Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
 Lehekülgi:  1  2  3
Autor:
Pealkiri: Küsimus 2,2 r5 turbo mootori kohta (Vastuseid: 57 | Vaatamisi: 10528)
Elvisperle25
huviline



Registreerunud 01.01.17
Kasutaja on eemal


postitati 27.01.18 17:46 Tsiteeri
Küsimus 2,2 r5 turbo mootori kohta



Sooviksin uurida natuke maad. Kui palju ja mis hinnaga liigub 2,2 r5 turbo mootoreid ehk siis koos aju ja juhtmestikuga? Asi selles. Et sooviks audi b3 qoupe peale aretada natuke võimsama mootori.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
laurz
huviline



Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: b4TQ :D E39

postitati 27.01.18 17:56 Tsiteeri


Lihtsam ja valutum on 1.8T vahele aretada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
yanekk
klubiliige



Registreerunud 09.11.05
Asukoht: Home Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: Ex S4, S6, A6, A4, Coupe + veel pool praami täit.

postitati 27.01.18 17:56 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Elvisperle25
Sooviksin uurida natuke maad. Kui palju ja mis hinnaga liigub 2,2 r5 turbo mootoreid ehk siis koos aju ja juhtmestikuga? Asi selles. Et sooviks audi b3 qoupe peale aretada natuke võimsama mootori.


Ilmselt leiad enne 1.8 turbo sinna vahele, kui 2.2 r5.


Audi varuosad, http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=181792 Autode ost/müük, hooldus ja remont Haapsalus, JanekCars OÜ
Best ET 12.08 :)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
laurz
huviline



Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: b4TQ :D E39

postitati 27.01.18 18:02 Tsiteeri


Köik oleneb komplektsusest ja jöu soovist. Aaga 1.8 on ilmselgelt odavam. Samuti varuosade saadavus.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Elvisperle25
huviline



Registreerunud 01.01.17
Kasutaja on eemal


postitati 27.01.18 18:19 Tsiteeri


Olen ka selle peale mõelnud. Kui vastupidav see 1,8t on üldse?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
laurz
huviline



Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: b4TQ :D E39

postitati 27.01.18 18:33 Tsiteeri


Ükski moto ei kesta kui on näiteks vale seade. Stock kolvid peavad kuskil 700hp:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
yanekk
klubiliige



Registreerunud 09.11.05
Asukoht: Home Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: Ex S4, S6, A6, A4, Coupe + veel pool praami täit.

postitati 27.01.18 18:33 Tsiteeri


Kuigi see mootor seal oli "väikeste" muudatustega, siis Eesti kiireim dragi Audi kasutas seda sama mootorit.


Audi varuosad, http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=181792 Autode ost/müük, hooldus ja remont Haapsalus, JanekCars OÜ
Best ET 12.08 :)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
laurz
huviline



Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: b4TQ :D E39

postitati 27.01.18 18:42 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: yanekk
Kuigi see mootor seal oli "väikeste" muudatustega, siis Eesti kiireim dragi Audi kasutas seda sama mootorit.
~1000hp :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Elvisperle25
huviline



Registreerunud 01.01.17
Kasutaja on eemal


postitati 27.01.18 18:43 Tsiteeri


Hmmm. Siis ma kaalun seda 1,8t mootori värki. Aga kas sellest 2,3 r5 mootoriga kannatab ka mingeid imesid teha väiksemate kulutustega, et saaks natuke kw juurde?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
laurz
huviline



Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: b4TQ :D E39

postitati 27.01.18 18:48 Tsiteeri


Lääne foorumitest meelde jäänd et kuskil 120kw MS-ga. Üldiselt suht mötetu raske kolakas ja olematu hingamisega.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
laurz
huviline



Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: b4TQ :D E39

postitati 28.01.18 04:09 Tsiteeri


http://forums.vwvortex.com/showthread.php?3657575-1-8t-stock-internal-motor-what-will-it-handle Nätuke lugemist:cool:


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Elvisperle25
huviline



Registreerunud 01.01.17
Kasutaja on eemal


postitati 31.01.18 11:27 Tsiteeri


Jep. Uurisin natuke asja ja tuleb tõdeda, et pole väga mõtet seda mootorit ehitada ringi. Kui ikkagi tuleb tahtmine võimsamaks saada siis pean mõtlema 1,8t peale.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
andrec
huviline



Registreerunud 07.10.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A4 B6 R30 VR6 turbo

postitati 31.01.18 13:54 Tsiteeri


Kasutaja outlaw müüb siin foorumis kahte 2.2t mootorit.
Ja kui peal hetkel 7A mootor, siis sinna turboka kolvid sisse. Teised kollektorid ja turbo külge ja valmis ta ongi. Proge aju külge (Maxxecu, Ecumaster vms)


