Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: 1.8T 110kw soojalt süttib õlituli (Vastuseid: 22 | Vaatamisi: 3742)
janis21
huviline



Registreerunud 02.04.16
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 24.01.18 13:34 Tsiteeri
1.8T 110kw soojalt süttib õlituli



Autoks a4, 1.8 110kw turbokas ja peavalu suur:
Autol hakkas õlituli süttima vahepeal harva ning kadus ise mingihetk ära. Palju nii ei saand sõidetud. Siis mingiaeg sai asjaga tegelema hakatud ja lõpus oli nii, et kui mõne meetri sõitsid, süttis juba õlituli.
Sai võetud karterikaan alt, õlivõtturi sõel oli täiesti puhas ja mingit sodi ei olnud, karter ise ka päris puhas seest. Sai ära vahetatud õlipump koos keti ja tallaga ning samuti läksid uued kepsu ja raamsaaled. Sai auto kokku pandud ja sõitma mindud, olin umbes 10 km sõitnud ja süttis õlituli taas. Panin tähele seda, et õlituli süttib just siis, kui pöörded lasta piirajani ja gaasi lahti lastes lööb tule põlema. Kui olin umbes 5km sõitnud ja sama katset tegin, siis ei süttind. Ehk mida soojemaks, seda hullemaks läks praegu. Õli sai uus mobili oma ja filter hengsti oma. Vahetasin ka õlirõhu anduri, probleem sama.

On kellegil mõtteid ??


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 24.01.18 13:53 Tsiteeri


Esimese asjana mõõda õlirõhk füüsiliselt ära, ehk siis kell külge ja loomkatsetele.
Kui siis on ka jamasti, vaataks mina esimese asjana abivõlli ja selle saalede poole. (sama võll millelt õlipump käituse saab)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Mr.E
huviline

Avatar


Registreerunud 05.11.11
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: B5 Avant 1.8Tq, 83a. B2 Quattro

postitati 24.01.18 14:01 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: QUATTRO
Esimese asjana mõõda õlirõhk füüsiliselt ära, ehk siis kell külge ja loomkatsetele.
Kui siis on ka jamasti, vaataks mina esimese asjana abivõlli ja selle saalede poole. (sama võll millelt õlipump käituse saab)


Ketiga õlipumbaga mootoril pole abivõlli.


Hea ruudus = parim |
B5 Avant 1.8Tq - OMC2017 - 282km/h | 11.0@217km/h
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 24.01.18 14:14 Tsiteeri


My bad, loe veel üle rea. Tänud parandamast!

Üks mõte tuli veel. Filtri jala all peaks olema vedruga ülerõhuklapp. On juhuseid kus jääb mingisse vahepealsesse alasse kinni.
http://www.audizine.com/forum/showthread.php/393352-1-8T-Oil-Pressure-Sender-Install-Write-Up


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
janis21
huviline



Registreerunud 02.04.16
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 24.01.18 20:43 Tsiteeri


Kuids ma teen kindlaks kas on selle viga ? Sellessuhtes kahtlane, et külmalt ja 5km sõitnud mootor sellist asja ei tee, aga kui sõita juba näiteks 10km ära, hakkab jama pihta. Ebatõenäoline anduri viga(et vana ja poest võetud uue anduriga täpselt sama teema).
Endal mõikus mõtetes korraks turbo, aga turbol pikilõtku polnud üldse, ristilõtk väga minimaalne, seega kahtlane. Õli mootor ei söönud varasemalt. Minek on olnud kõikaeg aind sellise nagu tavalisel 1.8-l.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
teet82
huviline

Avatar


Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro

postitati 24.01.18 20:59 Tsiteeri


Õli läheb soojenedes järjest vedelamaks ja rõhk langeb, see on normaalne. Kui mingil hetkel hakkab häiret andma, siis arvatavasti langebki rõhk alla lubatu õli soojenedes. Õli söömisega pole seal midagi seotud, asjasse puutub ainult kanalites surve all olev õli. Ülemine ots võib ju ka kulunud olla, ketipinguti ja nukkvõllide tööpinnnad.
See tuli on ikka punane muidu?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
VahurAudi
huviline

