Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: B4 103kw Külmalt/niiskusega ei taha käivituda (Vastuseid: 4 | Vaatamisi: 1522)
P.Kopli
huviline



Registreerunud 01.01.18
Kasutaja on eemal


postitati 01.01.18 11:31 Tsiteeri
B4 103kw Külmalt/niiskusega ei taha käivituda



Tere. Head uut aastat kõigile. Vabandan kui teema on foorumi sügavustes olemas.

Auto ei taha külmast peast käivituda. Vajab kokku umbes 1min+ kerimist. Enne seda ei luba ka. Hääl täpselt sama nagu immo oleks peal aga ei usu et selles probleem. Sooja mootoriga käivitub koheselt. Kas asi võib olla jagajas? Samuti tühikäigu pöörded tahavad alla vajuda kuni 300rpm-ini.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
TiitR2
huviline

Avatar


Registreerunud 21.07.04
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Kasutaja on eemal

Auto: BMW X5 xDrive30d, M-pakett 2009a; VW Passat 2.0 tdi DSG 2011a.

postitati 01.01.18 11:44 Tsiteeri


Jagaja, kommutaator?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
P.Kopli
huviline



Registreerunud 01.01.18
Kasutaja on eemal


postitati 11.01.18 10:58 Tsiteeri


Vahetatud jagaja kaas ja rootor ning tühikäigu "mootor". Probleem sama-soojalt käivitub, külmalt mitte.

Edit: googeldades saan vasututeks et külmkäivituspihusti võib olla probleem. Kahjuks ma ei tea mida selle infoga edasi teha :)

Edit2: pöörded said tühikäigu mootori vahetamisega korda


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Kremlin
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.01.10
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B8 3.2 FSI S-Line Avant Quattro

postitati 11.01.18 12:16 Tsiteeri


Mul oli B5 peal sama jama, asi oli küünla / piibu juhtmetes.
Mõõda juhtmed üle. Takistus oli äkki, mul oli kõik null.
Vahetasin juhtmed ja korras.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
P.Kopli
huviline



Registreerunud 01.01.18
Kasutaja on eemal


postitati 13.01.18 09:23 Tsiteeri


Auto töökorras. Sai välja vahetatud temp näidik (ecu). Suhteliselt raskesti ligipääsetav 19võtmega. Maha tuli võtta külmkäivitus lõdvikud, jagaja kaas ja jahutusvedeliku lõdvik ning välja lasta 2l tosooli. Aitäh kes nõu pakkusid.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 20.0% - SQL: 80.0%]