Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Audi A4 Avant 1,9 tdi Quattro - 1999 - JoonasJ (Vastuseid: 22 | Vaatamisi: 4438)
JoonasJ
huviline



Registreerunud 22.03.11
Kasutaja on eemal


postitati 26.01.18 22:57 Tsiteeri
Audi A4 Avant 1,9 tdi Quattro - 1999 - JoonasJ



Tere!

Foorumis täiesti uus ning samuti ka Audi valdkonnas, varasem kokkupuude vaid olnud Bmw-dega...lausa 9 tk järjest erinevaid isendeid kuid nüüd tuli ka siis mõte ära proovida see nelik ja manuaal.

Vahelduseks on vast hea, hetkel paarsada km sõitnud vaid ning olen täitsa rahul, eelmine auto e38 730D oli muidugi kõvasti mugavad aga need kaks autot ei olegi võrdlemiseks siin.

Ostsin siis auto24 odavama avanti ära, tegelikult ei käinud üldse teisi vaatamaski ning seegi auto sai vaid enda pilguga soetatud mida ma nüüd mõtlen, et oleks võinud lasta ikka kuskil üle vaadata ka ennem

Tegemist siis 99a quattroga, 81kw ning 5 manuaalkast nagu neil ikka vist tavaks.
Tegu vist siis facelift mudeliga, muidugi kui ma eksin siis parandage.

Lisasi vist nagu suurt ei olegi: 2x el aknad, el katuseluuk klaasist, püsikiiruse hoidja, kliima, istmesoojendused ja el peeglid. Üsna tavaline värk kindlasti.

Eelmise omanikul on pandud uus sidurikomplekt ning ühemassiline hooratas, samuti ka mootoripadjad uued. Rihm väidetavalt vahetatud 70 000 km tagasi.

Proovisõitu minnes tegema kõik oli korralik ning toimis, mootor käis ilusti ning sõitis viisakalt.
Aga nüüd siis vigade juurde... pärast tehingut kodu poole sõidetud kui pärast kiirendamist kadus turbo tagant ning auto jõuetu, sai korra seisma jäetud ning uuesti käivitades asi toimis, samal õhtul juhtus veel sellist olukorda.

Järgmise päeva hommikul tööle minnes (Rapla-Tõdva) kordus sama asi kuid õhtul pärast tööd koju sõites ning terve õhtu Raplas ringi liikudes seda viga enam ei kordunud.
Käisin ka diagnostis mis näitas mingit turbo viga...soovitati esimese asjana vaakumvoolikud üle kontrollida, rõhuklapp, egr ja turbo puhastada, need pidid siis olema kõige tüüpilisemad vead.

Enne ostu oli ka teada, et autol kardaanirist vajab vahetust, sõites väriseb ning tagant kostub sellist kahtlast heli ka vahepeal. Nagu ma aru saan, siis neid riste ei ole nii lihtsalt võtta? Mis kõige targem lahendus selle puhul oleks?


Lisaks ei toimi ka temp näidik, on pidevalt seal 60 kraadi juures vaid.
Veovõllid teevad ka keerates kerget kriginat, tuleb needki lasta üle vaadata.

Aga mis enda jaoks põhiline, et kere on sile ja roostevaba, on küll kohti kus lakk korralikult maas on aga plaanis lasta need üle värvida siin ajapikku, ennem tahaks kindlasti tehnilise poolega saada heaks.

Rohkem nagu ei oskagi praegu välja tuua, vaja veidi tutvuda ning õppida Audit, kuid loodan, et ei hakka tulema ebameeldivaid üllatusi, muidu oleks võinud ikka bmw ka osta :D


Aa, just nüüd täna õhtul ei läinud auto käima, tähendab, võtme keeramine ei teinud midagi, armatuuris ja igalpool tuled kõik süttisid aga võtme keeramisel vaikus, seisis hetke ja siis sain käima ilusti.

Kõik soovitused ning nõuanded on teretulnud!

Lisan siia praegu kuulutusest paar pilti:
https://www.upload.ee/thumb/7942561/27335910_10213424790806469_333531129_o.jpg

https://www.upload.ee/thumb/7942565/107491005.jpg

https://www.upload.ee/thumb/7942569/27330206_10213424823487286_836986090_o.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
EnricoN
huviline



Registreerunud 19.02.14
Asukoht: Pilves selginemistega
Kasutaja on eemal

Auto: Coupe Quattro 2.2T | MB 190e

postitati 26.01.18 23:04 Tsiteeri


Tere tulemast foorumisse.

