Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: A4 B8 2.0tdi 105kw mure DPF, käigukast poob (Vastuseid: 6 | Vaatamisi: 1836)
mmagi
huviline



Registreerunud 28.09.10
Kasutaja on eemal


postitati 13.01.18 09:06 Tsiteeri
A4 B8 2.0tdi 105kw mure DPF, käigukast poob



Tere

Loodan teie abile, proovin probleemi võimalikult detailselt kirjeldada.

Mure järgmine, et DPF põlemise ajal tekib kärsahaisu (lugesin, et see on okei) aga lisaks sellele hakkab imelikult käituma käigukast. Eriti tunda aeglasel kiirusel näiteks ummikutes, kus justkui kolmandalt vahetab järsku esimesele ja poob hoo seisma justkui pidurdaks. Täpselt selline tunne nagu manuaalkastiga madala käiguga pidurdada. Pisut kummalised on ka pöörded.

Käigukast multitronic, õlivahetus hiljuti tehtud, hõbenooles käidud kontrollis ja multitronicu "siduri libisemise" haigus kallakutel ja külmalt kohaltminekul on olnud juba aastaid. Öeldi et ei tea mis viga ja tuleb proovida uut hüdraulikapumpa, enne teada ei saa.

Milles võib probleem olla?

Tänan!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Amadeus
klubiliige

Avatar


Registreerunud 08.10.02
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: C7q

postitati 13.01.18 10:47 Tsiteeri


Ja kui ära põletab, siis on uuesti OK?
Üldiselt põletusel auto käitubki pisut teistmoodi - kõrbelõhn, kõrgemad pöörded sõidul/tühikäigul, sõidul madalam käik jne.


Wer im sommer schon am winter denkt, der sicherlich ein quattro lenkt!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mkb
meeskond



Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Avant Q

postitati 13.01.18 11:25 Tsiteeri


Põletades ongi auto närvilisem ja "tõmbleb".


https://images.spritmonitor.de/1472718.png
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Silverpm
huviline



Registreerunud 06.04.08
Kasutaja on eemal

Auto: Need vanemad ikka.

postitati 13.01.18 11:41 Tsiteeri


Käikude osas, ta hoiab põletamise hetkel endal meelega liikumise ajal kõrgemaid pöördeid, ehk kast vahetab palju varem käigu alla ning hiljem üles.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jaiks
huviline

Avatar


Registreerunud 21.02.11
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 2.5tdi 2005 & A6 C7 3.0tdi

postitati 13.01.18 12:22 Tsiteeri


Kiljelduse järgi käitub kast nagu oleks "S" reziimis. Siis pidurdab ka ise järsult hoo maha, kui gaas lahti lasta. Ju ta põletuse ajal ongi sportlikumas olekus, et temperatuuri üleval hoida.


Remondin Audide led tulesid. 56711785
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mmagi
huviline



Registreerunud 28.09.10
Kasutaja on eemal


postitati 13.01.18 12:26 Tsiteeri


Aga kui tihti peaks DPF toimuma reeglina? Paistab et mul teeb seda iga nädal mõne päeva tagant. Kas DPF puhastamine aitab?

Olen aegajalt proovinud 5-7min maanteel 2000+rpm peal hoida, aga ei ütleks et kauaks järele jääb. Tihedamalt hakkas DPF-i tegema kui käis Audi tagasikutsumiskampaania korras esinduses mootori tarkvara uuenduses.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
mmagi
huviline



Registreerunud 28.09.10
Kasutaja on eemal


postitati 13.01.18 12:27 Tsiteeri


Jah, peale DPF-i on tagasi normaalne. Multitronicu libisemist ikka esineb, aga see omaette teema ilmselt.
Aga tänan kommenteerimast!

Tsitaat:
Algselt postitas: Amadeus
Ja kui ära põletab, siis on uuesti OK?
Üldiselt põletusel auto käitubki pisut teistmoodi - kõrbelõhn, kõrgemad pöörded sõidul/tühikäigul, sõidul madalam käik jne.



Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 34.0% - SQL: 66.0%]