Lehekülgi: 1 2 3 4 |
StenR2
huviline
Registreerunud 26.11.17
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80
|
postitati 26.11.17 15:22
|
|
|
Audi 80 2.0 66kw - 1994 - StenR2
Tere.
Tegin isa (TiitR2) soovitusel selle konto, kuna huvitun autodest ja üritan oma esimest autot võimalikult korralikuks teha. Kõik soovitused on alati
teretulnud.
Kuna olen alles 15a. siis ärge pahandage rumalate küsimuste pärast.
Tegu siis pealkirjas mainitud autoga, mis on mulle esimeseks ja tahan võimalikult palju auto juures ise ära teha. Loomulikult on esialgu isast mulle
palju abi ja kahekesi me seda teeme.
Autost ka:
Auto ostsime 19.11.17. Auto on mustmetallik,sees on sportlikud istmed, el. katuseluuk,1x airbag, kesklukk, valuveljed. Auto juures on teha omajagu,
kuid isa abiga loodan selle heasse seisukorda viia. Hetkel võtsime ette tagapidurid, kuid ilmselt vajavad ülevaatamist ka esipidurid, kuna pidurid on
ikkagi liiga kanged, samuti ei toimi korralikult käsipidur.
|
|
|
KeveN
huviline
Registreerunud 29.09.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 TYP85 Q , Audi V8 4.2
|
postitati 26.11.17 16:04
|
|
|
Tubli, mida varem pihta hakkad seda parem! Edu sulle, b4 on hea esimene auto.
|
|
|
|
StenR2
huviline
Registreerunud 26.11.17
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80
|
postitati 26.11.17 16:36
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: KeveN
Tubli, mida varem pihta hakkad seda parem! Edu sulle, b4 on hea esimene auto. |
Tänud!
|
|
|
r384n3
huviline
Registreerunud 18.08.13
Asukoht: Taebla
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B5 1.9 81kw TDI, Audi 80 B4 Turbo Quattro
|
postitati 26.11.17 16:53
|
|
|
Kui mingeid juppe vaja läheb, võta julgelt ühendust. Leidub väga palju erinevaid osi, ka lisavarustust(el luuk, uuetüübi armatuur, uuetüübi polstrid,
4x el aknad, abt tiib tagaluugile, keredetaile, sillaosi, piduriosi jpm). Hinnad head veidi teemasse ka. Omalgi oli esimene audi just sama motoga 80. Sul kahjuks juba uuema kastiga, mis moto pöörded mõtetult kõrgel
hoiavad. Algusaastate b4-jade pealt, samuti 2.0 66kw tasub otsida kasti koodiga CDY, saad soti pealt pöörded 3000 pealt 2250 peale. Müra oluliselt
vähem ning küttekulu ja 0.5-0.7l/100km kohta väiksem.
Old Audis never die. They just get faster.
|
|
|
|
TiitR2
huviline
Registreerunud 21.07.04
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Kasutaja on eemal
Auto: BMW X5 xDrive30d, M-pakett 2009a; VW Passat 2.0 tdi DSG 2011a.
|
postitati 26.11.17 18:11
|
|
|
Jah, minu soovitusel tegi poiss omale siia konto, et saab ise oma auto kohta rohkem infot jagada / küsida.
Loomulikult aitan kogu asjaajamise juures nõu ja jõuga (loe: finantsiliselt ), kuid hea, kui poiss saab lõpuks oma arvutilised näpud õliseks teha ja veedab rohkem aega õues, kui toas .
Küsin ka kohe ära, et missugused on "uuemad" uksepolstrid ja armatuur?
|
|
|
r384n3
huviline
Registreerunud 18.08.13
Asukoht: Taebla
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B5 1.9 81kw TDI, Audi 80 B4 Turbo Quattro
|
postitati 26.11.17 19:04
|
|
|
Uuem armatuur on airbagiga ning vastavad polstrid liistudega ülevalt. Ka taskud teistsugused. Saan homme pilte ka panna neist.
