Lehekülgi: 1 2 3 .. 9 |
kuno666
huviline
Registreerunud 15.07.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: 2xV8 & 1x 2,2 20v.
|
postitati 11.12.17 05:19
|
|
|
Audi S4 C4 2,2TQ - 1994 - Kuno666 MÜÜDUD?!
Mõtlesin, et teeks ikkagi sellest autost ka teema siis hea nõu küsida kui midagi vaja. Autost endast siis niipalju, et tegemist on kasutaja Paukpadrun
endise autoga. Auto osteti mootori doonoriks ja viimati olevat jaanipäev liigutatud seda. Alguse sai see stoory fb kus pakuti 2,2 mootorit ja minu
kommentaari alla kirjutati ,et sama raha eest on saada komplketne auto. Sai kohe küsitud ,et millest jutt käib aga juba 30 sekundi jooksul oli auto
bronnitud. Sai siis oodatud ja uuritud ,et kas auto alles. Minu õnneks oli alles aga auto müügihuvi oli kadunud. Sai siis mõeldud juppidele selle auto
küljest ja oodatud kuna omanik eesti ja värsked pildid saadab. Juba reede sain värsked pildid ja siis oli selge, et vaja see kätte saada ja sai
omanikuga ikka räägiutd, et maha müüks. Lõpuks sain paaril tingimusel nõusse, et saan ära osta kui laupäev järgi. Sai siis kiirelt tööpäev laupäev ära
tehtud ja kiirelt treila ja auto ette ja võru poole. Kohale jõudes hakkasin vaatama, et päris ehe ikka originaal s4. Samaaeg kui sõbrad autot treilale
ajasid otsisime me piduri suppordeid taga. Autol siis termostaat väljas st vahetamata ja esimesed suppordid ka küljest. Auto sai võrust pärnu ära
toodud ja eile siis sai lahatud ja alles siis nägin valges esimest korda seda. Kere on nagu enamus c4 ikka siin seal mõni rooste koht ja kriimud aga
üldpilt päris libe. Bensapump oli ka välja võetud ja vaja see nüüd omale kohale tagasi saada aga see tundub päris keeruline kuna pole õrna aimugi
kuidas see sinna käib. Sai aga proovijaoks see sisse visatud ja värske bens peale toodud. Kui küte üleval sai käevitatud ja paugust pill käis ja jube
puhtalt. Harjund et sõpprade omadel ikka pööre kõigub mingil määral aga sellel ilus puhas töötamine ja puudusid igast tiksud ja asjad ka. Sai ka
natuke liigutatud ja hetkel tundub, et liigub ja käiguosa töötab ka. Tegemist siis suht barnfaindiga kuna auto käis viimati 2013üv ja seni
jaanipäevani seisis küüniall. Hetkel aga lahtine mida teha kuna plaan oli ta doonoriks tuua aga praegu tundub see mõte patuna ja samas katid asjad all
ja kui pidurid üle käia siis võiks ju üv proovida teha. Peal on sellel siis rs2 replica väljalase ja prj chip nagu eelmisest teemast välja lugesin.
Esimesed püstakud ka s6 omad. Eks doonori mõttega ta toodud sai aga samas vaadates 2,2 20v hindu ja saadavust siis tundub juba kriminaal kuritegu
selliste autode lammutamine. Eks mul tegelt ole ka neid autosi aga igalühel oma lugu. Cabriopeal oleks 2,2 äge aga seda ainult kui ilma on ja
valgepeal on tegemist siiski a6 ja samas tahaks näha palju sealt diislist ikkagi reaalselt ära tuleb.
Autost endast siis :
2,2TQ AAN 169kw+chip
Kast on kahjuks ATM aga kui jääb alles siis kindlasti saab manuaaliks.
Sisu on hele sportnahk koos 4x soendustega.
Kliima puudub aga olemas kont.
All peaks ka olema -35 eibach madaldusvedrud.
Kahjuks originaal s4 rooli asemel on mingi racing.
Teha on vaja:
Esimesed uued piduri voolikud ja suppordid tagasi keerata.