Nii siledat A4 pole juba ammu näinud Nende piltide järgi ütleks, et välimus perfektne?! Värv ka ilus ning sisu väga korralik-viisakas (Silma hakkab vaid, et keegi ustesse mingid suuremad kõlarid tuuninud).

Edu tegemistes ning jah, see on facelift :cool:


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
TiitR2
huviline

Avatar


Registreerunud 21.07.04
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Kasutaja on eemal

Auto: BMW X5 xDrive30d, M-pakett 2009a; VW Passat 2.0 tdi DSG 2011a.

postitati 26.01.18 23:55 Tsiteeri


On facelift jah.
Mootori jukerdamise puhul ikka korralikult veakoodid lugeda - pakun puusalt, et töristamisega on turbo geomeetria kinni tahmanud ja auto läheb limp mode?
Kardaanirist? Kindel? Kui nii, siis võib prooviks risti enda andmetega näiteks SKF-i (Alas Kuul) pöörduda. Kui kogu pukk, siis otsi siit foorumist lahendusi - kunagi ammu postitasin isegi siia lahenduse.
Kui temp. näidik pidevalt seal 60C juures, siis vb. ongi jahutusvedelik seal temp-i juures ;) ehk aitab termostaadi vahetus kangema vastu.
Süüteluku põhi võib näkku panna.

Omasin kunagi samasuguse kooslusega quattrot, oli hea talvel nii kütusekulu kui mineku poolest ;).


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
JoonasJ
huviline



Registreerunud 22.03.11
Kasutaja on eemal


postitati 27.01.18 08:47 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: EnricoN
Tere tulemast foorumisse.

Nii siledat A4 pole juba ammu näinud Nende piltide järgi ütleks, et välimus perfektne?! Värv ka ilus ning sisu väga korralik-viisakas (Silma hakkab vaid, et keegi ustesse mingid suuremad kõlarid tuuninud).

Edu tegemistes ning jah, see on facelift :cool:


Tegelikult pole nii hea välimus kui piltide peal mulje jääb. Kuid samas ei ole ka hullu, põhiliselt on laki kahjustused, kõike rohkem on lakki maas katusel esiklaasi üleval ning tagaluugil kaks laiku...lisaks veel siin seal mõned üksikud laigud.

Roostet ei ole kuskil aga kohati on punane roosakaks muutunud, plaanis on üleni poleerida kui saab laki kahjustused likvideeritud ning siis on küll kere ideaalne :)

Kõlarid on jep vahetatud tundub, mingised Sony omad on ning hetkel ei häiri väga, et pole originaalid.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
mokits
huviline

Avatar


Registreerunud 22.12.06
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: A4.2 V8 b5 Quattro, Trafic

postitati 27.01.18 08:50 Tsiteeri


Tore et see kuut (avant :) ) siia foorumisse tuli. Oli endalgi silm sellepeal mõned korrad, plaanisin naise õele seda sokutada :) Punane ja fl avant on minumeelest väga ilus asi. 1.9 diisel on õnneks lihtne ja pommikindel, kui vaakumid ja kõik muu üle vaadatud, siis kestab ja pakub nautimust piisavalt. Kardaani osas võibolla lihtsam ühestükis mingi korralik kasutaud asi alla panna? Ise olen läinud tavaliselt seda teed et olen lasknud asjad kardaan oü- s teostada, neil on olemas erinevad asjad ja pärast tööde teostamist saavad kardaani ära ka tasakaalustada. Edu ja muretuid kilomeetreid :)


Alla kolme liitristesse käib piim ja vesi!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
JoonasJ
huviline



Registreerunud 22.03.11
Kasutaja on eemal


postitati 27.01.18 08:55 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: TiitR2
On facelift jah.
Mootori jukerdamise puhul ikka korralikult veakoodid lugeda - pakun puusalt, et töristamisega on turbo geomeetria kinni tahmanud ja auto läheb limp mode?
Kardaanirist? Kindel? Kui nii, siis võib prooviks risti enda andmetega näiteks SKF-i (Alas Kuul) pöörduda. Kui kogu pukk, siis otsi siit foorumist lahendusi - kunagi ammu postitasin isegi siia lahenduse.
Kui temp. näidik pidevalt seal 60C juures, siis vb. ongi jahutusvedelik seal temp-i juures ;) ehk aitab termostaadi vahetus kangema vastu.
Süüteluku põhi võib näkku panna.

