääb kulu 6,8-7,5 vahele. Seega maanteel - võta
kinni, millist kulu reklaamida.
Ma ei hakka muid linnasid, mis väikesed või kus pole isegi valgusfoore siia näitesse tooma. Aga võtame Tallinn. Ma ei saa öelda, et auto kulu on 12-13
sajale.
Oleneb kõik teekonnast, ilmast, liiklusest, ummikust, temperatuurist, ummiku edasi liikumise tempost, webasto kasutamisest, suvest talvest + lisaks
kellaajast, millal marsruuti sõita.
Oma pealt näide - öösel 10 km distants tööle = kulu 7-8 juures. Kui ei ole tipptundi ja saad rohelise lainega samal teel- 9,5 kulu. Kui ei ole
tipptundi, kuid jääd praktiliselt kõigi fooride taha seisma - 12 juures. On tipptund - 14. On teosammul liikuv tipptund - 16. On talvel (väljas
vähemalt -15) hommikune tipptund, kuid mis liigub edasi + webasto kasutamine = 16. On uimane tipptund (väljas vähemalt -15) + webasto = 20+
Ning eraldi teema on hoopis selle parempoolse pedaali kasutamine.
Seega ei imesta, kui RS6 ja A6 TDI näitavad samasuguseid kütusekulu numbreid. Kõik oleneb, mismoodi ja kus neid autosid kasutatakse.
|
|
|
txxxl
huviline
Registreerunud 22.11.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi
|
postitati 20.07.18 16:34
|
|
|
See kütuse kulu on kuidas keegi sõidab, kui palju korraga(külm mootor võtab rohkem) ja kus sõidetakse.
See kulu mis ma enne kirjutasin on raealne.
Kui sa ainult linnas lühikesi otsi sõidad, siis lähebki kütusekulu väga suureks.
A6 c6 kütusekulu tehase andmetel on
7.1L mnt
13.2L linn
9.4L keskmine
Maanteel proovisin ökodada sain selle 7.1 kätte, aga siis peab ikka rahurikult sõitma.
Linna oma raske mõõta.(üks päev oled iga foori ja ummiku sabas, teine päev ummikuid pole, foori tuled ainult rohelised.
Kas tuuning muudab ka kütuse kulu või jääb samaks?
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 20.07.18 20:36
|
|
|
Tuuning bensukal kütusekulu eriti ei muuda, kui on normaalselt tehtud.
|
|
|
|