Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Pierburg/ecotronic karpa vahetus lihtsama vastu? (Vastuseid: 6 | Vaatamisi: 1730)
RedRocket
huviline

Avatar


Registreerunud 02.06.17
Asukoht: Jõgeva
Kasutaja on eemal

Auto: 1990 Audi 80 B3

postitati 18.12.17 17:35 Tsiteeri
Pierburg/ecotronic karpa vahetus lihtsama vastu?



Tervist,
ehk on siin foorumis juba see küsimus läbi käinud, kuid kui tehtav oleks 1.6 51kw bensukale tavalise karpa peale aretamine?
Või kas keegi Tartu kandis teostab antud elukale diagnostikat/remonti? Hetkel on kütusekulu kohutav ja tooreklapp teeb igasugu vigureid


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
stihl
huviline

Avatar


Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II

postitati 19.12.17 13:54 Tsiteeri


Pigem on see aretamine ikka kallim, kui olemasoleva kordategemine. Ok, leiad sinna mingi elementaarkaburaatori (Zenith näiteks), aga siis selgub, et talle on vaja CNC pingis tehtud adapterit, tooretrossi, gaasitrossi ümberehitust ja uut remondikomplekti, sest ta on lihtsalt vana ja kulunud. Õhufilter ka ei sobi.

Pigem on odavam isegi Tallinnasse kohalike karbussijumalate juurde sõita ja lasta olemasolev asi korda teha.
Kui Tartust või Viljandist (Särg vist teeb seal karpasid, olen kuulnud) kedagi ei leia, kes seda teha tahaks.
Mis see toorevärk siis ikka korda on teha; küttekulu on muidugi suur, kui ta kogu aeg peal on ja tagant vaid musta ajab.

.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
RedRocket
huviline

Avatar


Registreerunud 02.06.17
Asukoht: Jõgeva
Kasutaja on eemal

Auto: 1990 Audi 80 B3

postitati 19.12.17 15:48 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: stihl

Mis see toorevärk siis ikka korda on teha; küttekulu on muidugi suur, kui ta kogu aeg peal on ja tagant vaid musta ajab.

.


Tooreklapiga on see jama, et isegi suvel paneb ta külma mootoriga selle lõpuni kinni, nii et ajab musta tagant ja peab gaasiga mängima paar minutit, kuni avaneb. Hetkel on see lahendatud mutriga kinnitatud kõvera traadijupiga, mis tal täiesti sulguda ei lase.


Eks ma üritan elementaarsemad asjad järgi vaadata, nagu karpa padi ja vaakumvoolikud. Aga kui tulemust pole, siis põrutan vast Tallinna poole jah, Speedsterist peaks juttude järgi abi saama küll. Teise karpaga kaasnevate lisavidinatega olen muidu kursis, aga pigem kalduksin tõesti vana taaselustamise poole.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
stihl
huviline

Avatar


Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II

postitati 19.12.17 16:39 Tsiteeri


Suvi või talv, toorest peab külmale mootorile ikka andma.
Mul toas hetkel üks karpaga auto, mida aeg ajalt käivitan. Toas termomeeter näitab 22 kraadi sooja, aga toorest tahab ta käivitumiseks ikka saada, see on normaalne. (sel veel käsitsitoores; auto on aastast 1970)
Korra käima läinud, siis käib soojas toas juba ilma ka. (pööre küll kukub täitsa maha)
Toorega käivitub poolest pöördest, ilma tahab pikemat käiamist ja paar korda pedaali. (kiirenduspump, siis higistab puhast bensiini sisselaskesse)

Seega seal Keihin`il (või mis karpa neil Audidel oligi) peaks vaatama, mis seda toorest täpselt regullib ja miks ta maha ei võta, kui mootor juba soem. Karbussil endal pole vblla häda midagi.

.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tegelane5
huviline

Avatar


Registreerunud 26.09.05
Asukoht: Harju Maakond
Kasutaja on eemal


postitati 21.12.17 10:24 Tsiteeri


Väga imelik, tavaliselt läks neil üldse segu liiga lahjaks tühikäigul. VBolla vaadata tempandurid üle, üks on sisselaske kollektoris ja teine mis plokikaanes.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
RedRocket
huviline

Avatar


Registreerunud 02.06.17
Asukoht: Jõgeva
Kasutaja on eemal

Auto: 1990 Audi 80 B3

postitati 21.12.17 12:58 Tsiteeri


Ise olen neid samu tegelasi vaikselt kahtlustama hakanud. Soojenedes (umbes 50-80 kraadi) käib nagu üle kivide ja kändude, aga kui temp normi jõuab, pole häda midagi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ACE16V
huviline

Avatar


Registreerunud 12.03.03
Asukoht: Järveküla
Kasutaja on eemal

Auto: Audi80AvantQuattro / DUCATI_M900

postitati 22.12.17 07:45 Tsiteeri


Mul oli kunagi B3 1.8, SF mootoriga (65kW) ja sellel oli tehasest Keihin karpa, käsitoorega. Väljalaske aasta oli 1987. Ehk on abiks otsinguil.

Terv.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 25.6% - SQL: 74.4%]