Omasin kunagi samasuguse kooslusega quattrot, oli hea talvel nii kütusekulu kui mineku poolest ;).


Ma ise arvan samuti, et turbo geomeetria on kinni kuna sõbral täpselt sama kooslus ning temal samuti oli sama viga alguses ning aitas korralik puhastamine. Seda saan kontrollida siis kui saab garaazi auto aetud mingi aeg.

Kardaaniristi väitis müüja, et oli lasknud seda kuskil kontrollida ning seal oli olnud lõtk, sealt õeldi ka kohe risti hinnaks 120e kuid niipalju kui ma tean siis neid riste ei ole saada nii ja tuleb mõõt võtta ja otsida?

Ei hakka midagi spekuleerima ning lasen ise alusvankri korralikult üle kontrollida, siis on kindel!

Kas temp. näidik siis ütleme 40 km sõidul ka ei peaks hakkama rohkemat näitama kui 60C ? ühe korra ta mul tõusis sinna umbes 85C juurde aga hiljemad korrad ei ole liikunud.
Termostaadi arvan, et lasen siiski ära vahetada kui tuleb õlivahetus ning siis samuti kõik filtrid.

Ma nüüd ootan samuti lund, et saaks proovida quattrot ka ikka, kodukandis on omal jää ka kus saab rahulikult harjutada ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
JoonasJ
huviline



Registreerunud 22.03.11
Kasutaja on eemal


postitati 27.01.18 08:58 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: mokits
Tore et see kuut (avant :) ) siia foorumisse tuli. Oli endalgi silm sellepeal mõned korrad, plaanisin naise õele seda sokutada :) Punane ja fl avant on minumeelest väga ilus asi. 1.9 diisel on õnneks lihtne ja pommikindel, kui vaakumid ja kõik muu üle vaadatud, siis kestab ja pakub nautimust piisavalt. Kardaani osas võibolla lihtsam ühestükis mingi korralik kasutaud asi alla panna? Ise olen läinud tavaliselt seda teed et olen lasknud asjad kardaan oü- s teostada, neil on olemas erinevad asjad ja pärast tööde teostamist saavad kardaani ära ka tasakaalustada. Edu ja muretuid kilomeetreid :)


Tänud :)

Omal oli ka mõte viia pigem sinna firmasse, siis on kindel, et saab hea. E38 lasin seal ka hiljuti kogu kardaani välja vahetada ning sai väga hea.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
HK89
huviline

Avatar


Registreerunud 30.06.10
Kasutaja on eemal

Auto: A4 Avant 3.0 TDI Q

postitati 27.01.18 11:08 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: JoonasJ


Kardaaniristi väitis müüja, et oli lasknud seda kuskil kontrollida ning seal oli olnud lõtk, sealt õeldi ka kohe risti hinnaks 120e kuid niipalju kui ma tean siis neid riste ei ole saada nii ja tuleb mõõt võtta ja otsida?



Kas temp. näidik siis ütleme 40 km sõidul ka ei peaks hakkama rohkemat näitama kui 60C ? ühe korra ta mul tõusis sinna umbes 85C juurde aga hiljemad korrad ei ole liikunud.
Termostaadi arvan, et lasen siiski ära vahetada kui tuleb õlivahetus ning siis samuti kõik filtrid.




Mul üks sõber maadles kunagi sama auto kardaaniristiga. Kuna saada polnud, läks lõpuks (täpselt ei mäleta) kas mingi Fordi või Bemmi oma alla... ja toimis.

Termostaat on üsna kindlalt läbi, jah.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
EnricoN
huviline



Registreerunud 19.02.14
Asukoht: Pilves selginemistega
Kasutaja on eemal

Auto: Coupe Quattro 2.2T | MB 190e

postitati 27.01.18 13:58 Tsiteeri


Mul 1.9 TDi'l samamoodi temp linnavahel sõites suht all. Kasutaja "weiks" ütles et see ongi nii.