Old Audis never die. They just get faster.
|
|
|
|
StenR2
huviline
Registreerunud 26.11.17
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80
|
postitati 29.11.17 14:26
|
|
|
Täna võtsime siiski uuesti kõik pidurid ette, kuna pidurid olid ikka väga kehvad. Vahetusse lähevad kõik 4 piduri ketast ja esipiduri klotsid
(tagaklotsid said uued). Vahetusse läheb ka tagumine parem rattalaager. Lisaks läheb vahetusse jahutusvedeliku plastkolmik, mis on ploki küljes.
Roolilatt lekib ka korralikult ja sellega tegeleme jooksvalt. Isa tuttava käest saame esiuste alumised hinged, mis ka vahetusse lähevad.
Esialgu kõik, tööd jagub
|
|
|
r384n3
huviline
Registreerunud 18.08.13
Asukoht: Taebla
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B5 1.9 81kw TDI, Audi 80 B4 Turbo Quattro
|
postitati 29.11.17 21:18
|
|
|
Soovin edu roolilati vahetusega. Isegi kui mootor ja kast eemaldatud, on
lati polte paras pind tagumikus keerata.
Old Audis never die. They just get faster.
|
|
|
|
TiitR2
huviline
Registreerunud 21.07.04
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Kasutaja on eemal
Auto: BMW X5 xDrive30d, M-pakett 2009a; VW Passat 2.0 tdi DSG 2011a.
|
postitati 29.11.17 22:12
|
|
|
Tänud juba ette r384n3
Kuid pakub keegi lekkevaba latti sellele autole?
|
|
|
EnricoN
huviline
Registreerunud 19.02.14
Asukoht: Pilves selginemistega
Kasutaja on eemal
Auto: Coupe Quattro 2.2T | MB 190e
|
postitati 29.11.17 22:16
|
|
|
Enda esimene auto oli sama ning sama mootoriga. Väga hea esimeseks autoks, ei lagune ning kui miskit laguneb siis "10eur" ja jälle korras pmst
Edu
|
|
|
TiitR2
huviline
Registreerunud 21.07.04
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Kasutaja on eemal
Auto: BMW X5 xDrive30d, M-pakett 2009a; VW Passat 2.0 tdi DSG 2011a.
|
postitati 29.11.17 22:18
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: EnricoN
Enda esimene auto oli sama ning sama mootoriga. Väga hea esimeseks autoks, ei lagune ning kui miskit laguneb siis "10eur" ja jälle korras pmst
Edu |
Ega jah, ma siin enne Volvot omasin Phaetonit ja seal sai 10.- eest vaid välipesu
|
|
|
r384n3
huviline
Registreerunud 18.08.13
Asukoht: Taebla
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B5 1.9 81kw TDI, Audi 80 B4 Turbo Quattro
|
postitati 29.11.17 22:23
|
|
|
Mul üks latt olemas küll, kuid auto küljes veel Mootor ja kast juba
eemaldatud, peaks veidi lihtsam lammutada ka olema. Kirjuta privasse, kui huvi.
Old Audis never die. They just get faster.
|
|
|
|
TiitR2
huviline
Registreerunud 21.07.04
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Kasutaja on eemal
Auto: BMW X5 xDrive30d, M-pakett 2009a; VW Passat 2.0 tdi DSG 2011a.
|
postitati 30.11.17 14:35
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: r384n3
Mul üks latt olemas küll, kuid auto küljes veel Mootor ja kast juba
eemaldatud, peaks veidi lihtsam lammutada ka olema. Kirjuta privasse, kui huvi. |
Saatsin kohe mitu priva Kui mahti, võta ühendust.
|
|
|
TiitR2
huviline
Registreerunud 21.07.04
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Kasutaja on eemal
Auto: BMW X5 xDrive30d, M-pakett 2009a; VW Passat 2.0 tdi DSG 2011a.
|
postitati 11.12.17 19:39
|
|
|
Kirjutan ise vahepeal poisi teemas, mida teinud või teha lasknud oleme.
Täna tõin auto remondifirmast ära, kus sai siis ära lastud vahetada hullult lekkiv roolilatt (teine latt tuli foorumlaselt r384n3), samuti sai peale
vahetust lasta süsteem õhutada ja sild paika reguleerida ning sai ka lõpuks rool otseks.
