Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI 103kW (Vastuseid: 7 | Vaatamisi: 2403)
miilits22
huviline

Avatar


Registreerunud 17.12.10
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: g4,b5.5,e91xd,b7/4motion,e61, c6allroad, b8 bitdi 4mo, c6q, A8d3q 261kw

postitati 04.01.18 09:37 Tsiteeri
Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI 103kW



Tere, huvi pakub pealkirjas olev masin.
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=2631320

Telefoni teel jutt ilus ja tegemist maailma parima autoga, samas netis asmo aia kohta eriti positiivset ei leia. Laupäev oleks hetkel plaan sinna kanti minna vaatama, kui saan tagasi sidet ühe teise masina kohta veel, kas saadaval veel.
Kas on keegi seda vaatamas juba käinud, oskab midagi rääkida korrasolekust. Kas seal asmo juures on mõni koht ka üle vaatamiseks?


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Xen0n
huviline



Registreerunud 01.03.15
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Lexus IS250

postitati 04.01.18 10:33 Tsiteeri


Jura mootor, jura käigukast ning läbisõit on ajuvaba.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 04.01.18 11:07 Tsiteeri


Vähemalt on ühe nukaga mootor, mis ei jäta pihusti rikkega teele, nagu kahenukaline ónnetus. Multitronic on maitseasi, minu jaoks välistatud, mónele meeldib. Korralik proovisóit, diagnostika ja siis palju selgem juba pilt. S-line on müüja ettekujutus, ainult stange ja grill vahetatud.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
miilits22
huviline

Avatar


Registreerunud 17.12.10
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: g4,b5.5,e91xd,b7/4motion,e61, c6allroad, b8 bitdi 4mo, c6q, A8d3q 261kw

postitati 04.01.18 11:12 Tsiteeri


Mootor ja veoskeem pole olulised. Atm kast vajalik, ei viitsi käike vahetada.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Xen0n
huviline



Registreerunud 01.03.15
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Lexus IS250

postitati 04.01.18 11:19 Tsiteeri


Siis validki kohe täielikud ikaldused või?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
miilits22
huviline

Avatar


Registreerunud 17.12.10
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: g4,b5.5,e91xd,b7/4motion,e61, c6allroad, b8 bitdi 4mo, c6q, A8d3q 261kw

postitati 04.01.18 11:50 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Xen0n
Siis validki kohe täielikud ikaldused või?
millele su väide tugineb? Tead autost midagi


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Amadeus
klubiliige

Avatar


Registreerunud 08.10.02
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: C7q

postitati 04.01.18 13:05 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
Vähemalt on ühe nukaga mootor, mis ei jäta pihusti rikkega teele, nagu kahenukaline ónnetus.


Neid probleemsete 03G130073D, 03G130073M Piezo pihustitega masinaid enam suure tõenäosusega teedel ei leidu, sest need pihustid üle ~150k ei sõida. Lisaks on kõik nende mootoritega audid tagasi kutsutud kontrolliks ja vajadusel pihustite tasuta asenduseks. Seega võiks VIN-iga esindusest läbi lipsata, saab teada, kas vahetus on tehtud, kas kontrollis käidud jne. Modifitseeritud 03G130073SX-103kW, 03G130073TX-125kW pihustitel probleemi ei ole ja sellest tulenevalt teele nad jäta. Teele jäämisel on võimalus käsi korra õliseks teha ja katkine pihusti lahti ühendada ja saab kolme silindriga koju sõita. See eeldab muidugi klapikambrikaane eemaldust.

Aga ühenukalisel võiks nuka üle vaadata, või arvestada selle asendus eelarvesse. Korralikult kulunud nuka tunneb ära sisselaskest popsuva heliga.
Lisaks vajaks uurimist õlipumba ajam: Kas see 8V on tasakaalustusvõllidega või ilma, kas tasakaalustusvõllidega pumbal asendusi/remonte on tehtud, kuidas need on tehtud. Kui autol esinduse ajalugu, siis peaks suht lihtne olema.

Minu soovitus - Korraliku remondiajaloo ja taustata 2.0 PD-TDi võiks rahulikult poeriiulisse jätta.

Asmoga niipalju kogemust, et hunnik aega tagasi sai emale ühte A3-e vaatamas käidud. Tehinguni erinevatel põhjustel ei jõudnud. Üks põhjustest oli koostöö puudumine ostul-müügil.


Wer im sommer schon am winter denkt, der sicherlich ein quattro lenkt!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Xen0n
huviline



Registreerunud 01.03.15
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Lexus IS250

postitati 04.01.18 13:40 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: miilits22
Tsitaat:
Algselt postitas: Xen0n
Siis validki kohe täielikud ikaldused või?
millele su väide tugineb? Tead autost midagi

Ei tea antud auto kohta midagi, aga antud käigukast ja mootor on ju õnnetused.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 32.2% - SQL: 67.8%]