Veljed ära vahetada kuna need ostis sõber omale.
Kässar korda teha.
Termostaat tagasi.
Radika andur mis kliima vendi käima paneb.
|
|
|
Audi100C2
klubiliige
Registreerunud 05.01.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S4 2.2 1993a; Audi 100 2.8Q, 1991; Audi 200 2.1 5E 1981a; VW T3 Syncro Caravelle GL 1990a
|
postitati 11.12.17 06:24
|
|
|
Need lehmalaudaleiud on ikka huvitavad küll. Jälgin.
|
|
|
SalmA
huviline
Registreerunud 23.09.13
Asukoht: Tallinn/Rapla/Lokuta
Kasutaja on eemal
Auto: 100 Sedan 2.5 TDI 90
|
|
kuno666
huviline
Registreerunud 15.07.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: 2xV8 & 1x 2,2 20v.
|
postitati 11.12.17 07:14
|
|
|
Need laudaleiud ägedad ja . Tänapäeval juba suht haruldane nähtus kuna
enamus on vanaraua hundid tühjaks teinud. See auto oli ka külavahel ja sellises kohas, et keegi seda ei saand näha ka. Sisu on äge ja. Juhiiste vajaks
taastamist ja kõrvalistuja oma saaks värviga heaks. Tagumine ja polstrid kõik ilusad. Kusjuures s4 puhul on neid ilma kliimata silma jäänd veel aga
õnneks on kont peal ja samas pole neid elektriklappi jamasi ja ongi swlline retrokas
|
|
|
veekaheksa
klubiliige
Registreerunud 07.09.03
Asukoht: P-Jgp,Sca
Kasutaja on eemal
Auto: A4 TDI quattro, S8 40V
|
postitati 11.12.17 09:47
|
|
|
Lahe püss. Usun, et suhtkoht kerge vaevaga saad asja TÜVikaks. Olles bensapumpadega 2x juba jagelenud, siis pole midagi ületamatut, netis on õpetusi
ja inffi küllaga. Lihtsam paak alt ära ja siis on OK teha seda jama.
veekaheksa
PLUS TDI Die Menschen sollten nicht
schlafen, während sie unterwegs sind, aber sie tun es trotzdem.
|
|
|
|
SalmA
huviline
Registreerunud 23.09.13
Asukoht: Tallinn/Rapla/Lokuta
Kasutaja on eemal
Auto: 100 Sedan 2.5 TDI 90
|
postitati 11.12.17 09:56
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: veekaheksa
Lahe püss. Usun, et suhtkoht kerge vaevaga saad asja TÜVikaks. Olles bensapumpadega 2x juba jagelenud, siis pole midagi ületamatut, netis on õpetusi
ja inffi küllaga. Lihtsam paak alt ära ja siis on OK teha seda jama.
veekaheksa |
Just!
Kuna paagi võiks profülaktika mõttes kohe ka üle värvida, sest varem või hiljem hakkab to lekkima
SalmA
Some seek forgiveness, others escape...
|
|
|
|
paukpadrun
huviline
Registreerunud 20.04.07
Kasutaja on eemal
Auto: A4 b6, Cabrio
|
postitati 11.12.17 10:18
|
|
|
Olen vahepeal ikka mõtlenud, et mis sellest saanud on, tundub et nüüd sai endale hea omaniku.
|
|
|
RaunoO
huviline
Registreerunud 22.11.10
Asukoht: Raplamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Urs6 20vT, VW Golf II 2.0 16v ABF
|
postitati 11.12.17 10:33
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: veekaheksa
Lahe püss. Usun, et suhtkoht kerge vaevaga saad asja TÜVikaks. Olles bensapumpadega 2x juba jagelenud, siis pole midagi ületamatut, netis on õpetusi
ja inffi küllaga. Lihtsam paak alt ära ja siis on OK teha seda jama.
veekaheksa |
Paak alt ära pumba vahetuseks? Sellist juttu loen küll esimest korda .
