Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Audi 100 93a. 2.6 V6 ABC 110kw pöörete jamad (Vastuseid: 12 | Vaatamisi: 2115)
Okirspuu
huviline

Avatar


Registreerunud 10.09.15
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal

Auto: 100 2.6 Q Avant, A4 1.9tdi 81kw Avant

postitati 12.12.17 10:08 Tsiteeri
Audi 100 93a. 2.6 V6 ABC 110kw pöörete jamad



Sõidu ajal gaas lahti lastes vurab moto sekundi ilusti edasi ja siis tekib autol nagu tagasilöök ja peale seda pöörded hakkavad langema. Nagu sekundi hoiab gaasi ja siis jõnks. Mida väiksem käik seda suurem löök. Esimese ja teise käiguga ei saa üldse rahulikult kulgeda, tuleb alati leida ideaalne jalg gaasil moment, et auto seda ei teeks ning seda saavutada on pea võimatu.

Korra arvasin, et äkki sellest, et plastiksuunajaid pole sisselaskes enam, aga pigem pakutakse, et viga peitub mõnes anduris või klappides.

Tean, et mõnel klubilisel sama probleem ja vastust pole saanud. Selleks tegin ka eraldi teema.

Oskab keegi pakkuda, kust alustada täpsemalt vea otsimist. Tartu Autohospidal ei osanud ka mind hetkel aidata.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
moora772
huviline

Avatar


Registreerunud 14.05.08
Asukoht: Paldiski / Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 90Q 2.3 100kw 1990

postitati 13.12.17 09:44 Tsiteeri


Kas sama on nii sooja kui külma mootoriga?
Kas temp andur on kontrollitud?
Kas lambdaga ja lambdata on sõidetud?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Okirspuu
huviline

Avatar


Registreerunud 10.09.15
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal

Auto: 100 2.6 Q Avant, A4 1.9tdi 81kw Avant

postitati 13.12.17 11:42 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: moora772
Kas sama on nii sooja kui külma mootoriga?
Kas temp andur on kontrollitud?
Kas lambdaga ja lambdata on sõidetud?


Soojalt ja külmalt sama
Mõlemad ( radika küljes ja mootori küljes ) andurid uued boschid
Kõik 4 lambda andurit töötavad ilusti. Ei ole ilma sõitnud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 13.12.17 11:49 Tsiteeri


Kui sõidu ajal lükkad käigu välja ja lased vabalt veereda, kas pööre kukub kohe täiesti alla ja tahhomeeter ei registreeri muutust ka siis kui auto täielikult seiskub?
Muidu peaks olema nii et kui auto seisab kohapeal, gaasiga mängides kukub pööre põhimõtteliselt kohe sinna 700 pöörde juurde.
Liikuva autoga käik väljas peaks hoidma pööret üle 1000 rpm-i ja auto peatudes peaks vajuma sinna 700 kanti.
Aju ei saa äkki kiirusesignaali kätte.
Lisaks on neil mootoritel olnud palju probleeme ka gaasisiibri poteka ja selle pistikuga. Vaata korra sinna pistikusse sisse. Tühikäigu reguleeriv samm mootor on ka vahest trikitanud.

Mis aasta väljalase see 4 lambda anduriga on? Ma ei ole kunagi kohanud sellist asja 2,6 mootoril.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Okirspuu
huviline

Avatar


Registreerunud 10.09.15
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal

Auto: 100 2.6 Q Avant, A4 1.9tdi 81kw Avant

postitati 13.12.17 11:56 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: QUATTRO
Kui sõidu ajal lükkad käigu välja ja lased vabalt veereda, kas pööre kukub kohe täiesti alla ja tahhomeeter ei registreeri muutust ka siis kui auto täielikult seiskub?
Muidu peaks olema nii et kui auto seisab kohapeal, gaasiga mängides kukub pööre põhimõtteliselt kohe sinna 700 pöörde juurde.
Liikuva autoga käik väljas peaks hoidma pööret üle 1000 rpm-i ja auto peatudes peaks vajuma sinna 700 kanti.
Aju ei saa äkki kiirusesignaali kätte.
Lisaks on neil mootoritel olnud palju probleeme ka gaasisiibri poteka ja selle pistikuga. Vaata korra sinna pistikusse sisse. Tühikäigu reguleeriv samm mootor on ka vahest trikitanud.

Mis aasta väljalase see 4 lambda anduriga on? Ma ei ole kunagi kohanud sellist asja 2,6 mootoril.