Avatar


Registreerunud 26.02.14
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C4 2.8 128kw*Audi A6 c5 2.5TDI 132kw Quattro*Bmw e39 1997.a. 2.5tds 105kw*Bmw e39 2003.a. 2.5d 120kw*Audi a8 2001.a. 4.2

postitati 25.01.18 00:55 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: janis21
Autoks a4, 1.8 110kw turbokas ja peavalu suur:
Autol hakkas õlituli süttima vahepeal harva ning kadus ise mingihetk ära. Palju nii ei saand sõidetud. Siis mingiaeg sai asjaga tegelema hakatud ja lõpus oli nii, et kui mõne meetri sõitsid, süttis juba õlituli.
Sai võetud karterikaan alt, õlivõtturi sõel oli täiesti puhas ja mingit sodi ei olnud, karter ise ka päris puhas seest. Sai ära vahetatud õlipump koos keti ja tallaga ning samuti läksid uued kepsu ja raamsaaled. Sai auto kokku pandud ja sõitma mindud, olin umbes 10 km sõitnud ja süttis õlituli taas. Panin tähele seda, et õlituli süttib just siis, kui pöörded lasta piirajani ja gaasi lahti lastes lööb tule põlema. Kui olin umbes 5km sõitnud ja sama katset tegin, siis ei süttind. Ehk mida soojemaks, seda hullemaks läks praegu. Õli sai uus mobili oma ja filter hengsti oma. Vahetasin ka õlirõhu anduri, probleem sama.

On kellegil mõtteid ??



Minu jaoks on hämmastus, miks sa vahetasid ära saaled ja õlipumba kui sa pole reaalselt õlisurvet mõõtnud(mehhaanliselt). Kohvipaksu pealt selline asi on küll no go.
Esimene asi mehhaaniline kell külge ja ka reaalne rõhk üle mõõta, ning igasugune ringi sõitmine praegu tekitab ainult püsivat kahjustust(kui tõesti on rõhk olematu sul sooja mootoriga).

Rõhk mõõdetud, siis on ka mille üle arutleda.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
janis21
huviline



Registreerunud 02.04.16
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 25.01.18 07:29 Tsiteeri


Loomulikult sai õlisurve reaalselt kellaga mõõdetud ennem laiali võtmist, ilma asjata sellist tööd tegema poleks hakanud. Ja peale seda kui uuesti süttis õlituli, ei olegi enam autoga sõitnud ringi.
Ketipinguti võiks isegi olla, kuna külmalt kõrin sees, aga kuidas ma selle kindlaks teeksin? katse-eksitud meetod ?

EDIT: surve sai mõõdetud enne laiali võtmist. siis põles tuli ka juba külma mootoriga lõpuks. nüüd enam survet mõõtnud pole. Ja ei oskagi kuidas peaks mõõtma, sest tuli süttib vaid siis, kui pöörded piirajani lasta praktiliselt ja siis gaas lahti.

Õlituli muidu punane ikka jah. Kollasega ei paanitseks :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
HK89
huviline

Avatar


Registreerunud 30.06.10
Kasutaja on eemal

Auto: A4 Avant 3.0 TDI Q

postitati 25.01.18 08:00 Tsiteeri


Vea pikema voolikuga kapoti vahelt manomeeter salongi ja vaata peenestades, kas ikka kukub rõhk tegelikult ka.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
stihl
huviline

Avatar


Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II

postitati 25.01.18 15:42 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: janis21
Loomulikult sai õlisurve reaalselt kellaga mõõdetud ennem laiali võtmist, ilma asjata sellist tööd tegema poleks hakanud. Ja peale seda kui uuesti süttis õlituli, ei olegi enam autoga sõitnud ringi.


Tavafoorumlase jaoks see ei ole "loomulik", sest ta pole sellest kuulnudki.

Aga kui palju see kell siis õlisurvet näitas? Nii kuumalt kui külmalt...? Ilmselt alla 0,5 bari kui see töö ette võeti.

Tavaline õlitule lüliti kustutab tule ära mingi 0.4 bar `i peale ära. Kui mehhaaniline kell näitas tühikäigul 1bar ja tuli ei kustunud, siis on andur pekkis. Olgu või uus. Kui näitas alla 0.4 bAR`i, siis on see "uus pump" peetis või s..tasti külge pandud.
Rohkem võimalusi ju pole.