Kui paak mäda siis teine asi jah. See umbes sama loll väide, et c4 salongiradika vahetuseks tuleb armatuur maha võtta.
|
|
|
sir-mac
huviline
Registreerunud 26.06.03
Asukoht: Harjumaa, Keila vald
Kasutaja on eemal
Auto: S6 4,2 Avant
|
postitati 11.12.17 11:38
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: RaunoO
Tsitaat: | Algselt postitas: veekaheksa
Lahe püss. Usun, et suhtkoht kerge vaevaga saad asja TÜVikaks. Olles bensapumpadega 2x juba jagelenud, siis pole midagi ületamatut, netis on õpetusi
ja inffi küllaga. Lihtsam paak alt ära ja siis on OK teha seda jama.
veekaheksa |
Paak alt ära pumba vahetuseks? Sellist juttu loen küll esimest korda .
Kui paak mäda siis teine asi jah. See umbes sama loll väide, et c4 salongiradika vahetuseks tuleb armatuur maha võtta. |
Kui veel arvestada, kui lihtne on quattrol paagi eemaldamine.
|
|
|
Rst
huviline
Registreerunud 06.10.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: hall metallik diisel Q
|
postitati 11.12.17 11:59
|
|
|
Pumba vahetamiseks küll ei pea nüüd paaki maha võtma. Kütusepaagi ava on isegi väiksem, kui keres olev ava. Ainuke eelis paagi eemaldamisel on see, et
saad pm sirge seljaga laua taga teha. Universaal kere puhul on suht ruumikas see olukord seal aga mina isegi sedaani puhul ei kaaluks paagi
eemaldamist (differ, summuti ja poolteljed jne peaks eemaldama/lahti laskma).
Siin üks juhend
Edu nokitsemisel.
ex-Audi S4 2.2T - 609hp/846Nm rattast mõõdetuna
10.9sec@210km/h, 1km 268km/h, 1miil 295km/h
|
|
|
|
kuno666
huviline
Registreerunud 15.07.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: 2xV8 & 1x 2,2 20v.
|
postitati 11.12.17 12:57
|
|
|
Eks nokitsemist on ja. Täna sai siis esisuppordid külge pandud ja pidureid ka õhutatud aga ühte tagumist ei saand lahti ja see jäi õhutamata. Pean
nagunii suppordi liugtapid üle käima igaksjuhuks ja tänase päeva eesmärk oli tuli sumpsi ajada. Punane BRAKE vilgub autochekis ja pidurid ka kehvad.
Selle viga võib olla piduri pomm või peaks midagi muud vaatama? Käima läheb ilusti ja kuskilt midagi ei tundu ka lekkivat. Jahutuse peab uuesti
mingiaeg ära vahetama kuna seismisega vist rooste ja sodi lahti tulnud ja see paak ka kuidagi kahtlane. Tempi hoidis ilusti 90 juures. Igaksjuhuks
peaks proovima õhutada või pole seda vaja? Sooja tuleb ilusti salongi iseeneset. Edasi liigub automaadi kohta suht okeilt ja kompu järgi 1,9bari.
Sumpa vaja ka keskelt tagasi panna kuna sealt lahti. Tuled kõik toimivad. Benapumbaga see, et ma ei saa aru kuidas ta seal pesas olema peaks. Selle
pumba kronsa ümber on võru mis liigub ja siis üks eraldi nagu noolega võru oli ka eraldi seal aga see nagu ei stoperdand ära või panin siis ise
valesti kokku. Hetke kõigesuurem mure on see BRAKE eemaldamine. Igatahes motti tuli ja ilmselt teeb selle auto korda ja kindlasti ka manuaaliks aga
seda siis kui muud projektid valmis. Manuaaliks vajamineva võiks keegi välja kirjutada et teaks siis otsida. Kõik ütlevad mida niipaljude autodega
teen aga samas endal kuidagi mõru tunne iseenesest sõidukorras s4 juppideks teha.
Video
|
|
|
andrec
huviline
Registreerunud 07.10.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B6 R30 VR6 turbo
|
postitati 11.12.17 13:10
|
|
|
Kas pedaal kivikõva?
