STESalupõld
huviline
Registreerunud 13.12.17
Asukoht: Habaja Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: audi 80 b4 1992
|
postitati 13.12.17 16:31
|
|
|
Vajan abi Audi 80-nega
Tere!
Oleks vaja audi 80 B4 R5 2,3E (pritsung) abi.Probleem selles,et autol süüte sisse keeramisel hakkab bensiinipump tööle,aga kui kütusesurve langeb
pumpa järgi ei võta ja sureb välja see toimub sõidupeal,aga kohapeal kõik korras.Kas tal on üldse selline asi nagu kütuse surveregulaator? Kus tal see
asuda võiks kui tal see üldse on? Andke andeks alles algaja
STESalupõld
|
|
|
|
stihl
huviline
Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II
|
postitati 13.12.17 18:29
|
|
|
Mismõttes kütusesurve langeb? Kas sõitsid kellaga (manomeetriga) ja pumba peal voltmeetriga ringi, et seda täpselt tead?
Regulaator muidugi on, aga tavaliselt need kestavad kauem, kui 1 pump.
Ma veakirjeldusega pakuks ikkagi, et pump ise vajab vahetust. See on tegelt hooldusosa.
.
|
|
|
STESalupõld
huviline
Registreerunud 13.12.17
Asukoht: Habaja Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: audi 80 b4 1992
|
postitati 13.12.17 18:38
|
|
|
Autol jõu kadumise hetkel pump voolu ei saa,kütust kätte ei saa ja sureb välja,kütuseregulaator on tehase oma aastast 1992
STESalupõld
|
|
|
|
Silverpm
huviline
Registreerunud 06.04.08
Kasutaja on eemal
Auto: Need vanemad ikka.
|
postitati 13.12.17 18:50
|
|
|
Alustame kütusepumba releest.
Head kontrollimist.
|
|
|
|
STESalupõld
huviline
Registreerunud 13.12.17
Asukoht: Habaja Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: audi 80 b4 1992
|
postitati 13.12.17 18:52
|
|
|
Relee süüte sissekeeramisel toimib
STESalupõld
|
|
|
|
stihl
huviline
Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II
|
postitati 14.12.17 07:27
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: STESalupõld
Autol jõu kadumise hetkel pump voolu ei saa |
Kuidas sa tead seda, endiselt küsin? Kas kõrva järgi?
See 1992a regulaator on veel tuttuus. Muidugi, võib proovida tagasivooli kinni pigistada, aga vaevalt see midagi muudab.
|
|
|
STESalupõld
huviline
Registreerunud 13.12.17
Asukoht: Habaja Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: audi 80 b4 1992
|
postitati 14.12.17 08:47
|
|
|
Jah kõrva järgi pump paagis ei surise
STESalupõld
|
|
|
|
stihl
huviline
Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II
|
postitati 14.12.17 09:43
|
|
|
Siis pumba relee välja, pumbaotsad sildad ära (hakkab paagis inisema), kohe käima ja testdraiv. Ega sa muidu oma kõrva uskuma ei hakka.
Kas kõrv ütleb sama ja kas sureb koormusel samamoodi välja?
Mida ma pumbast ei usuks, et katkeb. Kui korra lööb rõhu üles ja siis aju signaali peale toimib ja järsku lampi katkeb??? Kahtlane. Oleks relees
külmjooted, siis need oleks külmad ka käivitusel.
Kogu see jama on konstruitud selleks, et kui laksu paned (ja mootor seisma jääb), et siis pump rohkem kütet ei uhaks. Sest mingi voolik võis kah
puruks minna ja siis on tuleoht suur.
Kui kõik siiski toimib, siis teist releed proovida.
Aga pigem ikka pump ise on lihtsalt lahja, kuigi töötab.
P.S. Kõrva järgi ma olen pumbavea diagnoosinud ainult mingil tutikal Mazda6-el. (see sai paagi pihta kaigast ja lasi vähemalt koju sõita) Aga neil
vanadel sakslastel küll pumpa pole töötamise ajal kuulnud, polster on vanusest hoolimata parem.
.
|
|
|
Tegelane5
huviline
Registreerunud 26.09.05
Asukoht: Harju Maakond
Kasutaja on eemal
|
postitati 15.12.17 09:01
|
|
|
Seisva mootoriga kuuleb vast ikka kas pump töötab. Vbolla liikumise pealt ei kuule aga see kaks sekki süüdet sissepannes oli küll kuulda. Vähemalt
b3l.
Kui sõites mootor seisma jääb aga tahho nulli ei kuku, siis minul tegi sellist "nalja" oksüdeerunud pumba klemm. B4jal sellist asja vist juhtuda ei
saa. Aga kui tahho nullis siis pump ei peagi töötama.
(tahho näitab ära kas üldse aju halli anduri signaali või kasvõi toidet saab)
|
|
|
|