Eelnevalt sai ostetud kõik 4x pidurikettad ja uued esipiduri klotsid (tagumised olid juba eelnevalt uued pandud), samuti kõik uued supporti
kummitihendite sari. Veel sai likvideeritud piduri vaakumi probleem, kus 1 voolik oli ummistunud ja parem tagumine rattalaager. Hetkel on pidurid
päris head...natuke tahab sissetöötamist kässar, millel trossid kõik kenasti liikusid ja neid veel vahetama ei hakanud.
Lisaks sain tuttavalt mõlemad esiuste alumised hinged ja piida küljes olevad lukustus vastused nüüd käivad uksed küll kui siidi
Täna koju tuues sai kahest spidoplokist 1 kokku aretatud. Tuttava käest sain tahhoga ja kompuga ploki, mis natuke erines olemasolevast, eriti 1
pistik, kuid nagu öeldud, siis nii vanal autol on õnneks lihtsa vaevaga asi tehtav. Kompu juhtmed lõikasin lihtsalt läbi (kompu ei töödanud niikui nii
sel).
Auto võttis ploki omaks, funkasid nii temp, kütus kui tahho. Lisaks vahetasin seal pihutäie lampe välja.
Tekkis ka 1 küss seoses ploki vahetusega. Nimelt jäid peale vahetust helendama 2 indikaatortuld, kuigi sealt tagant ma lampe ei vahetanud, et oleksid
valede vattidega lambid saanud vms.
Veel küsimus, et ei suuda el. kella tunde regullida? Minutid liiguvad, kuid tunnid selle vasaku junniga ei liigu, kas teen midagi valesti? (Surun
pulga põhja ja keeran päripäeva).
Spidoploki vahetusega sain autole kohe naksti juurde ca. 20000km ,
456tuh. vs. 472 tuh. Ega sel autol ei anna kuidagi õigeks kruttida? Muidu polekski hull, kuid hetkel korralikult hooldused LS-i järele üles märgitud
(näit. mootoririhma vahetus tuleb 465 tuh. pealt + viimane õlivahetus).
Ja lihtsalt pilt, milline näeb seest auto välja (kuna garaa˛is on träni, eriti proua värk, siis suuremat plaani teha ei saanud).
Koju sõites olin meeldivalt üllatunud, kui vaikne ja nagina/kobina vaba saab olla ka 23a. vana auto
|
|
|
Kivitare
klubiliige
Registreerunud 28.01.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: 220v
|
postitati 11.12.17 20:00
|
|
|
Kas vanal plokil oli spido osa rikkis vms? Tõsta see meerik ümber lihtsalt. Säilib LS näit jms. Ma vbla eeldan valesti, aga kõik need plokid käivad
pulkadeks mingit pidi.
|
|
|
|
TiitR2
huviline
Registreerunud 21.07.04
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Kasutaja on eemal
Auto: BMW X5 xDrive30d, M-pakett 2009a; VW Passat 2.0 tdi DSG 2011a.
|
postitati 11.12.17 20:12
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Kivitare
Kas vanal plokil oli spido osa rikkis vms? Tõsta see meerik ümber lihtsalt. Säilib LS näit jms. Ma vbla eeldan valesti, aga kõik need plokid käivad
pulkadeks mingit pidi. |
Jah, seda soovitas tuttav ka, isegi youtubes on videod üleval kuidas teha, kuid laisk nagu ma olen tahtsin lihtsamalt
|
|
|
Kivitare
klubiliige
Registreerunud 28.01.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: 220v
|
postitati 11.12.17 20:48
|
|
|
Ma pole küll ise neid ümber tõstnud, aga oma 200 kunagise ploki lammutasin laiali. Sealt see mäletamine, et see oleks tehtav. Mul muidugi LS näiduga
ammu lännu. Toona seda ei mõelnud, et LS läheb ju ka mnt ametisse kirja ja nüüd olen siin 147k km pealt vahepeal kusagile 280k km peale käinud ja
praegu on ca 240k km ees. Ehk siis kolmas plokk. Kokkuvõtvalt, käige
minu sõnade, mitte minu tegude järgi.
|
|
|
|
r384n3
huviline
Registreerunud 18.08.13
Asukoht: Taebla
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B5 1.9 81kw TDI, Audi 80 B4 Turbo Quattro
|
postitati 12.12.17 08:40
|
|
|
Neid plokke saab omavahel ristata küll, aga ainult juhul, kui mõlemad sama tootja omad on. B3/B4 plokke kahe tootja omi: UN4 ja VDO. VDO plokkidega
märksa rohkem probleeme, kuid töökindel pole neist kumbki.