1,9bar kompu järgi ei viita chipile või on kuskil rõhuleke.
Manuaaliks teha, siis vaja:
Pedaalid(sidur, pidur) (mul vedeleb kuskil)
Siduri töösilinder (saab poest uuena)
Voolik piduri paagist töösilindrisse (saab poest suvalise õlikindla)
Siduri peasilinder (saab poest uuena)
Toru/voolik siduri töösilindrist-peasilindrisse (saab ise teha)
Käigukang (mul vedeleb kuskil)
Käiguhoovastik
Käigukast
Hooratas (soovitatavalt ühemassiline)
Siduriketas (saab poest uuena)
Sidurikorv (saab poest uuena)
Survelaager (saab poest uuena)
Kardaan
Taga differ(ülekanne teine automaadil)
Vist oli vaja ka uusi veovõlle ette.
Starteri juhtimine vaja ringi teha(automaadil peab P või N asendis olema kang)
|
|
|
|
kuno666
huviline
Registreerunud 15.07.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: 2xV8 & 1x 2,2 20v.
|
postitati 11.12.17 13:12
|
|
|
Päris kivikõva pole aga suht alt võtab ja raske ja veits nagu lööks tagasi ka mitte nagu abs aga selline imelik. Aa vb chip jalutama läind ka seda ei
tea. Paukpadruni teemast lugesin seda chipi teemat
|
|
|
Xpander
huviline
Registreerunud 14.02.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: S4 Avant 20vt
|
postitati 11.12.17 13:29
|
|
|
Tere.
Enda essil vahetasin ära alustuseks roolivõimu pumba, siis need kallid hüdrovoolikud mida enam ei toodeta(vanad korralikud vedelevad niisama), siis
piduripommi ja ikka viskab (!) hürdraulika tuld kellaplokis. Siin foorumis teema ka S-audide all, et 90% viga pidurivedeliku anuma all asuvas
agregaadis (piduri peasilinder). Kas sul ka viga sama, ei oska öelda, aga võid ju venna sinise s6 kapoti alt hakata katsetuseks asju maha kakkuma
😁
Edu essiga, ja õige suhtumine, pole vaja neid esse juppideks lammutada, head autod on.
Edit: loe see teema läbi, äkki on abiks http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=100000
|
|
|
Kivitare
klubiliige
Registreerunud 28.01.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: 220v
|
postitati 11.12.17 13:43
|
|
|
Kontrolli või lase kontrollida ka surveandur peasilindri juures. Minu vanal 200-l annab see korpusesse massi ja tuli piiksubki pidevalt kellablokis.
Pidureid peaks saama min 10-15 korda pumbata enne kui pedaal täiesti kivikõvaks jääb. Kui ei saa ja on paari korraga kivikõva, siis alles mõtle pommi
vahetusele. Enne sa vist pidureid normaalselt testida aga ei saa kui selle ühe nipli supporti juurest lahti saad.
Aga edu autoga, Paukpadruni omamise ajal sai sellega lähemalt tutvust tehtud. Püüa ikka säilitada kui võimalik. See manuaalitamine on kerge siis kui
kõik jupid mõistliku hinnaga kätte tulevad. Nimekiri on päris pikk. Samas ei pea ju kõike ühe ööga ära tegema.
|
|
|
|
kuno666
huviline
Registreerunud 15.07.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: 2xV8 & 1x 2,2 20v.
|
postitati 11.12.17 14:29
|
|
|
Pedaali pumbata sai minuarist päris palju aga homme kontrollin üle. Lasen cleaneriga roolivõimu juurest puhtaks, et näha kas lekkeid on. Käin
tagapidurid ka üle siis on näha kas midagi muutb. Kuna klotside tuli ka põleb siis ei saagi aru kas see punane brake tuleb kohe või alles peale
vajutamist. Roolivõim iseenesest toimib ja sellega anomaaliaid pole. Manuaalitamiseni aega on kuna vaja valge ennem lõpuni teha ja siis saab seda
tuunida. Praegu mott suur ja tahaks pidurid korda saada ja üv minna.
|
|
|
freeser
huviline
Registreerunud 24.06.11
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S6 2,2 20v, S3 8V
|
postitati 11.12.17 15:25
|
|
|
Ja sinna mu s4 välimuse taastamine läks.