Ehk siis tal ka?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
etsihel
huviline

Avatar


Registreerunud 26.01.14
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal


postitati 27.01.18 16:21 Tsiteeri


Ärge tehke nalja. Linnas saab vabalt 90 kätte, kuid lihtsalt võtab kauem aega kui maanteel sõites. Siuke 0 kraadi ringis puhas Pärnu linn(Tallinnaga pole mõtet võrrelda;) ) läks umbes 10-20km, et saavutada 90 kraadi. Mõlemad B4 1.9TDI 66kw ja 99 1.9TDI 81kw quattro. Kõige kauem läks soojaks 2.5Tdi 85kw... sellel 20km ja sain ~70-80 kraadi natukese maantee otsaga, kuid samas salong läks ilusti soojaks.. lihtsalt kogu soe tuli salongi.
Vaata üle termostaat. Saad kontrollida voolikuid katsudes ehk siis kõige alumine lõdvik ei tohi olla soe enne kui mootor 90 kraadi saavutab. Täiesti külm peab olema, kui on siis vaheta tempi andur välja. 4 juhtmega.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Coupe
huviline

Avatar


Registreerunud 26.10.03
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal

Auto: allroad c5 ja a6c5 fl

postitati 27.01.18 16:54 Tsiteeri


Olin selle auto omanik umbes 1a tagasi. Minukäes sai sellel vahetatud kõik rihmad rullikud. Taga kettad ja käsipiduri trossid, üle sai käidud ka kõik pidurisadulad. Kuid kere küll niiheas korras välja ei näinud kui maha müüsin. Enne müüki sai ka ostetud uued ukse polstrid, et väljavahetada need jubedad kõlarid, uus omanik sai ka need kaasa. Minukäes läks auto temp 90kraadini.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
JoonasJ
huviline



Registreerunud 22.03.11
Kasutaja on eemal


postitati 27.01.18 19:02 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Coupe
Olin selle auto omanik umbes 1a tagasi. Minukäes sai sellel vahetatud kõik rihmad rullikud. Taga kettad ja käsipiduri trossid, üle sai käidud ka kõik pidurisadulad. Kuid kere küll niiheas korras välja ei näinud kui maha müüsin. Enne müüki sai ka ostetud uued ukse polstrid, et väljavahetada need jubedad kõlarid, uus omanik sai ka need kaasa. Minukäes läks auto temp 90kraadini.


Minuni need ei jõudnud igatahes, hetkel sellega ei tegele kuid plaanis oleks sama teha siiski, pigem paneks miskised kõlarid mis mahuvad originaali asemele ilusti.

Küsimus ka, millest see oleneb kas autol on kompuuter peal ning selline spidokas mis kuvab küttekulu ja asju ning millel oli ka need aku laadimisnäidik jne? Sõbral sama aasta jne kõik sama aga tal on näiteks kompuutriga


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
HK89
huviline

Avatar


Registreerunud 30.06.10
Kasutaja on eemal

Auto: A4 Avant 3.0 TDI Q

postitati 28.01.18 13:44 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: EnricoN
Mul 1.9 TDi'l samamoodi temp linnavahel sõites suht all. Kasutaja "weiks" ütles et see ongi nii.

Ehk siis tal ka?



Mul oli ka kunagi 1.9 Tdi. Kõige külmema talveilmaga max 20 km ja oli 90 kraadi (või, noh, vähemalt üle 80) peal. -25 kraadiga võis natuke kauem aega võtta maanteesõidul, kui tuul radikat jahutas. Algul, pärast ostu, muidugi ei läinud, sest termostaat vajas vahetust. Kuluosa - neid ikka läheb... õnneks vahetus pole midagi hullu.


Salongi sooja puhub iga ilmaga korralikult või on pigem selline leige puuks?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
JoonasJ
huviline



Registreerunud 22.03.11
Kasutaja on eemal


postitati 28.01.18 18:45 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: HK89
Tsitaat:
Algselt postitas: EnricoN
Mul 1.9 TDi'l samamoodi temp linnavahel sõites suht all. Kasutaja "weiks" ütles et see ongi nii.

Ehk siis tal ka?