Old Audis never die. They just get faster.
|
|
|
|
spindle
huviline
Registreerunud 08.10.12
Asukoht: Saarlane
Kasutaja on eemal
Auto: B4Q1.8T
|
postitati 12.12.17 08:45
|
|
|
Omal võtsin odo osa lahti sest ratas oli kulunud ja aint nöksutas.
Lahti olles võid ükskõik mis nr sinna ette kerida.
Spidonõelaga ole ettevaatlik, kui tuleb koos vardaga välja on pekkis ja enam ei näitta õigesti.
Muidu täitsa töötav asi.
Lisaks küsin, kas vana spido kompuutri jäänuseid ei taha loovutada?
|
|
|
TiitR2
huviline
Registreerunud 21.07.04
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Kasutaja on eemal
Auto: BMW X5 xDrive30d, M-pakett 2009a; VW Passat 2.0 tdi DSG 2011a.
|
postitati 12.12.17 09:06
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: spindle
Omal võtsin odo osa lahti sest ratas oli kulunud ja aint nöksutas.
Lahti olles võid ükskõik mis nr sinna ette kerida.
Spidonõelaga ole ettevaatlik, kui tuleb koos vardaga välja on pekkis ja enam ei näitta õigesti.
Muidu täitsa töötav asi.
Lisaks küsin, kas vana spido kompuutri jäänuseid ei taha loovutada? |
Kompu oli pime sellel. Tablool iseenesest oli valgus taga, kuid numbrid puudusid.
Aga mõtlesin, et tõstan lihtsalt enda spido koos näiduga uuele külge?
Lähtusin sellest videost: https://www.youtube.com/watch?v=tuqbqbNHwfE
P.S Aga oskate arvata midagi sellest, et peale ploki vahetust jäävad helendama 2 indikaatorit (õlirõhk ja temp olid vist?)
|
|
|
spindle
huviline
Registreerunud 08.10.12
Asukoht: Saarlane
Kasutaja on eemal
Auto: B4Q1.8T
|
postitati 12.12.17 09:35
|
|
|
Õlirõhu tuli ja temp tuli jääb helendama siis kui keneka juhtmega on mingi jama.
Mul oli niimodi kui ergutuse juhe oli läbi näritud.
Samas võib olla külmjoode kah kuskil toiteahela poolel.
Aga kui sa trip osa ei kasuta, kas loovutad?
Enda spido osa saad ilusti panna uutele kelladele, neid kannatab ilusasti ristata, kui bensukella muudad ka siis vajab võibolla korrigeerimist et ei
valetaks.
Mul seisab ka üx ristamine veel ees, vaja panna r5 taho asemel r4 taho, samas kogu kellasid muuta ei taha siis kaob 260km/h ära.
|
|
|
r384n3
huviline
Registreerunud 18.08.13
Asukoht: Taebla
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B5 1.9 81kw TDI, Audi 80 B4 Turbo Quattro
|
postitati 12.12.17 09:57
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: spindle
Õlirõhu tuli ja temp tuli jääb helendama siis kui keneka juhtmega on mingi jama.
Mul oli niimodi kui ergutuse juhe oli läbi näritud.
Samas võib olla külmjoode kah kuskil toiteahela poolel.
Aga kui sa trip osa ei kasuta, kas loovutad?
Enda spido osa saad ilusti panna uutele kelladele, neid kannatab ilusasti ristata, kui bensukella muudad ka siis vajab võibolla korrigeerimist et ei
valetaks.
