Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Vajan abi Audi 80-nega (Vastuseid: 8 | Vaatamisi: 2051)
STESalupõld
huviline



Registreerunud 13.12.17
Asukoht: Habaja Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: audi 80 b4 1992

postitati 13.12.17 16:31 Tsiteeri
Vajan abi Audi 80-nega



Tere!

Oleks vaja audi 80 B4 R5 2,3E (pritsung) abi.Probleem selles,et autol süüte sisse keeramisel hakkab bensiinipump tööle,aga kui kütusesurve langeb pumpa järgi ei võta ja sureb välja see toimub sõidupeal,aga kohapeal kõik korras.Kas tal on üldse selline asi nagu kütuse surveregulaator? Kus tal see asuda võiks kui tal see üldse on? Andke andeks alles algaja:(


STESalupõld
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
stihl
huviline

Avatar


Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II

postitati 13.12.17 18:29 Tsiteeri


Mismõttes kütusesurve langeb? Kas sõitsid kellaga (manomeetriga) ja pumba peal voltmeetriga ringi, et seda täpselt tead?
Regulaator muidugi on, aga tavaliselt need kestavad kauem, kui 1 pump.

Ma veakirjeldusega pakuks ikkagi, et pump ise vajab vahetust. See on tegelt hooldusosa.

.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
STESalupõld
huviline



Registreerunud 13.12.17
Asukoht: Habaja Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: audi 80 b4 1992

postitati 13.12.17 18:38 Tsiteeri


Autol jõu kadumise hetkel pump voolu ei saa,kütust kätte ei saa ja sureb välja,kütuseregulaator on tehase oma aastast 1992


STESalupõld
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Silverpm
huviline



Registreerunud 06.04.08
Kasutaja on eemal

Auto: Need vanemad ikka.

postitati 13.12.17 18:50 Tsiteeri


Alustame kütusepumba releest.
Head kontrollimist.;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
STESalupõld
huviline



Registreerunud 13.12.17
Asukoht: Habaja Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: audi 80 b4 1992

postitati 13.12.17 18:52 Tsiteeri


Relee süüte sissekeeramisel toimib


STESalupõld
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
stihl
huviline

Avatar


Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II

postitati 14.12.17 07:27 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: STESalupõld
Autol jõu kadumise hetkel pump voolu ei saa


Kuidas sa tead seda, endiselt küsin? Kas kõrva järgi?

See 1992a regulaator on veel tuttuus. Muidugi, võib proovida tagasivooli kinni pigistada, aga vaevalt see midagi muudab.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
STESalupõld
huviline



Registreerunud 13.12.17
Asukoht: Habaja Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: audi 80 b4 1992

postitati 14.12.17 08:47 Tsiteeri


Jah kõrva järgi pump paagis ei surise


STESalupõld
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
stihl
huviline

Avatar


Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II

postitati 14.12.17 09:43 Tsiteeri


Siis pumba relee välja, pumbaotsad sildad ära (hakkab paagis inisema), kohe käima ja testdraiv. Ega sa muidu oma kõrva uskuma ei hakka.

Kas kõrv ütleb sama ja kas sureb koormusel samamoodi välja?

Mida ma pumbast ei usuks, et katkeb. Kui korra lööb rõhu üles ja siis aju signaali peale toimib ja järsku lampi katkeb??? Kahtlane. Oleks relees külmjooted, siis need oleks külmad ka käivitusel.
Kogu see jama on konstruitud selleks, et kui laksu paned (ja mootor seisma jääb), et siis pump rohkem kütet ei uhaks. Sest mingi voolik võis kah puruks minna ja siis on tuleoht suur.

Kui kõik siiski toimib, siis teist releed proovida.
Aga pigem ikka pump ise on lihtsalt lahja, kuigi töötab.

P.S. Kõrva järgi ma olen pumbavea diagnoosinud ainult mingil tutikal Mazda6-el. (see sai paagi pihta kaigast ja lasi vähemalt koju sõita) Aga neil vanadel sakslastel küll pumpa pole töötamise ajal kuulnud, polster on vanusest hoolimata parem.

.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tegelane5
huviline

Avatar


Registreerunud 26.09.05
Asukoht: Harju Maakond
Kasutaja on eemal


postitati 15.12.17 09:01 Tsiteeri


Seisva mootoriga kuuleb vast ikka kas pump töötab. Vbolla liikumise pealt ei kuule aga see kaks sekki süüdet sissepannes oli küll kuulda. Vähemalt b3l.
Kui sõites mootor seisma jääb aga tahho nulli ei kuku, siis minul tegi sellist "nalja" oksüdeerunud pumba klemm. B4jal sellist asja vist juhtuda ei saa. Aga kui tahho nullis siis pump ei peagi töötama.
(tahho näitab ära kas üldse aju halli anduri signaali või kasvõi toidet saab)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 22.7% - SQL: 77.3%]