Nelikveoline, kahe katalüsaatoriga. Viimati töökojas käisin siis lasin kontrollida lambdasid, ütlesid et kõik 4 korras. Ise pole auto all neid vaatamas otseselt käinud.
Õhtul koju lähen, katsetan ja mängin. Vaatan pistiku ka üle. Annan teada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Quattru
huviline

Avatar


Registreerunud 26.12.09
Asukoht: Hiiumaa - Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 V6

postitati 13.12.17 12:35 Tsiteeri


Lambdasid ikka 2 pole? Mul ABC-gal sama probleem külma mootoriga/kümade saabumisega just, aitas natukenegi kõiksugu voolikute kontroll, õhulekete kaotamine.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Okirspuu
huviline

Avatar


Registreerunud 10.09.15
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal

Auto: 100 2.6 Q Avant, A4 1.9tdi 81kw Avant

postitati 13.12.17 13:31 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Quattru
Lambdasid ikka 2 pole? Mul ABC-gal sama probleem külma mootoriga/kümade saabumisega just, aitas natukenegi kõiksugu voolikute kontroll, õhulekete kaotamine.


Hakkaski kohe huvitama, et kas jäi ikka õigesti meelde. Küsisin üle, aga jäid mulle praegu vastuse võlgu. Aga kirjutan siia kui teav kas 2 või 4.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Okirspuu
huviline

Avatar


Registreerunud 10.09.15
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal

Auto: 100 2.6 Q Avant, A4 1.9tdi 81kw Avant

postitati 13.12.17 15:47 Tsiteeri


Veel sümptomeid:

1. Külmalt käik välja võttes hakkavad pöörded vaikselt vaikselt langema kuni seismajäämiseni, kus ta siis jääb vastavalt kas 1000 peale kui just sõitma hakanud masin või 700 peale kui juba paar minti sõidetud. Aga pöörded kõiguvad intervalliga 100 (nt: 1400-1300 vahel ja alla poole). Soojalt sujuv.
2. Temp linnas ja kohapeal saavutab 90 kraadi, maanteel külma ilmaga 81 max.
3. Käigu vahetusel ( gaas vabaks, sidur alla) tõusevad pöörded siduri alla vajutamise ajal just külma mootoriga. Näiteks esimeselt teisele pannes tõusevad kuskil 500 pöördet. Soojalt kõik ilus tore.
4. Vahel külma ilmaga auto hommikul käima pannes hakkavad pöörded kõikuma nii 1000-1500. Aitab kas uuesti käivitamine, ootamine või vahel harva gaasi andmine.
5. Sellest tagasilöögist või jõnksatusest veel niipalju, et tundub nagu kui gaas lahti lasta siis sekundiks jääb gaas veel peale, siis käib jõnks ja seejärel hakkavad pöörded langema nagu ikka. Kuidagi on see jõnks seotud ka käigukastiga, sest käigukangist käib see litt ka läbi ning nagu kastist käik ka see jänks läbi.
6. Kohapeal seistes gaasi andes kukub ta alla tagasi nii, et nagu põrkab korra ja siis kukub. Näiteks 2000 pööret, gaas lahti, kukub 800 peale, põrkab 1000 peale ja siis kukub 700 peale.
7. Ja väga raske on hoida pöördeid ühe koha peal. Endal pole vaja olnud aga olen märganud ülevaatusel kui on vaja tal hoida pöördeid näiteks 3000 peal siis ta tükk aega jukerdab enne kui oma co näidu kätte saab kuna pöörded tahavad alla tagasi kukkuda.

Mis võib teemaga seotud olla:
Mootori küljes olev ( paremal taga) olev temp andur äsja vahetatud - bosch.
Radika küljes olev suurem temp andur ( all paremal ) on vahetatud 2.8 oma vastu. ( pool aastat tagasi, vana oli veits oksudeerunud, toonori küljest läks kasutatud originaal külge )
Termostaat, veepump ja värgid särgid vahetatud 60k tagasi
Õhufiltrid, kütusefiltrid vahetatud vastavalt hooldusrutiinile.
Mõlemad katid uued ja koos nende vahetusega lambdad kontrollitud.

Mis vigu on sarnastel juhtudel pakutud:
Temp. andurid
Süüde paigast
Intervallirelee
Siibri asendi regulaator/tühikäigu mootor/ gaasisiibri potekas
Lisaõhku kuskilt
Termostaat jääb kinnisesse asendisse kui moto 70 kraadi kätte saab
Lambda andur


Ei saa kergelt sinna gaasitrossi lähedal olevale pistikule ligi. Eks mingiaeg vaatan ta üle.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
r384n3
huviline

Avatar


Registreerunud 18.08.13
Asukoht: Taebla
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B5 1.9 81kw TDI, Audi 80 B4 Turbo Quattro

postitati 13.12.17 17:09 Tsiteeri


Kui kuskil arvuti järgi saaks panna, siis tasub vaadata, mis näitu map andur annab. On olnud juhus, kus närilised on armatuuri alla pesa teinud ning map anduri vooliku läbi hammustanud. See voolik jookseb sisselaske kolde küljest mootori ajusse mööda mootori juhtmekimpu. Sul ei pruugi see just näriliste tõttu puruks olla, kuid korrasolekut tasub siiski kontrollida.