Mul seisab ka üx ristamine veel ees, vaja panna r5 taho asemel r4 taho, samas kogu kellasid muuta ei taha siis kaob 260km/h ära. |
Nende plokkide ristamisega tähtis just see, et plokid sama tootja omad oleks. Keskel asuval check moodulil pole samas vahet, neid saab igatpidi
vahetada. Tahho vahetus on lihtne: spido välja, check maha, trükkplaat maha, tahho välja, uus sisse ja tagasi kokku.
Old Audis never die. They just get faster.
|
|
|
|
TiitR2
huviline
Registreerunud 21.07.04
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Kasutaja on eemal
Auto: BMW X5 xDrive30d, M-pakett 2009a; VW Passat 2.0 tdi DSG 2011a.
|
postitati 12.12.17 09:58
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: spindle
Õlirõhu tuli ja temp tuli jääb helendama siis kui keneka juhtmega on mingi jama.
Mul oli niimodi kui ergutuse juhe oli läbi näritud.
Samas võib olla külmjoode kah kuskil toiteahela poolel.
Aga kui sa trip osa ei kasuta, kas loovutad?
Enda spido osa saad ilusti panna uutele kelladele, neid kannatab ilusasti ristata, kui bensukella muudad ka siis vajab võibolla korrigeerimist et ei
valetaks.
Mul seisab ka üx ristamine veel ees, vaja panna r5 taho asemel r4 taho, samas kogu kellasid muuta ei taha siis kaob 260km/h ära. |
Geneka teemat ei usu, kuna koju sõitsin vana spidoplokiga ja kodus panin teise külge, kus siis 2 tulukest kumama jäid. Olen ennegi läbielanud seda
geneka värki, siis tulukesed pigem hõõguvad (või kergelt värelevad).
Kas mitte selles viga ei või olla, et "uus" plokk oli kompuga, mille juhtme lihtsalt läbi lõikasin...äkki sealt midagi?
Tsitaat: | Algselt postitas: r384n3
Nende plokkide ristamisega tähtis just see, et plokid sama tootja omad oleks. |
Mõlemad olid (vist ) VDO-d. Minu omal olid ploki kõrvad katki, sellep.
panin teise ploki kogu täiega.
|
|
|
TiitR2
huviline
Registreerunud 21.07.04
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Kasutaja on eemal
Auto: BMW X5 xDrive30d, M-pakett 2009a; VW Passat 2.0 tdi DSG 2011a.
|
postitati 12.12.17 17:57
|
|
|
Spidoplokk uuesti auto küljest ära monteeritud ja mõlemad tuppa lauale veetud. Toas, väikese õlle kõrvale ongi neid hea pusida . Paraku ei õnnestunud enda spidomeetrit teisele plokile pookida, kuna natuke
ikka erinevused sees neil ja minu oma lihtsalt ei mahtunud uue ploki pessa. Tegin ka mõned klõpsud ilmestamaks olukorda.
Ülemine plokk siis kompuga ja tahhoga versioon ja alumine minu vana ja kellaga.
Siin ka pildid, kus on erinevused spidokast endast. Minu omal oli suur trükiplaat taga ja kerimiseks suur hammasratas paista, teisel trükiplaat palju
väiksem ja teise asukohaga, samuti puudub nähtav hammasratas.
Ühesõnaga jään selle suurema LS-i peale ja jumal temaga.
Ja veel - puhtalt teadmatuses sai see kompu juhe läbi lõigatud, kuna algselt paistis, et teine ots on integreeritud trükiplaadile - vale! Käib ikkagi
klõpsudest see asi lahti.
P.S Hr. spindle - minu pärast võid selle kompuga ploki omale saada.
|
|
|
StenR2
huviline
Registreerunud 26.11.17
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80
|
postitati 22.12.17 16:13
|
|
|
Isa tõi mulle juhipoolse originaal esitule, mille ma lahti võtsin ja ära pesin. Panin kokku tagasi ja isa abiga sai auto külge tagasi. Isa rääkis ka,
et lähiajal on oodata ka tagaspoilerit, millega tegeleme siis.
Päkapikud rääkisid, et varsti saabub ka uus makk autosse
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 3 4 |