.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 25.01.18 15:49 Tsiteeri


Ja saaled said nii muuseas "ära vahetatud", lõtke mõõtmata?


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
janis21
huviline



Registreerunud 02.04.16
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 25.01.18 16:35 Tsiteeri


Pole kahjuks jõudnud rõhku peale remonti reaalselt mõõta, vaid ainult ennem remonti. Homme katsun tegeleda sellega. Löön manomeetri külmalt külge ja jälgin mis nüüd näitama hakkab.

Defektne uus pump käis korraks endalgi peast läbi, aga loodan et see nii ei ole.
Kuidas pumpa valesti paigaldada? Pump kinnitub kolme poldiga ja saab ajami väntvõllilt ketiga. Kui pump on külge pandud, väntvõll omakohapeal ja nende vahel kett, siis ei mõika, kuidas saaks valesti panna :D

Saaled said vahetatud, kuna oli kraapse sees ja kuna asi oli lahti, siis korraga ära teha, pole nii utoopilise hinnaga, et vahetamata jätta.

Ehk homme saan rõhu nüüd ära mõõta ja eks postitan tulemused siia ka.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
janis21
huviline



Registreerunud 02.04.16
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 28.01.18 19:40 Tsiteeri


Õlirõhk mõõdetud ja tulemused:

Külmalt käima - tühikäigul 4bar

60kraadi soe: tühikäik-3,5 bar ning 2200rpm- 4 bar

70kraadi soe: tühikäik 2,5 bar ning 2000rpm- 4bar, 4000rpm 4-bar

80kraadi : tühikäik 2bar, 2000rmp-4bar, 4000rpm -4bar.

90 kraadi soe arvuti järgi: tühikäik 1,7 bar; 1000rpm-2bar, 1500rpm-3 bar, 2000rpm- 3,5 bar.

Peale 90 kraadi saavutamist käis umbes 20 minutit veel ning siis asi nutune: tühikäik 1 bar ja tõstes pöörded kõrgele tahes, rõhk üle selle mõhkugi ei tõuse.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
stihl
huviline

Avatar


Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II

postitati 29.01.18 09:43 Tsiteeri


Kas manomeeter, millega mõõtsid, on pädev tööriist või mingi suvaline pisike 5€-ne rehvipumba oma?

Ehk siis miinimum SELLINE

Kui tööriist on asjalik, siis näib küll, et see õli seal sees käitub nagu 20000km sõitnud kõige odavam 20W-30 mineraal ja mina laseks ta välja, villiks kankusse tagasi ja prooviks mingit teist täissünti, Castrolit näiteks.

Pumpa nagu ei saa kahtlustada; ku ta suudab külmalt rõhu reduklapi rakendumiseni (tundub, et see käib tal 4bari pealt) üles pumbata, siis korraliku õliga suudab ta seda ka kuumalt. Pole nagu näinud, et reduklapi terasvedru soojalt pehmeks ja külmalt kõvaks tagasi muutuks vms.

.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
HK89
huviline

Avatar


Registreerunud 30.06.10
Kasutaja on eemal

Auto: A4 Avant 3.0 TDI Q

postitati 29.01.18 11:12 Tsiteeri


Igaks juhuks küsin - mõõtmiseks manomeetri ja vooliku eelnevalt õli täis lasid ikka?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
laurz
huviline



Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: b4TQ :D E39

postitati 29.01.18 11:13 Tsiteeri


http://www.audizine.com/forum/showthread.php/610203-1-8t-Oil-Pressure-Survival-Guide-and-troubleshooting-DIY


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
janis21
huviline



Registreerunud 02.04.16
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 29.01.18 11:36 Tsiteeri


Selline manomeeter on ning sellega ka eelnevalt mõõdetud, on toiminud.

https://image.ceneo.pl/data/products/46515096/i-geko-tester-pomiaru-cisnienia-oleju-12-elementow-g02506.jpg

Õli on sees mobili 3000 5w-40, sai loomulikult vahetatud kui karter alt käis. filter hengsti oma.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
_rein_
huviline



Registreerunud 19.10.09
Kasutaja on eemal


postitati 29.01.18 19:29 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: HK89
Igaks juhuks küsin - mõõtmiseks manomeetri ja vooliku eelnevalt õli täis lasid ikka?