Mul oli ka kunagi 1.9 Tdi. Kõige külmema talveilmaga max 20 km ja oli 90 kraadi (või, noh, vähemalt üle 80) peal. -25 kraadiga võis natuke kauem aega võtta maanteesõidul, kui tuul radikat jahutas. Algul, pärast ostu, muidugi ei läinud, sest termostaat vajas vahetust. Kuluosa - neid ikka läheb... õnneks vahetus pole midagi hullu.


Salongi sooja puhub iga ilmaga korralikult või on pigem selline leige puuks?


Sooja puhub väga hästi, sellega probleeme ei ole...pigem nagu vahepeal läheb ise puhur kõvemaks ka, keeran maha siis mingi aeg läheb uuesti tugevamaks, see on normaalne?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kolmelehmajook
huviline



Registreerunud 27.07.14
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S4 B5 / A6 C5

postitati 30.01.18 19:17 Tsiteeri


Oled silma jäänd ... linnas, auto täitsa ok välimusega väljast.
Kui uuesti mootori veakoode tahad lugeda, siis U2U. Saan aidata, kui pole veel korda saand.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
EnricoN
huviline



Registreerunud 19.02.14
Asukoht: Pilves selginemistega
Kasutaja on eemal

Auto: Coupe Quattro 2.2T | MB 190e

postitati 31.01.18 05:23 Tsiteeri


Selle tempi kohta.. ilmselt asi selles ka, et mul ei ole kunagi linnas sõites 20km vahemaad olnud . Diisliga.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
mkangur
huviline

Avatar


Registreerunud 15.07.12
Kasutaja on eemal


postitati 31.01.18 06:45 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: EnricoN
Selle tempi kohta.. ilmselt asi selles ka, et mul ei ole kunagi linnas sõites 20km vahemaad olnud . Diisliga.


Oli endal samuti 81kw diisel 4+ aastat kunagi.
Pole ühtegi halba sõna öelda, ilmselt kõige töökindlama mootoriga isend, mis mul kunagi üldse olnud on.
Kui EGR on näppimata siis sellisel juhul ma ei näe põhjust, miks ta ei peaks soojaks minema või pikalt soojenema.
Enda oma oli talvisel ajal ca 6-10km sõiduga juba ilusasti 90c peal, tehke enda autod korda :)
1. Termostaat- ilmselt kinni kiilunud suure ringi peale, vaevalt, et avamistemperatuur nii madal on, et meie kliimasse ei sobiks.
2. EGR- tegelikult võiks selle roppuse üldse minema visata ja plaadi ette panna mõlemale poole, egr magnetklapilt ära pistikut järelt võta, siis ei tule ka veakoodi. Arvutiga vii töö võimalikult minimaalsesse asendisse, siis ka mafi näit väga ei erine tegelikust õhu kogusest.
3. Tosooli tase- kui oli alla max siis läks kauem soojaks.
4. Individuaalne- tühikäigu pöördeid tõsta ning kütusekogust peale keerata, mõistuse piirides.

Õigesti mäletan, siis sellel oli 4 juhtmega tosooli temp. andur, ehk saad kontrollida arvutiga, mis on reaalne mootori temperatuur, mis ajusse jõuab.
Kui ta sul üldse ei liigu 0 asendist kõrgemale, võib ka asi olla vabalt surnud temp. anduris / külmjootes kellaplokis, pigem siiski termostaat. Andureid kasuta ainult originaale.

Turbo geomeetria kinni tahmamine on täiesti tavaline asi sellise geomeetriaga turbodel, selle puhul aitab puhastus.

Kui vaakumvoolikud on veel tehaseoriginaalid peal, siis soovitan need kindlasti välja vahetada esimesel võimalusel.

Sellel mootoril olid vist eraldi ka tosoolisärgis sees "soojendusküünlad" , võid nende toimimise samuti üle kontrollida.

Võtme keeramisel midagi ei juhtu- süüteluku põhi, starter, ilmselt.

Kompuutri/püsika jms lisade paigaldusel saab sind abistada kasutaja Rocket. Enda oma oli samuti alguses suhteliselt plank, pärast seal ikka juba oli üht-teist.

Edu!


"At the end of the day, there are basically two types of drivers: those that want/have avants, and virgins. It's just science. Get one and you won't regret it."
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
JoonasJ
huviline



Registreerunud 22.03.11
Kasutaja on eemal


postitati 02.02.18 16:25 Tsiteeri


Tänud! Väga palju infot sain.

