Reemann
huviline
Registreerunud 29.07.17
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 01.01.18 18:53
|
|
|
Audi A4 3.0 - 2003 - Reemann
Eelnevalt siis sõitsin A6 C5 allroadiga, kui üks hetk sai igavus võitu ning soetasin A4-ja B6 kerel, tegelt mul mõni aeg tagasi on selline masin ka
täitsa olnud, küll aga 2.0 mootoriga.
Midagi suurt erilist ta oma lisade poolest ei ole, elementaarsed asjad on olemas nagu näiteks:
El aknad
El peeglid
Püsikiirus
Orig woofer
Istmesoojad
Kliima
El katuseluuk
Toonklaas
jms
Jõudu teeb 3.0 162kw V6 bensiinimootor, käimakast on manuaal ja suurim viga on esivedu, dragi küll ei sõida aga võiks ju siiski nelik olla.
Ptui ptui ptui siiani suuri muresid ei ole olnud, kahel korral on vaja olnud summutit keevitada kattide juurest sinna on kellegi eelneva poolt tehtud
korralik tripper, kui nüüd läheb ka kolmas kord siis läheb juba korralikum ja vabama jooksuga väljalase alla.
Rihmavahetus tehtud 268 000km peal, hetkel ees 290 000, ise olen sellest sõitnud kuskil 14 000km.
Asjad mis vajaks üle vaatamist on juhipoolne uksekõlar mis mingil põhjusel ei tööta ja kunde poolne elektriaken, mootor uhab ringi aga aken ei tõuse
ega lange.
Visuaalse poole pealt leiab kapotilt paar täppi roostet ja tagumine juhiuks vajaks tähelepanu miskit seal idaneb.
Salongis vajaks vahetust käigukangi nupp, tulede lüliti on kulunud ning käetoe laeka kaane hing on katki. Ideaalis võiks ju sisse panna ka nahksisu,
iseasi kas on mõtet.
Mis mind ennast selle A4-ja puhul üllatab on mugavus seoses tööga sõidan maha ikka pikki vahemaid ja see on tõesti auto kus selg valusaks ei jää.
Hetkel vist pikemat juttu ei olegi, mõni pilt ka.
https://www.upload.ee/image/7833738/23231581_730068467183503_6536104275579517627_n.jpg
|
|
|
KNurgberg
huviline
Registreerunud 21.12.17
Asukoht: Rakvere_Sipoo
Kasutaja on eemal
|
postitati 01.01.18 19:11
|
|
|
Ilus auto üldiselt, kuid imelik et nii suurel/vöimsal mootoril Audi poolt nelik standard ei olnud!
Soovin aga edu ja et ikka vastupeaks hästi
|
|
|
Reemann
huviline
Registreerunud 29.07.17
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 02.01.18 11:36
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: KNurgberg
Ilus auto üldiselt, kuid imelik et nii suurel/vöimsal mootoril Audi poolt nelik standard ei olnud!
Soovin aga edu ja et ikka vastupeaks hästi |
Vast ikka peab vastu, kuigi selle 3.0 kohta räägitakse päris palju hirmutavat juttu.
|
|
|
Reemann
huviline
Registreerunud 29.07.17
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 07.02.18 19:17
|
|
|
Auto sõidab siiani eduliselt, sellel nädalal hooldus peale tulemas õli + kõikvõimalikud filtrid ja küünlad.
Paar nädalat tagasi pidin kreepsu saama, kui hakkas armatuuris kõiki tulesid vilgutama ja mootor vahele jätma. Selgus, et asi oli oksüdeerunud
akuklemmides, puhastasin ära ja käis edasi nagu Antsu viiul.
Kuna igavus teeb ajuga vahel hulle asju siis võtsin kätte ja puhastasin ära kliimapaneeli venitka, selle käigus vahetasin ära ka nuppude
taustavalguse, hetkel olen ilusate nuppude otsingul, et kulunud välja vahetada ... tundub võimatu missioonina, kui kellelgi on pakkuda katkist plokki
või tervet plokki väga hea hinnaga kus nupud korras võib märku anda. Hetkel riivab silma vee makk, eks näis mis sellega ette võtta kas läheb ka
valguse vahetuseks või paneb üldse miskit vingemat.
Peale paneeli puhastust tundub, et temperatuuri regullimine toimetab ka paremini.