Huvitav milleks see vajalik on?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ACE16V
huviline

Avatar


Registreerunud 12.03.03
Asukoht: Järveküla
Kasutaja on eemal

Auto: Audi80AvantQuattro / DUCATI_M900

postitati 30.01.18 07:40 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: laurz
http://www.audizine.com/forum/showthread.php/610203-1-8t-Oil-Pressure-Survival-Guide-and-troubleshooting-DIY


Vaadates neid skeeme antud lingil ... äkki prooviks teist õlifiltrit - MAHLE näiteks. Seal filtris ka mingi "relief valve", äkki on see praak ...
Terv.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
230Ott
huviline

Avatar


Registreerunud 14.07.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Espace 4; Scenic II

postitati 30.01.18 17:51 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: janis21
Õlirõhk mõõdetud ja tulemused:

Külmalt käima - tühikäigul 4bar

60kraadi soe: tühikäik-3,5 bar ning 2200rpm- 4 bar

70kraadi soe: tühikäik 2,5 bar ning 2000rpm- 4bar, 4000rpm 4-bar

80kraadi : tühikäik 2bar, 2000rmp-4bar, 4000rpm -4bar.

90 kraadi soe arvuti järgi: tühikäik 1,7 bar; 1000rpm-2bar, 1500rpm-3 bar, 2000rpm- 3,5 bar.

Peale 90 kraadi saavutamist käis umbes 20 minutit veel ning siis asi nutune: tühikäik 1 bar ja tõstes pöörded kõrgele tahes, rõhk üle selle mõhkugi ei tõuse.


Tehas arvab asjast niimoodi:
2000 p/min õlirõhk vähemalt 1,3 bar
3500 p/min õlirõhk vähemalt 3,5-4,5 bar. Õli temperatuur peab olema vähemalt 80 C.
Juba pärast käivitamist oli rõhk ainult 4 bar. Reduktsiooniklapp peaks avanema 5,5-6,5 bari pealt. Ja kui õli ka lõpuks soojaks läks (jahutusv 90C + 20 min. töötamist) siis kadus rõhk täitsa ära. Selles mootoris ei ole õlirõhku.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
janis21
huviline



Registreerunud 02.04.16
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 31.01.18 15:10 Tsiteeri


Pole vahepeal asjaga enam tegelenud. Ainult niipalju, et filtri jalg sai maha võetud ja vaadatud, et ülerõhu klapp liiguks ilusti. Liikus täiesti vabalt, polnud mingeid kraapse peal ega midagi.

Manomeeter ka töökorras endiselt. Igaks juhuks proovisin sõbra 2.5 tdi v6 mootoril mõõta. töösoojalt tühikäigul 2 bar ja pöörded üles lastes tõuseb 5 bar peale. seega võib ka manomeetri vea välistada.

Peaks ehk igaks juhuks teist õlifiltrit proovima.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
rainz66
postitusõiguseta huviline



Registreerunud 29.10.17
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Q7,330D,Passat B5,5

postitati 31.01.18 19:56 Tsiteeri


kui asjast sotti saad siis anna teada! Mul sama jama aga bmw-ga! Sama tee läbinud mis sina aga sotti ei saa!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
janis21
huviline



Registreerunud 02.04.16
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 05.02.18 14:30 Tsiteeri


Sai täna natuke tegeletud asjaga! Õlifiltri jalg käis maas, kus sees kaks klappi, kogu krempel sai ära puhastatud, klapid tagasi pandud ning külge uus õlifilter.
Külmalt tõusis rõhk 4,5 bar peale tühikäigul. Täiesti töösoojaks käis, siis tühikäigul langes ära 1,5 bar peale, pööretel ca 2 bar.

Tähelepanek selline, et kui auto on täiesti kuum ja rõhk tühikäigul ca 1,5 bar ja pööretel ca 2 bar. kui mootor kasvõi sekundiks seisma jätta ja kohe uuesti käima panna, tõuseb alguses rõhk pöörete peal kuni 3,5 bar peale ära, aga üsna peagi langeb tagasi 2 bar peale. ehk siis kui korraks mootor seisata ja uuesti käima panna, on alguses rõhk tunduvalt suurem.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 33.5% - SQL: 66.5%]