Täna sai siis tõstukil käidud ning kõik üle kontrollitud...ristis oligi loks sees ning tagasillas kondid, mingid puksid ja asjad. Terve hunnik asju saab ära tellitud ning siis panen täpse nimekirja mis tehtud saab, kuna hetkel ei mäleta peast!

Need lasen teha siis töökojas ja kohe sillastend ka.

Teise etapina on plaan juba mingi hetk ise käsi külge panna, nimelt siis kõik vaakumvoolikud välja vahetada ja geomeetria puhastada ja üleüldine selline hooldus. Paras nokitsemine õlle kõrvale :D

Kui kellegil on pakkuda mulle korralikku starterit siis andke teada! Hetkel esineb seda viga paari päeva jooksul võibolla korra aga varun juba varakult ära.

Kuna tagumistel vedrudel olid otsad puruks, siis hetkel mõtlengi, et äkki vahetan kõik välja juba soliidse madaldusvedru vastu. Pole veel midagi otsustanud aga originaale veel ei telli ka ära.

Madaldusvedru sellepärast, et kevadel tahaks auto alla soetada miskised 18” veljed suveks aga selle teemaga ennem ei tegele kui tehniline pool on valmi!

Plaane on veel...uus makk osta ning supakas ka lisada pagassi, mul on kast ja elemendid olemas aga vaja miskit muud lahendust, et ei kaotaks ära pagasi ruumi väga...kas element kuhugi külje polstri külge või peab midagi välja mõtlema.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Kiil
klubiliige

Avatar


Registreerunud 03.02.03
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal

Auto: Allroad TDI manuaal

postitati 02.02.18 16:51 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Coupe
Olin selle auto omanik umbes 1a tagasi. Minukäes sai sellel vahetatud kõik rihmad rullikud. Taga kettad ja käsipiduri trossid, üle sai käidud ka kõik pidurisadulad. Kuid kere küll niiheas korras välja ei näinud kui maha müüsin. Enne müüki sai ka ostetud uued ukse polstrid, et väljavahetada need jubedad kõlarid, uus omanik sai ka need kaasa. Minukäes läks auto temp 90kraadini.


Positiivne on ka see, et korralikud tagumised vedrukandurid läksid külge.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
JoonasJ
huviline



Registreerunud 22.03.11
Kasutaja on eemal


postitati 09.02.18 21:03 Tsiteeri


Nii, auto veetis siis ühe päeva remondis, esisild oli täiesti korralik ja näha, et seal kaikad vahetatud millalgi ning seal polnud ühtegi vähimat loksu aga tagasillas oli mõni asi...

Vahetusse läks:
Tagumised kondid
Tagumised stabika puksid
Alumise õõtshoova puksid 10 tk
Reguleer vardad
Tagumine vasak laager
Eksentrik poldid
Külgkalde poldid
Valeo raamiga kojamehed'
Sillastend


Järgmise uuenduseni!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
JoonasJ
huviline



Registreerunud 22.03.11
Kasutaja on eemal


postitati 24.03.18 08:52 Tsiteeri


Eile sai jällegi kergem hooldus tehtud:

Õlivahetus pluss kõik filtrid
Kõik vaakumvoolikud
Uus turbo lõdvik

Aga selgus, et karteri tihend lekib, see saab vahetatud järgmisel nädalal, lisaks pidi ka üks tagumine support olema vigane ning see vaja välja vahetada.


Hetkel tundub, et kõik mineku probleemid lahenesid uue lõdviku ja vaakumitega, tundub, et käib ka natuke vabamalt edasi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
JoonasJ
huviline



Registreerunud 22.03.11
Kasutaja on eemal


postitati 24.03.18 19:05 Tsiteeri


Tagumine support ka läks teine kasutatud külge ning süsteem toimib ilusti jälle.

Tagaluugi lüliti vaja üle vaadata või välja vahetada, ei avane üldse või siis kui avaneb läheb lolliks ja teeb ise lahti-kinni nii nagu tahab ja mitmeid kordi järjest


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
JoonasJ
huviline



Registreerunud 22.03.11
Kasutaja on eemal


postitati 12.04.18 12:21 Tsiteeri


Auto müüa! 2500€


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 49.6% - SQL: 50.4%]