12,72@178,14km/h @S4 // 241km/h @ S4 OMC
http://differ.ee https://www.youtube.com/andresleever
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Zoig
klubiliige

Avatar


Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q

postitati 31.01.18 16:58 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: andrec
Ja kui peal hetkel 7A mootor, siis sinna turboka kolvid sisse.
See 1.5mm erinevust jätab vist natuke liiga suure loksu kolbidele :)


Et oleks raskem!
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
andrec
huviline



Registreerunud 07.10.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A4 B6 R30 VR6 turbo

postitati 31.01.18 18:28 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Zoig
See 1.5mm erinevust jätab vist natuke liiga suure loksu kolbidele :)

Ei mõelnud AAN'i kolbe.


12,72@178,14km/h @S4 // 241km/h @ S4 OMC
http://differ.ee https://www.youtube.com/andresleever
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Zoig
klubiliige

Avatar


Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q

postitati 31.01.18 21:43 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: andrec
Ei mõelnud AAN'i kolbe.
Mille kolbe mõtlesid?


Et oleks raskem!
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
andrec
huviline



Registreerunud 07.10.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A4 B6 R30 VR6 turbo

postitati 01.02.18 06:02 Tsiteeri


FCP, JE, Wiseco, Wossner...


12,72@178,14km/h @S4 // 241km/h @ S4 OMC
http://differ.ee https://www.youtube.com/andresleever
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
lauri86
huviline



Registreerunud 08.05.06
Kasutaja on eemal


postitati 01.02.18 06:31 Tsiteeri


Kas mitte ei ole nn "ghetto 20vt" mootoreid nii tehtud et stock Ng alumine pool ja siis 20vt kaan peale?

http://www.motorgeek.com/viewtopic.php?f=10&t=18233

http://www5.motorgeek.com/viewtopic.php?f=1&t=32486&view=next


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
laurz
huviline



Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: b4TQ :D E39

postitati 01.02.18 20:17 Tsiteeri


Köigepealt tuleks see korralik kaan leida:D Arvan et selle hind on sama mis toorik 1.8 moto. Näiteks näppimata AGU moto kannatab ilusti 350hp. Sama jöu kannatab ka originaal kast kenasti ära.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Eero
meeskond



Registreerunud 29.10.04
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal

Auto: B2 2dq

postitati 02.02.18 08:01 Tsiteeri


https://www.upload.ee/image/2358839/plokikaas_plokikaan.jpg

:cool:


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Fugitive
klubiliige

Avatar


Registreerunud 12.02.06
Asukoht: Tallinn-Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 Allroad 2008 3.0tdi

postitati 02.02.18 10:55 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Eero:cool:


Kus see LIKE nupp nüüd oli???


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
laurz
huviline



Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: b4TQ :D E39

postitati 02.02.18 11:33 Tsiteeri


Närime nüüd tähti...eksole:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mkb
meeskond



Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Avant Q

postitati 02.02.18 11:36 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: laurz
Närime nüüd tähti...eksole:D


Tehnilised terminid võiks ju paigas olla.


https://images.spritmonitor.de/1472718.png
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
laurz
huviline



Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: b4TQ :D E39

postitati 03.02.18 16:32 Tsiteeri


AGU mootor kogu pudinatega. Siin samas müa...500euri:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
paranormaalne
klubiliige

Avatar


Registreerunud 23.08.04
Asukoht: EU
Kasutaja on eemal

Auto: AAN+3B+AEL+AAN+AAN+AAN+AAN+ABY

postitati 04.02.18 08:36 Tsiteeri


See AGU paistab olevat valepidi peal. Lihtsam on ehk pikipidi mootoriga autolt.

Tsitaat:
Algselt postitas: laurz
AGU mootor kogu pudinatega. Siin samas müa...500euri:D



värdsõnade leksikon - kellablokk, varjant, igastähes, nukvõll, org. eesliide - orgaaniline jagaja?, velüür, bronks, gardaan, polüretaan, millekagi, ütlematta, värvimatta, hooldamatta, tahtmatta, vahetamatta, katusetta, ostmatta, õieti vs. õigesti, kvall, sürpriis, kahedeist, oksion, pumb, doll (mõõtühik), saabgi, kellegile, tänamattu, algorütm, roolilätt, rädikas, milleGIGA, paraleel, didident, laadia, oktsion, kabasnik, pagaaznik, toonor, sumbuti, saaleviga, airbäg, bäg, gartaan
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2  3
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 31.8% - SQL: 68.2%]