Kulunud tulelüliti sai ka asendatud uuega.
|
|
|
Reemann
huviline
Registreerunud 29.07.17
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 09.02.18 19:47
|
|
|
Täna sai hoole tehtud. Lasin veel muud asjad ka üle vaadata, ees on kiiremas korras vaja ära vahetada pidurivoolikud.
Lisaks üks rooliots, stabika kondid.
Nüüd rahu mõisas kuni järgmise õlivahetuseni, siis peaks tegema ka rihmavahetuse
|
|
|
Reemann
huviline
Registreerunud 29.07.17
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 11.02.18 17:01
|
|
|
Mõtlesin siis, et pühapäev ja timmin kiirelt laes oleva tuledepaneeli ka ära, kõige õudsam tripper vist üldse. Reaalselt kulus sellele vist veidi
rohkem aega, kui kliimapaneeli tegemisele.. Kliimapaneelis läks vahetusse 16 SMD LED-i, sellel paneelil ainult 4 through hole LED-i.
Tegemist 3mm ledidega. LED-i otsad viilisin kergelt ära, et hajutus parem oleks, lisaks vaja maha lihvida ka külgmised ääred, muidu ei istu
pesadesse.
Väiksemad lülitid läksid suht lihtsalt, vanad välja lõigata ja uued külge joota, takisti poolne ots on polaarsuselt +.
Keskmine suurem klahv on tõeline tripper, käib päris mitmeks osaks ning halli klahvi alune mehhanism on veel fikseeritud pisikese vedruga.
Uued ledid sees nagu näha siis otsad jälle lamedaks viilitud.
Äärmised klemmid + pooled (pikemad klemmid)
Edukas.
Tänasest talvisest ilmast üks pilt kah, enne ei pannudki tähele aga parktuli on läbi ongi põhjust sinna ka midagi asisemat panna.
Minu käes nüüd kuskil 17k vist sõitnud, siiani ptui ptui pill. Vahepeal katki läinud teine elektriaken ka, soojemad ilmad tulevad saab sinna vast
remontkomplektid ka vaadata. Paistab, et mingi tüüpviga neil?
|
|
|
Reemann
huviline
Registreerunud 29.07.17
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 13.02.18 15:48
|
|
|
Nüüd on armatuuri osaga ja laelülititega ühelpool, jääb veel teha uste lülitid aga need nagunii alles siis, kui uued kõlarid ustesse käes ja samuti
vaja elektriakende remontkomplekte.
Tagumisete kohtvalgustite plokk, põhimõtteliselt täpselt sama protsess mis esimestega.
Lisaks veel send home tulede lüliti + ümar tulede lüliti.
See ilmselt siiani kõige kergem olnud, igale poole polaarsused peale märgitud ja trükkplaadile saab mõistlikult ligi.
Orginaalis veidi pikemate jalgadega LED-id, kui nad muidu saadaval on.
Tulede lüliti on paras puzzle, avamisel paari vedruga tasub ettevaatlik olla aga üldiselt, kui rahulikult süveneda siis käib loogiliselt lahti.
Kõik oranzid LED-id läksid vahetusse, üks nendest oli isegi läbipõlenud.
See plaat ise on jube haprake, vanad ledid hammustasin tangidega katki ja jootsin jalad ükshaaval välja, jõuga seal väga kangutada ei tasu. Imekombel
otsustas paar takistit ka plaadi küljest eralduda. Tõenäoliselt ajaga tekkinud külmjooted ja loomikul väsimus. Plaadi tagumise külge lasin lõpetuseks
kuuma õhuga üle, ultraheli vannist läbi ja uus lakk peale.
Uute LED-idega
Ja lõpetuseks jäi nii, hetkel on see sümbolitega kate saanud veidi vale, esimene valik peaks olema "auto" õnneks müüjalt juba uus rõngas tulemas ja
saab selle ka õigeks.
|
|
|
Reemann
huviline
Registreerunud 29.07.17
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 23.02.18 17:04
|
|
|
Terv,
Enne kui lammutama hakkan uuriks, mis on orginaal woofri suurus, 8 või 10" tegemist pole Bosega, kui see midagi määrab. Juhul, kui tegemist 8"
isendiga siis kas keegi on sinna 10" mahutanud ja oskab kogemusi jagada?
|
|
|
|