rauxpalx1
postitusõiguseta
Registreerunud 01.09.17
Kasutaja on eemal
|
postitati 03.01.18 17:12
|
|
|
Audi a4 74kw 97a CO paigast vàga
Tere !
Käisin ülevaatusel ja tuli välja CO on vâga paigast ära .
CO lubatud 0,5% mul oli aga 2,658%
CH lubatud 100ppm mul oli 425ppm
Nüûd küsimus ,millest see nii kórge on ?
Kûûnlad vahetatud koos juhtmetega eelnevalt .
kâisin ka diagnostikas ning see ei nâidanud mingeid vigu .
|
|
|
r384n3
huviline
Registreerunud 18.08.13
Asukoht: Taebla
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B5 1.9 81kw TDI, Audi 80 B4 Turbo Quattro
|
postitati 03.01.18 17:54
|
|
|
Näitude järgi pole katalüsaatorit üldse all või on tühi.
Old Audis never die. They just get faster.
|
|
|
|
rauxpalx1
postitusõiguseta
Registreerunud 01.09.17
Kasutaja on eemal
|
postitati 03.01.18 17:56
|
|
|
katalüsaator on all aga see vóib muidugi tùhi ka olla ja.
Ega diagnsotika ei nâita seda juu
|
|
|
rauxpalx1
postitusõiguseta
Registreerunud 01.09.17
Kasutaja on eemal
|
postitati 03.01.18 18:03
|
|
|
nagu sinist lòöb vâlja tagant aga ei tossa väga palju
|
|
|
rauxpalx1
postitusõiguseta
Registreerunud 01.09.17
Kasutaja on eemal
|
postitati 03.01.18 18:13
|
|
|
ei tahaks nagu kohe uut katalüsaatorit ka osta kuna see maksab 100€ , eelnevalt veenduda et on selle viga.
Móni parem diagnostika ákki nâitab siis mingeid vigu ?
|
|
|
andrec
huviline
Registreerunud 07.10.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B6 R30 VR6 turbo
|
postitati 03.01.18 18:48
|
|
|
Kõrge CH on põlematta osakesed, ehk siis sumpsist "voolab" õli või kütust välja sul.
|
|
|
|
teet82
huviline
Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro
|
postitati 03.01.18 18:54
|
|
|
Nende 74kW mootoritega on jah kahjuks need õlikulu probleemid. Isegi kui saad CO korda, siis HC võib ikka üle normi olla summutisse lendava õli tõttu.
Tean ise ka päris mitut sellise mootoriga auto, mis polegi enam läbi saanud ülevaatuselt.
|
|
|
rauxpalx1
postitusõiguseta
Registreerunud 01.09.17
Kasutaja on eemal
|
postitati 03.01.18 19:24
|
|
|
kas lambda võib põhjustada nii kõrged nâidud ?
|
|
|
teet82
huviline
Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro
|
postitati 03.01.18 19:35
|
|
|
Võib ikka, vähemalt CO osas. Kõige hullem, mis ise näinud olen, oli CO rohkem kui 8 ühel BMW-l, sai ka ainult lambda vahetusega korda. Alustuseks
võikski lambda signaali vaadata, kas siis testriga mõõta pinget või arvutiga vaadata kui saab sellel autol. Huupi pole mõtet osta ja raha raisata,
odavad universaalsed ei hakka tihti tööle ka.
|
|
|
rauxpalx1
postitusõiguseta
Registreerunud 01.09.17
Kasutaja on eemal
|
postitati 03.01.18 19:46
|
|
|
Eks ma käin kuskil kõvemas diagnostikas ára et selged sotid saada .diagnost peaks lambdat näitama ikka ju ?
|
|
|
100
Aeg maha
Registreerunud 12.04.10
Asukoht: Litsmetsa
Kasutaja on eemal
Auto: 100
|
postitati 03.01.18 19:58
|
|
|
No ei tea kas üks suvaline "kaabli taha panija" suudab seda diagnoosida, aga muidu lambda töökorda on võimalik usaldusväärselt kontrollida ikka.
Katalaüsaatori viga igatahes ei tohiks olla, ilma ilma selleta peaks näidud oluliselt paremad olema.
|
|
|
rauxpalx1
postitusõiguseta
Registreerunud 01.09.17
Kasutaja on eemal
|
postitati 03.01.18 20:05
|
|
|
niipalju kui siiamaani uurinud olen siis pakutakse lambda viga ,aga käin ennem kuskil korralikus diagnostikas ára ,siis selge pilt asjast .
|
|
|
rauxpalx1
postitusõiguseta
Registreerunud 01.09.17
Kasutaja on eemal
|
postitati 05.01.18 19:39
|
|
|
Käisin nüüd diganostikas ära, 30€ láks , mitte ühtegi viga ei näitanud .
Kuna see tuntud ja peaga mees siis ütles konkreetselt et vaheta katalüsaator ära ja CO paigas .
Esmasp panen universal kati alla ja tòttan ülevaatusele koheselt ,eks paistab mis need nâidud siis on ,kui ikka CO vói CH kòrged siis ei oska muud
teha kui auto juppideks müûa .
|
|
|
mike1
huviline
Registreerunud 15.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 06.01.18 12:23
|
|
|
Kui sinist viskab, siis katalüsaator seda vaevalt parandab.
Palju reaalne õlikulu mootoril?
Nagu varasemalt kirjutatud, siis neil mootoritel see tüüpiline, et hakkavad õli põletama.
Enda tarbeks olen ühe sama tüüpi ja sama veaga mootori korda teinud. Kolvirõngad tahmavad kinni ja hakkab seetõttu õli tarbima - kolvid välja, rõngad
maha, ära puhastada ja kokku tagasi.
Vw; Audi, Škoda; Seat; diagnostika ja kõikvõimalikud elektritööd, lisaseadmete paigaldus ja aktiveerimine.
Tallinn
|
|
|
|
rauxpalx1
postitusõiguseta
Registreerunud 01.09.17
Kasutaja on eemal
|
postitati 06.01.18 14:38
|
|
|
Tsitaat: | ainuke lahendus kolvid välja ,kas mingit pesuvahendit pole mida sisse panna et lahti leotaks ? vòi midagi
taolist |
Ainuke lahendus kolvid välja, kas mingit pesuvahendit pole mida sisse panna, et lahti leotaks? Või midagi taolist.
|
|
|
rauxpalx1
postitusõiguseta
Registreerunud 01.09.17
Kasutaja on eemal
|
postitati 09.01.18 18:07
|
|
|
|
|
|