Old Audis never die. They just get faster.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Quattru
huviline

Avatar


Registreerunud 26.12.09
Asukoht: Hiiumaa - Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 V6

postitati 13.12.17 22:42 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Okirspuu
Veel sümptomeid:

3. Mul sama teema, nagu mainisin paranes see märgatavalt vaakumvoolikute korrastusega.
4. Auto "õpib uuesti hingama", tavaliselt üks põhjus vilets aku. Kui peaks veel aku täitsa tühjaks minema ja siis kas käivitusabiga/uuesti laetud akuga oh seda nalja kus pöörded hüppavad 3000 juures ning parema jalaga pole midagi ka sõites teha esimesed 5 minutit (või lihtsalt uuesti käivitada).
5.Lisaks mootori veiderdusele siis ülekandel, kastil ka vanusest loksud sees, määre samuti vana ja "tavotistunud" külmaga.
6.Sooja mootori tühikäigul pöörded 700 või 800 peal peab olema? Viimati avastanud enda autol pöörded tahavad ka alla 700 vajuda et mootor müdiseb rohkem.
Lambda andur ebakorrektse töö peaks jätma jälje veakoodina, mida arvutiga lihtsalt näha.
Ühesõnaga kirjeldasid suht minu auto mootori eripärasid, ära alusta kohe sõitmist, lase mõned minutid enne mootoril soojeneda :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Okirspuu
huviline

Avatar


Registreerunud 10.09.15
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal

Auto: 100 2.6 Q Avant, A4 1.9tdi 81kw Avant

postitati 14.12.17 06:18 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Quattru
Tsitaat:
Algselt postitas: Okirspuu
Veel sümptomeid:

3. Mul sama teema, nagu mainisin paranes see märgatavalt vaakumvoolikute korrastusega.
4. Auto "õpib uuesti hingama", tavaliselt üks põhjus vilets aku. Kui peaks veel aku täitsa tühjaks minema ja siis kas käivitusabiga/uuesti laetud akuga oh seda nalja kus pöörded hüppavad 3000 juures ning parema jalaga pole midagi ka sõites teha esimesed 5 minutit (või lihtsalt uuesti käivitada).
5.Lisaks mootori veiderdusele siis ülekandel, kastil ka vanusest loksud sees, määre samuti vana ja "tavotistunud" külmaga.
6.Sooja mootori tühikäigul pöörded 700 või 800 peal peab olema? Viimati avastanud enda autol pöörded tahavad ka alla 700 vajuda et mootor müdiseb rohkem.
Lambda andur ebakorrektse töö peaks jätma jälje veakoodina, mida arvutiga lihtsalt näha.
Ühesõnaga kirjeldasid suht minu auto mootori eripärasid, ära alusta kohe sõitmist, lase mõned minutid enne mootoril soojeneda :D


Aku uus
Sidurikomplekt uus, õlid korrektselt vahetatud.
Veakoode kontrolliti viimati 4 kuud tagasi, polnud ühtegi.
Lambdad korras.

Ja, komme on tekkinud, et üldjuhul lasen paar kolm minutit talvel tiksuda enne kui sõitma lähen.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Okirspuu
huviline

Avatar


Registreerunud 10.09.15
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal

Auto: 100 2.6 Q Avant, A4 1.9tdi 81kw Avant

postitati 14.12.17 07:06 Tsiteeri


http://www.12v.org/engine/index.php?section=cl&view=rear

Plaan siis tühikäigu mootori pistik üle vaadata. Kas tasub terve mootor ka küljest ära võtta ja üle vaadata? Kui jah, siis lugesin et peale tagasipanekut tuleb veits jukerdada et ta õiged pöörded jälle leiaks (kohalt minnes välja suretada). Kas seda näppides tekib ka mõni veakood juurde?

Teiseks, kas pildil kujutatud multi-funktsionaalne temp. andur ja potentiomeeter/ tühikäigu lüliti võivad ka selliseid sümptomeid põhjustada?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Okirspuu
huviline

Avatar


Registreerunud 10.09.15
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal

Auto: 100 2.6 Q Avant, A4 1.9tdi 81kw Avant

postitati 16.12.17 13:23 Tsiteeri


Tundub et pöörete tõus käigu vahetusel on seotud selle tagasilöögiga. Ehk siis mõlema põhjuksel on see, et peale gaasi lahti laskmist jääb kaas veel sekundiks peale.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 29.7% - SQL: 70.3%]