Aga ise ka ei lammutaks peale sellega proovi ringi tegemist.
|
|
|
rkrimm
huviline
Registreerunud 09.06.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: V8 4.2TT man projekt; S6 2,2t man.
|
postitati 11.12.17 19:50
|
|
|
Mul olid sellised sümptomid, kui pidurid jaurasid:
Pedaal läks alla jõnksude kaupa, nii nagu pump lõi. Kõrgemate pöörete juures läks kiiremini.
Punane tuli põles armatuuris nonstop.
Peale väljasuretamist oli pedaal peale esimest vajutust kivikõva.
Vahetatud sai esimese hooga pomm, siis pump ning lõpuks likvideeris vea pidurivõimendi vahetus.
|
|
|
ragenor
huviline
Registreerunud 21.05.14
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A8L 4.2, B4 2.0E
|
postitati 11.12.17 20:56
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: rkrimm
Vahetatud sai esimese hooga pomm |
Harige lolli, misasi on pomm?
|
|
|
Kivitare
klubiliige
Registreerunud 28.01.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: 220v
|
postitati 11.12.17 21:37
|
|
|
Rõhuaku on see tegelikult. Maakeeli pomm.
EDIT: Sest pmst näeb see välja nagu suur visatav granaat.
|
|
|
|
rkrimm
huviline
Registreerunud 09.06.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: V8 4.2TT man projekt; S6 2,2t man.
|
postitati 12.12.17 09:15
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: ragenor
Tsitaat: | Algselt postitas: rkrimm
Vahetatud sai esimese hooga pomm |
Harige lolli, misasi on pomm? |
Selline kärakas ta on. Nagu Kivitare juba kirjutas, on ta oma olemuselt rõhuaku, mis laseb sul peale mootori väljasuretamist 10-15 korda võimendatult
pidurit vajutada.
|
|
|
ragenor
huviline
Registreerunud 21.05.14
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A8L 4.2, B4 2.0E
|
postitati 12.12.17 10:51
|
|
|
Jälle targem.
|
|
|
kuno666
huviline
Registreerunud 15.07.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: 2xV8 & 1x 2,2 20v.
|
postitati 12.12.17 14:19
|
|
|
Täna proovisin kohapeal pumbata ja oli koguaeg sama raske nagu ntx tavalisel a6. Pumpamisega ei saand aru, et midagi muutuks. Uut süüteluku põhja ka
vaja sest praegune ei keera end tagasi ja starter jääb peale kui ise maha ei keera ja ükski spido valgustus peale kompu ja autocheki ei tööta. Brake
hakkas ka vilkuma kui tuled peale lükkasin. Kui algul käima panin ja midagi ei puutund siis ei vilkund. Ilm oli ka nii jama, et ei saand ära õhutada
pidureid. Äkki kehvad pidjrid sellest, et tagumises mida ei saand õhutada on õhk sees.
|
|
|
paukpadrun
huviline
Registreerunud 20.04.07
Kasutaja on eemal
Auto: A4 b6, Cabrio
|
postitati 12.12.17 16:17
|
|
|
Mina sain selle süüteluku pärast starterit ka vahetada, ei saanud arugi, et oli külge jäänud, nii see minust ka nii jäi.
|
|
|
kuno666
huviline
Registreerunud 15.07.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: 2xV8 & 1x 2,2 20v.
|
postitati 12.12.17 19:12
|
|
|
See põhi suht kutu ja omadega ja raske saada nii paika, et starter järgi ei jääks ja voolud oleks olemas. Natuke valesti ja siis muud voolud kadund.
Täna igatahes sain uue põhja kätte ja igaksjuhuks ka uued armatuuri pirnid. Loodan, et põhi sobib. Nv ehk saab rkrimmiga pidurid ka toimima nii nagu
vaja.
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 3 .. 9 |